One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #16

+12
zehe
Mileaz
_Blistex_
nealoves1D
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
vilqu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Hehkutustopa #16 Empty Hehkutustopa #16 Su 2 Syys 2012 - 10:22

Peetu

Peetu

edellisessä 200 joten uutta peliin (:

2Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 3 Syys 2012 - 6:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

LOL oon näköjään vähä väsyny Very Happy oon nauranu viimeset 2 h koko ajan Very Happy tai ei ny iha mut melkee Very Happy Tää päivä on ollu jotain nii kamalaa mutta mua naurattaa ihan kaikki.. Enkun tunnilla lyötiin leikiks koko tunti ku väsytti ja mä ja 4 poikaa naurettiin koko tunti Very Happy JA NYT SILTI MULLE ON LAITETTU WILMAAN POSITIIVINEN MERKINTÄ SILTÄ TUNNILTA Very Happy Se opettaja kyllä hermostu Very Happy mut miks se on laittanu mulle silti hyvän tunnin merkin ? kai mä olin vaa nii ylipirtee Very Happy jo toinen hyvä merkintä enkun tunnilta Very Happy sit mua ärsytti välitunnil yks opettaja (joka ei pidä mulle mtn), ku se oli nii viralline ni mä rupesin sille aukoo päätä (mua edelleen väsytti) ja jotai tällästä,ni se opettaja meni siihe mukaan siitä tuli oikeastaan aika hhuvittavaa ku mä siinä rupesin sanailemaan opettajan kanssa jostai turhasta ja oltiin viel samaa mieltäki Very Happy en ny viiti ruveta selittää koko keskusteluu ku ei ketää kiinnosta ja tästä tulee muutenki nii pitkä viesti taas..Sit yhel välkäl laulettii kavereitte kaa käytävässä Call Me Maybea ja kaikkee tällästä ja si siihe tuli vaa kaikkii ihmettelee et mite me osataa nää kaikki sanat. Sit bussijäbä ♥️ tänää meil oli lv'n kymppi viereises luokassa ni niide luokan valvoja ei ollu viel tullu ni ku ne näki et me mentiin sisään ni mä menin vikana ja sit se ja ne sen kamut käveli iha pokkana mun perässä vaa sinne luokan ovensuuhun ja sit ne siin katto hetke aikaa(ja btw bussijäbä on ihana ku se kattoo mua ja hymyilee),mut sit meiän lv hääti sen ja sen frendit pois Sad angst ,meidän lv on tyhmä xd ... Ja sit mun kaveripojat on ihania,oltii aamul yhes kokoonpanolla,minä,kolme mun kaveripoikaa,yks mulle puolituttu poika ja kolme vierasta jätkää sit kotiin tultii bussil yhes pelkästään minä,neljä mun kaveripoikaa,ja yks vähä tyhmempi poika Very Happy oli taas hauskaa ♥️ Sit mun luokan pojat on iha parhaita ♥️ mantsan tunnil mulla ja yhel pojal oli hauskaa ainaku mä katoin sitä/se katto mua,toinen meistä nyökkäs ja sano päivää. Sit se opettaja sano et "kyllä teille on tulluki kova ikävä toisianne ku ette oo nähny neljään päivään ku on pakko olla tunnil on koko aja joku juttu sielä meneillää" sit se poika sano et "mistä sä tiedät vaikka me oltais nähty iltasin ja öisin " sit mä sanoin et "nii,me muute vietetää kaikki yöt nykyää yhessä" sit yks toine poika sanoo et "hei älkää nyt järkyttäkö vanhaa opettaja ihmistä teiän yhteisellä yöelämällänne" sit kaikki rupee nauramaan,se opettajaki.

3Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 3 Syys 2012 - 6:41

vilqu

vilqu

Tän päivä kotsan tunti <3 Toisaalta oli tosi rasittavaa ku yhet pojat koko ajan pelleili eikä ollenkaa kuunnella mut toisaalta se kokkaus ja kaikki muu oli ihan sika hauskaa, varsinki ku mun keittiössä on just meijän luokan yks söpöimmist pojist joka oli tänään oikeesti niin ihana (paitsi se alku..) Very Happy Sit mä en tie yhtää mitä se poika ja "Juuso" ja se sama tyttö josta oon selittäny ni oikeen puhus koska mä ja se poika oltiin juteltu siinä vaikka mistä ja mä nauroin koko ajna sen jutuille ja kaikkee ja sit Juuso kuiskas sille jtn, se poika katto heti mua ja sit samoin Juuso.. ja sit se tyttö vaan hymyili siinä ja ja katto mua ja sitä poikaa vuorotellen ja totes sille pojalle et "se nyt vaan on sellanen asia jolle sä et nyt mitää voi.." ja hymyili sillee oikee maireesti ja katto mua, olin vähä silee, hääh!!? Ja sitte ku se tyttö sano mulle et mulla on kengät jalassa (ainaskaa meijän kotsan luokassa ei koskaa olla) ja sit sanoin et "se on hassuu et ku (sanotaan nyt et sen pojan nimi on Rooope) Roope pyys mua laittaa sen kengät hylylle ja laiton ne mut sit en muistanu ottaa omiani pois jalasta" ni tää tyttö sit keksi siinä laulun ja hoillas siinä jottain et rakkaudesta tulee sokeaks ja sit ei muista ottaa omii kenkiään ku toisen kengät ottaa ja sit se laulo sitä vielä Roopelle ja mä olin siinä vieressä sit varmaa ihan punasena... (: Ja sit mun bestis (joka oli siinä kans) ni sano mulle et "onks ny kiva ku Roope tietää et tykkäät siinä" olin vähä sillee et ei se nyt ihan tiedä.. (:

Ja kiviäki taas kiinnosti, mut must on kiva seputtaa noista kivoist pojist Very Happy Teit ei kyll varmaa kiinnosta lukee (:

4Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 3 Syys 2012 - 10:50

Veeranen

Veeranen

ai veri häpi! meijän äikänopettaja on 1. jakson loppuun virkavapaalla ja meillä on sijainen ♥ ei enään kirjoitustehtäviä kotiinc:

5Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 4 Syys 2012 - 2:22

Sarqai

Vispipuuro<3 JOOMOI SE O HYWÄÄ

6Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 4 Syys 2012 - 5:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bussijäbä ♥️ ja mun luokan pojat on vaa jotenki nii parhaita Very Happy terveystiedon tunnilla oli kyl parasta Very Happy LOL

7Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 4 Syys 2012 - 5:38

Evee

Evee

oli kiva minishoppailureissu (:

8Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 4 Syys 2012 - 8:25

jonskauu

jonskauu

Haha, me puhuttii äske siskon kans siitä JB'n keikasta ja mun poikaystävä kuunteli meidän juttuja vissii sillee toisella korvalla. Sitte mun sisko sano, että mieti jos me tavattais Justin jne ja mun poikaystävä tarttus muhu äkkii kiinni ja se kysy, että oonks mä menossa kattoo Justin Bieberii.

Sanoin, et joo oonhan mä sanonu sulle siitä. Olin iha varma, että se alkaa saarnaa siitä kun se on nii surkee tms. Sitte se vaa sano: 'Et sä saa lähtee kattoo sitä! Mitä jos se bongaa sut sieltä yleisöstä ja yrittää iskee sua ja sitte sä lähet sen kanssa sinne Amerikkaa ja mä jään iha yksin? Mä en päästä sua lähtemää!'
Sanoin vaa, että mulla pitää olla aika hemmetin hyvä tuuri jos se mut sieltä tuhansien muitten tyttöjen joukosta löytää!

Ette ehkä usko, mut multa tuli onnen kyyneleet kun se sano tollei, ei vitsi mite ihana ♥

9Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 4 Syys 2012 - 8:38

vilqu

vilqu

^^Vitsin söpö!! Mäki haluun tollasen Very Happy Ei oikeesti mä oisin niin pilvissä leijailemassa ton jälkee (:

nimimerkki: Kade (:

10Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 4 Syys 2012 - 8:58

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu voi vitsi kui söpöö! :---33 oon tääl vaa et 'awwww' :-D jos jb nappaa sut nii mä nappaan sun poikkiksen jooko?:-D mullekki tollanen kiitoooss !!

https://twitter.com/#!/penguiniam

11Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 4 Syys 2012 - 9:36

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, eikäääää c--: vähä ihanasti sanottu ♥ voin iha helposti kuvitella et tuli nuo onnenkyyneleet, ois multaki pari tirahtanu c; (tirahtanu ?!? kui tyhmä sana)

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

12Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 4 Syys 2012 - 10:02

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: aww, hiuka söpöö C: mäki haluun tommosen poikaystävän ku sul on, joka sit sanois mulle jotai tommost yht ihanaa ♥

13Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 4 Syys 2012 - 10:12

Peetu

Peetu

jonskauu eikä aivan ihana !!!! awwww sano sun poikaystävälle semmosii terkkui et maailma ois täydellinen jos kaikki jätkät ois noin ihanii ku se (:

// OHMYGOD katoin just wilmast mun tuloksii ja ekast uutisanalyysist 9 ja täst viimesimmäst 10 !!! oon niin happyhappyhappy (: tämmönen semipanostus heti lukuvuoden alkamisen kunniaks !

14Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 5 Syys 2012 - 5:32

Evee

Evee

Kiva yllätys enkun tunnil (:
Joo eli meil oli sellane kuuntelu tehtävä jos oli sellanen radiokanava juttu. (hyvin selitetty) Ja sit ku piti vastata siihen tehtävään sielt tuli välis biisi. Sit siin kuuntelus se radiotoimittaja sano: "Meanwhile let's listen Natalie Imbruglia performing Torn."
Oon sillee: mitä? Kuuliksmä oikein?! Ja kun se biisi alkaa oon sillee: OMG! Meiän enkun kuuntelus on Torn! Ihan fiiliksis kuuntelen sitä sit ja laulan mukana :DD

15Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 5 Syys 2012 - 5:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meil oli tänää joku ihme ryhmäytys seurakunnan leirikeskuksessa,meil todellaki oli hauskaa ! ne jutut joita piti tehä siel oli aika turhii mut hyvää läppää koko ajan Very Happy sit yhen pojan kans meitä rupes naurattaa iha hirveesti yks juttu ja se nauru ei vaa loppunu,sit viel ku ainaku meinas rauhottuu ni joku menee ja sanoo vahingos jotain tyhmää,me naurettiin kirjaimellisesti putkeen vaikka kuinka kauan,lopuks ku tukareiden selityksestä ei tullu mitää ku mä ja se yks poika vaa naurettiin ja naurettiin ni meiän lv lupas laittaa meiät pihalle jäähylle vähä rauhottumaan ,sit me ehkä vähä yritettiin hillitä sitä naurua Very Happy Meiä luokan jutut oli nii parhaita. Sit me oltii kaikkia tyhmiä leikkejä esim. solmua xD ja se varmaan näytti tosi huvittavalta Very Happy Sit pyöri yks tosi pelottava TEERI !! mun luokan pojat jahtas sitä koko ajan .. Oikeesti lol me naurettiin koko ajan. Sit tälläset vanhat klassikot naurattaa aina,esim.ku yks soitti isällensä et tuu hakee vartin päästä et me ollaan tulossa ni kaikki huuta taustalla sen pojan nimeä ja kaikkea tyhmää tyyliin "______housut ylös" "hei ______älä ny bussis rupee riisumaa" (sen pojan nimi olis tuos viivan kohas).Ja on toi porukka loppuviimein ehkä vähän kehittyneempää ku mun vanha luokka ku tänään kuulutin kaikille et tykkään One Directionista ja Justin Bieberistä,ni kukaan ei ruvennu dissaamaan,kylläkin sanoin etten kaipaa kuulla kenenkään mielipiteitä niistä.

16Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 5 Syys 2012 - 5:48

Sarqai

Louizz: Toi pikkuteksti näkyy hyvi(:

Hihi mä mussutan sipsii & töllään bbtä(: Chill<3

17Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 5 Syys 2012 - 5:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ haha nii oli tarkotuski,mä katon noi pikkutekstit aina sillee "kopioi - liitä" et liitän sen johonki muualle/wordpadiin ni siin se sit näkyy normaalina

18Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 5 Syys 2012 - 8:15

jonskauu

jonskauu

Stypay Sanoin mun poikaystävälle, että jos mä sit lähen sen Justinin mukaa ni tässä on sulle sitte mun tilalle uus tyttö! Ei tarvii ku mennä pimpottaa ovikelloo niin se on sun Wink se vaa nauro ja sano, että pitäsköhä iha ottaa jo puhelinnumero talteen varalta :-D
PeetuHahha toi kun luki ton sun viestin nii se purskahti nauruun ja sano että jos kaikki pojat ois semmosii ku se nii tää maailma ois kamala paikka. NII JA TERVEISIÄ TEILLE KAIKILLE TAKASI!

