One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #16

+12
zehe
Mileaz
_Blistex_
nealoves1D
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
vilqu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

1Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Hehkutustopa #16 Su 2 Syys 2012 - 10:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 joten uutta peliin (:

151Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 9 Loka 2012 - 9:42

Mileaz

Mileaz

Nyyh en jaksa lukee teiä miljoonaa viestiä jotka on tullu mun epäaktiivisuuden aikana, anteeks :c

Mut joo, mulla menee vihdoinki vähän paremmi :-D Öö mä ku oon ihan sairaan ujo koska oon menettäny luottamuksen ihmisii sen mun kiusaamishistorian takia, nii en sit tiiä mitä kävi tässä ku kakkosjakso vaihtu, mut yhtäkkii rohkaistuin iha silmissä. En ees tunne kuviksen tunnilla mun vieressä istuvaa niiku mitenkää, mut silti me jutellaa ihan jostai randomista kokoaja Very Happy tuntuu välillä et oltais tunnettu pidempääki ku kaks seitkytviis minuuttista!
Sit oon alkanu tutustuu mun luokalta kahtee tyttöö, joista toisen tiesin entuudestaa ku se oli samalla riparilla ja samassa opetusryhmässä siellä kun mä, muttei me siel juteltu niiku mitää. Mut siis nyt oon tutustunu niihi ja jutellaa aina äikäntunnilla kaikkee ku istun niitte eessä :>

+ Mun oksentelu niide rautalääkkeiden takia loppu \o/

152Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 9 Loka 2012 - 9:48

_Blistex_

_Blistex_

Milla, kiva kuulla et sulla menee jo paremmin C: Ja hyvä et oot tullu rohkeemmaks ihmisten suhteen (: God for you!

Yllätyin tänään kun yleensä saan mein ruotsin opelta vaan negatiivisii merkintöi tunnilta esim. tunnin häiritseminen yms. mut nyt se oliki laittanu mulle positiivisen merkin :DD Olin hiukan sillee et ööh, mistä toi ny tuli :'D meinaa kyl mä silleen kaikkee hölisin mut ehkä se sit pisti sen parista hiljasesta hetkestä minkä tunnilla olin C: Tai sit siitä et viittasin edes parin kerran o.o

153Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 10 Loka 2012 - 5:28

Mileaz

Mileaz

Toi meiä kuvispöytä on ihana Very Happy Nyt ku meillä vaihtu se jakso nii vaihtu kaikki oppilaatki, nii siin mun pöyässä on mun lisäks kolme tyttöö ja kaks poikaa, se toine poika on brittiläinen vaihto-oppilas ja se kattoo meitä muita vähä kummaksue ku puhutaa suomee ja nauretaa jollekki surkeelle jutulle Very Happy Sit se on hauska ku se ottaa joistai suomalaisista sanoista "kiinni" ja toistaa ne, esim. mä ku ehotin yhelle tytölle siin että tee sen savityöstä rahapossu nii sit se vaa toisti sen, koska se ties mitä raha tarkottaa Very Happy
Nii siis tota sain selville et yhellä niistä tytöistä on kaks suomenlapinkoiraa (mun Iita on suomenlappari myös) ja me ollaan juteltu Petsiessä keskenämme :DD toi oli aika awkward. Mut siis sovittii vaa yhtäkkii sen kanssa että mennää kattoo Aamunkoi 2 elokuvii, vaikkei ees tunneta toisiamme :-D sitten selvis että me muutetaa iha niide lähettyville marraskuun lopulla.
Sit ku en luota yhtään poikiin nii se toine poika jotenki sit oli sellanen että sille uskalsin puhua siinä missä tytöilleki. Se oli käyny ruokavälkällä ostaa iha hirveen makusii keksejä ja mä tokasin vaa et noi on iha kamalia, sit se jäi tuijottaa mua varmaa 10 sekuntii sillai o_o ilmeellä Very Happy vähä naurahin. Sit ku ruvettii puhuu siinä niitte tyttöjen kanssa jotenki mäkkiruuasta ja tollasesta nii tokasin että en voi sietää hamppareita, tortilloja, kebabia tai mitää kotipizzan pitsoja, sit se poika vaa älähti et oonks mä ees ihmine tai jotai vastaavaa Very Happy Sit se sano et sen mielestä pekoni on hyvää, mä tokasin et hyi se on ihan hirveetä nii sit se sano että tuo perjantaina noita kaikkia mun nenän etee ja pakottaa mut syömää ne kaikki, koska oon luistumassa pahasti normaalin ihmisen raiteilta :DDD

Joilleki teistä ehkä kuulostaa iha normaalille mut mulle toi on oikeesti hirvee iso askel, ku multa tosiaan puuttuu se luottamus ihmisiin.

154Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 10 Loka 2012 - 5:37

vilqu

vilqu

^^Must toi kuulostaa just kivalta!! Tien kyll pari tyyppii jotk naurais silmät päästää irti koska ne on sellassii et luulee olevansa kuningattarii ja kaikki kumartais niitä.. Ja must on aina kivaa ku saa usii kaverei! Esim mun uudet luokkaliset ja joukkekaverit joihin oon vasta tutustunu (:

155Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 10 Loka 2012 - 8:56

Evee

Evee

Mileaz vähänkö siistii, brittiläinen vaihtari. Mäki tahon Very Happy

Estetunti meni mahtavasti <3 aika vauhdikasta oli
Ens viikol on syysloma <3
Yks kaveri joka muutti kesäl Lappiin tulee käymään ens viikol. Ei me mitään hirveen hyvii kavereit olla, mut on kiva nähä se

156Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 10 Loka 2012 - 10:21

Veeranen

Veeranen

Milla vähä kiva ku oot tutustunu uusiin ihmisii! c: mua ärsyttää ku tääl ei oo ketää uutta xd

aaah,mul oli tänää zumba! ne ohjaajat on vaan niin ihanan pirteiitäää(:
sit se on hyvä ku tulee hiki mut ei sillai ns. väsy Very Happy

157Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 11 Loka 2012 - 5:35

nealoves1D

nealoves1D

yayyyy ! Sain nyt virallisesti luvan mennä ens kaudel sinne Perran valmennuksii ! Ja nään mun tosi hyvän kaverin huomen putkäst aikaa ja lähetää ratsastusleirille maanantain ! c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

158Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 11 Loka 2012 - 5:49

Mileaz

Mileaz

nea Luulin eka et tarkotit putkast ja olin sillai mitäh Very Happy

Tajusin just että huomenna on perjantaaaaaiiiiiiii ♥️

159Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 11 Loka 2012 - 5:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla, vähänkö kiva! ja toi brittiläinen vaihto-oppilas tietty vissii vaa täyttä plussaa siin pöydäs ? Very Happy mulla taas on niin et mun on paljon helpompi luottaa poikiin ku tyttöihin.
Veera, MÄKI HALUUN ! nyt tuli ikävä zumbaamaan ku koko kesän kävin kerra tai kaks viikos zumbassa ♥️

Kerranki päivä jossa ei oo ollu mtn angstaamista tähä mennessä! yleensä bussissa on iha kamalaa(jossei bussijäbää lasketa) koska samassa bussissa tulee paljo sellasia ihmisiä joista en tykkää ja jotka on mua aikoinaa kiusannu, sit viel ku se tyttö jonka kaa en tuu toimeen istuu aina mun kaveripojan vieree ja hymyilee mulle aina sillee v*ttumaisesti ku se menee siihe,eli se tekee sitä vaan kiusallaan... No tänää bussi oli yli 10 min myöhässä ja sit oltii kaikki todella v*ttuuntuneita, sit mun vanha koulukummi(siis se oli mun koulukummi ekaluokalla xdxdxd ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️) rupes siin puhumaa vaa kaikille ja laukas sen tilanteen, no sit yks poika(mun vanhalta luokalta) teki siin läksyjänsä ja mä autoin sitä sit enkus, koska enkku ei oo sen vahvuuksia. ja sit jotai rändömii puhuin kaveripoikien kaa ja jotenki tosi kiva oli taas jutella siinäki seurassa.
No sit meil oli fysiikkaa ja MÄ SAIN FYSIIKAN PISTARISTA 10!!! vaikka fysiikka on mulle ehkä kaikista vaikein lukuaine ja luulin saavani siitä hädin tuskin ehkä kasin.
sen jälkee välkäl bussijäbä oli taas vaihteeks ihana ♥️ sen hymy ja kaikki ♥️ mä muute yhdistin vihdoin missä mä näin sen ekan kerra(oon kelannu sitä täs koko syksyn),no muistin et olin sillo vitosella ja se oli kutosella ja oltii sellases 4 syrjäkylän koulun jossai ihme konsertissa(mein koulu,sen koulu ja 2 muuta), ja mun kaverilla oli hermot kireällä ja se auko sille päätä Very Happy ja sit mä vaa siin nauroin bussijäbälle et "älä ota henkilökohtasena, se on tollane aina" mä aattelin jo sillo et ompa hyvännäköne jätkä Very Happy .
Niin ja sain bilsan pistarista kans 10 !!! ja mun kaveripojat on ihania ♥️ sitä on muute kiva kattoa ku kaveripoika on ihastuksensa kanssa välkällä Very Happy
nii ja oon saanu uusia kavereita sitäki kautta et tyylii mun uusien kaveripoikien kavereita ym. joita en oo tuntenu ,mut ne on iha sairaan mukavia

JA ENÄÄ HUOMINEN UNTIL SYYSLOMA ♥️

160Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 11 Loka 2012 - 6:49

jAsbee

jAsbee

she made it trough ♥

161Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 12 Loka 2012 - 6:30

bO0m

bO0m

Pakko hehkutus SYYSLOMA ON TÄÄLLÄ <3

oon yhteensä 3 viikkoo nyt koulusta pois, koska syysloman jälkeen 2 viikkoo tettiä ravintolassa <3

162Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 12 Loka 2012 - 7:16

jAsbee

jAsbee

^ no hei kiva sulle :D meil on 2 päivää (+ viikonloppu) syysloma :D ppaitsi et keskiviikkon oon kotona eli lasken sen syyslomaaan :D

// mutmut kaveri tulee koht hakee ja sit mennäää yhelle kaverille jos on kaikki muutki sit (:: funfunfuuun

163Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 12 Loka 2012 - 7:55

Sarqai

Jei viikonloppu ja mutsi taas ihanana<3 mä öisin tänää ansainnut kaks silmää mut en saanu yhtää(:

164Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 12 Loka 2012 - 22:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

SYYSLOMA ♥ tätä on sitte ootettuki

165Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 12 Loka 2012 - 23:09

Sarqai

Haha päivän naurut en ees haluu muokata tota pois, siis edellises viestiä lukee kaks silmää, tarkotin siis kaks wilmaa:D

166Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 13 Loka 2012 - 0:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sarqai kirjoitti:Haha päivän naurut en ees haluu muokata tota pois, siis edellises viestiä lukee kaks silmää, tarkotin siis kaks wilmaa:D
voi eei Very Happy mä vähä katoinki et mitäs ihmettä?

167Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 13 Loka 2012 - 23:06

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Haha päivän naurut en ees haluu muokata tota pois, siis edellises viestiä lukee kaks silmää, tarkotin siis kaks wilmaa:D
voi eei Very Happy mä vähä katoinki et mitäs ihmettä?

Sama täällä!! Meinasinki kysyy et mitä himpuran silmii?? Very Happy

Tänään harkat <3 Toivottavasti saatais jo joukkuehupparit tilauksee, ootan!!

168Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 14 Loka 2012 - 5:04

bO0m

bO0m

sarqai mietin et mitä ihmeen silmiä xD Jumitin tohon viestiin ihmetteleen vaik kuin pitkäks aikaa :---D

169Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 15 Loka 2012 - 4:02

jonskauu

jonskauu

Tein aamulla niitä kakkutikkareita! Tai no toi ohje millä tein ei ollu ees semmonen 'oikee' ohje niihin cake popseihin mut tuli kyllä ihan sairaan hyviä, kannattaa kokeilla tehä :-)

170Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 15 Loka 2012 - 12:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

huomenna mennää kalajoelle keilaileen ja viettää iltaa sukulaisperheen vuokraamaan mökkii ja sitte lähetää iskän (ja sen naisystävä lähtee mukaa jee!) kanssa lappii isovanhemmille keskiviikkona, en malta oottaaaa !! ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

171Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 16 Loka 2012 - 5:34

jonskauu

jonskauu

Mulla on iha kauheesti energiaa, vaikka oon vielä vähä kipee! En ees muista, millon viimeeks en ois vaa suoraa koulusta menny nukkuu tai ylipäätää tehny mitää kivaa koulun jälkee Smile

Sit syyslomalle on tositosi kivoja suunnitelmia! Pitää vielä vaa tää viikko jaksaa ja sit pääsee lomailee jihuuu!

172Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 16 Loka 2012 - 12:24

jAsbee

jAsbee

tää sivu toimii taaas (: toimiks teil tää iha normaalisti ? mul ei kahtee tai kolmee päivää oo toiminu tää sivu o;

173Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 17 Loka 2012 - 7:18

vilqu

vilqu

^^ Juu toimiihan tää (:

Sain tänää laskimen ja tietty sekotin sen heti ja aatelin vaa et okoo, no mä vien sen matikan opelle se saa tehä sille jotai.. Kappas keppanaa mun vieressä oli ohjekirja josta löyty vastaus mun ongelmii (:

Ja huomenna vika koulupäivä, sitte alkaa syysloma!!!

174Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 17 Loka 2012 - 10:04

Veeranen

Veeranen

TÄTTÄÄÄ, ensiviikkosyyslomaa♥️ jeij Very Happy:D

175Hehkutustopa #16 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 17 Loka 2012 - 10:20

_Blistex_

_Blistex_

^^sama, ens viikolla pääsen lomaileen (: ♥ Mut pitäis viel nää kaks viimistä päivää jaksaa c:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #18

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa