^ mulla taas on niin että oon ihastunut, mutta mua tuskastuttaa ku asiat ei etene. Oon aika varma et mun ihastus on myös kiinnostunu musta, mutta entä jossei ookkaan? Yleensä mä oon suorapuheinen,enkä ujo ollenkaan, mutta mä en vaa uskalla kysyy siltä. Ku tää on nii pieni paikka ja niin moni tyyppi tuntee tän jätkän niin hyvin (esim. yhet mun kaverit on sen luokalla, yks mun kaveri on ton jätkän kaverin sisko, tunnen ton jätkän veljen yheltä kesäleiriltä, yhen mun kaveripojan serkku on ton kaveri. yms..) ja sit mä nolaisin itteni täysin. Jos se sanois että ei ja jos joku siitä sais tietää ni tietäis koko koulu. Hyvä esimerkki on yks mun luokkakaveri, joka oli ihastunu yhteen varattuun jätkään. Ja sen kaveri möläytti sen jollekki ja sen jälkeen koko koulu ties siitä ja väh. joka toinen vastaantulija kysy siltä et ootko vähän ihastunu Virtasen Mikkoon (mä sit keksin ton nimen omasta päästäni)
Yks tyyppi otti musta koulussa kuvan ilman lupaa,ilman että mä ees tiesin siitä. Ja sit se näytti sen kuvan kaikille, tietty mäki sen sit näin et se kuva on musta. Mä käskin sitä poistamaan sen kauheen kuvan, eikä se poistanu. Mua v*tuttaa et se näytti sen kaikille, ettei se uskonu mua ja että oon aika varma et se julkasee sen facebookissa(toivottavasti ei tai mä heitän sen puhelimen seinään ja hakkeroin sen fb'n ja poistan sen kuvan sieltä(täs on vaa yks ongelma -> mä en osaa hakkeroida mtn xd)).