Oon koittanu sille kohta 24 tuntii väittää et se on maailman ihanin ja et sen pitäis uskoo se jo kun muutkin sanoo sitä ja se vaa väittää vastaa Sad höpsö ♥️ oon varmaan maailman onnellisin tyttö :-)

19Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 5 Syys 2012 - 8:39

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu eikä vähä häpeen täällä XDDD en voi lopettaa nauramistaa eikäää :---DDDDD aw sano että me kaikki täällä ollaa samaa mieltä sun kans että turha yhtää hänen yrittää väittää vastaa (; no oot varmasti!

meillä on 2vko päästä äikän lukupäiväkirjan palautus (ok se olis oikeestaa angstaus mutta..) mä alotin tänää tekee sitä ja oon lukenu jo puolet kirjasta ja tehny pari juttuu mitä siihe päiväkirjaa piti tehä! ja huomenna jäädää kaverin kaa kaupunkii ja mun paras ystävä tulee sinne ku niitte koulust on shoppailupäivä/ilta nii nähää si illal :-) ja sain varmistuksen mun työpaikast tänää! mun ja kaverin tarvii laittaa vaa hakemukset ja paikat on meiä vaikka sinne hakis kui moni :-D rahavarat varmistettu !

https://twitter.com/#!/penguiniam

20Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 5 Syys 2012 - 19:49

jonskauu

jonskauu

Stypay Ei sun tarvii hävetä! :-D Vähä kiva et sait töitä, oispa mullakii Sad

21Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 5 Syys 2012 - 23:59

Sarqai

Louizz_tomlinzon kirjoitti:^^ haha nii oli tarkotuski,mä katon noi pikkutekstit aina sillee "kopioi - liitä" et liitän sen johonki muualle/wordpadiin ni siin se sit näkyy normaalina

Jjuu mä laitan ain googleen:DD Nyt se heittää ain vaihtoehdoiks noit minitekstej-.-

AINII!
Paljon onneeaa vaan
Paljon onneeaa vaan
Paljon onneeaa VEERAAAAA
Paljon onneeaa vaan<3
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ<33

OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG

Fear not Directioners, you won’t need to get the Tipp-Ex on all those lovely posters you’ve made after all, because One Direction are allowed to keep their name.
Yes, shockingly, the world-famous XFactor-created UK boyband have beaten an American five-piece band that no-one had ever heard of to the rights to be called One Direction, it’s been announced today.
The US punk group claimed earlier this year they had called themselves One Direction first and sued the British boy band for £630,000 (that’s $1million) in damages and asked for a share of the X Factor band’s royalties.
Things all got a bit nasty when the US group said they’d received hate mail and death threats from fans of the UK group. Then Simon Cowell’s entertainment company, Syco, put in a counter-claim suggesting the US band were trying to make money from their success. The success of the UK group that is. Sorry, it’s all very complicated.

22Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 6 Syys 2012 - 3:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ONNEA VEERAAAAAAAA!!!!!!! ♥️

mä ja mun luokka säädettiin kaikkee käytävässä ja bussijäbä oli sit siin käytävässä koko välkän,niiku mäki(siks mä en siitä pois lähtenykää xd).Mä oikeesti kuolen joka kerta ku 'bussijäbä' kattoo mua silmiin ja hymyilee ♥️ nii ja sit jo siin välkän alussa mun yks luokkalaine sai päähänsä roikottaa sen kaveria(joka on tosi lyhyt) pää alaspäin ja sillee siin vääntää,sit bussijäbä varmaa luuli et se oli jotain koulukiusaamista ja ku meille opetetaan että aina ku näkee kiusaamista ni pitää puuttua siihen jotenki,vaikka mennä kertomaan jolleki,ni sit se tuli siihe sillee et "heei mitäs tääl oikee tapahtuu" sit yks mun kaveripoika sano siihe jotain aika dirtyy ja sit se pyrskähti(olipa tyhmä sana) nauruun ja sit se taas vakavoitu et "eihä tää oo mitää vakavaa? onha tää vaa leikkii?" sit ne vakuutti et on joo vaa leikkia ja sit se vaa kysy et onko kellää karkkia. Mut toi oli oikeesti tosi ihailtavaa et se tuli puuttumaan siihe ku muahan on kiusattu ni arvostan tosi kovaa sitä et joku uskaltaa puuttua kiusaamiseen Siinä taas Saralle pikkutekstiä xd Asian ytimeen; mä leijun tääl tuon takia ♥️
Sit naurettiin taas koko maantiedon tunti.Se opettajaki nauro Very Happy et sitä ei yhtää haitannu se ainakaa,me naurettiinn sen jutuille ja toistemme jutuille ja kaikelle Very Happy mä ja yks poika varsinki.EIKÄ EES LÄKSYJÄÄÄÄÄ!!!!

23Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 6 Syys 2012 - 4:13

Veeranen

Veeranen

Kiitos teille(:Sad::

24Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 6 Syys 2012 - 6:01

Mileaz

Mileaz

happy birthdayy veera ! :)

25Hehkutustopa #16 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 6 Syys 2012 - 6:08

zehe

zehe

Onneks olkoon Veera! Smile