One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #15

+12
Evee
Mileaz
Peetu
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
jAsbee
vilqu
Veeranen
Sarqai
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 10]

1 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Angstaus topa #15 Ti 6 Marras 2012 - 10:41

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen alko olla jo lähempänä 300 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

76 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 27 Marras 2012 - 9:55

vilqu

vilqu

Joudun kestää tota luokkaa vielä reilu kaks ja puol vuotta!! :O En tuu kestää jos asiat pysyy näin ku ne nyt on!! Meillä on ens jaksossa 6 tuntii fysiikkaa, jihuu..!

77 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 28 Marras 2012 - 3:58

_Blistex_

_Blistex_

Vihaan kans meidän luokkaa täydestä sydämmestäni -.- Siellä on niin paljon sellasii urpoja ja sellasii jotka luulee olevansa jotenki kovii ku haukkuu toisii ja haastaa riitaa D: Ah, puoltoista vuotta pitäis vielä kestää tollasta kärsimystä ♥

78 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 28 Marras 2012 - 6:36

bO0m

bO0m

Veeranen Joo kuolisin jos joku osais lukee mun ajatukset siitä jätkästä! :DD

Ja oon nyt koittanu pitää siihen välimatkaa parhaani mukaan, on toiminukki iha hyvi. Oli myös pakko kertoo parhaalle ystävälle, koska jouduin valehteleen sille aiemmin että en oo kiinnostunu kenestäkään kun se kysy ja tietty jäi painaan omatuntoo seki :D Toivon vaan että tää menis nopeeta ohi ja ihastuisin johonki oikeesti järkevään tyyppiin.. ;s Tänäänki toi jätkä oli tosi ketuttava mun toiselle kaverille, mutta en silti voi muuta ku kattoo sitä hymyillen...se on tosi ristiriitasta! ):

79 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 28 Marras 2012 - 11:58

Veeranen

Veeranen

mä tuun avautumaan, meijän koulussa on yksi oppilas josta mä en pidä, niin sitten viime vuonna köksässä taisin olla vaan kerran ryhmässä missä se ei ollu, ja se sai mut näkee aina punasta. Noniin, viime ja tällä viikolla oon joutunut tanssii sen kanssa. Sitten halusin kerranki toimii vasten sitä pitä pitäis, eli en tanssinu sen kanssa vaan kaverin. Ni sitte toi yks tyyppi rupes itkeen, ja meni valittaan opelle. juh ei mua haittaa et se meni kertoo, mut rupes vaa ärsyttään

avautuminen (xx) ja ehkä jonkun mielest turha, mutta samasemulle

80 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 29 Marras 2012 - 6:02

bewareofaino

bewareofaino

Joo toi meijän YO:n ope on kyllä niin hirvee... Olin ihan, että kyl se koe meni ihan hyvin et kyl ainaki kasi tulee, oon siit sit tyytyväinen. JA NYT SE SANOO että kun oli "niin älyttömän helppo koe" niin maksimipisteet on 35 ja 30 pisteellä tulee seiska. Mä aattelin että jos on lähteny seittemän pistettä pois pisteistä virheitten takia nii tulis ees kasi MUTTA EI. En tiiä viä että paljon sain mutta arvaan et ei kovin hyvin menny... ketuttaa silleen semisti.

81 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 30 Marras 2012 - 5:02

bO0m

bO0m

On se ihan jees kun ihastus sanoo et ammu ittes...

82 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 30 Marras 2012 - 7:30

Evee

Evee

Joo kiva mun lompakko varastettiin D: tai siis sain sen takas jo mut kaikki rahat viety. En ees tiiä mis vaihees se ehti tapahtuu koska en oo ollu tänää paljon ulkona ja se lompsa löyty lumihangest. Ihana kaveri löys sen <3 Onneks ei ollu muuta hävinny ku rahat ja mun suomalaisen kirjakaupan kanta-asiakaskortti (?)

83 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 30 Marras 2012 - 10:23

vilqu

vilqu

Mulla on iihana flunssa.. Very Happy he!

84 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 La 1 Joulu 2012 - 1:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m; mitä tapahtu? tai siis nii miks se sano nii?

85 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 La 1 Joulu 2012 - 3:48

nealoves1D

nealoves1D

Sanni,, mitäääääh ? :d kui se tollast o:

Eve,, no tosi kiva ..... oliks sul siel paljonki rahaa ? :d

86 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 2 Joulu 2012 - 6:56

bO0m

bO0m

Louizz ja Nea se vaan on tollanen, ihan täys k*sipää. Ja sitä siis ärsytti ku mun kaveri jako mun seinälle kuvan niin se sano näin. Mut oli täs jotain positiivistakin, aikani mietittyäni tulin vihdoin järkiini ja mun tunteet sitä kohtaan laimeni! (:

87 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 2 Joulu 2012 - 7:43

Evee

Evee

nea; en muista tarkalleen mut jotain yli kakskymppii

Huomen alkaa uus jakso... D: vois se loma jo tulla

88 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 2 Joulu 2012 - 9:18

Sarqai

Bb loppuu:'( Mä oon oikeesti iha sekasin...

89 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 3 Joulu 2012 - 6:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on tosi ulkopuolinen olo. Tuntuu ettei oo tällä hetkellä yhtään läheistä kaveria, onhan noi kaveripojat omalla tavallaan läheisiä(en selviäis ilma niitä) muttei ne sillee mitä nyt tarkotan.
Yks tyttö aukoo mulle päätänsä koko ajan, haukkuu, vähättelee ja piikittelee, enkä jaksa sitä yhtään. Ja yllätysyllätys tehään maantiedos paritöitä,koska koetta ei tässä jaksossa ole,niin toi kuulemma vaikuttaa numeroon yhtäpaljon ku koe vaikuttais ja mä sain sen ihmisen pariks ku arvottii. Kyllä mä oon tietysti sanonu takasinki, mutta tota ei vaan jaksa kuunnella! "no sulla onkin taipumusta ärsyttää ihmisiä"
Mulla ei oo tällä hetkellä _yhtään_ naispuolista kaveria...Mun mielestä oon kärsiny ulkopuolisuuden tunteesta jo ihan tarpeeks, mutta elämä on tällästä..
Muutenki ollu tosi huono päivä. Olisin aamulla voinu maksaa vaikka miljoonan et olisin saanu nukkuu ees seittemään tänä aamuna

90 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 3 Joulu 2012 - 8:10

bO0m

bO0m

Essii täällä ilmottautuu yks kaveri♥ Mä tunnen myös itteni tooosi usein yksinäiseks, eli ymmärrän paremmin kun hyvin sen tunteen ja se on inhottavaa :c Mutta muista että sä et oo yksin!♥ Aina on joku jota varmasti kiinnostaa sun asiat ja joka on valmis kuuntelemaan, jos ei nyt muualla niin ainakin täällä forkalla! Pääpystyyn sisko, sä pärjäät mä tiedän sen♥ (:

91 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 3 Joulu 2012 - 8:56

_Blistex_

_Blistex_

Essi, et oo ainut jolla on ainaki välillä ulkopuolinen olo ja tiedän ettei se tunnu kivalta. D: Muakin välillä piikitellään ja auotaan päätään ja siitä tulee aina sellane angst-fiilis. Mut oot väärässä siin ettei sulla oo yhtää naispuolista kaverii, sullahan on koko foorumillinen sellasii! :DD Tsemppii, kyl sä pärjäät siellä ♥

92 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 3 Joulu 2012 - 10:33

bewareofaino

bewareofaino

Koulun yhteistanssit. Jotain niin turhaa, kamalaa ja naurettavaa.
Ja kaiken lisäks tuloillaan on myös pakollinen koko koulun edessä tanssiminen. Jippii elämä enhän mä muuta tältä joululta oottanutkaan

93 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 3 Joulu 2012 - 12:40

nealoves1D

nealoves1D

Essi,, äläs höpsi sisko, me ollaa kaikki naispuoleisii c; en oikeestaa osaa sanoo melkee mitää koska kuulun niihi onnekkaisiin joil on aina ees joku vieres, vaik aina ei kaikkii niit vieres olevii jaksakkaa. Mut tosiaa vaik joskus tuntuis et kukaa ei välitä, ni kyl sullaki tulee aina olee joku jota kiinnostaa, usko pois. Mietin vaa et ootko puhunu/pystyisitkö puhuu sun kaveripoikies kaa tost ? Koska seki et sais purettuu ton f2f jollekki varmaa helpottais sun oloo ainaki vähä ja omat kaveripojat ainaki osaa aina piristää ja tehä mun olon tärkeeks ton tyyppisis tilanteissa c: nojoo joka tapaukses iso hali sulle ja muista ettet oo yksin ! Jos ei muuta ni ainaki me ollaa tääl :3

94 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 4 Joulu 2012 - 2:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Ahahaha rakastan tätä koulunkäyntii <3 sain just 2/18pistettä kemian välikokeesta ja kemiankokeesta jopa niin hyvän numeron kuin 4- !! Ranskan kokeesta tuli joku seiskalla alkava, enkusta alko kutosella ja musiikista 6- <3<3 ja mun tuurilla nää tulee just ku vasta ens jakson lopulla olis korotusmahdollisuudet ! Vielä ruotsi ja matikka saamatta, lyön vetoo et joku 6 ruotsist ja matikasta enintää 5- :----)))))

.....tappakaa mut tai polttakaa mun koulu

Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm Ti 4 Joulu 2012 - 6:38, muokattu 1 kertaa

https://twitter.com/#!/penguiniam

95 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 4 Joulu 2012 - 6:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ ootte ihanii ♥ Ja Nea ; kyl ne tietää suurinpiirtein mitä mä aattelen, mutta ei me mitenkää syvällisesti olla siitä puhuttu, silti tänään tuntu et moni noista on laskenu 1+1 ja osas pelastaa mun päivän ♥
Ei mun kaveriasiat oo edelleenkään kauheen hyvällä mallilla mutta TE ja mun kaveripojat onneks ootte olemassa (ja pelastitte ainaki mun tänäisen muuten läpeensä paskan päivän ♥)

96 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 4 Joulu 2012 - 8:41

_Blistex_

_Blistex_

Olipas ihanaa aamu.. tulin hiukan liian aikasin pysäkille ja jouduin oottaa tuol kylmäs vaik kuin kauan. Ku lopulta pääsin jääkylmästä ilmasta bussiin, jouduin menee istumaan jonku random tyypin viereen ku se oli ihan täynnä. :c Sit ku mä pääsin kouluun ni sain kuulla et meil olis tänään fysiikan koe, josta mulla ei ollu mitään hajuu D: Tietty se meni ihan päin sanonko mitä.. :DD

97 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 4 Joulu 2012 - 12:03

Veeranen

Veeranen

tänää aamulla, mun housut ratkes, kun laitoin kenkiä. onneks olin kotona viel ni pysty vaihtaa. sitte vedin tyylikkäästi lipat ku käveltiin kaverin kanssa kotiin , olin just sanonu "jes, en oo kaatunu koko matkan aikana" D:
sitte tänää oli kuoron kenraaliharjotukset, ja ne pikkuset ei osannu kuunnella, revin sielä hiuksii yks kerrallaan. avautuminen xdd

98 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 5 Joulu 2012 - 8:46

bO0m

bO0m

Veeranen omg, en oo ikinä aatellu että housut voi _oikeesti ratketa -siis muualla kun elokuvissa! :DD Tosiaan onneks olit kotona !

Meille tulee kohta perhetutut kylään ja pidetään pikkujoulut. Joo muuten ihan jees, ne meidän perhetutut on tosi kivoja, mutta oon joutunu yksin tekeen kaiken kun siskot on vaan dataillu koneilla... Oon siis koristellu, tehny ruoan, imuroinu, siivonu yms. Menee vaan pikkusen hermoon kun noi ei saa itte tehtyä mitään vaikka on molemmat mua 5 vuotta vanhempia. Tuntuu että mä oisin niille joku äiti -.-'''

99 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 5 Joulu 2012 - 12:52

Sarqai

Yhäh Koht tulee maailmanloppu ja sillee:dd joo en usko ehkä:b

100 Angstaus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 6 Joulu 2012 - 8:28

Veeranen

Veeranen

mä aattelin olla tosi ninja ja selvitä maailmanlopusta c:

joo mut mä en nukkunu viime yön ku 6 tuntia, sit mun piti raahautuu kirkkoon ja olin nukahtaa, hienoa -.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa