One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #16

+12
zehe
Mileaz
_Blistex_
nealoves1D
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
vilqu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Hehkutustopa #16 Su 2 Syys 2012 - 10:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 joten uutta peliin (:

51Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 10:36

Peetu

Peetu

Nea ihanaaaaa tytsy onneeeee ♥ mä itken tääl sun puolest, oon nii onnellinen :')

52Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 2:37

Evee

Evee

Mul on koko päivän soinu pääs: "Mun sy-sy-sydämestä puuttuu palanen..." Very Happy Mut oli kyl hieno konsertti! (:
"Mä tiedän mikä on syypää Cheekin hymyyn. Pepsodent!" XD

53Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 2:48

nealoves1D

nealoves1D

Heidi,, voeiiie oot ihana c': & kiitti paljo sisko ♥️
Veeralle kans kiittooos c:

// Tuli tost Even viestist mielee et mun kaveri/tuttu on se tyttö siin Puuttuva Palanen musavideos Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

54Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 3:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä oon tainnu saada jo uusia kaveripoikia . Mä oon tuntenu yhen pojan mun luokalta päivälleen 5 viikkoa ja me ollaan jo hyviiki kavereita. Meillä heti ekana päivänä synkkas ku meillä on aika samat mielipiteet ja tosi samanlainen huumorintaju. Toi on yks älykkäimmistä pojista jonka tunnen ja me nauretaan tosi paljo. .Sit oon saanu muitaki kaveripoikia mut ne ei oo noin läheisiäja kylläkin ehkä menettäny sen ennen kaikkein läheisimmän(angstaustopa -->)

Sit oon tosi ylpee itestäni.Luulen et sitä bussijäbän kaverin pikkusiskoa kiusataan tai ainaki siltä se vaikuttaa,koska se aina kävelee sillee 'anteeksi että olen olemassa' tyylillä ja sit kaks tyttöä kattoo sitä aina tosi julmasti ja halveksivasti ja se on koulussa aina yksin. Tänään pyysin sitä istumaa bussissa mun viereen,ku muuten se olis istunu iha yksin. Ja koska se on rinnakkais luokalla ni nään sitä aika paljo ja aina meen juttelee sit sille ja jos esim liikassa sillä ei oo paria ni lupaan heti et se voi tulla meiän kaa. Sit se bussijäbän kaveri tuli tänää mulle sanomaa(oli bussijäbäki siinä mutta se ei tehny muutaku hymyili :)) et 'tosi kiva et sä oot Sannan(muutin ton nimen)kaa noinki paljon,koska niinku oot varmaan huomannu sillä ei oo paljon kavereita' sit mä olin sillee 'miks en olis? ku se on nii mukavaki ja kaikkee' ja hymyilin

55Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 5:19

zehe

zehe

Haha se Puuttuva palanen jää kyl soimaan päähän! Very Happy

56Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 5:50

Mileaz

Mileaz

Eääh älkää muistuttako siitä Puuttuvasta Palasesta, itkin verta ku näin sen musavideon, ne sen Robinin ilmeet oli jotai nii ffuu:D
Mut joo jää soimaa päähä ja on ainaki parempi ku Frontside Ollie tai Faija Skitsoo

Iloinen koska LWWY kuullaan ensimmäistä kertaa Suomen NRJ'llä 24.9. klo 19:00 <3

57Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 7:05

jonskauu

jonskauu

Milla OIKEESTI? JEEE! SAnottiiks toi NRJ'llä vai lukeeks toi vai tähmitähäh :-D

Mun mielestä toi Robinin Puuttuva Palanen oli iha hyvä biisi :-) Ehkä vähän ärsyttävä rallatus jota ei jaksa kuunnella montaa kertaa mut ainakii jää tosiaa päähä soimaa!

58Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 7:48

Veeranen

Veeranen

Mä suurin piirtee rupesin hyppii ku luin fbst, ku kaveri oli kutsunu tapahtumaa mis luki ja udfjlfdrh♥

59Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 8:27

Sarqai

Jonskauu: tota on mainostettu jo jonki aikaa nrjllä, mut mä ymmärsin et samaa aikaa se soitetaa muillaki kanavilla..? Ehkä se selviää(:

60Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 9:44

jonskauu

jonskauu

Sara AAA no nyt selkis! Höh miks en oo kuullu tosta mitää. Mutta kiitos infosta! =)

61Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 13 Syys 2012 - 10:04

_Blistex_

_Blistex_

Mun on pakko kuulla toi sillon, ku se tulee sielt <3 oikeesti, pakko laittaa muistii johonki et varmast muistan sen o.o

62Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 14 Syys 2012 - 6:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ omg ♥️

Sain vähän otetta mun vanhoihinki kaveripoikiin joiden näkemiseen mulla ei oo enää riittäny aika ku koulus ollaa eri luokis ♥️ Aamulla vaa bussis puhuttii kaikesta jonninjoutavasta. Sit yks mun uus kaveripoika joka on munkaa samalla luokalla(taisin kirjottaa siitä eilen) on aivan mahtava tyyppi ja mein jutut on iha parhaat ! Tänää se sano et sen äiti oli kertonu et se on vissii mulle niinku sukua. Se menee nii hullusti et sen pojan äiti on mun sokeriserkku,eli tosi kaukasta sukua mut sukua kuitenki Very Happy kyllä maailma on pieni ! ja sit sen saman pojan serkku on ollu munkaa samas eskarissa (pidetään yhteyttä edelleen) vaikka mä kävin mun eskarin eri kaupungissa . Ku se vaa kysy multa tänää et tunneksä sitä ja sit mä sanoin et joo me oltii samas eskaris Very Happy

63Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 14 Syys 2012 - 6:28

jonskauu

jonskauu

Mä taidan hehkuttaa iha vaa sitä et ihanaa kun on perjantai :-)

64Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 14 Syys 2012 - 6:56

Sarqai

jonskauu kirjoitti:Mä taidan hehkuttaa iha vaa sitä et ihanaa kun on perjantai :-)

High five nii mäki vaik mätänen koton:d Very Happy

65Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 14 Syys 2012 - 7:44

Vieraili

Vierailija

Se on perjantai <3 Vaiks kylläkin masentavan tylsä sää -.-, mut ihanan lämmin olo kun tuli sateesta kotiin lämpimään! <3

66Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 14 Syys 2012 - 9:33

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

huomenna tallinnaan shoppaileee ! mun piti ettii talvitakkii mut löysinki sen jo tänää ideaparkist, mut katon jos löydän tuolt kivemma tai samantyylisen halvemmal:-)

https://twitter.com/#!/penguiniam

67Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 14 Syys 2012 - 22:26

vilqu

vilqu

JEE!!<3 Laiton jo kalenterii et muistan ton LWWYn !! Very Happy Mun kaverin (taino siskon parhaan kaverin joka on kasn mun kaveri) isosisko meni eilen kihloihin ku sen poikaystävä kosi sitä Very Happy

Nea jälleen vähän myöhässä, MUT ONNEEE!! Oon niin ilonen sun puolseta, OIKEESTI!! <3

68Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 15 Syys 2012 - 0:27

Sarqai

vilkku: Siis wut? Peltsi vai:o oon perillä teijän elämästäVery Happy

69Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 15 Syys 2012 - 0:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kaverin kaa pian shoppailee,ens vklp siskon kaa,viime vklp oltii äitin kaa. No joo tänään me mennää vaa iha tähä lähelle tyylii seppälää tai johki,viim vklp oltii seinäjoel ja ens vklp vaasaan Very Happy

70Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 16 Syys 2012 - 10:05

Evee

Evee

oli tänää issikkavaelluksel (: kivaa oli paitsi et näin kyyn D:
vedetään hatusta on paras Very Happy

71Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 16 Syys 2012 - 10:11

Veeranen

Veeranen

mä en voi kattoo sitä ku vanhemmat on olkkaris, koska en osais pitää pokkaani, ja sitte se ois aika noloo ku repeisin just sellasselle vitsille mitä ne ei ois uskonu mun tajuuva,xd

72Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 16 Syys 2012 - 10:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Jejee tallinna oli ihana! Ja kävin ekaa kertaa ikinä Amarillos mut sain väärän ruuan?? Ja tuli löydettyy uus talvitakki ja täydelliset housut! Harmittaa vaa ku en ostanu niit useammas väris :-( ja tänää käytii aamust valtteris ja löysin toisen talvitakin!! Et löysin kaks kivempaa halvemmal ku se yks cubuksen oli mitä meinasin:-D ja pari supersiistii teepparii jaja sain luettuu mun kirjan valmiiks et huomenna pitää vaa tehä päiväkirja loppuu ja palauttaa!

https://twitter.com/#!/penguiniam

73Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 17 Syys 2012 - 4:23

Veeranen

Veeranen

Mistä löysit ne housut?(:

74Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 17 Syys 2012 - 5:10

jonskauu

jonskauu

Jippii, tätä oon oottanu koko kesän et harrastukset alkaa! Meen tänää valmentaa niit pikkusia luistelijanalkuja :-) toivottavasti sit oon hyvä valmentaja tai ohjaaja tai nii, ettei ne mun takii sitte häviä kisoja myöhemmi Very Happy Käyn valmentaa noita 3krt/vko ja sit 1.10 mulla alkaa ne venäjän kielen tunnit ja ne on tiistai-iltasin, aattelin kans ottaa ton venäjän lisäks portugalin mut ehkä otan sen sit keväällä Smile

Mut pointti oli, että ihan superkivaa kun saa jotai rytmiä taas tähä elämää ja pääsen vielä jäälle, koska taitoluistelu on ihan maailman parasta♥️

75Hehkutustopa #16 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 17 Syys 2012 - 5:56

vilqu

vilqu

jonskauu oon tosi ilonen sun puolesta ton luistelun kannalta koska vaikuttaa siltä että oikeesti tykkäät siitä tosi paljon ni ei sit tarvii kokonaan jättää Very Happy Kyllä sä oot hyvä ohjaajaa (: Oot vaan mukava niille pikkusille ni oot niittenki mielestö ihan paras ohjaaja!! Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #18

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa