Söpöää ,tänää kotsas muutettiin vähä omin luvin ryhmiä,jja sit saatiin neuvoo poikii koko aja. Sit yks poika siitä ryhmästä ,joka on mun luokas tietysti ja kai jotenki mun kaveriki,ni tuli takaapäin yhtäkkiä halaamaan mua
tai sillee jännästi ja sit me kaa sillee "keinuttii" siin vähä aikaa. Sit se joka vaihees laittaa käden mun harteille jos ollaan jossain vierekkäin. Si kaikki on koko ajan sillee "mistä lähtien te ootte ollu yhes"
sit me ollaa sillee "ei me mitää yhes olla" .
Toi taitaa olla ihastunu muhun,mutten mä sillee siihen. Onhan se mein luokalta parhaan näkönen ja tällä hetkellä vielä luokan maskuliinisinki ,mutta se sillee osaa käydä liian raskaasti mun hermoille joskus ja se on enemmä kaveriainesta voihan tosin mun mieli viel joskus muuttuukki muttei ainakaa näi lyhyel tähtäimell kinosta. Sit arvatkaa kuka sai positiivisen merkinnän Wilmaan uskonnon tunnilta
ja monta muutaki merkintää tältä päivältä mut ne ei ollu positiivisia joten ne ei liity hehkutukseen Sit mä sain uskonnon kokeesta ysi puolen. Ja mun se ennen kaikkein läheisin kaveripoika on ollu tänää iha normaali ja mulle selvis tänää et se on lopettanu tupakoinninki(se poltti kutosella)
SIt kaikki mun kaveripojat ollu tänää iha parhaita
Niin ja lähetinki tän jo mut nyt muistin viel kaikkein parhaan jutun
'bussijäbä' on ollu tänään aivan ihana. Oikeesti varmaan 12345643256. kerta ku oon sanonu tän mutta se on ,sen katse ja hymy on aivan ihana