One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #18

+12
Mileaz
nealoves1D
Evee
Louizz_tomlinzon
suvilovesniall
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
vilqu
jAsbee
Stypayhoralikson
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 9]

1Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Hehkutustopa #18 Ma 24 Joulu 2012 - 11:33

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

jatkuu tänne! (:

126Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 24 Helmi 2013 - 8:38

Veeranen

Veeranen

ÄÄÄ, tajusin just et tänää alkaan Koston 2. kausi suomes, dintsdints. Istun varmaa nenä siihen ruutuu liimattuna sen jakson ajan .. xd

Mä rupesin miettii et tääl oli joku joka on kattonu pretty little liars netist, ni mistä ootte kattonu ku en löydä mitää hyvää mis ois ? D:

127Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 24 Helmi 2013 - 9:45

jAsbee

jAsbee

^ en oo kattonu tota sarjaa, mut mä ainaki katon kaikki sarjat osotteesta tv-links.eu ja toiki aika varmasti on siel :)

128Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 24 Helmi 2013 - 9:54

jonskauu

jonskauu

Mä oon koko aja hehkuttamassa täällä, mutta mun elämä on vaa niin kivaa tällä hetkellä! :-D

Tänää pidettii äitin kans oikee urheilullinen päivä ja lähettii aamulla heti kymmeneltä pelaa tennistä.. ei oikee sujunu mut hauskaa oli. Sen jälkee käytii vielä pilateksessa ja shoppailemassa äitille uusia vaatteita! Ihanaa viettää äitin kans aikaa, koska yleensä ollaan tukkanuottasilla..

129Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 25 Helmi 2013 - 6:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Noni nyt sitte se mun 5½ vuotias pikkusiskoki on oppinu lukemaa. (:

130Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 25 Helmi 2013 - 10:58

_Blistex_

_Blistex_

Veera: mä oon ainaki kattonu täältä PLL:llää http://www.tvshow7.eu/ (:

131Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 25 Helmi 2013 - 11:01

bewareofaino

bewareofaino

Ääääää lomalomaloma!!!

Ja eilen tuli Grammyt telkkarista ja tuli niitä fiilisteltyä, ja sit toki myöhemmin aamuyöllä proud mama fiilis kun Jen voitti Oscarin :---)♥ couldn't be happier

132Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 25 Helmi 2013 - 11:22

jAsbee

jAsbee

WAAAAAAAAAA mä löysin sen !! nimittäi rippimekon !! oon niiiiiiiiiiiin helpottunu :) ei viel ostettu mut laitettii varaukseen ja käydää sit hakemas se täs muutaman päivän sisäl :)

Viimeinen muokkaaja, jAsbee pvm Ma 25 Helmi 2013 - 11:24, muokattu 1 kertaa

133Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 25 Helmi 2013 - 11:22

jonskauu

jonskauu

Aino OI JOO mäki katoin Grammyt ja Oscar-gaalan viime yönä!! Se oli ihana se kun Jennifer kaatus mutta heitti sit hyvät vitsit siitä :-D

Taas mä oon hehkuttamassa? Huomaa kyllä että kevättä kohti mennään kun kaikki menee niin hyvi :-) Aamulla tosiaan menin vasta seittemältä nukkuu, kun katoin Oscarit ja oon kyllä ylpee itestäni kun jaksoin kattoo taas jälleen kerran koko jutun! Sitten kävin iltapäivällä hiihtää 10km jeee hyvä mä ja hiihtolenkin jälkee poikkesin iha pikapikaa H&M'llä ja löysin ihan täydellisen paidan!! Äiti oli onneks kiva ja osti sen mulle. En oo pitkää aikaa ostanu niin kivaa paitaa ja ihailinki itteeni se päällä varmaa tunnin peilistä XD

Lisäks luulin, että tästä viikosta tulis aika boring, koska poikaystävä + muut kamut on jossai muualla mutta keskiviikkona lähen rinteesee koko päiväks yhen kaverin kanssa ja perjantaina meen aamulla siskon kanssa shoppailee ja perjantai-illalla men juhlimaan kaverin synttäreitä Smile Voisko tää loma pliiis jatkua vielä muutaman viikon lisää?

134Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 26 Helmi 2013 - 5:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tultiin just laskettelemast. Oli kyl hauskaa lukuunottamatta töykeää henkilökuntaa... Täl kertaa siel oli oikee jätkiiki Very Happy

135Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 26 Helmi 2013 - 6:23

Sarqai

Mul on taas alkanu elämä hymyilee niin paljon:) Mul on nyt kaks viikkoo viel jäätävä stressi ja kauheet paineet jnejne, mut sit sen jälkee helpottaa. Ja oon NIIN ylpee ittestäni mä LÄPÄSIN ÄIKÄN jos en tee kunnon työtä nyt nii en saa ku 5, mut siis mä PÄÄSIN LÄPI:O Oon iha hemmetin ylpee :') Mä oon jotenki.. Wow.. Sanaton:O kerranki<3

136Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 26 Helmi 2013 - 10:46

bewareofaino

bewareofaino

jonskauu kirjoitti:Aino OI JOO mäki katoin Grammyt ja Oscar-gaalan viime yönä!! Se oli ihana se kun Jennifer kaatus mutta heitti sit hyvät vitsit siitä :-D
Joo, siitä ihmisestä ei voi olla pitämättä, se tekee kaiken aina niin tyylillä :-----D

137Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 28 Helmi 2013 - 4:04

bO0m

bO0m

Jee selvisin ekasta lautailu tunnista kunnialla!!! (: Oon ollu nyt niin kipeenä et se aikasempi tunti piti perua, mut tänään onneks pääsin ja se oli hauskaa! xD

Menin sinne sillee "moi mä tulin lautaileen enkä tiiä tästä mitään et saisinko jotkut varusteet? :DD" Siin oli semmone kiva jätkä joka anto mulle laudan ja kypärän ja käski mennä sovittaan kenkiä, pakko sanoo et siinä vaiheessa tunsin itteni tosi tyhmäks xD Enkä osannu eka ees laittaa niitä kenkiä jalkaan... Mut sit se mun opettaja tuli siihen, se oli semmonen mukava nuori mies ((: Se oli tosi kärsivällinen vaik olin aika hidas liikkuun. Se liikkuminen paikasta toiseen tasasella oli varsinkin alussa ihan tuskallisen vaikeeta ja siinä mä kaatuilinkin aika paljon. Muuten kaaduin vaan kerran kun laskin alas ja erehdyin kattoon siskooni :DD Mut tosiaan se opettaja oli tosi turvallinen ja osas asiansa ja opin tosi paljon!! (: Se sano että mulla on tosi hyvä asento jo aluks ja siitä on hyvä lähtee kehittään.
Loppujen lopuks jäi hyvä fiilis, se oli tosi hauskaa ja oon vaan niin onnellinen että tein sen!! (;

138Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 28 Helmi 2013 - 8:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tehtiin tänään sellane pikashoppailukierros, mukaan tarttu yks kiva paita ja ihana villatakki. Ja koska mulla oli ginatricotiin se bonuskortti täys, ni ei maksanu yhteensä ku 15 €

139Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 28 Helmi 2013 - 11:25

jAsbee

jAsbee

tänää käytiin hakemassa siis se mekko ja on ainaki hyvin mun näköne :D vaaleenpunanen/pinkki/tms ja sellane noh, kuohkee :D ja aivan varmasti tulee osalta mun ärsyttävilt sukulaisilt (oon kiltti ♥) jotai tyypillisiä kommenttejaan, mut ei kiinnosta :D
en oo onnistunu löytämää siit kuvaa koska en ees muista sen kaupan nimee enkä tiiä onks niil ees netis niit :D mut laitan sitte :D

ja huomenna ♥ jeeeee nään niit kaikkii ihania taas :) !

140Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 1 Maalis 2013 - 6:50

bewareofaino

bewareofaino

Eilen tosi kiva ilta kavereiden kanssa, päästiin vihdosta viimein sopivan päivän löydyttyä kattoon yhessä elokuviin Silver Linings Playbook, ja kun Jenniferin isoja faneja ollaan nii annettiin Jenille siä viä aploditkin lopuks. Se oli myöhänen iltanäytös nii siä oli tyylii pelkkiä aikuisia, ne tykkäs varmaan kivasti xdd
Ja sit käytiin syömässä ittemme niin täyteen kanaleipiä ja siipiä ja jäätelöö et kirjaimellisesti raahattiin toisemme ulos sieltä ravintolasta Very Happy mut hauskaa oli!

141Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 1 Maalis 2013 - 12:58

jAsbee

jAsbee

aaaa oli niiin ihana nähä taas kaikkii niitä ja tuntu iha ku ois ollu taas takas siel riparilla ♥ huomen sit konfis ja juhlat (rahaaa!!!!!:D) nii ja sit noitten tyttöjen kaa päätettii viel mennä yhes shoppailee täs joku päivä :D :)

142Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 2 Maalis 2013 - 7:02

vilqu

vilqu

Sori kauheesti ku en oo taas käyny!! Oon vaa diipadaapaillu koko viikon ni en oo muka ehtiny.. Mut tänää meen Saralle yöks, mun pitäs olla niil jo.. Mut se kerron et sain uuden puhelimen alku viikosta ja netti toimii sit ens keskiviikkona!!! Jees Very Happy jaja sunnuntaina mennää joukkueen kans taas raxii ♥️ pahoittelen jälleen, mut ootte ihanii, Love you all!! ♥️

143Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 2 Maalis 2013 - 11:20

Mileaz

Mileaz

Mulle tuli kauhee pakkomielle kirjottaa joko tänne tai randomii jotai nii kirjotan nyt tänne:D

Kukaan ei oo kirjottanu angstaustopaa mitään kohta viiteen päivään ja se teki mut tosi iloseks!

144Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 2 Maalis 2013 - 12:55

Peetu

Peetu

mulla on pari vanhoihin! ♥ tän takii oon ollu yhtä hymyä torstai-iltapäivästä asti :) en oo oikeen vieläkään tajunnut että se hymyili mulle ja sano joo kun olin änkyttäny sille sen kysymyksen tomaatinpunaisena mutta ahh ihanaa yks stressi vähemmän!

145Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 3 Maalis 2013 - 5:29

bO0m

bO0m

jAsbee laita kuvaa sit mekosta kun kerkeet?? :3
Peetu onnee!! ((:
Vilqu ää mäki haluun uuden kännykän, minkä sait? (:

Eilen oli ihan huikeeta, oli mun sedän 60v. synttärit! Joo tiiän ei kuulosta kovin huikeelta mut selitän miks xD
En oo ollu sen suvun puolen kanssa paljon yhtään tekemisissä, ja nyt oli kiva tutustua niihin ihmisiin! (: Siellä oli aika paljon pikkulapsia ja sain sitte mennä niiden kanssa piilosta kun ne tuli pyytään mua. Semmonen sulonen pikkupoika oli ihan kiinni mussa koko ajan :DD Se oli söpöö x3
Sitte kun ne lapset oli menny nukkuun (se oli vuokramökki ja ne jäi sinne yöks) niin alettiin pelaan aikuis porukalla aliasta. Joukkueet arvottiin ja tottakai mä pääsen kolmen aikuisen miehen kanssa samaan joukkueeseen (en tuntenu niistä kun yhen jotenkuten) xD Oli meil kyl hauskaa, varsinkin yhen kaa (otettiin jtn yhteiskuviaki) kun se oli ihan kännissä :DD
Mut pieni awkward moment oli kun mä selitin niille kolmelle miehelle "eroottista" ja kaikki 17 muuta ihmistä kuunteli vielä päälle xDDD No mut ne arvas sen tosi nopeesti enkä onneks jäätyny xD Mutta hauskaa oli!

146Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 3 Maalis 2013 - 23:58

vilqu

vilqu

bO0m, sain Samsung galaxy s3 minin, oisin saanu iPhonen mut en haluu (: ja teijän partyt kuulosti hauskoilta!!
Heidi, mä oon ilonen JUST TON TAKIA et oon vasta seiskalla et vanhat on vielä pitkällä tulevaisuudessa eikä mittää parii tarvii miettii vielä monee vuotee, mut onnittelut sulle, et sää löysit sait!!

Ainii me tanssittii eilen treeneissä improo kaiken näkösii biiseihin ja lopuks vedettii viell gangnam style vähä oma versio Smile yks mun joukkue kaveri kuvas sen ja teki siit sellasen hianon videon jota repeilin eile illalla, oli kyll ihan sairaan hauskaa treeneissä taas!!! Jaja oltii raxissa eilen syömäs nyt sitte ja omnomnom ku oli namia!! Ja hauskaa!! Very Happy

Ja olin tosin lauantaina saralla yötä ja oli ihan sairasta, meill oli ihan sika hauskaa ja suunniteltii meijän yhteistä kedää jo kauheeta vauhtiu!! Summer 2013 here we came!! Very Happy

147Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 4 Maalis 2013 - 11:39

jAsbee

jAsbee

bO0m joo laitan heti ku saan otettuu siit joko ite kuvan tai sit löydettyy netist :)

muttaa oltiinki tänää sit jo heti tuhlaamas noit rippilahjarahojamme tyttöjen kaa ku lähettii vähä shoppailee ! :) sain kaikkee ihanaa ja kivaaa ja jopa jotai mitä tarttinki :D ja oli muutenki toositosi kiva päivä :)

148Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 4 Maalis 2013 - 12:45

Peetu

Peetu

bo0m ahahahahha voin kuvitella ton tilanteen :D:D mutta hienoa että selvisit kunnialla! :D

kiitos bo0m ja vilkku! oon niin ilonen että se on nyt alta pois koska meillä on niin paljon enemmän tyttöjä kuin poikia että kaikki pojat on menneet tosta vaan! oon niin ilonen että bongasin ton yhen ihanuuden ja nyt kun miettii niin se on aikalailla sitä mitä halusinkin: pitkä ja hauska ja sit vielä kaikenlisäks aika komee ;) voi olla etten pysty tanssii sit vuoden päästä koska polvet pettää alta kun sitä kattelee mutta pikkuvikoi (;

ja voiko mikään muu parantaa muuten päin pyllyä mennyttä maanantaita kuin että ensimmäinen tyyppi jonka näät kun astut koulun ovista sisään on se. ja sit se niiku moikkaa ja hymyilee. ei tullu geometriasta mitään sen jälkeen.

149Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 5 Maalis 2013 - 6:30

vilqu

vilqu

Heidi no sull on ainaski hyvä pari!! Jos mää oisin nytte lukiois ja meijän luokan tai rinnakkaisluokkien tän hetkisesistä pojista pitäs valita nii mä oisin ongelmis!! Joo no mut hyvä sulle! Very Happy
jAsbee, (soori mun puhelin ei suostu lihavoimaa tota..) mä oon nyt tippunu kärryiltä.. siis sull oli rippijuhlat jo ja löysit mekon? Onnee!! Very Happy ja juu määki haluun kuvan siit mekosta Smile

Ihanaa mun ei tarvii tehä tänäää mitää! Ei tullu läksyy eikä oo kokei Very Happy

150Hehkutustopa #18 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 5 Maalis 2013 - 6:51

nealoves1D

nealoves1D

Heidi oon niin kade ! Sä löysit noinki ihanan kuullosen parin ja meijän koulussa ku on ysien tanssit keväällä sillon ku koulut loppuu ni mä en ees haluu tanssii ku meijän ihan koko koulu on täynnä toine toistaa ärsyttävämpii/ällöttävämpii jätkii D: Mut onnee sulle parin löytymisestä cc: !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #16

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa