Toi meiä kuvispöytä on ihana
Nyt ku meillä vaihtu se jakso nii vaihtu kaikki oppilaatki, nii siin mun pöyässä on mun lisäks kolme tyttöö ja kaks poikaa, se toine poika on
brittiläinen vaihto-oppilas ja se kattoo meitä muita vähä kummaksue ku puhutaa suomee ja nauretaa jollekki surkeelle jutulle
Sit se on hauska ku se ottaa joistai suomalaisista sanoista "kiinni" ja toistaa ne, esim. mä ku ehotin yhelle tytölle siin että tee sen savityöstä rahapossu nii sit se vaa toisti sen, koska se ties mitä raha tarkottaa
Nii siis tota sain selville et yhellä niistä tytöistä on kaks suomenlapinkoiraa (mun Iita on suomenlappari myös) ja me ollaan juteltu Petsiessä keskenämme :DD toi oli aika awkward. Mut siis sovittii vaa yhtäkkii sen kanssa että mennää kattoo Aamunkoi 2 elokuvii, vaikkei ees tunneta toisiamme :-D sitten selvis että me muutetaa iha niide lähettyville marraskuun lopulla.
Sit ku en luota yhtään poikiin nii se toine poika jotenki sit oli sellanen että sille uskalsin puhua siinä missä tytöilleki. Se oli käyny ruokavälkällä ostaa iha hirveen makusii keksejä ja mä tokasin vaa et noi on iha kamalia, sit se jäi tuijottaa mua varmaa 10 sekuntii sillai o_o ilmeellä
vähä naurahin. Sit ku ruvettii puhuu siinä niitte tyttöjen kanssa jotenki mäkkiruuasta ja tollasesta nii tokasin että en voi sietää hamppareita, tortilloja, kebabia tai mitää kotipizzan pitsoja, sit se poika vaa älähti et oonks mä ees ihmine tai jotai vastaavaa
Sit se sano et sen mielestä pekoni on hyvää, mä tokasin et hyi se on ihan hirveetä nii sit se sano että tuo perjantaina noita kaikkia mun nenän etee ja pakottaa mut syömää ne kaikki, koska oon luistumassa pahasti normaalin ihmisen raiteilta :DDD
Joilleki teistä ehkä kuulostaa iha normaalille mut mulle toi on oikeesti hirvee iso askel, ku multa tosiaan puuttuu se luottamus ihmisiin.