One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #18

+9
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
_Blistex_
Mileaz
bO0m
vilqu
jonskauu
Veeranen
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 7]

1RANDOM #18 - Sivu 7 Empty RANDOM #18 Pe 5 Huhti 2013 - 6:37

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

jatketaas tääl(:

vanha : http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t287p195-random-17

151RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Su 8 Syys 2013 - 2:21

nealoves1D

nealoves1D

Sanni,, mul on vähä sama ongelma ku just ne kolme kaverii on mun kaa samoil kursseilla ni istun aina jonku niist vieres ni tuntuu hankalalt tutustuu muihi siel :/ mut onneks noi tutustu nasuissa (joihi mä en päässy) osaan meijä luokkalaisista ni nyt oon jutellu niidenki kaa vähä Smile mut joo sama tuol tilus Very Happy ! Okei no olisha se varmaa ihme jos noi isos koulus ei olis ketää namuu mut must tuntuu et niit kävelee kokoaja vastaa & joo i feel ya, en mäkää osaa lähestyy ketää niist xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

152RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 24 Syys 2013 - 8:14

vilqu

vilqu

Tälle tytölle on tiedossa elämänmuutos, hyvään suntaan onneks (: oon varmaan kertonu teille joskus ku mun vanhemmat riitelee ja kotona on sellai jäinen tunnelma ja oon jopa toivonu et ero tulis.. no nyt se sitte tulee mikä on oikeesti meijän perhees hyvä asia koska tää elämä on oikeesti ollu pari viime vuotta kotona aika shittiä.. (: meijän äiti siis muutaa pois ja minä ja sisko tietysti kans puoliks, viel ei tiietä et pitääks iskä tän talon vai muuttaaks seki.. riippuu siitä missä me tullaa sit siskon kans suurinosa ajasta olemaa koska jos ollaa äitillä ni iskän ei oo mitää järkee pitää tätä neljän ihmisen taloo yksinää. äitin kans muutetaa rivitaloo tohon joku alle viiden kilsan päähän misä nyt asutaan (: sellanen tosi kiva paikka, valintatalo ihan vieressä ja bussi kulkee sekä mun kouluun että siskon kouluun (eri suunnissa) ihan vierestä Very Happy

eikä mulla muuta tähän hätään.. koulua, kokeita :/ Smile

153RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 25 Syys 2013 - 5:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilkku: no hyvä jos asiat paranee, vaikka onha se silti varmaa vähä haikeeta jos vanhemmat eroo :)

Mulla menee sillee ihan hyvin, että mulla on kavereita ja luokan kaa tuun toimeen ja mun siskon luokkalaiset, jopa tän kylän henkilöt sieltä on tosi mukavia :) tanssissa tehään tosi siistiä tanssia ja näi. Koeviikot on ohi ja iha semi hyvin tuloksin selvittiin (sain siitä maantiedostakin 9+ vaikka ootin ehkä jotai alle kasii ku se tuntu nii vaikeelta). Mut silti mua väsyttää nyt vaa tää kaikki, tarviin lomaa ja heti!

154RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 25 Syys 2013 - 9:04

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, ihanaa et riitely loppuu vaik eihän toi eroominen oo suoraa mikää kiva asia Smile mut hyvä et nyt voi sitte kotona olla rauhassa !

155RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 To 26 Syys 2013 - 22:51

_Blistex_

_Blistex_

Vilkku, se on hyvä juttu et asiat parani eron myötä vaikka ei toi eroominen tietenkään mitää mukavaa puuhaa varmaankaa oo. Mut kyl se varmaa oli hyvä asia et nyt ei tarvii kuunnel riitelyy (:

156RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 27 Syys 2013 - 6:00

bO0m

bO0m

öää Vilkku kumpa kerkeisin vastaan sulle pitemmin, mut siis mulla kans vanhemmat riitelee aina vaan ja se tuottaa mulle tosi huonoo oloo, eli ymmärrän sen helpotuksen kun ei enään joudu kuunteleen sitä! Toivoisin tavallaan et mun porukat erois myös, koska se ei oo tosiaan kovin kivaa olla kotona :/ Mut kiva kuulla et sul on nyt parempi olla ja et noi muutokset sujuu noin hyvin! (:

157RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 4 Loka 2013 - 6:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

En tiiä mikä mussa on vikana ja ei oo ees viel varmaa mille riparille pääsen, mut mua pelottaa jo nyt... Emmä siel pelkää keitää ihmisii tai kotoa pois oloa xd vaan emmä tiiä, tavallaa niitä uskontojuttuja(emmää ite uskontoa,enkä raamatun juttuja tai mitää sellasta) vaa joku muu joka mua ahistaa ku en osaa sanoo varmaa uskontojuttuja muide seurassa u know. esim yks mun kaveri kerto et niil oli ollu siel yks naine jolla oli joku kyky(muka) sanoa mitä asiaa Jumalalla on sulle tms. ja kaikki oli sen jälkee vaa itkeny, vaikkei se kenellekkää kai mitää pelottavaa/kauheaa sanonu(tyylii sille mun kaverille et sen mummo on rukoillu et se tulis uskoon).

tästä on tulossa tylsä viikonloppu joten kyselkää http://ask.fm/ellinoora1d

158RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 La 5 Loka 2013 - 9:32

Mileaz

Mileaz

ANTEEKS ETTEN OO KÄYNY TÄÄLLÄ MÄ OON MAAILMAN HIRVEIN IHMINEN OIKEESTI YH )-: will you forgive me?

mut ei mulla kyl oo mitää päivittämisen arvosta ollukaan tässä kahen kuukauden (omfg oikeesti sori) aikana muutaku että mulla olis 13. kesäkuuta suunta kohti ruotsia ja one directionin konserttia!!! saatiin kaverin kanssa liput punaselle sektiolle, joka on siis yks niistä lähimmistä sektioista sitä päälavaa ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ oon nii innoissani varmaa kuolen ennen sitä konserttia

ja sit sain matikan kokeesta kympin siis oikeesti m i t ä

159RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 La 5 Loka 2013 - 22:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ Onnea! vähänkö mä oon kateeellinen teille kaikille jotka pääsee kattoon poikia...

160RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Su 6 Loka 2013 - 3:26

bO0m

bO0m

Ei oo totta onnee Milla!!! (:

Mulla Cheekin keikkaan enää viikko, suunnittelen jo sopivia vaatteita x))

161RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 7 Loka 2013 - 4:55

_Blistex_

_Blistex_

Ääää, oikeesti, mäki haluuun poikien keikalle! >: Mä haluun cheekin keikalle kans, ääh D:

162RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 9 Loka 2013 - 3:30

nealoves1D

nealoves1D

Milla,, siel nähää sit ! Meilläki meinaa on punasel permannol liput tolle 13 päivän keikal Smile

163RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 25 Loka 2013 - 9:51

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

a p u a en oo käyny täällä varmaan ikuisuuksiin. nojoo, ei mitää sillee erikoisempaa tapahtunu :Dmutta mä oon saanu parin wanhoihin ja ääää oon iha innoissani! ihan mielettömän siisti tyyppi ja kaiken lisäks se tykkää robinista ja 1D'stä :Djutellaa vaa tyylii koko ajan. toisaalta mulla ei oo mitää vielä hommattu, ainoastaan aika kampaajalle.. hups Embarassed 
2.11 oon menossa kattoo Hurtsii ja ääää oon nii innoissani siitä kans! en malta millään oottaaaaaaaaaa! meen yhen hyvän ystävän kans että jee en joudu oleen yksin Smile
sitte mulla on ollu kaiken näköstä nytten, oon joutunu puhuun opon, mun ryhmänohjaajan kanssa, äidin ja isin kanssa, ens viikolla taas meen terkkarille ja joudun vielä just ennen keikkaa jonnekki perheneuvolaan.. mulla ja äitillä ei oo nyt ollu kauheen hyvät välit, koulujen alun jälkeen oon viettäny sillä vaan 2 viikkoo vaikka mun kuuluis olla joka toinen viikko. ei voi mitää, täytyy selvittää asiat.

Nea ja Sanni mulla meni siihen suurinpiirtein jouluun asti, että löysin mun "oman" kaveriporukan. sitä ennen mä lähinnä hengailin vain kahdestaan mun kaverin kanssa, joka tuli samaan kouluun. sitte niinä päivinä, kun se oli kipeenä, oliki tosi kiva syödä yksin ruokalassa :Dnyt mä oon tutustunu koko ajan vaan uusiin ja uusiin tyyppeihin! meiän kaveriporukkaan kuuluu mun lisäks 8 ihan mahtavaa tyttöö, oon tunneilla ja välkillä vaan tutustunut muihin tyyppeihin ja mulla on aina (paitsi lyhyen matikan 2 kurssilla, jonka käyn ykkösten kanssa) useempi tuttu tai kaveri samalla kurssilla, että aina löytyy porukkaa kenen kanssa istua :Dpian niitä kavereita todennäkösesti alkaa löytymään kaikkialta! tänäänki istuttii hypärillä meiän koulun oleskelutilassa 3 kaverin kans ja heitettii vaa läppää koko ajan ja räkätettiin vaikka oli tarkotus tehä matikan läksyjä Very Happy

https://twitter.com/#!/penguiniam

164RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Su 3 Marras 2013 - 2:39

_Blistex_

_Blistex_

Toi Story of my life, se on jotenki nii erilaine mitä pojilt on yleens tullu mut täytyy sanoo et mä tykkään ja paljo, en malta oottaa uut levyy <3

165RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Ma 4 Marras 2013 - 6:16

bewareofaino

bewareofaino

juuuuu aivan huikee biisi! kuuntelin ihan kyyneleet silmissä kun se oli jotenki nii häkellyttävä :')

166RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Ke 6 Marras 2013 - 11:15

nealoves1D

nealoves1D

ahh mäki oon iha rakastunu siihen ♥️ Olin mun kaverin äidin kyydil menos just tallille ku se ensisoitto tuli ja se oli nii noloo ku aloin vaa itkee ja tärisee ja nauraa samaa aikaa ja mun kaveri vaa nauro mul ja sen äiti vilkuili siit edes olevast peilist just sen näkösenä et onneks koht ollaa tallilla Very Happy

167RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 To 7 Marras 2013 - 4:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ I agree with all of you... Mä niin rakastan tota biisiä <3

Meillä on ollu ihan sairaasti kokeita nyt lähiaikoina ja aika on menny niihin ja mm. tanssikisoihin. mutta kokeet menny ihan semi hyvin ja kisatki iha ok. Niin ja perjantaina meille otettiin uus koiranpentu <3 vaikka nyt siitä on tullu aika gangsta. Äsken se repi mun paitaan reiän (tai me yhessä koska nisu otti sen suuhu ja repäsin sen pois sen suusta ni siihehä tuli reikä) :D
niin ja eilen meillä oli se ripari-info ja pääsin kesän ekalle leirille(minne halusinki), mun parhaiden kavereitten kaa... Muuten se porukka ei ookkaa oikee mahtava :d

168RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 La 9 Marras 2013 - 14:49

Veeranen

Veeranen

Ripareilla niist ihan oudoistaki ihmisist löytää uusii piirteit! (: Mun ripari ainaki oli mahtava kaikista epäilyksistä huolimatta c:

169RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 La 23 Marras 2013 - 6:26

bO0m

bO0m

Essi awws mikä pikkunen :3
btw meilläkin uus kissanpentu! Tulee loistavasti toimeen meidän toisen kissan kanssa ja on ihana seurata niiden leikkimistä ja kaikkee c:

Ja Eve hui, mä en oikeesti ois selvinny yksin mä oon semmone surkimus :D Mut joo nyt mullakin on vähän alkanu hahmottua nää ihmiset täällä ja tutustunu vähän muihinkin, etenkin meidän luokkalaisiin tyttöihin on tutustunu liikassa hyvin (:

Kukaan tulossa Cheekin Olympiastadionin keikalle?! (:

170RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Ti 3 Joulu 2013 - 6:42

Veeranen

Veeranen

kuoliks täää foorumi vähäc? :c
onks ihmisillä kik ? :c tehää ryhmätsätti ? c:

171RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 To 5 Joulu 2013 - 3:45

_Blistex_

_Blistex_

Mäki oon sitä miettiny, ei oo mitää pitkää aikaa ollu tääl ):

172RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 To 5 Joulu 2013 - 5:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

hyvä idea! mun kik on essityz

173RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 To 5 Joulu 2013 - 11:01

Sarqai

Viesti poistettu

Viimeinen muokkaaja, Sarqai pvm La 2 Maalis 2019 - 5:07, muokattu 1 kertaa

174RANDOM #18 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #18 Pe 6 Joulu 2013 - 15:53

Mileaz

Mileaz

lol mitä tälle foorumille on oikee tapahtunu, eihä tääl käy enää kukaa??

mut jooh, mun kik on mileazin jos huvittaa lisäillä Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa