One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #15

+12
Evee
Mileaz
Peetu
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
jAsbee
vilqu
Veeranen
Sarqai
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 10]

1 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Angstaus topa #15 Ti 6 Marras 2012 - 10:41

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen alko olla jo lähempänä 300 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

151 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 23 Joulu 2012 - 13:37

jAsbee

jAsbee

^ sama tääl :( voin vaa kuvitella sen tilantee ja miltä sen perheestä mahtaa tuntuu nyt , eikä taida olla mikää kiva joulu kellekkään siin kylässä ..

152 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 25 Joulu 2012 - 2:22

vilqu

vilqu

Juu samaa mieltä.. Sad Tosi ikävää ja hirveetä! Mut niinko mun äiti sano ni kaikkein kamalin ois ollu jos sitä ei ois löydetty koskaa ja sen vanhemmille ja läheisille ja ihan kaikkille tulee vaan kaikkii kamalii mielenkuvii (vai mikä se on?) ku ei tiiä misä se on tai mitää..

Mulla oli oikein riemukas jouluaatto.. Oksensin koko päivän varmaa puolen tunnin välein paitsi sitte iha illalla en onneks enää oksentanu. Eilinen oli niin kammottavaa, sattu joka paikkaa ja vaa oksensin ja oksensin.. Meijän koko suvun joulu meni vähä uusiks ku minä ja äiti maataan puoli kuolleina sängyssä, äiti ei sentää oksentanu.. Ku sitte meijän perhe jäi kotii koska vaikka iskä ja mun sisko oliki terveitä ni neki ois voinu tarttuttaa noit muit suvust ja sitte ku ei vanhukset enää varmaa kestä sellasta kamalaa tautia. No laitettii sitte kaikki sukulaiste lahjatki ulos pakkasee jotta pöpöt lähtis ja niitä oli siellä mammalla sitte 5 syömässä ku meitä piti olla 10 eikä niil ollu mm kinkkuu joka meijän piti tuoda ku siinäki ois voinu olla jo jotai.. Et semmone jouluaatto tänä vuonna Smile Tänään on jo paljon parempi Very Happy

153 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 25 Joulu 2012 - 2:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilkku, mä niin tiedän ton tunteen, viime jouluna mulla oli keuhkokuumeen jälkitautina suolitulehdus ja toissa vuonna olin oksennustaudissa... ja tänä vuonna oon flunssassa, kylläkään olo ei kauheen paha oo, vaan kurkku kipeä yskittää ja nuha. Mut parane pian ♥

154 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 25 Joulu 2012 - 2:50

Sarqai

Norovirus jouluaattona, aah<3 onneks ei ollu tänä vuonna mut.. mä en innolla oota uutta vuotta, aika huonosti menny lähivuosina ku on ollu Norovirus, sairaalareissu, ja osastolle puolet perheest.. ehk tää vuos menee hyvi..

155 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 25 Joulu 2012 - 3:11

vilqu

vilqu

Sara wuut? mikä on norovirus? Saad Sad

156 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 25 Joulu 2012 - 5:30

Sarqai

Google auttaa mä en jaksa selittää oon laiska:(

157 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 25 Joulu 2012 - 8:20

Veeranen

Veeranen

norovirus on se joka aiheuttaa just oksennustauteja :Dd

se on ärsyttävää ku joku ei vastaa viestii eikä puhelimee tai käy fbs ni ei saa yhteyttä kehenkää D:

158 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 26 Joulu 2012 - 7:01

_Blistex_

_Blistex_

Vilkku: eikä :c oksennustauti on vieläpä se mikä tarttuu helposti ja on muutenki niin kamala tauti D: Itekki muistan yhen joulun millon mulla oli paha oksennustauti, istuin vaan vessan lattialla tai sängys sellane ämpäri tai mikälie lattial vieres. :c Mut koitas ny pärjäillä, kyl se siit pian ohi menee (:

159 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 26 Joulu 2012 - 12:22

vilqu

vilqu

^^Juu kiitti <3 Oon jo kunnossa se oli jouluaaton lyhyt, mutta äkäinen tauti Smile

160 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 27 Joulu 2012 - 9:02

bewareofaino

bewareofaino

kaikki kaverit jossain, tulossa huikee uusvuos taas kerran... :d

161 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 30 Joulu 2012 - 3:45

jonskauu

jonskauu

Mä kävin eile kampaajalla ja hetken mielijohteesta halusin leikkaa otsiksen. Ja nyt mä mietin että minkä ihmeen takia halusin otsatukan koska tää on iha kamala eikä sovi mulle :-( ja arvatkaa vaa kun mulla on luonnonkihara tukka ja tää otsis nyt sojottaa jokasee ilmansuuntaan ja en saa tätä mitenkää laitettuu..

ja mulla oli jo hyvät suunnitelmat uudeks vuodeks mut nyt ne kaikki meni ihan pilalle ja ärsyttää iha hitosti. Sit mä päätin että jos en keksi mitää tekemistä huomiseks nii lähen sit sillo ma-ti välisenä yönä yöhiihtää jee mite huisii

162 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 30 Joulu 2012 - 6:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Yks tyyppi suuttu mulle ihan turhasta. Itepä rupes mulle pätemään, mä vaan puolustin itteeni.

163 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 30 Joulu 2012 - 7:13

suvilovesniall

suvilovesniall

Ärsyttää, harmittaa, äääh! Mun kesähevonen lopetettiin marraskuussa ja sain tietää vasta eilen. :c Ja oli vasta 5 vuotiaskin! Oikeesti harmittaa, se oli niin hieno ja sillä ois ollu vasta elämä edessä..

164 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 2 Tammi 2013 - 11:28

bO0m

bO0m

Tänää oli muuten iha jees päivä mutta sain oikein kunnolla esimerkkiä kuinka mun ujous estää mua välillä, ärsyttää!

Olin mun kaverin kanssa syömässä siellä ravintolassa missä olin tetissä. Siellä oli se mukava kokki johon olin ihastunu...mutta en käyny ees moikkaan sitä )): Kun siellä oli salin puolella semmone vähä kärttysä nainen nii jotenki aattelin että miten sitä ärsyttäis jos käyn siellä keittiön puolella mihin ei oikeesti sais mennä ja aloin vaa miettii kaikkee mitä muut ajattelis ja nyt harmittaa tosi paljon että en menny ))): Mitäköhän se kokkikin aattelee kun se katto monta kertaa muhun ja tiesi et mä olin siellä enkä ees menny moikkaan ): Ja sit mua vähä ihmetytti kun se katto muhun nii se oli aika ilmeetön, ehkä se mietti oonko varmasti se sama tyttö tai jtn? Koitin kattoo erisuuntaan tahallaan mutta mun kaveri sano että se vaan tuijotti mua o:

Sitte toinen juttu, kun tulin just bussilla kotiin kaupungista. Siinä oli 2 mun kaveria meidä luokalta ja sit meidä seuraan liitty yks kasin jätkä. Oon ollu joskus pienenä tän jätkän kaveri, mut me ollaan tosi erilaisia nykyää. Sit puhuttii siinä paljon kaikkee ja sit ne mun kaverit jäi pois. Sit istuttiin ihan turpakiin sen jätkän kanssa siinä ja se oli aika awkward... :// Mä aloin vaan taas miettiin liikaa, mun ois tehy mieli puhuu sille, mut ei......mrrrh!

165 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 2 Tammi 2013 - 14:07

nealoves1D

nealoves1D

Suvi,, voiei :d tiijän liian hyvi milt tuntuu menettää tärkee hevonen ja se oikeesti sattuu. En oikee osaa auttaa koska itekki itken niide perää aina mont päivää ja edellee ikävä jokaista, mut koita pärjäillä ! <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

166 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 3 Tammi 2013 - 5:54

vilqu

vilqu

Suvi sillon ku mä tiesin et mun ja mun siskon hoitoheppa lähtis ikiajoiks pois enkä näkis sitä enää koskaa ni en pystyny menee ees hyvästelee sitä koska mua itketti valmiiks jo niin paljon (: Meill oli niin pall kaikkii ihanii muistoi ja se oli niin IHANA!! <3 ja sen shettiskamu kans <3 ja ku mun sisko kävi siellä sitte viimeseks ni seki vaa itki koko illan enkä pystyny ees kuvittelee mitä mä oisin tehny jos oisin menny sinne.. Nyt mä haluisin päästä yhden ainoan kerran ratsastaa niillä molemmilla myös sen shettiskamulla joka oli niin sulonen ja ihana ja tulee haikee mieli ku ajattelee kuinka kivaa niitten kanssa oli aina tehä kaikkee Very Happy Oon pahoillani, heppakamut on IHANIA <3

167 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 3 Tammi 2013 - 9:32

jAsbee

jAsbee

^ nyt muaki alkaa itkettää ku luin tota :D

masentaaaaa ku tietää et maanantain jjoutuu taas kouluuu :( :D

168 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 7 Tammi 2013 - 4:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mulla on niin ulkopuolinen olo. mulla on minimaalisen vähän naispuoleisii kavereit(lukuunottamatta teitä rakkaita ♥) ja mun kaveripoikien puheenaiheet ja vapaa-aika keskittyy näin talvella pääasiassa jääkiekkoon ja lasketteluun.
ja jotku tietyt ihmiset sit jaksaa ärsyttää mua tahallaan, iha vaan huviksee.

169 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 7 Tammi 2013 - 8:11

jonskauu

jonskauu

Mulla alko tänään koulu ja jouduin istuu siellä huimat 3 tuntii, mutta mä oon silti iha kuollu.. En tiiä miten jaksan tän koko pitkän kevään Sad

Mun motivaatio koulun suhteen on aika tasan 0% ja en tiiä miten sitä sais nostettuu. Eikä asiaa auta että muutaman viikon päästä mulla alkaa lukiojakso ja sillon pitäs jaksaa skarppaa ja opiskella. Mut mä en jaksa. Vinkkejä otetaan vastaan miten selviytyä koulusta kunnialla läpi! Very Happy

170 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 7 Tammi 2013 - 9:10

_Blistex_

_Blistex_

^^auttaisin sua mielelläni jos vain osaisin. D: ite mietin tänään koulun jälkeen et miten mä tuun pärjää peruskoulun jälkeen jossain koulus kun tänäänkin nukahdin matikantunnilla ja bilsa meni ohi korvien. :0

171 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 7 Tammi 2013 - 9:30

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Jonna samat fiilikset täällä suunnalla :-D mut mä ainaki koitan sillä tavalla skarpata itteeni, et kelaan mitä mä tahon elämältä (lääkäriks) ja tiiän ettei se onnistu jos en opiskele jo nyt kunnolla. samal kans kelaan ranskan reissuu ja yleensä hemmottelen koeviikolla varsinki itteeni ja välil ostan suklaata ym. lupaa vaikka itelles, että jos sä selviit esim just ton lukiojakson kunnial, nii ostat sitte jotai vaikka vähä isompaaki itelles, mitä oot vähä aikaa jo halunnu (jos tietty sul on jotai tollast ja sul on rahaa!!).

tääl yks ihan superlaiska oppilas! mul on ollu yli kuukausi aikaa lukee yks hitsin kirja (jossas on vaan alle 400s) ja selittää siitä jotain, mut arvakkaa oonko tehny mitää? ja mulla on ens maanantaina sen palautus. mä en jaksa tehä koulussa (varsinkaa bilsal vaikka helppo aine) mitää, laiskottelen vaan ja lintsailen tunneilta. pian alkaa koeviikko ja mun on pitäny alottaa aikaa sitte lukee kemian uusintaan, mutta enpä oo alottanu. mun jaksoki on iha älyttömän helppo, jos ei oteta huomioon maanantain ja keskiviikon 8-16 päivii, koska mul ei oo fysiikkaa/matikkaa/kemiaa. mun pitäs viel viikon sisää tehä alustavat valinnat kakkosen ja kolmosen aineista ja aineista jotka kirjotan millonki... ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

172 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 8 Tammi 2013 - 6:39

Veeranen

Veeranen

mä oon kans ihan kuollu D: ku tulee kotii ni vois vaa kaatuu sänkyy.
Aamuherätykset on aivan kauheita koska en oo aamuihminen D::
kaks päivää ja oon valmis lomaan (Y)

173 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 8 Tammi 2013 - 6:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on kyllä kavereita, mut mä vihaan sitä ku opettaja sanoo et "ottakaa pari". Mä oon joka v*tun kerta se pariton tai sit joudun ottaa jonku p*skan parin, koska se on ainut jäljellä. Mä oon AINA se pariton tai jos joku on pois koulusta ni oon aina yhen tietyn tyypin parina,joka on iha ok, mutta sen angstinen asenne käy kyllä pitkän päälle raskaasti hermoille.
Sit toinen juttu; kaks tyyppiä(kaksoset) ärsyttää mua koko ajan. Ne ihan tahallaan yrittää saada mut suuttumaan ja koko ajan vähättelee mun saavutuksia ja on sillee "no enkai mä nyt sun vieressä istu","no sulla onki taipumusta ärsyttää ihmisiä". Ja ne käytännössä syrjii mua nii paljo ku ne vaan pystyy. No mun onni on, että ne ei oo ollenkaan suosittuja, niillä ei ole valtaa muutaku joihinki tiettyihi oman luokan tyttöihi. Ja meiän luokan kukaan pojista ei tykkää niistä ja on mun puolella(aina ♥). Mutta se on silti tosi raskasta joskus. Mä pärjään kyllä niille, mut on raskasta olla koko ajan ns. 'hyökkäysasemassa'.

this is my life.

174 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 10 Tammi 2013 - 6:48

jAsbee

jAsbee

okei en tiiä miks oon tässä koska oon just nyt niin ilone mutta :D
mul oli eile se eka riparitapaaminen ja menin sinne sillee et vähä kiva nähä keitte kaa tuun viettää sen viikon ja tiiän et oon iha hirvee ku sanon tän mut tulin sielt pois sillee "v*ttu" :DD no olin ilone et siel ei ollu muit tuttui ku kaks poikaa meiä koulust (ja sit mun kaveri jonka kaa sinne yhes haettiiki) koska en halunnu samalle tuttujen kaa mut ne kaikki muut oli vaa ihan hiljaa eikä tehny mitää. ne vaa istu ja tuijotti. en haluis olla ilkee mut must vaan tuntuu et siit tulee tosi tylsä viikko.

175 Angstaus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 10 Tammi 2013 - 9:25

bO0m

bO0m

jAsbee Haha tulee ihan mielee oma riparitapaamine n. vuosi sitte. Siel oli 2 mulle läheisempää tyyppii ja sit 5 joitan jotka tiesin ennestään. Kaikki jätkät siel vaikutti ihan sairaan tylsiltä ja oltiin vaan mun kaverin kanssa sillee "huoh tulee varmaan mun elämän karmein viikko!" Ja kun näin isoset ekaa kertaa mietin et "just miks meil on tollatteet surkeet isoset..."
Mutta oikeesti ei pidä tuomita niin nopeesti! Mulla oli ihan mahtava ripari ja nautin siitä viikosta se oli mun kesän paras viikko (jos Sisilian matkaa ei lasketa). Uskon että sitten ku tutustut niihin tyyppeihin niin ainaki osa niistä tulee oleen ihan mahtavia, älä masennu vielä (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa