a p u a en oo käyny täällä varmaan ikuisuuksiin. nojoo, ei mitää sillee erikoisempaa tapahtunu :Dmutta mä oon saanu parin wanhoihin ja ääää oon iha innoissani! ihan mielettömän siisti tyyppi ja kaiken lisäks se tykkää robinista ja 1D'stä :Djutellaa vaa tyylii koko ajan. toisaalta mulla ei oo mitää vielä hommattu, ainoastaan aika kampaajalle.. hups
2.11 oon menossa kattoo Hurtsii ja ääää oon nii innoissani siitä kans! en malta millään oottaaaaaaaaaa! meen yhen hyvän ystävän kans että jee en joudu oleen yksin
sitte mulla on ollu kaiken näköstä nytten, oon joutunu puhuun opon, mun ryhmänohjaajan kanssa, äidin ja isin kanssa, ens viikolla taas meen terkkarille ja joudun vielä just ennen keikkaa jonnekki perheneuvolaan.. mulla ja äitillä ei oo nyt ollu kauheen hyvät välit, koulujen alun jälkeen oon viettäny sillä vaan 2 viikkoo vaikka mun kuuluis olla joka toinen viikko. ei voi mitää, täytyy selvittää asiat.
Nea ja Sanni mulla meni siihen suurinpiirtein jouluun asti, että löysin mun "oman" kaveriporukan. sitä ennen mä lähinnä hengailin vain kahdestaan mun kaverin kanssa, joka tuli samaan kouluun. sitte niinä päivinä, kun se oli kipeenä, oliki tosi kiva syödä yksin ruokalassa :Dnyt mä oon tutustunu koko ajan vaan uusiin ja uusiin tyyppeihin! meiän kaveriporukkaan kuuluu mun lisäks 8 ihan mahtavaa tyttöö, oon tunneilla ja välkillä vaan tutustunut muihin tyyppeihin ja mulla on aina (paitsi lyhyen matikan 2 kurssilla, jonka käyn ykkösten kanssa) useempi tuttu tai kaveri samalla kurssilla, että aina löytyy porukkaa kenen kanssa istua :Dpian niitä kavereita todennäkösesti alkaa löytymään kaikkialta! tänäänki istuttii hypärillä meiän koulun oleskelutilassa 3 kaverin kans ja heitettii vaa läppää koko ajan ja räkätettiin vaikka oli tarkotus tehä matikan läksyjä