One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #15

+12
Evee
Mileaz
Peetu
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
jAsbee
vilqu
Veeranen
Sarqai
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 10]

1 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Angstaus topa #15 Ti 6 Marras 2012 - 10:41

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen alko olla jo lähempänä 300 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

26 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 14 Marras 2012 - 7:15

jAsbee

jAsbee

äääyäh tuli joteki tosi haikee fiilis ja kauhee ikävä yhtä ku voicelt tuli wonderwall , ja tost biisist mul tulee aina mielee yhen jutun takii yks kene kans no emmä sen kaa ikin sillee seurustellu mut kuiteki oli juttuu ja sillee et olin kuiteki iha tosissani sen kaa ja tällee . ja en tosiaa oo kuullu tota sen jälkee ku se kaikki tavallaa loppuki ni miks ton biisin pitiki tulla just nyt ? :d

27 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 14 Marras 2012 - 10:19

vilqu

vilqu

Tänään on ollu ihan p-a-s-k-a päivä kaiken muun paitsi kässä tunnin kohalta!! Kässässä oli kivaa kuten aina koska se ope on ihan paras Very Happy Mut muu päivä on menny vähä persuksillee.. On vaa satanu koko päivän ja oon sit vielä joutun ulos meijän molempien koirien kaa ja ku ne on sellasii hullui Very Happy ni niitten kaa ei voi mennä samaa aikaa.. joten tiedossa oli kaks lenkkiä mitä ihanimmalla kelillä ONNEKS SE ON JO OHI!! Ja sit oon vaan tehny läksyi ja lukenu kokeseen.. Ja äikän ope muistuttaa koko ajan fiktiivisestä elämänkerrasta josta pitäs tehä vähintää 4 sivunen ja kaikki mahdollinen lisämateriaali on vaa plussaa ja plaa plaaa plaa (: No nyt mulla on vajaa kuukaus aikaa kirjottaa se.. Se on han kiva sillee et sen henkilön saa keksii ihan ite (mut ei saa tietty olla mikään maahinen) mut just nyt ku on paljo kokei ja kaikkee mahollista muutaki ni ei kyll ois inspistä tehä tollasta..

Joo taas tuli kiva romaani, arvostan jos joku ees lukee ton.. (:

mrscurly juu meiltä kaikilta forkkalaisilta voi aina kysyy apuu!! ja dont worry sillon ku mäki joskus tänne tulin ni olin aivan eksyksissä mut nykyään tää on mun päiväruutini ku tääl on niin parhaat ihmiset!! Very Happy

28 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 15 Marras 2012 - 7:22

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jee eiköhä tää päivä menny niii upeesti ♥ aamulla meikä lähti kylälle pyörällä + jäätä maassa = polvi auki, leuka auki ja lempparifarkut rikki, jee!
seuraavaks en meinannu löytää sitä paikkaa, mis mulla oli lukihäiriön testaus, kävelen sen iha sairaan kipeen polven kaa ympäri ämpäri yhtii taloi ja nousin ja laskin rappui. no testi tehtiin ja mulla on keskivaikee lukihäiriö, jee!
si ku käytii syömäs äidin kaa ja mä lähin siitä koululle, mä myöhästyin tunnilta 20min nii menin sitte vaa terkkarille suoraan. en kerenny tunnille ollenkaa, kävin hakeen yhen kokeen ja menin sitte venailee et ruotsi alkaa. sain sitte kuulla, et meil oliski ranskaa mut se onki se ettei maikka tuukkaa eli hypäri. mä vaan lähin kaverin kaa kaupungille, siitä äidin työpaikalle joten oon ollu ny kaks päivää pois ja tuntuu et oon iha kusessa..

https://twitter.com/#!/penguiniam

29 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 15 Marras 2012 - 8:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ää oon iha sairaan väsyny. riitelin äitin kaa. vaikka koulus tänää iha ok meniki, ni kaveriasiat ei taaskaan mee ihan niinku pitäis :/

30 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 15 Marras 2012 - 9:27

_Blistex_

_Blistex_

Mä sit kilahdin ihan kivasti enkun tunnilla D: Ku mun takana istuu pari mun luokkalaista poikaa ja sit yks tyttö ni ne sit höpötti jotain koko enkun tunnin. Ei siinä mitään ku itelläkään ei se suu pysyny millään kiinni mut se mitä niiden suusta pääs sai mut oikeesti kiehuun D: Meinaan luettiin jotain enkun tekstii ja siin oli sit niinku suunta eli direction tai näin ni sit se yks niistä jätkistä sano 1D. Sit ne kaikki alko vaan nauraa ja sanoo et 'niiden homojen biisit on ihan p*skoi. v***u mäki osaisin paremmin. vaikka mä en ookkaan kuullu ku yhen kappaleen ni silti ne on p*rseestä' yms. Siis tommosta kesti yli puolet tunnista. Lopulta mua ärsytti niin paljon et käännyin ja aloin huutaa niille jotain et 'pitäkää turpanne kiinni ku sielt ei mitää järkevää tuu' tai jotain ton tapasta, en nyt ihan tarkkaan muista. Sen seurauksena enkun ope valitti mulle että mun pitäis olla hiljaa ja että noin ei saa sanoo tunnilla toiselle yms. Mut siis mua vaan vatutti niin pirust ku ne vaan jotain p*skaa jauho siellä vaikka ei näköjään tiedä pojista yhtään mitään. :c Argh, hyvä puoli oli kuiteski se että mun raivoomisen jälkeen ne ei mitään enää 1D'stä puhunu :DD

31 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 16 Marras 2012 - 12:50

Peetu

Peetu

välillä tulee semmonen fiilis että kaikilla aikuisilla (siis "oikeilla" aikuisilla) ei oo kaikki muumit laaksossa. sen sijaan että vois keskustella mistä kenkä puristaa niin kiukutellaan kuin pikkulapset ja puhutaan selän takana. ei oo munaa tulla sanomaan päin naamaa että mikä on vialla. hngh semikevyt ärsytys.

32 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 La 17 Marras 2012 - 14:36

Mileaz

Mileaz

ampukaa mut, kirjotin vihdoin sitä mun Bromancea eteenpäi yhtee putkee jonku 3 pitkää lukua, enkä muistanu tallentaa, ja sit tietty mun kone pimahti ja ne luvut katos hevonvittuu <34624567

33 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 18 Marras 2012 - 0:42

vilqu

vilqu

^^Voi sua!! Tiedän tunteen muaki vituttas.. (: Jos yhtään piristää ni sun uus ava on aivan ööper IHANA!<3 Ja allekirjotus jotain kultaista Very Happy

34 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 19 Marras 2012 - 6:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Miten yks ainut ihminen onnistuu pilaamaan totaalisesti päivän ja suoraan sanottuna koko elämän ? ulkopuolinen olo

35 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 19 Marras 2012 - 6:57

jAsbee

jAsbee

^ mikää on ? :/

36 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 19 Marras 2012 - 7:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jAsbee Tosi pitkä juttu, mutta tiivistettynä yks tyyppi joka kiusas(ja/tai yritti kiusata) mua koko ala-asteen (ja varsinki kolmosluokan!) ,vei multa monta kaveria ja käänti ihmisiä mua vastaan on taas kuvioissa. Mä luulin, että mä pääsen eroon siitä ku koulu vaihtuu. Ja pääsinki, mutta ei sitä kauan kestäny; nyt se on ruvennu kaveeraamaan muutaman mun luokkalaisen tytön kaa, ja on niiden kaa tosi paljon = nään sitä taas tosi paljon. Ja niistä kahesta tytöstä on tullu mulle ihan outoja. Ja nää tyypit sit jatkaa tota kierrettä ja yrittää potkia mua pois muidenki meiän luokkalaisten tyttöjen porukasta! No mähän kyl oon ollu elämäni poikien kaa, ja oon edelleen 2/3 ajasta poikien kaa et sinänsä sillä ei pitäis olla merkitystä,tää vaa on silti h*lvetin raskasta...

37 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 19 Marras 2012 - 7:42

jAsbee

jAsbee

^ just :o ja onha se nyt tietenki raskast koska onha neki sun kavereit myös , vaikka vietätki poikie kaa suurimma osa ajast . eise ikin oo kiva menettää kavereit :/

// yhyyyyyyyy , oon katttonu jo kaikki jaksot tolt uusimmalt salkkari dvdlt :( :D

38 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 19 Marras 2012 - 10:29

_Blistex_

_Blistex_

Louizz, ikävää et toi tyttö on tullu taas mukaan kuvioihin ja vieläpä jatkanu sitä sun syrjäyttämistä. D: Mut jätä se omaan arvoon ja jos sen takii sun jotku kaverit jättää sut ni muista et ne ei sit ollu tosiystävii. Koita kestää, toivottavast se tyyppi jossain täs yläasteen vaihees kasvais vähäsen ja tajuis jättää sut rauhaan. (: ♥

39 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 19 Marras 2012 - 11:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Kivaa ku sain kuulla et meiä koulun pikkujouluihi on kuulemma Torsten Borg tulossa laulaan ja arvakkaa kuka ei pääsekkääää Smile))))) vaan siks että seuraavana päivänä pitäs olla aamukuudelt junassa mut toisaalt iha ymmärrettävää ettei mennä sinne ku se kestäis puol 12 asti yöl, jolloi kerettäis nukkuu joku 3h ennen junalle lähtöö... Mut ääähh ku ärsyttää ku ois päässy leuhkii kavereille:-D

40 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 20 Marras 2012 - 5:33

Evee

Evee

^oiih Torsten <3 millon ja missä? meen sinne kuokkii Very Happy

41 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 20 Marras 2012 - 7:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ 30.11 klo 19.00 ja meikän koululla Kokkolassa :-D hahaha joo mee! :-D
tosin en tiiä et esiintyyks Torsten iha tohon aikaan, ku tuolloi pikkujoulujuhlajutsku alkaa!

42 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 20 Marras 2012 - 7:29

Mileaz

Mileaz

^ Kuolen nauruu XDDD JUTSKU MIKÄ SANA ON JUTSKU, EN SAA HENKEE OIKEESTI JUTSKU
Alan sanoo sua tällä hetkel Jutskuks :-) pusipusi

43 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 20 Marras 2012 - 8:57

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ no jutskujutsku! :-D Milla oot iha tyhmy, kaikella rakkaudella oma Jutskusi ♥ puspus

44 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 20 Marras 2012 - 9:22

Evee

Evee

Heei mahtavaa mul on sillo vapaapäivä! Pääseeköhän sinne junal... Very Happy

45 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 20 Marras 2012 - 9:33

vilqu

vilqu

Tottakai JUTSKU on sana!! Mä käytän sitä aina, siis oikeesti!! Sanon aina jutsku! Ja siis sanon oikeesti aina jutsku enkä nyt dissaaa tota sanaa!!

Mun ruotsinryhmässä ja liikkaryhmässä on yks niin ärsyttävä tyttö!! On sillä luokalla niitä enemmänki mut tää on erityisen ärsyttävä!! Luulee olevansa kuningatar ja selittää aina kaiken sillai et "MINÄ MINÄ MINÄ!!!" se on rasittava ja en ees pysty selittää kuinka ärsyttävä!! ja mua vähän pelottaa et se on kääntämässä yhtä sen luokkalaista tyttöö joka on mun kaveri ni mua vastaa ku puhu musta aina kaikkee potaskaa musta sille ja se mun kaveri on ruvennu vähän vierastaa mua.. ei sillee kauheen huomattavasti mutku ennen se oli ihan sillai "VILKKUU!! Very Happy" ni on se nyt vähä eri ku se tulee ja sanoo moi ja just ja just hymyilee.. Mut toi ärsyttävä tyttö on se joka oikeesti räjäyttää mun pään, EN VAAN KESTÄ SITÄ!!

46 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 21 Marras 2012 - 0:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilkku; tiiän todellaki ton tunteen. Tiiän liikaa tollasii tyyppei muutenki :/ Ääh mä en osaa kyl auttaa sua yhtään :( mut koita jaksaa ♥ nyt mulla soi mieles robinin räjäytät mun pään :D

Eile(angstaan eilistä ku en eile kerinny kunnolla xd) oli tosi ihana aamu ku olin kiipees portaita ylös ja ne oli jo siel toises kerrokses, ne kaks mun luokkakaverii ja se tyyppi (se jota angstasin viimekski). Ne jutteli siel jotain ala-asteesta ja niistä mun luokkakavereista toine kysy siltä että "ai oliksä sit samal ala-asteel essin kaa" sit se vastas jotai tyylii "ikävä kyllä" sit se toine niist kysy et "miks sä vihaat sitä? mun mielestä se on iha mukava" ja noh se vastas että "koska se on paska ihminen".
Eihä tos keskustelus mulle mtn uutta ollu mut periaattees silti ehkä hyväki et sil ei ollu parempaa syytä vihata mua(jota se olis ainakaa voinu sanoo äänee), ehkä ne kaks tajus et se on vähä keksimällä keksitty syy.

47 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 21 Marras 2012 - 5:33

jAsbee

jAsbee

vilqu kuulostaa jotenki tosi tutulta :DD munki kaa joillai samoil tunneil on yks ihan helvetin ärsyttävä tyttö joka on niin ilkee ja itsekeskene ja itserakas ku olla vaa voi -.-.-..

48 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 21 Marras 2012 - 6:12

Evee

Evee

Louizz; inhottavaa tollanen ): eikä sul oo mitään hajuu et miks se ei tykkää sust?

Just nyt mua kyllästyttää iihan kaikki. Ja koeviikkokin tulos. Huomen tarvis mennä taidenäyttelyyn jost pitäis tehä raportti perjantaiks tai muuten en pääse kuviksen kurssist läpi. Ja kirjoi pitäis ostaa. Ja mul on kädes joku ihana patti, jota meen huomen näyttää lääkäriin :/
& maailmanloppu tulee kuukauden päästä!

49 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 21 Marras 2012 - 11:28

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:Mun ruotsinryhmässä ja liikkaryhmässä on yks niin ärsyttävä tyttö!! On sillä luokalla niitä enemmänki mut tää on erityisen ärsyttävä!! Luulee olevansa kuningatar ja selittää aina kaiken sillai et "MINÄ MINÄ MINÄ!!!" se on rasittava ja en ees pysty selittää kuinka ärsyttävä!! ja mua vähän pelottaa et se on kääntämässä yhtä sen luokkalaista tyttöö joka on mun kaveri ni mua vastaa ku puhu musta aina kaikkee potaskaa musta sille ja se mun kaveri on ruvennu vähän vierastaa mua.. ei sillee kauheen huomattavasti mutku ennen se oli ihan sillai "VILKKUU!! :D" ni on se nyt vähä eri ku se tulee ja sanoo moi ja just ja just hymyilee.. Mut toi ärsyttävä tyttö on se joka oikeesti räjäyttää mun pään, EN VAAN KESTÄ SITÄ!!

En voinu olla ajattelematta (vaikka tää ei nyt ihan liitykkään) yhtä meidän luokkalaista kun luin tota sun tekstiä. Se on jätkä ja se siirrettiin meidän luokalle tän vuoden alussa. Se on oikeesti ihan älyttömän ärsyttävä, meille tytöille se v*ttuilee ihan taukoomatta, opettajia mielistelee ja se luulee olevansa jotenkin hyvä tyyppi vaik oikeesti KAIKKI pitää sitä ihan pellenä... Välil jos on muutenkin raskasta niin sen jutut oikeesti keittää yli. Parasta ois vaan suhtautuu aina huumoril, mutta ei aina voi jaksaa...lainaan sua EN VAAN KESTÄ SITÄ! ): Eli tiedän kyl tunteen hyvin, koita vaan pitää siihen mahollisimman paljon välimatkaa en osaa muuta neuvoo )):

Evee hui, toivottavasti ei oo mitään vakavaa se patti ! :o ja jee eikun maailmanloppua odottelemaan ! (;

50 Angstaus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 22 Marras 2012 - 4:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Evee ; joo en mä tiiä yhtään. mut päättelisin että se syy on nii lapsellinen tai tyhmä, tai että se ei itekää tienny, ettei se kehannu sanoo sitä noille. parempi näin että se ei pysty sitä perustelemaan (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa