LOL oon näköjään vähä väsyny
oon nauranu viimeset 2 h koko ajan
tai ei ny iha mut melkee
Tää päivä on ollu jotain nii kamalaa mutta mua naurattaa
ihan kaikki.. Enkun tunnilla lyötiin leikiks koko tunti ku väsytti ja mä ja 4 poikaa naurettiin koko tunti
JA NYT SILTI MULLE ON LAITETTU WILMAAN
POSITIIVINEN MERKINTÄ SILTÄ TUNNILTA
Se opettaja kyllä hermostu
mut miks se on laittanu mulle silti hyvän tunnin merkin ? kai mä olin vaa nii ylipirtee
jo toinen hyvä merkintä enkun tunnilta
sit mua ärsytti välitunnil yks opettaja (joka ei pidä mulle mtn), ku se oli nii viralline ni mä rupesin sille aukoo päätä (mua edelleen väsytti) ja jotai tällästä,ni se opettaja meni siihe mukaan siitä tuli oikeastaan aika hhuvittavaa ku mä siinä rupesin sanailemaan opettajan kanssa jostai turhasta ja oltiin viel samaa mieltäki
en ny viiti ruveta selittää koko keskusteluu ku ei ketää kiinnosta ja tästä tulee muutenki nii pitkä viesti taas..Sit yhel välkäl laulettii kavereitte kaa käytävässä Call Me Maybea ja kaikkee tällästä ja si siihe tuli vaa kaikkii ihmettelee et mite me osataa nää kaikki sanat. Sit bussijäbä
tänää meil oli lv'n kymppi viereises luokassa ni niide luokan valvoja ei ollu viel tullu ni ku ne näki et me mentiin sisään ni mä menin vikana ja sit se ja ne sen kamut käveli iha pokkana mun perässä vaa sinne luokan ovensuuhun ja sit ne siin katto hetke aikaa(ja btw bussijäbä on ihana ku se kattoo mua ja hymyilee),mut sit meiän lv hääti sen ja sen frendit pois
angst ,meidän lv on tyhmä xd ... Ja sit mun kaveripojat on ihania,oltii aamul yhes kokoonpanolla,minä,kolme mun kaveripoikaa,yks mulle puolituttu poika ja kolme vierasta jätkää sit kotiin tultii bussil yhes pelkästään minä,neljä mun kaveripoikaa,ja yks vähä tyhmempi poika
oli taas hauskaa
Sit mun luokan pojat on iha parhaita
mantsan tunnil mulla ja yhel pojal oli hauskaa
ainaku mä katoin sitä/se katto mua,toinen meistä nyökkäs ja sano päivää. Sit se opettaja sano et "kyllä teille on tulluki kova ikävä toisianne ku ette oo nähny neljään päivään ku on pakko olla tunnil on koko aja joku juttu sielä meneillää" sit se poika sano et "mistä sä tiedät vaikka me oltais nähty iltasin ja öisin " sit mä sanoin et "nii,me muute vietetää kaikki yöt nykyää yhessä" sit yks toine poika sanoo et "hei älkää nyt järkyttäkö vanhaa opettaja ihmistä teiän yhteisellä yöelämällänne" sit kaikki rupee nauramaan,se opettajaki.