Viestien lukumäärä : 1124 Join date : 27.03.2012 Ikä : 28
Mä kerroin viime viikolla siitä mun veljen luokkalaisesta joka oli tullu juttelee mulle. No, me ollaan nyt juteltu päivittäi siitä lähtie :-D tää on iha hulluu, venaan aina vaa et jutellaa MUTTA mä en oo todellakaa ihastunu! Me ollaan jo päätetty et lähetää mäkkäriin euron juustoille, ens kesänä treenataan korkeushyppyy yhessä että se saavuttaa 175cm ja mä 125cm ja oon kertonu sille juttui joita en oo kertonu ees mun ystäville :-D ja äskö ku se kerto kertoneensa jollekki kaverilleen musta, joka oli si alkanu vihjailee kaikkee, nii käskin sen sanoo et me suunnitellaa jo häitä. Kaveri oli kuulemma häippässy nopee sen jälkee :-D Okei moi tahoin vaan hehkuttaa turhaa tätä ja tää on nii outoo oikeesti :-D
jeeeee huome shoppailee & sit sielt kaverillee , en viel tiiä kui moneks yöks mut näil näkymi viikoks :) mua ei tääl sit varmaa kauheesti näykkää sil aikaa
Viestien lukumäärä : 2843 Join date : 03.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Turun seutu
Pakko hehkuttaa niinki hianosta asiasta ku se taksi mitä mun iskä ajaa XD Siis ku oltiin tänää äitin siskon ja sen kihlatun luon kylässä ja sitte iskä soitti sen pomolle joskos se tulis hakee meijät taksilla kotii ku oli ajossa ja se ajaa sitä samasta taksia mitä mun iskä ja se oli cool!! Siis semmonen inva-tila-semi-iso-taksi josa olli sellaset siistit siniset valot ja mitäs siinä oli 8.. 10 paikkaa jottai sellasta ilmotin heti ku istuin siihen et tän kaa voitas ruveta jatkossa ajaa mökille XD joo se oli hieno voi olla et pääsen joskus toisteki kyyti iskä ku sitä kerta ajaa (:
jaja on LOMA!! <3 ei tarvii stressata ja voi vaan olla <3
Viestien lukumäärä : 473 Join date : 31.12.2011 Ikä : 27
Hauska kirjautua Tumblriin ja huomata et on kaks uutta viestiä !! perus sekoaminen, mul on random kavereitaaaaaaa xd
uusivuosi meni nopeesti ohi perheen kanssa kotona, kaikki kaverit oli pois täältä tuppukylästä nii piti yksin sitten viihtyä...Mutta voihan sen vuodenvaihdon viettää Twitterin ja Disney biisien kanssa, eikö vaan?
Mulla oli ihan huippu vuodenvaihde parii ikävää juttua lukuun ottamatta! Musta tuntuu että tästä vuodesta on tulossa tosi hyvä tai ainaki erilainen kun muista vuosista. Haha varmaa johtuu siitä että ootan vaa sitä päivää ku täytän 18 okei ei pitäis mennä sanoo mitää koska kuitenkin sattuu jotai ikävää ja koko vuos menee pilalle..
Lisäks oon tosi onnellinen et mulla on vielä viikko lomaa! Ja että me varataan ens viikolla se ulkomaanmatka! iiiks mua vähä jännittää että mihi me lähetäää ja millon :-)
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 14.11.2012 Ikä : 27 Paikkakunta : mäntsälä
Hihiii, oon ihan sika onnellinen ku kerrankin mun uus vuos meni suunnitellusti ja ei tapahtunut mitään ikävää niinkuin aina ennen ! (: Mullaki on jotenki fiilis et kerrankin joku vuos onnistuu ja että tästä tulee ihan huippu vuos !
Kaiken lisäks mun 1D huppari tuli eilen, oon ihan sika rakastanu siihen!
Viestien lukumäärä : 1844 Join date : 05.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Oltiin shoppailemassa ja tein tosi paljo kivoi löytöi. Ostin mm. Gina Tricotista sellasen kivan tpaidan ja farkkupaidan ja sellasen tuubihuivin, ja Kicksistä Justin Bieberin Someday hajuveden, ja Jim&Jillissä oli loppuunmyynti ni ostin sellasen mustan hupparin ja mustat korkeavyötäröiset farkut molemmat oli puoleen hintaan.
Viestien lukumäärä : 362 Join date : 26.02.2012 Ikä : 27
Jei! Huomen Helsinkiin kaverin luo (((: Oon hirveen ilosel tuulel (: Tuli muuten mieleen tost Louizzin viestist et pari päivää sitte ku olin tarjoustalos ja kattelin hajuvesii, löysi Robin-hajuvettä O.o millon se ehti tulee? Meni mult ihan ohi. Ja olis siel sit kans Robin-kynsilakkaa ja -huulikiiltoo o.O
Viestien lukumäärä : 1976 Join date : 30.01.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Vantaa
Ihan mahtava viikonloppu takana ! Nyt oli siis ensimmäinen valmennus ja oon kyl tosi ilonen et päädyin tonne c: ne muut valmennettavat on tosi kivoja ja ihastuin yhtee ponii siel iha täysin ja se tallin omistaja on tosi mukava ja tosi hyvä estevalmentaja ! Tehtävät estetunnil oli tosi kivoja ja korkeudet iha jees (85cm ratana) jnejne mut koulutunti oli vähä sit tylsempi ja sillai. No jotkatapauksessa en jaksais odottaa ens vklp et on seuraava valmennus ! Ja siis me saadaa ratsastaa tuol nii paljon ku jaksetaa itsenäisesti ja ohjattui tuntei on yks koulu ja yks este c:
Viestien lukumäärä : 2843 Join date : 03.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Turun seutu
Nea siistii!! Kuulostaa just mahtavalta täytyy oikee onnitella sua!!
Eilen oli joululoman jälkee ekat treenit eli oli taas haku uusille tanssijoille joukkueeseen Oli aika siistii ajatella et olin siellä hauissa puol vuotta sitte ja sit alotin ja sain paljo uusii kaverei ja kaikkee Eile siell hauissa oli niinku joku 8 uutta, mut vaa 2 pääsi johtuen varmaa siitä et meijän joukkueessa on jo paljo porukkaa.. Mut täst taas alkaa treenit ja kisat ja kaikki! Eikä koulussakaa tänää ekana päivänä ollu nii kamalaa ja olin nukkunu YHEKSÄN tuntii, jee!!
Viestien lukumäärä : 1022 Join date : 28.05.2012 Ikä : 28 Paikkakunta : Mikkeli
KISS YOUN MUSAVDEO ON TÄYDELLINEN OIKEESTI KUOLEN AYTFSYVJB:KDL_ÖF V TEKIS MIELI KIROILLA KOSKA NE SANAT KUVAIS KUI TÄYDELLINE SE ON OOIKKIPOSSSSSSSSSS EN KESTÄ MÄ KUOLIN JO
Viestien lukumäärä : 774 Join date : 19.02.2012 Ikä : 27 Paikkakunta : Hämeenlinna
Jee löysin vasta nyt tän hehkutustopan ku en huomannu et se vanha oli menny täyteen...oon urpå xD Ja tyhmä tällee näi jäljes sanoo, mut Stypay tulin ihan sairaan hyvälle mielelle kun luin ton, kuulostaa ihanalta! ♥ c:
Tänään pistettii sitte rahaa palaan xD Siis menin H&Mlle koulun jälkee ja ostin 95e vaatteita! Toi on vrm mun ennätys mitä oon omilla rahoilla shopannu, mut en oo ostanu vaatteita tosi pitkään aikaan (koska oon ollu köyhä) joten ne tuli/tulee tarpeeseen! (:
WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ! ♥ kaveri just soitti ja kerto et lähetäänki perjantain laivalleeeeeeeee :))::) piti mennä vast jossai vaihees mut mennääki jo nyt ja viime kerrast on iha liia kaua i cant waaaait . friday please come quickly
Viestien lukumäärä : 1844 Join date : 05.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
asdfghjklöä MEIÄN TANSSIRYHMÄN SEURAAVA TANSSI TULEE KISS YOU'HUN♥♥♥ vähänkö, me esitetään se kevätnäytökses ja syksyl alueellisissa kisoissa. en tienny et meiä tanssiryhmäs on muitaki directionereita. Tosta tanssista tulee kyl paras ikinä. Ja 'bussijäbä' on ihana... ♥
Nyt meidän ulkomaanmatka on varattu!! 19.5 meitsin suunta on Dubai
Ton matkakohteen päätti siis mun ja poikaystävän vanhemmat ja ne tottakai kuunteli meidän lapsien toiveita kans, mutta noi teki lopullisen päätöksen :-D Tota päätöstä ne perusteli sillä, että tuolla pitäis olla kaikille vähän kaikkee ja tohon oli varattu myös parin päivän reissu Abu Dhabiin! Mua vaan vähän pelottaa se, että oon lukenu/kuullu että siellä on tiukat säännöt pukeutumiseen jne mutta pitää varmaan alkaa lukea tarkemmin Iskä sanoi, että kun tota matkaa oli varattu niin, ekaks oli ollu vaa vaihtoehtona matka elokuulle mutta jotenkin se saattii vaihdettuu että lähetään tollon 19.päivä ja tullaan takasin 30.5 OII ETTÄ en malta oottaaaa!
Viestien lukumäärä : 1124 Join date : 27.03.2012 Ikä : 28
bO0m pikkase ostit vaatteita selvästi! :-D tähä sopis se rahaa palaa biisi mutten tiiä sanoi sori :-( jasbee ooi vähänkö kuulostaa kivalt! meitsillekki jotai tollast kivsuu nyt kiitoos :-( mut piä hauskaa, kyl se perjantai tulee yllättävän nopeet! jonna hei meitsi tulee sun matkalaukkuu! mut joo, siel on aika tarkat säännöt pukeutumisen suhteen, mitä oon lukenu, et ei kauheen paljastelevii vaatteit kannata kantaa mukana :-D et perus toppi + shortsit voi aiheuttaa pitkii katseit jos kävelet kaupungil, mut jos hotellilla hengailee, nii eipä siel pitäis mitää haitata. ja Abu Dhabist tuli heti mielee mite sinkkikses ne kävelee siel aavikol, et pia teitsi kulkee samallail!
saatii tänää tietää valmistautunu viikkosuunnitelma sille ajalle, mitä ranskikset on täällä enkä oikeesti enää kestä oottaa et ne tulee! 23 päivää ah + oon tosi ylpee itestäni, oon saanu koulus viimeinki vähä parempii kavereit ja must on tullu tuol koulus paljo sosiaalisempi! mun tuttavapiiri laajenee laajenemistaa.
jonna ää mäki haluun johoki ulkomaille johoki oiikee lämpimää :) mut jos mä sinne lähtisin ni en kyllä ottais mitää pitkii vaatteita mukaan mut mua ei varmaa kannatakkaa kuunnella jos haluu kunnioittaa niitten jotain sääntöi tai uskontoo tai mitä lie toi onkaa :D ja niiku stypay sanoki ni kyl siel hotellilla nyt ainaki saa pukeutuu mite haluaa
hihi 'bussijäbä' on ihana se tunne ku tuut vaik käytäväl sitä vastaan ja sit se kattoo silmiin ja hymyilee ja sanoo jotain tyypillistä (esim. moi ) Ja sit ku ruokalas jossei se oo samas pöydäs ni sit se sieltä kauempaa sit aina vilkuilee ja hymyilee() ja vilkuttaa jos mäki katon sitä (; eimullamuuta