One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #16

+12
zehe
Mileaz
_Blistex_
nealoves1D
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
vilqu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Hehkutustopa #16 Su 2 Syys 2012 - 10:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 joten uutta peliin (:

76Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 17 Syys 2012 - 6:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Söpöää ,tänää kotsas muutettiin vähä omin luvin ryhmiä,jja sit saatiin neuvoo poikii koko aja. Sit yks poika siitä ryhmästä ,joka on mun luokas tietysti ja kai jotenki mun kaveriki,ni tuli takaapäin yhtäkkiä halaamaan mua Smile tai sillee jännästi ja sit me kaa sillee "keinuttii" siin vähä aikaa. Sit se joka vaihees laittaa käden mun harteille jos ollaan jossain vierekkäin. Si kaikki on koko ajan sillee "mistä lähtien te ootte ollu yhes" Very Happy sit me ollaa sillee "ei me mitää yhes olla" . Toi taitaa olla ihastunu muhun,mutten mä sillee siihen. Onhan se mein luokalta parhaan näkönen ja tällä hetkellä vielä luokan maskuliinisinki ,mutta se sillee osaa käydä liian raskaasti mun hermoille joskus ja se on enemmä kaveriainesta Very Happy voihan tosin mun mieli viel joskus muuttuukki muttei ainakaa näi lyhyel tähtäimell kinosta. Sit arvatkaa kuka sai positiivisen merkinnän Wilmaan uskonnon tunniltaja monta muutaki merkintää tältä päivältä mut ne ei ollu positiivisia Very Happy joten ne ei liity hehkutukseen Sit mä sain uskonnon kokeesta ysi puolen. Ja mun se ennen kaikkein läheisin kaveripoika on ollu tänää iha normaali ja mulle selvis tänää et se on lopettanu tupakoinninki(se poltti kutosella) Smile SIt kaikki mun kaveripojat ollu tänää iha parhaita ♥️
Niin ja lähetinki tän jo mut nyt muistin viel kaikkein parhaan jutun Very Happy 'bussijäbä' on ollu tänään aivan ihana. Oikeesti varmaan 12345643256. kerta ku oon sanonu tän mutta se on ,sen katse ja hymy on aivan ihana ♥️

77Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 17 Syys 2012 - 7:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veeranen, ai mä? :-D terranovast jos mult siis kysyit XD
jonskauu, voi vitsi kui kiva et pääset niit valmentaa! :--) ja noi kurssit kuulostaa tosi kivoilt!

mun kaveri oli alustavasti ilmottanu viime perjantaina mut ja sen siihe ranskan matkaan jee!! ja sain äikän kielenhuollonkokeest 8, mikä on kuulemma lukios tosi hyvä :-) oon tosi tyytyväinen, mä ootin 6!

https://twitter.com/#!/penguiniam

78Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 17 Syys 2012 - 8:55

jonskauu

jonskauu

Eeiii vitsi mite ihana tunne oli päästä taas jäälle! Ja ne lapset oli aivan ihania! Sit on kiva kun siellä on niin eri-ikäsiä siinä mun ryhmässä tai ne on 6-12v.

Mä en vaa tajuu miten noi jaksaa, tai miten mä sillon aikanaan jaksoin, kun noilla suurimmalla osalla on 3krt/vko noi 'yhteistreenit' sit joillai voi olla vielä 3-4krt/vko yksityistunnit tai sit vielä pienemmässä ryhmässä. Mulla oli kyllä iha yhtä paljon tunteja sillonku mä luistelin vaikka mä en ees kilpaillu, mut nyt mä tajuun et se oli kyllä aivan liikaa. Toi on kyllä semmonen laji, että paineet on tosi kovat ja pelkkä hyvä ei riitä vaan pitää olla joka kerta 10 suoritus. Sen takii mäkin joudun lopettaa kun tuli sit kyllä niin pahat ongelmat pääkoppaan joten toivon, et kellekkää noille pienistä ei tuu mitää vaan ne tajuu millon liika on liikaa. Mun ex-oma valmentaja (joka mut hommaskin tohon valmennusjuttuu) sanokin, et mun pitää myös vähä seuraa ja jutella noitten lapsien kanssa ja ilmottaa heti vanhemmille tai jollekki muulle jos alkaa näyttää huolestuttavalta tai tuntuu et joku väsyy.

Mut tää on kyllä ihan mahtavaa! Miettikää, oma rakas harrastus valmennettava ja saan vielä tosta vähä rahaaki :-) Noi jotkut lapset oli vielä iha innoissaa menos kattoo salkkareita ja tekee läksyjä ja lukee kokeisii ja mä ihmettelin, koska mun ainoo ajatus tällä hetkellä on vaa oma sänky Very Happy

79Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 19 Syys 2012 - 4:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Noi mun kaveripojat on parhaita ! toi uusin on lähes kaikkien muiden mun luokan tyttöjen mielestä ärsyttävä mut mun mielestä se on just paras ! ehkä se johtuu siitä et meiän mielipiteet on tosi samanlaisii ja toi poika on sellanen et sen kaa ei tuu toimee jossei osaa pitää puoliaan ja on erimieltä useimmista asioista. Meiä huumoriki on iha samanlainen siks mein jututki on iha parhaita. Katottiin tos äikä tunnil vähä luokkasormus vaihtoehtoja ja oli kyllä hubaa Very Happy
'bussijäbä' on muute aika ninja xD ja sen katse on jotain niiiin ♥___♥...

80Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 19 Syys 2012 - 7:45

Veeranen

Veeranen

löysin eilen carlingsist ihanat farkut♥️ c: oon ilonen ku vihdoin löysin hyvät, ku kaikki aina on rikki D: paitsi et kaaduimpa sitten bilsan tunnil sienimetsäl. sit ne oli iha saves koko päivän :c sit angstasin Very Happy:D

81Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 20 Syys 2012 - 8:10

Mileaz

Mileaz

LWWY!!!!!!!! JOTAIN NIIN IHANAAAA OMG ITKEN TÄÄLLÄ EN OO PITKÄÄ AIKAA HYMYILLY JA ITKENY SAMAA AIKAA NÄI HULLUNA TÄÄ ON TÄYDELLINEN OOMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

82Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 20 Syys 2012 - 8:14

Peetu

Peetu

LWWY tarviiko muuta sanoo ?!?!!!?

83Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 20 Syys 2012 - 8:33

jonskauu

jonskauu

Peetu kirjoitti:LWWY tarviiko muuta sanoo ?!?!!!?

!!!! ♥

84Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 20 Syys 2012 - 9:06

Mileaz

Mileaz

LWWYN MUSIIKKIVIDEO ♥

85Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 20 Syys 2012 - 9:10

Peetu

Peetu

mun ei tarvii lisätä mitää Mileazin viestiin.

86Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 20 Syys 2012 - 9:46

Evee

Evee

Kuuntelen sitä täs putkeen vaa koko ajan Very Happy Ku ekan kerran katoin sen yritin vaan olla kiljumatta et kuulen sen <3333

87Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 20 Syys 2012 - 11:25

vilqu

vilqu

Taas jälleen veitte sanat suustani <3

Jaja harkoissa oli kivaa!!! Very Happy

88Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 20 Syys 2012 - 12:20

_Blistex_

_Blistex_

Olin ihan sairaan väsynyt ku pääsin kasin mais kotiin et aattelin et en jaksa tänne enää raahautuu mut THANK GOD mä jaksoin, meinaa tääl ootti IHAN MAHTAVA yllätys joka sai mussa energian virtaamaan ja tunteet kuohahtamaan yli laidan. KAIKKI TIETÄÄ MIST MÄ PUHUN; LWWY ♥♥

89Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 21 Syys 2012 - 6:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Okei tää päivä on ollu jotain niin mahtavaa lukuunottamatta pieniä epäkohtia. Mut ekaks mun on pakko sanoo et LWWY on iha sairaan mahtava(video ja biisi molemmat) ja teki tästä päivästä entistä paremman !

Hihi oon leijunu koko päivän sen takii ku bussijäbä ja sen kaveri tuli aamulla bussis istuu siihen ihan mun lähelle,periaatteessa viereen mut siin oli vaa se ns.käytävä välis.Alkoi kyl aamu iha hyvi ku bussijäbä istuu iha lähel ja välil ku katseet kohtaa ni se kattoo silmiin ja hymyilee.
Si mä sain siitä mantsan kokeesta 8 puol,oon todella tyytyväine koska luulin saavani siitä ehkä jonku seiskan. Sit mä sain enkun kokeest 10++(noi plussat tuli siitä ku tein sellasen plustehtävänki oikein),ootin saavani siit ehkä jonku ysi puol joten oon todella tyytyväine. Kaikki vaa tuntuu olevan nyt hyvin

90Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 21 Syys 2012 - 11:11

vilqu

vilqu

Louizz kiva kuulla et sulla menee oikeesti hyvi Very Happy

Mä juttelen tällä hetkellä mun entisen luokkalaisenkaa facessa (poika) on tosikiva vaihtaa kuulumisii ku se on vielä ala-asteella (meillä oli yhdysluokka) jos se ny osais vastata Very Happy

91Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 22 Syys 2012 - 11:02

Peetu

Peetu

- edelleen LWWY ♥
- ratsastustunti meni ihan älyttömän hyvin, se fiilis alkutunnista verrattuna lopputunnin fiilikseen... siis ahh ♥
- HIFK ja Lennun hattutemppu ♥
- LWWY ♥

elämä siis hymyilee (:

92Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 23 Syys 2012 - 2:01

vilqu

vilqu

Tänään saran kaa pitkästä aikaa tallille ja tanssiin<3 Toivottavasti huomenna ei ois koulussa mitää kauheeta kun en jaksas...

93Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 24 Syys 2012 - 4:03

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ollaan naurettu tänään yhe pojan kaa tosi paljon ja säädetty kaikkee Very Happy sit minä ja yks poika käveltii näin vierekkäin ja pelleiltii kaikkee,sit puhuttii sen pojan kaa kaikkea todella älyvapaata ja siihe kävelee reksi ja kattoo meitä sillee scratch mut se ei loppunukaa siihe,ku meiän viereen kävelee yks mein luokkalaine poika ,joka ei huomaa reksiä ja sanoo et "kattokaa minkä otin köksän luokasta" ja heittää kananmunan seinään. No mut mä ja se toine poika ei jouduttu ongelmii vaikka vähällä oli mut sit se munanheittäjä(hieno sana xD) pääs vierailemaan rehtorin kansliassa Very Happy
Tänään on taas tullut todettua myös kuinka maailma on pieni Very Happy

94Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 24 Syys 2012 - 9:41

nealoves1D

nealoves1D

ratsastustunti meni tooooosi hyvin ja muutenki ollu ihana päivä pitkäst aikaa ! c:

// heimuuten sori mainostus mut laitoin mun blogin julkiseks ja kaipaisin lukijoita, et käykää ihmees kurkkaamas jos jaksatte (: siihe löytyy linkku tost allekirjotuksesta (toi Piece of Me)

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

95Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 25 Syys 2012 - 4:30

jAsbee

jAsbee

koe meni hyvi (:

96Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 25 Syys 2012 - 8:09

Veeranen

Veeranen

kävin kampaajalla, leikkaa taas vanhan mallin takas, koska se oli yli kasvanu, nyt taas iha outoo ku on sivuotsis , eikä mul oo hajuukaa miten saan nää ojennuksee huomen aamul. joten sisko oppii varmaa pari uutta kirosanaa huomisaamuna(Y)

97Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 25 Syys 2012 - 8:10

jonskauu

jonskauu

HAHA ei vitsi mulla meinas taas tulla itku kun toi yks on niin ihana♥

Me istutaa meillä tällee ruokapöydässä toisiimme vastapäätä molemmat omilla koneilla ja mä katoin sitä yhtä videoo joka murskas mun sydämen. Sit mä vaa sanoin tolle mun poikaystävälle: 'Kato tää poika rikko mun sydämen!' Sit toi vaa sano: 'Onpas hölmö poika, miten kukaa voi ikinä rikkoo sun sydäntä kun oot niin ihana?'

Hahha voi kun Neymar tajuais kans kui ihana oon ja tulis hakee mut talveks sinne Brasilian lämpöön :-) okeiokei on toi mun omasöpöliinikin tosi ihana.

98Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 25 Syys 2012 - 9:01

jAsbee

jAsbee

^ aaw , mäki haluu jonkuuu Sad Very Happy

99Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 25 Syys 2012 - 9:26

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jasbee, jeee no hyvä! :-)
veera, hei laita kuvaa !!:-D mäki haluun uuden leikkaukse tähä leijonanharjaa:-(
jonna, awww !! mullekki tollanen kiitooos!:-) ookko varma ettei poikkiksellas olis jotai salaist kaksoisveljee meille muille jaettavaks? joka tietty olis ku sun poikkis:-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

100Hehkutustopa #16 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 25 Syys 2012 - 9:54

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, eikääää c''': vähä ihana :3 munki poikaystävä vähä söpöili tänää ku puhuttii kaikist nolifest ja sanoin et "miksei ne käy siwas, sielt saa halvan elämän 3 erulol" ni mun poikaystävä vaa oli et "nomut löytyyhä niit muualtaki .." si nauroin ja sanoin et "no en mä oo nähny" ni tää vaa et "nomut en mä sua oo siwast saanu" c:: sulin salee :3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #18

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa