One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #15

+12
Evee
Mileaz
Peetu
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
jAsbee
vilqu
Veeranen
Sarqai
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 10]

1 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Angstaus topa #15 Ti 6 Marras 2012 - 10:41

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen alko olla jo lähempänä 300 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

51 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 22 Marras 2012 - 5:59

vilqu

vilqu

boom kiitti (: koitan kestää vaikka ihan hel*etin vaikeeta onki.. Vielä kaks ja puol vuotta sitä ihmistä , jipii!!

Essi tollanen on niin perseestä et ei perustele kunnolla miks ei pidä jostai!! Tietty jos sun mielestä on vaa parempi et se ei perustele ni hyvä sit Very Happy Jos ittestäni kuulisin tollasta ni keittäis kyllä sen verran yli!! ja se joka mua pahasti pännii josta kerroin ni ihan varmaa aatteleeki musta noin mut en oo vaa kuulu sanovan äänee.. (:

52 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 22 Marras 2012 - 8:51

Sarqai

Mua ärsyttää miten tyhmä saa ihminen olla! Mä en ees myönnä mitää et mä oon luullu pariisii lontoon pääkaupungiks, mut tää mene jo hieman yli. Mul puuttuu varmaa kaks aivopuoliskoo.. mun kaveri väitti mul kivenkovaa et muumeja asuu lapissa ja nipsuja on joskus lentäny muuttolintujen kaa kiinaa.. enhän mä tietenkää uskonu enen mähän oon fiksu. Sit yks toine väitti et vampyyrejä on olemas, no ei se mitää mut mä menin sit kertomaa eteenpäi ja kukaa ei uskonu, arvatkaa nolottiko.. btw mä oikeest uskon vampyyreihin ja haluun uskoo joulupukkiin mut en usko.. joo minitomaatti..

53 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 22 Marras 2012 - 10:30

Veeranen

Veeranen

voiei aaw sara C: oikeestivai?

54 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 23 Marras 2012 - 9:10

Sarqai

Veeranen kirjoitti:voiei aaw sara C: oikeestivai?
Nokyllä harmi vaan. Tota muumijuttuu en tajuu miten oon nielly.. mut mä oon vähä tällane.. ärsyttävää ku oon tyhmä:d

55 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 La 24 Marras 2012 - 5:26

vilqu

vilqu

Kuulin äske et mun serkun hevonen joka oli tosi nuori on lopetettu eilen ku sillä oli jalkavaivoja ni ei siit ois tullu mitää ku niillä on kaks tai oikeestaa kolme muutaki hevosta ni ei ois ollu varaa kalleisii leikkauksii.. Eikä se ollu ku 6 tai 7.. Sad Mun serkulla on varmaa rankkaa.. Sad

56 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 La 24 Marras 2012 - 23:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Onha tänään sunnuntai ja pitäis olla hyvällä tuulella, mut mua ärsyttää ; tänään ohjelmassa pääasiassa kotsan kokeisiin lukemista,joka on huomenna ja en oo muistanu koko juttua :/
Sit meil on tiistaina kuntotestit... tulee olemaan jotain nii kauheeta, vatsalihaksissa varmasti pärjäänkin ja saan siitä varmaan kasista ylöspäin mutta lopuista osa-alueista saan varmaan kutosia tai alle... Ja sit notkeuskokeesta varman vitosen. Koska mä en taivu ees sormenpäitä varpaisiin asti. nii ettei sitte yhtään v*tuta...

57 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 25 Marras 2012 - 0:58

jAsbee

jAsbee

vilqu voieii ;( voin vaa kuvitella milt su serkust tuntuu , en tiiä mitä tekisin jos oma eläin kuolis :(

58 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 25 Marras 2012 - 9:31

Peetu

Peetu

mulla on vähän niiku ongelma.

mulla on yks tosi hyvä kaveri jonka kaa on hauskaa ja näin, se on oikeesti tosi hyvä tyyppi ja se on ihastunu yhteen jätkään. se jätkä on mun kaa samassa ryhmänohjausryhmässä ja ollaan tosi monella samalla kurssilla ja millasen kuvan oon nyt saanu siitä nii se on tosi tosi kiva ja herttanen tyyppi, ehkä vähän ujo.

noh, nyt tää kaveri puhuu siitä jätkästä _KOKO_AJAN_. siis muahan ei haittais jos se ois semmosta hihihihiii se pyys mun numeroo/katto mua/jne. vaan se on semmosta että "yhy en uskalla pyytää sitä ulos koska se ei kuitenkaan tykkää musta / se ei tykkää musta koska se ei vastannu heti mulle" yms. siis tietty saa angstata, mutta kun mehän ei nykyään muusta puhuta kuin siitä! ja ei sillä ettenkö mä olisi kuuntelemassa, tietenkin jos toinen tarvii apua niin sitte autan ja oon korvana ja vaikka nenäliinana, mutta kun mä en enää oikein osaa sanoo tohon mitään! siis kun se mun kaveri ei suostu uskoo että se on oikeesti tosi upee tyyppi ja sen pitää puhuu sille jätkälle enemmän, koska jätkähän on niin ujo että se ei uskalla. eli siis tarviin teidän mielipiteitä: mitä te sanoisitte tolle mun kaverille että mitä sen pitäis tehdä?

59 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 25 Marras 2012 - 10:09

bewareofaino

bewareofaino

Mul on ollu aika pitkään ihan hirveen tyhjä ja ahdistunu olo jotenki... Tulevaisuus pelottaa ja muutenkin ei vaan jaksa, tuntuu et kaikki vaan on ihan turhaa, eikä millään oo merkitystä. Jee. Elämä taas niin mallillaan.
Ja anteeks, tän kaiken takia en oo tullu täällä forkallakaan käymään. Mutta lupaan nyt käydä täällä kans useemmin, kunhan vaan pääsen tästä kauheesta olosta eroon.

60 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 25 Marras 2012 - 10:42

Veeranen

Veeranen

aino: et oo ainut D: mä selasin pari päivää sitten fb, ja rupesin miettii miten paljon paris vuodessa on muuttunut, ja rupes ahdistaa ihan hirveesti, et miten paljon kaikkee voi muuttuu seuraavas paris vuodessa D: ja mua pelottaa tulevaisuus, koska ei voi olla varma mitä siitäki tulee D:

61 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 25 Marras 2012 - 11:09

jAsbee

jAsbee

peetu mul on yks kaveri kans joka on tosi ihastunu yhtee, paitsi et seon vaa kokoaja sillee "seon nii ihana ai ku seon nii ihana voi ku seon ihana aa ku seon ihana eiks ookki aa voiei ku seon nii ihana aihanaiahianhiaananana" ja vaik se onki yks mun läheisimmist kavereist ni tota on oikeesti rasittava kuunnella :D mut tos sun tilantees en tiiä oikeestaa mitä muuta sanoisin koska jos oot jo kehottanu sitä juttelee sille ja tällee ni mitä enempää sä voisit oikeestaa tehä ? ite just kehottaisin sitä menee juttelee ja tällee mut jos oot sen jo tehny ni ensit tiiä. ehkä jonku vaik pitäs vähä vihjata sille pojalle jotai :D

62 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 26 Marras 2012 - 1:22

_Blistex_

_Blistex_

Peetu, itsellä ei oo ollu tommosta tilannetta ennen mut jos mulla olis tommonen tilanne niin varmaan kuuntelisin että mitä sillä kaverilla on sanottavaa ja koittaisin tsempata sitä puhumaan sille pojalle. Jos se poika kerran on ujo ni sanoisin sen sille kaverille ja kehottaisin sitä vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja mennä puhumaan sille meinaa ei oo sit kiva märehtii ja miettii et mitä jos olisinki menny puhumaan sille. (:

63 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 26 Marras 2012 - 4:01

nealoves1D

nealoves1D

Heidi,, ääh mullaki on kaks tollast kaverii ja kyl noihi juttuihi menee hermot. Varsinki ku tol toisel se ihastumine on sellast 1 luokkalaisen tasol olevaa .. Nojoo whaeva asiaan Very Happy mä oon päässy aika helpolla ku oon rohkassu niit tyylii sanomal et "hei jos sä et puhu sille ni ethä sä voi koskaa tietää mitä olis tapahtunu jos oisitte tutustunu ja sitte se jäis painaa sua aina. Mielummi kannattaa yrittää ja jos asiat ei meekkää niiku olit suunnitellu ni ei ainakaa tarvii jäädä jossittelee siks et olit liia ujo sillo ku oli tilaisuus" ja sitte kyselen niilt aina et miks ne ajattelee et noi jätkät ei olis kiinnostuneit/ei haluis tutustuu ymsyms muistutan niille just et ne on tosi ihanii tyyppei ymsyms ja kyl se sit yleensä stoppaa ainaki hetkeks c: ja sit sillo ku mul menee hermot siihe et ne ei usko ni sanon et "oot oikeesti iha hölmö ku ajattelet tollee. Toi on nii rasittavaa ku et usko kui ihana oot" Very Happy toivottavasti olis ees jotai apuu ku itekkää en oo oikee muuta sanottavaa keksiny noille :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

64 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 26 Marras 2012 - 5:47

vilqu

vilqu

Tä on mulle ihan hirveetä jollekki muulle sit taas vois olla helpotus, mutku mä tykkään musiikista kouluaineena ihan HIRVEESTI ja meijän ope on ihan paras ja ne tunni ton tosi rentoi mut sit siellä oppii kans jotain ja musa on niinku mun mielestä kivointa koulussa (ja kässä!!) ja tänään meillä oli vika musantunti KOKO SEISKAN AIKANA!! Ja jos ei ota valinnaisii ni vika musan tunti koko yläasteen aikana!! Siis et tajuu miten selviin vielä puol vuotta ennen ku kasilla on valinnaiset (ja mä todellaki otan jonkun musan kurssin!!) .. :O Mut onha noissa aineiden loppumisessa joku hyvä puoli nimittäi huomenna on vika bilsan tunti koko seiskan aikana ja sit se kidutus loppuu <3 Very Happy Mut en tajuu miten selviin ilman musiikkii..

65 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 26 Marras 2012 - 6:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

-Mulla on tosi ulkopuolinen olo ku en ollu yhen kaverin synttäreil perjantaina. Se oli kyl mun oma päätös lähenkö sinne vai Seinäjoelle. No ku tulin sieltä ni olin sillee "totally worth of it" mut nyt ku kaikki puhuu niistä ja oli vissii ollu kivaa ja oon ihan ulkopuoline kaikesta. Poikia siel ei ollu ku kaks(kumpikaan ei mun kavereita),ja en tie olisinko ees viihtyny siel et sillee ei pitäis asia mua vaivata mut yllätysyllätys kyllä se vaivaa.
-Sit meni täysin hermot kotsan tunnilla, en jaksa selittää miks.
-Kuntotestit huomenna,pelottaa
-maha kipeä

Mä tiedän et tää mun turha angstaaminen on todella lapsellista, koska rankempaakin on joillakin, mut joskus on vaa pakko angstata. Mun siskon kaverin perheessä on tapahtunu n.kuukaudessa paljon kamalia asioita, se on 12 ja vaikee kuvitella kui vaikeeta sillä on ku omatki ongelmat tuntuu jo niin suurilta, mut nii..

66 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 26 Marras 2012 - 6:59

jAsbee

jAsbee

öäeåfbåpeo3jbpvwlpö menee hermo . kaikil on joteki kauhee huono päivä tänää ja ärsyttää ku yks kaveri on nykyää aina kauhee vihane ja kiukkune eikä sille voi sanoo mitää ilma etse suuttuu.

67 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 26 Marras 2012 - 9:03

bO0m

bO0m

Vilqu Mitääh!? D: meillä oli seiskalla ainaki koko vuosi pakollista musiikkia, ihan tyhmää et teillä ei! ):
Louizz meillä on myös huomenna ne testit ): Mulla on nyt masentanu niin paljon kaikki, varsinkin toi ulkoilma etten oo liikkunu yhtään! Eli voit vaan kuvitella mitä luokkaa mun tulokset sitte on..plääh :PP Ei siinä muuten ois mitään, en kauheesti jaksa ees panostaa liikkaan, mutta hävettää vaan kun kaikki muut on super notkeita ja urheilullisia! Viel kun musta ehkä olettais että mulla on jonkin laista kuntoo tai että oisin EES notkee, mut ei xd

Mulla on sama ongelma taas mikä mulla on ollu noin ikuisuuden. Ihastun aivan vääriin tyyppeihin! ): Siis jätkiin joihin mulla ei oo mitään saumaa, enkä vaan löydä mulle oikeenlaisia tyyppejä ):

Nyt oon huomannu että mulla on pieni ihastus siihen jäbään, jonka aiemmin oon haukkunu täällä forkalla, siis meidän luokan häirikkö ja oikeesti täys k*sipää jätkä -en vaan tajuu itteeni! Se on maailman ärsyttävin ihminen, mutta äkkiä huomaanki nauravani kaikelle mitä se sanoo ja tuijottavani sitä ihan ylimääräsesti ja aina kun katotaan toisiimme hymyileväni. Äyh. Enkä voi ees puhua kellekkään, koska en vaan kehtaa! tää on kauheeta :c

68 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 26 Marras 2012 - 9:13

jAsbee

jAsbee

^ mulki oli vaa puol vuot seiskal musiikkii :D meil oli sillo syksyl musiikkii mut ei ollenkaa jotai muut ainet (olikoha se uskonto?) ja sit kevääl tuli se toine aine musiikin tilalle . kaduttaa kyl etten ottanu musiikkii kasille valinnaiseks :(

69 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 26 Marras 2012 - 9:32

Peetu

Peetu

hei kiitti tosi paljon teidän neuvoista, mä käytänkin noita heti kun on mahdollista! (:

Louizz, angstaa niin paljon kun siltä tuntuu, sen takia on olemassa angstaus topa! kuntotesteissä ei kannata stressata liikaa koska silloin suoritus kärsii nimimerkillä kokemusta on. meet ja teet ja oot ylpee mitä teit! (: tsemppiä!

70 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 26 Marras 2012 - 10:46

vilqu

vilqu

Essi toi on niin totta mitä Heidi sano komppaan ihan täysin!!

Siis ku meillä on vuodessa viis jaksoo ja vaan näissä kahessa ekassa oli musiikki joka on aivan sanonko mistä!! Torstaina on sit jo niinku uus lukkari ku vois olla myös vielä musiikkii.. ARRGHH!!

71 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 27 Marras 2012 - 5:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^Awws ootte ihanii ♥

joo kuntotestin ka 6,3 wuhuu ! xdddddd (neljä vitosta,kutonen ja kaks ysii) :d no ainaki se on jo ohi

72 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 27 Marras 2012 - 9:29

vilqu

vilqu

MUN LUOKKA ON KIRJAIMELLISESTI HIRVEÄ!! Ei kaikki ihmiset mut liian suuri osa!

73 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 27 Marras 2012 - 9:40

bewareofaino

bewareofaino

vilqu kirjoitti:MUN LUOKKA ON KIRJAIMELLISESTI HIRVEÄ!! Ei kaikki ihmiset mut liian suuri osa!
Ihan sama juttu täällä, tunnen tuskan.... mä vaan en kestä olla joka päivä siellä niitten ihmisten kanssa. Onneks on enää reilu puoli vuotta jäljellä, nii tää yläastekärsimys loppuu. Meijän luokka on jakautunu kolmeen osaan ja ne kolme osaa on kirjaimellisesti sodassa toistensa kanssa, mut mä oon pysytelly onneks puolueettomana siinä koska en haluu tulilinjalle. Vuosi sitten jollain fysiikan tunnilla ku meil ei ollu opettajaa nii kaikki tyyliin itki ja huusi siä toisillensa... Oon niin täynnä sitä helvettiä.

Ja on mulla siis siä kavereita, mut silti en jaksa, koska koko ajan joku puhuu pahaa jostain ja hirvee show käynnissä. Draamaa :D

74 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 27 Marras 2012 - 9:43

Veeranen

Veeranen

boom: mäki oon huomannu tollasta sit ku hoksaa että oot ajatellu positiivisesti jostain epämukavasta ihmisestä. sit rupees aina ajattelee et mitä jos joku lukee ajatuksia, jne D:

vilkku mäki inhoon mun luokkaa ainakin osaa, koska siel on paljon sellassii minäminäminä -.- s

75 Angstaus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 27 Marras 2012 - 9:46

jAsbee

jAsbee

mä en aluks tykänny yhtää meiä luokas mut nyt meist on tullu kaikist joteki läheisempii :) ja joo , meilki fysiikan tunnit on iha täyttä sotaa , oli opettaja paikal tai ei :D mut meiä fysiikan tunnit onki jaettu et sielt on kolmelt eri luokalt oppilait, eli siks ne on aina hirveetä huutoo ja raivoomista :D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa