One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #18

+12
Mileaz
nealoves1D
Evee
Louizz_tomlinzon
suvilovesniall
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
vilqu
jAsbee
Stypayhoralikson
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Hehkutustopa #18 Ma 24 Joulu 2012 - 11:33

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

jatkuu tänne! (:

51Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 29 Tammi 2013 - 6:29

jAsbee

jAsbee

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ HUOMENN LAIVALLEEEEEEE (:: taas :D no ei mut täää on erikois- ja eriittäin harvinaistapaus ::D
nii ja ei enää kouluukaa mul täl viikol, kiitos sen (;;

52Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 29 Tammi 2013 - 6:51

Sarqai

https://www.youtube.com/watch?v=wEsHula20Vc MÄ OON NIIIIIN rakastunu tohon<3 Ihana ääni oikeesti!

53Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 29 Tammi 2013 - 10:09

vilqu

vilqu

^^Toi oli muuten hyvä!

Tajusin eilen illalla et 14.1. tuli vuosi siitä ku löysin 1D (taino mulle kerrottin pojista <3) muistin ihan et se oli 14.2. mut sitte ku rupesin miettii kaikkee ja katoin kalenterii ni se oliki jo.. (: Saad silleen et koska en tajunnu sitä sillon ni en voinu tehä mitää specialii sen "kunniaks" mut tuli ihan kiva yllätys et oon nytte ollu sit reilu vuoden Directioner <3 jaja ihan kohta tulee vuosi mun kirjautumisesta tänne, ainaski sen mää nyt sit muistan ku tää toinen meni vähän ohi.. Vai en mä ny tie onks niis päivis mitää niin ihmeellist mut kiva on aatella et on kulunu vuosi ja kuinka paljo kaikkee on ehtiny tapahtuu ja kuinka tyhmä olin vuosi sitte, en sanonu et oisin nyt mitenkää fiksu, vaan ku esim vuos sit tähän aikaan tylii opettelin poikien nimiä ja etin niist kaikkee tietoo ja katoin video diaryitä ekaa kertaa ja WMYBn musavideoo ja tää kaikki sekoaminen alko Very Happy ja nauran ittelleni (vaiks ei välttist pitäis..) XD

54Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 30 Tammi 2013 - 10:17

jonskauu

jonskauu

Tää on oikeesti nyt ihan supersupersuper hyvä uutinen ainaki mulle!!
Mun isi tekee siis sellasta työtä, jonka takii se on poissa kotoo tosi paljon, melkee puolet vuodesta ja ei keretä hirveesti viettäää perheen kans aikaa yhessä. Tänä vuonna isillä on vähä enemmän lomaa mutta tänään se soitti ja kerto, että se aikoo olla ens vuoden alusta 6kk jollai vapaalla ja sen jälkee vielä se viettää pitämättömiä lomia yhteensä kuukauden, eli ens vuonna iskä on meidän kans kotona 7kuukautta! :-)

Musta tää on ihan älyttömän hyvä juttu ♥️ Kerettii jo suunnittella äitin kans et mitä kaikkee kivaa voitas tehä ens vuonna hehheh mutta tärkeintä on se etttä iskä on joskus ees kotona Smile

55Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 30 Tammi 2013 - 11:47

Veeranen

Veeranen

oon jonkun mielest outo kun sanon näin, tänää liikas meil oli välinevoimisteluu, ja ah ne nauhat♥️ mun kädet on kipeet sen heittelyst. ja olin zumbas ja mun pohkeet huus halleluujaa, koska loikkiminen Very Happy, eikä mua oo viel haitannu vaa tää tuntuu samal kivalt? Very Happy:Very Happy

dofvasf Very Happy

56Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 31 Tammi 2013 - 6:12

bewareofaino

bewareofaino

jeejee nähään riparikavereitten kanssa huomenna :3 ja tänään opettelin muutaman uuden biisin pianolla ja kitaralla, ja tuli huikee fiilis taas. musiikki on parasta lyhykäisyydessään;>

57Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 31 Tammi 2013 - 6:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Pitkästä aikaa on aihetta hehkuttaa Very Happy mutta bussijäbäääääääää ♥️ ahhh sen hymy ♥️ ja muutenki

58Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 31 Tammi 2013 - 8:17

bO0m

bO0m

Aino samaa mieltä, musiikki pelastaa mut aina vaikka ois kuinka paha päivä♥ (:

59Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 31 Tammi 2013 - 11:56

vilqu

vilqu

Jep jep!! Niinko Essin blogissa lukee no music, no life = music is my life <3

Treeneis taas vaihteeks IHAN PARASTA!!! <3 Sit keksin hienon teorian äikän yhtee juttuu jonka avulla osaan sen huomenna kokeessa Very Happy jaja huomenn Sara tulee meille yöks ja lauantaina kohti hesaa ja FLASH MOB!!! Very Happy

60Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 2 Helmi 2013 - 8:25

jAsbee

jAsbee

tultii eile sielt laivalta ja oli taas iha siiiiiika hauskaa, kokoaja aina vaa hauskempaa (: ja nyt oon iha rakastunu :DDD noei, mut aaaaaw tapasin oikeest nii ihanan jätkän siel se oli vaa nii ihana ♥ :D mutjoo mikä tapahtuu laival ni jää sinne, mut oli pakko tulla hehkuttaa ku oon kokoaja vaa inissy siit kuinka kateelline oon muille :D mut oli kaikinpuoli tosi kivaa :))

61Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 2 Helmi 2013 - 12:39

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Meitsille ilmesty tänään ranskalainen typy! Ollaa juteltu parisen kuukautta twitterissä ja facebookissa ja nyt livenä tulee silti niitä 'awkwaarddd' hetkiä. Mut jospas sitä huomenna helpottuisi, mennää kaikki hohtokeilaan, eikä toi kaverikaan olis nii väsyny - mun ja ystävän vaihtarit meni molemmat ennen 10 nukkuun! :-D

Ens viikolla alkaa uus jakso enkä malta oottaa, vaikka mulla on keskiviikkosin viidestä tunnista 2 fysaa ja 1 matikkaa Very Happy:D
Ja mä saan todennäkösesti 7 uskonnosta!! Aion parantaa seuraavaan jaksoon. + toivon ja uskon saavani 8 äikästä ja kuviksesta!

https://twitter.com/#!/penguiniam

62Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 3 Helmi 2013 - 8:09

vilqu

vilqu

Mun yks kaveri linkkas mulle fbssä yhen blogin mikä kertoo mun lempi ponista jonka oon menttäny (siis se ei oo kuollu eikä koskaa ollu mun) siis se on NIIN IHANA ja sitte se lähti eikä oo ollu mitää hajuu misä se on ja nytte saisin kaiken salville, ikuisesti kiitollinen mun kaverille !! <3 katoin vaa suu auki sitä blogii sittai WTF!!?? Very Happy

63Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 4 Helmi 2013 - 10:53

bO0m

bO0m

Stypay Vau ihan mahtavaa, kumpa meillekki tulis vaihtari tai kaks!! :DD Puhutteko yhessä englantia vai osaatko ranskaa? (:

64Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 6 Helmi 2013 - 11:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m me puhutaa enkkua, sanoja sieltä täältä ranskaks ja sitte opetetaa muutamia sanoja suomee, kuten "kiitos" sujuu jo aika hyvin!

oikeestiiii mä en halua että maanantai tulee ikinä! mulla on ollu nii hauskaa sunnuntaista lähtien! ekat 3 koulupäivää on sujunu hyvin, osaan matikkaa ihan jeesisti, saan 7 enkusta, kaikki päivät menee tosi nopee! eilenki mulla loppu 2 koulu, mut me oltiin koulussa puol 7 asti :-D istuttii vaa, kuunneltii musaa ja naurettiin. mä haluun ikuistaa jokaisen hetken! puol 6 herätykset aamusin, jopa sillo ku sais nukkuu puol 8 asti, ei tunnu missään ja ainoo asia, josta jaksan nyt stressata ees vähäsen, on se että onko tolla toisella nälkä tai väsy vai tunteeks se ittensä yksinäiseks ku mä teen läksyi :-D tuntuu, että tehtävää on niin paljon, mutta aikaa nii vähän. mutta mä aion nauttii tästä kokemuksesta täysin rinnoin, opiskella ahkerasti sitten ja pian meitsi onki ranskassa taas tapaamassa tuota ihanusta ♥

65Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 6 Helmi 2013 - 11:06

vilqu

vilqu

siis mä oon nyt vähän tippunu kärryiltä.. Stypay, sulla on siis ranskalainen vaihto-oppilas, kuinka kauan, minkä ikänen, tyttö/poika? sori ku utelen mut oon nyt missanu jotain ja rupes kiinnostaa Very Happy

66Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 7 Helmi 2013 - 9:01

bO0m

bO0m

Stypay ooi vitsi teil on varmaan hauskaa!! Kuulostaa ihan täydelliseltä, vitsi mä kaipaan tota tunnetta et aamulla herää vaan innoissaan tulevaan päivään...! Mäki haluisin vaihtarin meille! x))

67Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 8 Helmi 2013 - 6:10

Sarqai

Voi jumala:D Ei niille keitten mielest oon jo valmiiks hullu:d
Mä oon oikeest tän viikon purru mun kynsii ja melkei ollu iha paniikis, ku on liikkunu huhuj siit et Rob ja Kristen erois, mä tiedän mä oon oikeesti niin nolife et eirajaa.. MUT tänää luin et ei se oo totta ja mä oon ihan sairaan ilonen, jotenki ne on vaa sellanen niin täydellinen pari, kunnon esikuva kenelle vaan, ja mä oon hullu. MUT eisemitään;) Mä nyt koitan kerätä vähän järkeä:d

68Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 8 Helmi 2013 - 7:44

Peetu

Peetu

MIDNIGHT RED JA BILLY PHILLIPS SEURAA MUA TWITTERISSÄ ERDTFGYUHJIKOPLÖÅRTJIKO,LPÖ.Ä!!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHH.

69Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 8 Helmi 2013 - 9:32

bO0m

bO0m

Hihii oon ihmeen ilosella päällä... ((: Tänään käytiin sitten kaverin synttäreillä syömässä ravintolassa (siis siellä missä olin tetissä). Tottakai se kokki on sitte siellä x) Moikattiin toisiamme ohimennen samal mun kaverit saapu siihen (: Syötiin siellä ja oisin niin halunnu mennä puhuun sille ja aioinki, mutta siel oli myös yks toinen nuori jätkä kokki vuorossa enkä voinu mennä! Koska se olin ollu niin awkward mennä sillee "mooi mitä sulle kuuluu?" Ja se toinen kokki ois ollu ihan sillee "ok kiva ku puhut mullekki..." xDD Mentiin siitä sit käväseen kaupoissa yhen mun riparilaisen kanssa jonka näin viimeks puolivuotta sitte! Oli ihanaa olla sen kanssa pitkästä aikaa♥! Ja jotenki jäi tosi hyvä fiilis sen kokin näkemisestä vaikka en voinukkaan puhua sille... c:
Pidätte mua varmaan ihan tärähtäneenä kun tälleen jankutan samasta tyypistä jonka kanssa ei oo mitään mahollisuutta, mutta yksinkertanen fakta on että tykkään siitä tyypistä näköjään vaikka miten aikaa kuluis ja tuun vaan aina oleen ilonen kun nään sen ♥ c:

70Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 8 Helmi 2013 - 11:24

Evee

Evee

Oli ihana päivä! (: paitsi koulu... Mut käytiin kavereitten kaa hohtominigolfaa ja mä voiti! Nyt ne on jäätelön mulle velkaa ^.^ Sit mentiin heseen syömään ja lopuks kävästiin H&M:ssä ja ostin sielt kivat kengät ens kesäks. Eikä maksanu ku 20€ (:

71Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 8 Helmi 2013 - 12:07

Veeranen

Veeranen

oltiin tänää talmassaa c: mä olin kylläki siel pulkkamäes.. hups Very Happy mut sielki oli iha jees C: mut sit menin ihan paniikkii yhes vaihees ku se perhanan härveli ei suostunu ottaa maksuu mun kortilt vaa valitti jotain maksu virheellinen -.- eikä mul ollu käteist. D:

72Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 8 Helmi 2013 - 17:38

bewareofaino

bewareofaino

spiderman on rakkaus<3 andrew ja emma ahhh en kestä.

73Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 9 Helmi 2013 - 5:19

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Vilkku joo on ja ei se mitää! Smile Amélia, 16v ja vaan 9 päivää :-( mut mä meen sitte huhtikuussa Amélialle 9 päiväks!
bO0m mäki oon halunnu jo pitemmän aikaa, mut se ei oo mahollista meiän asumisjärjestelyjen takii, jote siks oon onnelline ku tuli mahollisuus saada vaihtari ees näin lyhyeks aikaa!

MEITSI SAI 9½ ÄIKÄN ESSEEKOKEESTA OIKEESTI ÄÄÄÄÄÄ en voi uskoo, suurin osa sai jotai 6 ja 7 JA MEITSI SAI NOI HYVÄN!!111!1!!!!11 ja maikka oli kirjottanu loppuu että "Hienoa! Kaunis lopetus." dnaoituoam i can't vitsi must on hyvää vauhtii tulos kunnon hikke Smile))))

74Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 9 Helmi 2013 - 5:23

jonskauu

jonskauu

Äiti oli tänään käyny Anttilassa ja kävi huvikseen kattomassa onks mitään ohjelmien tuotantokausia tarjouksessa tai ylipäätään onks siellä jotai ostamisen arvosta. JA SE TOI MULLE O.C:n SEMMOSEN BOXIN MISSÄ ON NE KAIKKI 4 TUOTANTOKAUTTA!!! Oikee hinta sille ois ollu 80euroo mut se oli alennuksessa sillee, että se oli vaa 50euroo eli ei kovin paljoon kaikista neljästä tuotantokaudesta! Mulla oottais iso pino koulutehtäviä tossa vieressä mutta voitte kuvitella mitä teen koko loppuviikonlopun nytte :-D

Oon halunnu tota boxii jo tosi pitkää mutta en oo raaskinu ostaa sen hinnan takia mutta nyt oon kyllä niin ilonen kun sain ton. Maailmankaikkeuden paras ohjelma ♥

75Hehkutustopa #18 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 9 Helmi 2013 - 9:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oltiin tänään shoppailee ja ostin mm. uudet punaset farkut,yhen kivan paidan, uuden ripsarin,ja tämän tapasen korviksen (mut se oli vaa musta ja toi 'ketju' oli vähä massiivisempi, sit Justin Bieberin Girlfriend hajuveden, ahh rakkaus ♥

Muutenki musta tuntuu et mun elämässä on just nyt kaikki hyvin.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #16

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa