Viestien lukumäärä : 1124 Join date : 27.03.2012 Ikä : 28
Essi hei laita mullekki? :-)
äää ette oikeesti usko mitä oon menny tekee XD en jaksa laittaa poikatopaa koska enemmänki hehkutusta. mulla on ollu jo pitemmän aikaa kauhee tumblr crush yhtee jätkää ja oon laitellu välillä sille anona viestii. eile me sitte puhuttii siel jonku aikaa vähä enemmä ja me päädyttiinki skypeen puhumaan. se on samasta kaupungista missä mä opiskelen :D:D:D tää jätkä on mun yhen koulukaverin kaveri. ollaa juteltu viime yöstä lähtien vaa skypessä ja se on iha mahtava tyyppi!
Viestien lukumäärä : 1273 Join date : 20.12.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
eveliina käy kimppuun!! (;
sain tossa kuluneella viikolla yhen kuviksen työn + lisätehtävän valmiiks ja mulla on sellanen fiilis että voin olla ylpee niistä! vaikka sanotaan että itsekehu haisee niin nyt oli ihan pakko hehkuttaa koska oon kerrankin johonkin mun "taideteokseen" (XD) tyytyväinen jeejee (:
Viestien lukumäärä : 1844 Join date : 05.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
oon ylpee itestäni. oon nyt kahtena päivänä saanu motivoitua itteni kunnon lenkille. aion kyl mennä viel huomenna ja ylihuomennaki. mulla on kyl ihan sairaan huono juoksukunto ja oon muutenki tosi hidas, mutta mä haluan 1500m juoksusta nyt kevääl väh. sen kutosen xd syksyllä sain nimittäin vitosen :DDD otin yhen meiän koirista mukaan, koska se pakottaa mut oikeesti juoksemaan kunnolla :D