mulla on iha kauhee ristiriitaset fiilikset nytte :-D olin tänää taiteide yössä mun kotipaikkakunnan musalukiossa ja siel oli niiii hyvä fiilis ja kaikkii tyyppei kelle teki mieli mennä vaa juttelee ja tutustuu kaikkii ja mun tekis mieli vaihtaa sinne lukioon just heti nyt mutta sitte ku kelaan, että mä oon onnellisempi tuolla koulussa missä oon nyt, kuin koskaa ku olin tuolla mun kotipaikkakunnan koulussa. mut si ku kelaan, että mun nykyses koulus ei oo sillee kauheesti ketää tyyppei, joitte kohalla tulee fiilis "mä haluun tuntee ton!" ja tuolla tuli varmaa puolien kohalla :-D mut kaiken kaikkiaa, mulla oli iha mahtava ilta, näin paljo porukkaa joita en oo nähny aikoihi ja juttelin yhe vanhan kaveripojan kaa jotai shittii vähäse:)
ja meiän musan sijainen on iha paras ! :-D se on joku suomalainen oopperatähti (mies) ja se vaa laittaa meiät laulaa laului, laulaa meille oopperaa, opettaa meille kuuluisii oopperalaulajii, soittaa levyltä meille oopperoita jne :-D meiän oma maikka ei tasan tekis mitää tollast mut se on korkees kuumees hähähä toivottavasti ei tuu koskaa se vanha kääkkä takasi ! :-D