One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #16

+12
zehe
Mileaz
_Blistex_
nealoves1D
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
vilqu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Hehkutustopa #16 Su 2 Syys 2012 - 10:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 joten uutta peliin (:

176Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 18 Loka 2012 - 2:09

Sarqai

Oon nii ylpee ittestäni mä opettelin wmyb:n pianol ja luulen et osaan sen ny kitarallaki:)

177Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 18 Loka 2012 - 8:01

Mileaz

Mileaz

Eveliina vähä kuolin ku luin ton Kalajoen, mulle ei tuu ku vaa se Kalajoen naiset heti panettaa biisi mielee tosta paikkakunnasta :DDDDD vähä myöhäs mut ei voi mitttäää

Huomenna Hesan kulmille ja pois vasta tiistaina ! Wuppiduu tulee olee tosi hauskaa Smile

178Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 18 Loka 2012 - 11:42

vilqu

vilqu

Tein tänää lettui, Saran kaa!! Äitiki kaiken mulle nauramisen ja mun tunarointien jälkeen vissiin ihan tykkäs Very Happy

179Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 18 Loka 2012 - 12:02

jAsbee

jAsbee

HUOMEN PARANORMAL ACTIVITY 4 !!

180Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 19 Loka 2012 - 2:37

bO0m

bO0m

Oon ollu nyt siskolla jyväskylässä nii en oo ehtiny forkalle. Mutta nyt oon taas kotona (:
Jyväskylässä oli ihanaa, koska sai hetken vapaata kaikesta joka on nyt meneillää tääl kotona. Oikein hermolomaa! (: Ja siskon kanssa menee tosi hyvin, me ollaan lähennytty tosi paljon <3 (=
Sain myös shopattua 2 takkia, pari paitaa ja tuubi huivin! Lisäks oon ylpee ittestäni, koska osasin tulla junalla kotiin missä oli vaihto! :DD Katottiin siis vartavasten että siinä junassa ei olis vaihtoo, koska kammoon niitä ja meen aina ihan paniikkiin etten löydä oikeeseen junaan. No tosta junasta oli sit veturi hajonnu niin pitikin mennä vaihdolla, mut selvisin (;

Sarqai Ei vitsi mäki haluisin osata sen pianolla!! O: Kitaral jo osaan (:

181Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 19 Loka 2012 - 5:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla; kiitos, nyt se soi mullaki mieles Very Happy
Oltiin eilen vaasassa shoppailee, ostiin 2 paitaa ja sit kaikkee turhaa mutta tarpeellista esim.suihkusaippuaa ym. sit mummu osti mulle jo joululahjaks sellasen valkosen ihanan nahkatakin ♥️

182Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 19 Loka 2012 - 7:55

jonskauu

jonskauu

Loma alko tänää jee!! Kohta mä lähen kreisibailaa kaverin luo :-))

183Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 19 Loka 2012 - 8:55

nealoves1D

nealoves1D

en jaksa koko ratsastusleirii selostaa mut lyhyesti sanottuna melkee itken koska oon taas kotona ja nyt jo ikävä tota metukkaa ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

184Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 20 Loka 2012 - 0:33

vilqu

vilqu

b0Om, täytyy kyll sanoo et oo kade sulle!! Mäki haluisin tällä hetkellä pois täältä, vaikka siskon luokse hermolomalle, shoppaamaan.. Harmi vaa et sisko on kaks vuotta vanhempi eli asuu vielä kotona ja vaikka asuiski jossai hornassa ni meijän välit ei ois kylläkää tollaset.. Oon kateellinen kaikille jotka voi lähtee hermolomalle siskonsa luo johonki kauemmas ja on siskonsa kaa tosi läheinen (: Ei mä ja mun siskokaa riidellä nykyää paljoo ollenkaa ja on tosi hauskaaki joskus mut ei meillä ihan tollasta oo..

185Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 21 Loka 2012 - 3:33

Peetu

Peetu

HIHS 2012 ! vaikka muut syyslomapläänit meni plörinäks, pääsin onneks molempiin näytöksiin joihin olin ostanu lipun. Maikel Van Der Vleuten voitti Länsiväylä Internationalin ja Martin Fuchsilla, Steve Guerdatilla ja Pius Schwizerillä meni samassa luokassa myös hyvin! Business Challengissa Sebastian Numminen sijoittui viidenneksi ja six barissa Leopold Van Asten voitti ! eli täydellinen ilta siis eilen kaiken kaikkiaan (: muuten pakkoinfo, näin myös Tarja Halosen peräti kaks kertaa :D

yyh ja kukaan ei ymmärrä mitää mitä mä selitän ihan sillee ihkudaa.

186Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 21 Loka 2012 - 4:19

nealoves1D

nealoves1D

^^heei mäki olin eilen illal siel ! Very Happy ja tosiaa iha mahtava ilta oli c:

187Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 21 Loka 2012 - 4:20

Peetu

Peetu

NEA missä sä olit koska näin yhen tyypin ja aattelin että siin olis potentiaalinen nea :'D

188Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 21 Loka 2012 - 4:26

nealoves1D

nealoves1D

hahaha oltii alakatsomos 117 rivil 9 ja paikka 109 Very Happy siin suoraa sen agrimarket okserin/pystyn takan :Very Happy mis ite olit ?

189Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 21 Loka 2012 - 7:38

Peetu

Peetu

alakatsomo 119 rivi 5 paikka 105 siin agrimarket esteen kaa linjas olleen sinivalkosen okserin luona :D

190Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 21 Loka 2012 - 7:46

bO0m

bO0m

Vilqu mullaki oli joskus tossa aika huonot välit ton mun siskon kaa, mutta se sairastu vakavasti tossa puoltoista vuotta sitten ja mä luulin että mä menettäisin sen..niinku arvata saattaa se muutti aika paljon asioita ja nyt meil on tosi hyvät välit ((: Mut joo tosiaan se on ainoo paikka johon voin paeta täältä, koska mulla ei oikein oo ketään sukulaisii missään ja mummotki asuu täs iha lähellä :s Onks sulla jossain jotain sukulaisii joille voisit mennä käymään? (:

Wehee! Huomenna alkaa tet ravintolassa! xD Toivottavasti en nuku pommiin.... :d

191Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 23 Loka 2012 - 6:40

Evee

Evee

En oo ollukkaan tääl vähään aikaan D:

Stressi helpottu, ku sain mun kurssit valittuu. Pelkäsin et en sais mitään mitä halusin, mut ihan hyvin meni. Ei ihan niinku toivoin mut melkein (:

192Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 24 Loka 2012 - 4:39

jAsbee

jAsbee

jeeeeeeejejjjejejjejejjjejeee !!!! ♥ ((::(:(: yks ihmine pääs yhtee juttuu , sooo proud of her ! ♥

193Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 24 Loka 2012 - 4:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

hahaa päivä on ollu todella syvältä mutta mun kaveripojat on parhaita ♥️ tänää ykski sano vaa yhtäkkiä mulle et "sä tuoksut hyvältä" Very Happy no mitä siihen voi sanoa "voi kiitos" Very Happy.
Sit yks (aika hyvännäköne) poika laulo tänää yhel välkäl ku oltii samas paikkaa ni tätä' biisiä iha sairaan hyvin Surprised ♥️ oikeesti sen ääni oli iha sairaan hyvä...
Niin ja MÄ OLIN SAANU EILISELTÄ LIIKAN TUNNILTA WILMAAN POSITIIVISEN MERKINNÄN :O en olis ikinä uskonu saavani sitä liikan tunnilta Surprised. Ja noita positiivisia tulee muutenki nii harvoin että...

194Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 24 Loka 2012 - 6:10

bO0m

bO0m

Louizz_ mitää vähä kiva! Kun me sanottiin enkun opelle että ois kiva saada joskus niitä positiivisiakin merkintöjä kun tehään hyvin tehtäviä ja näin, niin se alko huutaan että pitäiskö sen kaikille 500 oppilaalle joka päivä kirjottaa jtn positiivista eikä kuunnellu ! :c

195Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 24 Loka 2012 - 7:31

bewareofaino

bewareofaino

Koulukuvaus meni ihan pieleen niinku aina hahah....ja missasin sen takia viä musiikkilukion avoimet ovet Sad
MUTTA
tässä jaksossa meen keskiviikkosin yhteentoista ja tänää oli viä poikkeus että päästiin kahelta, aijaijai sain nukkua ja ihanan lyhyt päivä!

196Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 25 Loka 2012 - 1:01

jonskauu

jonskauu

Maailman ihaninta herätä siihen, kun aurinko paistaa ♥

197Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 25 Loka 2012 - 5:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m; mitäh? vähänkö tyhmä. Meillä niitä saa joiltaki tunneilta suht helposti mut joiltaki ei sit millää Very Happy

musiikin tunti meni tosi hyvi ja mun ääni kuulosti mun korvaan iha hyvältä laulamas, ja opettaja kehu mun lauluääntä Very Happy

198Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 26 Loka 2012 - 5:22

Evee

Evee

Olin ihan innoissani aamul ku katoin ikkunast ulos ja sato lunta! Eikä se oo ees sulanu viel <3

199Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 26 Loka 2012 - 5:43

Sarqai

Mul oli ihana fiilis illal ku alko sataa lunta<3

200Hehkutustopa #16 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 26 Loka 2012 - 12:20

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mulla on iha kauhee ristiriitaset fiilikset nytte :-D olin tänää taiteide yössä mun kotipaikkakunnan musalukiossa ja siel oli niiii hyvä fiilis ja kaikkii tyyppei kelle teki mieli mennä vaa juttelee ja tutustuu kaikkii ja mun tekis mieli vaihtaa sinne lukioon just heti nyt mutta sitte ku kelaan, että mä oon onnellisempi tuolla koulussa missä oon nyt, kuin koskaa ku olin tuolla mun kotipaikkakunnan koulussa. mut si ku kelaan, että mun nykyses koulus ei oo sillee kauheesti ketää tyyppei, joitte kohalla tulee fiilis "mä haluun tuntee ton!" ja tuolla tuli varmaa puolien kohalla :-D mut kaiken kaikkiaa, mulla oli iha mahtava ilta, näin paljo porukkaa joita en oo nähny aikoihi ja juttelin yhe vanhan kaveripojan kaa jotai shittii vähäse:)

ja meiän musan sijainen on iha paras ! :-D se on joku suomalainen oopperatähti (mies) ja se vaa laittaa meiät laulaa laului, laulaa meille oopperaa, opettaa meille kuuluisii oopperalaulajii, soittaa levyltä meille oopperoita jne :-D meiän oma maikka ei tasan tekis mitää tollast mut se on korkees kuumees hähähä toivottavasti ei tuu koskaa se vanha kääkkä takasi ! :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #18

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa