Jonna samat fiilikset täällä suunnalla :-D mut mä ainaki koitan sillä tavalla skarpata itteeni, et kelaan mitä mä tahon elämältä (lääkäriks) ja tiiän ettei se onnistu jos en opiskele jo nyt kunnolla. samal kans kelaan ranskan reissuu ja yleensä hemmottelen koeviikolla varsinki itteeni ja välil ostan suklaata ym. lupaa vaikka itelles, että jos sä selviit esim just ton lukiojakson kunnial, nii ostat sitte jotai vaikka vähä isompaaki itelles, mitä oot vähä aikaa jo halunnu (jos tietty sul on jotai tollast ja sul on rahaa!!).
tääl yks ihan superlaiska oppilas! mul on ollu yli kuukausi aikaa lukee yks hitsin kirja (jossas on vaan alle 400s) ja selittää siitä jotain, mut arvakkaa oonko tehny mitää? ja mulla on ens maanantaina sen palautus. mä en jaksa tehä koulussa (varsinkaa bilsal vaikka helppo aine) mitää, laiskottelen vaan ja lintsailen tunneilta. pian alkaa koeviikko ja mun on pitäny alottaa aikaa sitte lukee kemian uusintaan, mutta enpä oo alottanu. mun jaksoki on iha älyttömän helppo, jos ei oteta huomioon maanantain ja keskiviikon 8-16 päivii, koska mul ei oo fysiikkaa/matikkaa/kemiaa. mun pitäs viel viikon sisää tehä alustavat valinnat kakkosen ja kolmosen aineista ja aineista jotka kirjotan millonki... ♥