One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #18

+12
Mileaz
nealoves1D
Evee
Louizz_tomlinzon
suvilovesniall
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
vilqu
jAsbee
Stypayhoralikson
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Hehkutustopa #18 Ma 24 Joulu 2012 - 11:33

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

jatkuu tänne! (:

26Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 10 Tammi 2013 - 6:24

jAsbee

jAsbee

^ te kaikki teette mut oikeesti niin kateellisiks aina näil teiä jutuil ! :D

mut nyt en vajoa itsesääliin tai ala harmittelemaan tai mitään koooooooooooska.....
HUOMENNA HUOMENNA LAIVALLEEE EEE EE ♥ im gonna have sooooooooo much fun :)) ja etin itelleni sieltä sitte jonkun :DD noei, en, en eti :D

27Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 10 Tammi 2013 - 9:20

bO0m

bO0m

Essi aaaaw mäki haluun tommosseen bussijäbän!♥ (;
Jonna onneee!♥ eikö toi ollukki se matka jolle olin tulossa mukaan??;DD
Stypay Vähä kivaa! (: mäki haluisin laajentaa mun kaveri piirii, mut en oikein tiiä keihin haluisin tutustuu ja mite :ss
jAsbee Ei vitsi mäki haluisin laivalle, en oo ollu kai kahteen vuoteen..! D: Mut pidä hauskaa, ja eti vaan jos joku oikeesti sopiva sattuis samaan laivaan (;

Olin tän päivän kipeenä kotona, oli ihanaa levätä vaan (: Huomenna jaksaa taas kouluun!

28Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 11 Tammi 2013 - 5:44

bewareofaino

bewareofaino

Essi, toi sun bussijäbäs kuulostaa ihan unelmalta :'DDD

Tänään Hobittiiiii jejejejjee !! tosin jännittää ihan sikana mennä uuden tyypin kanssa kaupunkiin ja varsinkin leffaan.... kammoon sitä varmaan enemmän ku mitään.

29Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 11 Tammi 2013 - 9:56

jonskauu

jonskauu

boom + kaikki muut joo kaikki mahtuu matkalaukkuun! En mä mitää vaatteita tarvii, voiha niitä riepuja sieltäkii ostaa Very Happy

Mä kävin tänään hamstraa tonne Dubain matkalle pari matkaopasta ja sitte kävin kirjastosta lainaamassa jotai tietokirja juttuja missä kerrotaa noista kaupungeista ja siitä maasta ja toisessa oli jotai että miten tulee käyttäytyy ja siitä uskonnosta ymsyms. Oon niin innoissani että voisin lukee noi kaikki kirjat vaikka nyt heti yhessä yössä!

30Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 11 Tammi 2013 - 12:59

vilqu

vilqu

Kiva teillä kaikilla on kaikkii siistii meneillää!! Mulla ei mittää ihmeellistä paitsi mun ihmeellinen et oo huomen yksin kotoo <3 -> joten harjotelaa Saran kanssa flash mob tanssii!! Very Happy okei harjoteltas kyll muuteski vaikken oiskaa yksi mut ihanaa ku saa olla yksi taas välillä (: JAJA PERJANTAI "Its friday friday get down on friday!!!" Siis ekan tuskallisen kouluviikon jälkeen perjantai palkitsee kummasti!!! Very Happy

Ja sitte must on tosi hauskaa ku meijän äiti aina välil juttelee munkaa kaikkee 1Dstä Very Happy ja se ja mun sisko on kai lähössä mun ja saran kanssa sillo fm päivänä helsinkii duunaa jottai omaa ku me ollaa fm jutuis ja äiti tyylii ehdotti tota ite Very Happy Haha! juu mull on kivaa, tänäänki tyylii koko ilta ollaa vaa juteltu äitin ja siskon kans 1Dstä Very Happy

31Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 12 Tammi 2013 - 3:28

bO0m

bO0m

Eile oli kiva päivä kun menin mun kavereiden kanssa kaupunkiin ja sit oltiin myös kolmen muiden tyyppien kanssa joita en niin hyvi tuntenu, ja sit pääsin yhen jätkän "siistiin" mauton konttiin...haha :DDD

AAAAW oikeesti!!♥ Larias maanantain tulevassa salkkari jaksossa, cutee ^^! Ja mitä nää tulevan viikon jaksojen nimet on? xD
"Kallelle tarjotaan pesää", "Seppo saa helpotusta maksetulta mieheltä", "Hiipivä Ossi, ryntäilevä Cindy" hahhha en toki repee :''''D
"Talen kosto on ikuistettu" tää on kyllä paha juttu )):

32Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 12 Tammi 2013 - 6:34

bewareofaino

bewareofaino

Tänään huikeet James Bond-harjotukset taas !!♥️ haluun musiikin/kulttuurin alalta kyllä ammatin, ihan ehdottomasti, oon aina ihan ekstaasissa näitten juttujen jälkeen Very Happy

33Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 12 Tammi 2013 - 9:14

_Blistex_

_Blistex_

Jotenki on tosi virkee olo vaikka koko viikko onkin ollu tosi raskas ja mua on väsyttäny ihan sairaasti.Tais auttaa viime yön yheksän tuntiset yöunet :DD

34Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 13 Tammi 2013 - 7:13

jAsbee

jAsbee

täällä ollaan taas ja risteily oli taas jälleen kerran PARAS JA OLI TAAS NIIIIIIIINNIIIIN HAUSKAAA :):) äää haluun takasi en kestä olla täällä masentaa paluu arkeen enkä jaksa oottaa seuraavaa kertaa jota ei tarviikkaa kauaa oottaa (kiitos vikingin punasien lähtöjen hinnat tähän aikaa vuodesta ♥ :D) oli kyl paras risteily tähä mennes ja samaa tuun sanomaa kyl sit seuraavastaki kerrasta :D

35Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 13 Tammi 2013 - 11:39

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mulla oli tosi kiva viikonloppu! menin parhaalle ystävälle yöks toisen parhaan ystävä kaa, valvottiin omegles aamukuuteen noitte + toisen kaverin siskon kans, laulettiin siellä brittipojille ja ne piirteli meille kissajäniksiä ja kamerat jääty aina tunnin jälkeen Very Happy:D katottii kans parit leffat ja naurettiin ihan älyttömästi!
en malta oottaa et pietää taas yökyläilyi noitte kaa hihii c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

36Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 15 Tammi 2013 - 11:02

Sarqai

Voi ihanaa mul oli hauskaa 3h tallil doriksen kaa<3 Ja omg uusi päivässä soi Lwwy

37Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 16 Tammi 2013 - 5:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

eilen harkoissa oli hauskaa, kerrattii vähä vanhoi tanssei ja suunniteltiin sit sitä tanssia Kiss You'hun

38Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 16 Tammi 2013 - 7:50

jonskauu

jonskauu

Tänään on hyvä päivä!! Mulla ja poikaystävällä on nyt kuukausia takana puolen vuoden edestä ♥ toivottavasti näitä puolia vuosia tulee mooonta monta lisää!

Ja mun lukiojakso alkaa kahen viikon päästä ja oon nyt jo onnistunu hankkimaan kaikki kirjat, oon niin ylpee itestäni koska yleensä jätän kaiken tommosen viime tippaan. Mulle kävi vielä niin hyvä tuuri, että kävin kirpparilla pari päivää sitten ja siellä oli muutama niistä kirjoista mitä tarttesin ja maksoin niistä yhteensä 15 euroo eli aika hyvin! :-)

39Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 16 Tammi 2013 - 11:09

bO0m

bO0m

Ostin vuoden vaihteessa gigantista kuulokkeet jotka ei sit mahtunukkaan mun korviin (pienin nappien pää koko oli S) :p No oisin menny heti vaihtaan ne, mut hukkasin niistä yhen (kylläkin tarpeettoman) osan! Oon koittanu ettiä eikä sitä löytyny mistään joten päätin koittaa palauttaa ne. No se myyjä siel ei ees kattonu sinne boksii et onko siinä kaikki mukana sano vaa et joo se on aika yleistä että ne kuulokkeet ei sit ookkaan sopivat. Pakko sanoo et omatunto pistää vähäsen )):
No mut menin samantien prismaan ja ostin sieltä uudet! (: Niissä on nappien päitä kokoon xxs asti ja se xxs on sitte sopiva! :DD Tarttee olla noi pienet korvat että ees kuulokkeet ei mahu xD

40Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 18 Tammi 2013 - 8:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

lol,mä hehkutan aina näit samoja asioit Very Happy
tänää olis koulus tosi rento päivä ja sillee. Pakko sanoo et naurettu kyllä ollaan paljo noide poikien kaa Very Happy
Ja ns.'bussijäbä' oli kyl taas vaihteeks aiks ihana ♥️ , vaikka musta kyllä tuntuu ,että meiän asiat ei vaan yksinkertaisesti etene Sad

41Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 21 Tammi 2013 - 8:11

bO0m

bO0m

En ois ikinä uskonu että kirjotan joskus jotain tällästä mut... Osallistuin tänää koulu-uintiin ja mulla oli ihan älyttömän kivaa!!! (:
Olin valmistautunu siihen hyvin henkisesti, koska en stressannu siitä paljoo (niinku yleensä teen) (: Sit siel oliki oikeesti tosi kivaa, mun paras kaveri veti meille sen tunnin (ku se o uimari) ja sit siel oli mun lempi uimavalvoja, semmone iha älyttömän komee<3 (; ja nii, se tunti oli ohi ennenku tajusinkaan. Mulla oli tosi hauskaa! :DD Eikä ahistanu vartalon puolesta yhtää o: Oon innoissani siitä et meil on viel ensviikol! :DD Älkää kysykö mikä mua vaivaa ku entiiä xD

42Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 24 Tammi 2013 - 9:15

nealoves1D

nealoves1D

Mul on nyt jotenki tosi hyvä fiilis Very Happy VOi johtuu siitä et vihdoin oon tyytyväinen mun blogin ulkoasuun, koulus oli tosi retoo, huomenna perniöön ja oli tosi kivaa tänää mun kaverin kans ku ensi tultii meille tekeen munavoita ja sitte lähettii lidlii ostaa karjalanpiirakoita ja siit sitte hakee alennuksest irtokarkkei citymarketista ja sitte jäätii syömää sinne cittarin portaille ja kaikki ohikulkijat katto meit nii kieroo ettei mitää rajaa XD nojoo jokatapauksessa hyvä fiilis Very Happy !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

43Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 24 Tammi 2013 - 11:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mulla on vapaapäivä huomenna. KELAKKAA!!! tosin seki menee kokeisiin lukemiseen ja kuviksen työhön ja töihin, mut meitsipä repäsee ja lähtee kaikest huolimatta tonne opiskelukaupunkii, koska mennää mäkkiläskeilee ystävän kaa! + shoppailen haha

ja viikonlopulle on iha parhaita suunnitelmii taas vaihteeks!

https://twitter.com/#!/penguiniam

44Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 25 Tammi 2013 - 6:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ollut todella vaiherikas päivä mutta hyvällä tavallaki. Tuli ihan ekaluokka mieleen, lots of memories ♥️
Mun kaverit ♥️♥️ Ja huomenna tanssikisat (:
Ja fysiikan kokeesta 10- , luokan paras numero Very Happy

45Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 25 Tammi 2013 - 11:37

vilqu

vilqu

Mun elämässä ei tällä hetkellä oo mitänkää hirveesti hehkutettavaa tällä hetkellä.. paitsi no nään Saraa huomenna pitkäst aikaa LOVE YOU!! <3 ja sit muutenki mun koulukaverit on tosi kivoi ja mennää mun kaverin synttärei juhlii niiille huomenn!! Jee, jee tuloss best party ever!! <3 Jaja flash mob on pian!!

46Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 26 Tammi 2013 - 8:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tulin just tanssikisoista ja oli ihan parasta!!!!!!!!!! Kylläkin oltiin vikoja ja hävittiin koko paska mut hauskaa oli silti. Meiän tanssiryhmä oikeesti ♥ lol naurettii paljo

47Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 26 Tammi 2013 - 13:17

vilqu

vilqu

^Tiän tunteen! Mäki rakastan mun joukkuekavereita <3

Tänää on ollu ihan fine päivä paitsi nytte illalla ku piti mennä sinne kaverin synttäreille ja niinhä me mentiinki, syötii kakkua katottii putousta, annettii lahjat ja lähettii kotii ku saralle tuli huono olo hän lähti kotiin oksensi ja sitten päätimme siirtää partyt myöhemmäksi.. PARANE PIAN KULTARAKKAANI!! LOVE YOU <3 Mut siis siihen miltä kannalta tää on ollu ihan oukei päivä ni oltii äitin kans kaksin ostoksilla, ei kylläkää ostettu ku iskän synttäri lahja ja sen mun kaverin synttärilahja ja jotai, mut oltii kans syömässä ja sain 1D julistee! Very Happy Huomenn koitan vihdoinki saada aikaseks noit mun julisteita tauluihin ja seinälle.. Saa nähdä Smile

48Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 28 Tammi 2013 - 10:46

jonskauu

jonskauu

Mulla tuli eilen vuosi täyteen siitä kun rekkasin itteni tänne forkalle! Vuosi on kyllä menny tositosi nopeesti ja ootte kyllä kaikki hurrrrrjan mahtavia ihmisiä, kiitos siitä ♥️ Smile

49Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 28 Tammi 2013 - 11:17

bewareofaino

bewareofaino

Ihan himomahtavaa kun löytää jonkun joka pitää samoista asioista ja on silleen samanhenkinen ihminen. Juttuaihetta riittää ja on hauskaa, en kestä Very Happy:D:D:D

50Hehkutustopa #18 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 29 Tammi 2013 - 1:09

Evee

Evee

Vapaapäivä <333

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #16

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa