One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #18

+12
Mileaz
nealoves1D
Evee
Louizz_tomlinzon
suvilovesniall
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
vilqu
jAsbee
Stypayhoralikson
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Hehkutustopa #18 Ma 24 Joulu 2012 - 11:33

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

jatkuu tänne! (:

76Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 9 Helmi 2013 - 23:33

Peetu

Peetu

ihanaa kuulla että porukalla menee ihanasti! eveliinalle onnee koulumenestyksestä (okok kuulostan joltain semmoselta hössöttävältä sukulaiselta :D) , jonna O.C on iiiihana ooh me jellyyy ja essin shoppailut kuulostaa kyllä myöskin aikas kivoilta!

mutta nyt mun omaan juttuun ja koska yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa niin

Hehkutustopa #18 - Sivu 4 BCuW7VtCQAAEwzF

oon ollu sunrise avenuen fani vuodesta 2002 mutta ala-asteella kaikki oli "IIIIIIIIIHHHHH ANTTI TUISKU!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥" eikä kukaan tykänny sunrise avenuesta ja olin ihan forever alone :(

77Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 10 Helmi 2013 - 3:52

bO0m

bO0m

jonskauu EI OO TOTTA! Oon niiin kateellinen!! :DD Oon meinaa täs lähiaikoina miettiny et nyt ku sais kattoo vähän O.C.ta....! Rakastin sitä sarjaa jo ihan pienenä :33

78Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 10 Helmi 2013 - 6:26

vilqu

vilqu

Ihanaa kuulla et kaikkilla elämä hymyilee!!
Jonna I´m so jelous!! OC <3 mäki voisin ottaa tollasen boksin ja maratonin!! Very Happy
Stypay jei!! tien tunteen ku saa hyvän äikän kokeesta ja on sellai OLEE OLEE OLEE OLEE!! XD mä kun oon oikeesti aika huono äikässä, tai must aina tuntuu etten tajuu mitää.. Very Happy
Heidii oi oi!! Sunrise Avenue on kyll aika kuumaa kamaa XD katoin fbs jo sillai :O tota sun kuvaas
jaja onnea kaikille muillekkin kaikesta..! joo Very Happy mull on ollu tosi kiva viikonloppu Very Happy eilen olin siskon lentopallo turnauksessa koko päivän kirjuri hommissa Saran kanssa ja olin oikeestaa ihan kivaa, sitte Sara tuli meille yöksi, mentii saunaa ja tehtii kaikkea maailman fiksuinta XD mm sara dippas meijän yhen saunatyynyn löylyveteen ja sitte sen veden pinnatta oli sellanen kiva lika laatta jota vois verrata ehkä sinilevä laattaan.. ja sit hän päätti heittää sitä vettä kiukaalle, ni voitte vaa kuvittella miltä koko sauna hais sen jälkee, ja me ittekki vielä tänä aamuna.. homehtuneelle tyynylle, oiken kiva! sit mentiin kans kieriskelee lumeen aina välillä ja juostaa sielt sit ihan täyttä takasi aina saunaa (: oli muuten hieman kylmää lumi.. naapureilla oli varmaa kivaa Very Happy ja sitte säädettii taas vaihteeks jotai omaa ja naurettii ku hullut Very Happy tänää olin siskon ja äitin kans laskettelee meri teijossa Very Happy minä ja sisko mentii lähinnä metsäreittei, käytii kokeilee varusteita ku lähetää hiihtolomalla ruotsii laskettelee (: Et sillai meillä Very Happy Oli kyll kivaa!! ja kohta lähen treeneihin (:

79Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 10 Helmi 2013 - 8:05

Veeranen

Veeranen

oon ylpee ittestäni, mä sain gluteenittomat pullat kohoomaan♥

// eiks se ookki aika ironista, et just ku on tiiäks saanu painoo alas, NI SIT TULEE SE HIRVEE HIMO KAIKKEEN HYVÄÄN :C

80Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 11 Helmi 2013 - 6:06

jonskauu

jonskauu

Hahahha joo OC on ihan paras!! ♥

Mä katoin kahessa päivässä sen oc'n ekan tuotantokauden läpi (kyllä myös yöt valvoin katsoen vain sitä..) ja äiti sitten päätti että nyt pidän pari päivää taukoo tosta :-D mutta olihan mun pakko käydä hakee joku toinen asia jonka avulla voin välttää ton läksyt & essee & muut tehtävät kasan ja kävin ostamassa itelleni sen Haloo Helsingin uuden levyn ja tää levy on aivan mahtava! Oon ollu HH'n fani jo alkumetreiltä asti ja tää on varmaan paras kaikista levyistä :-) Syytän sitten tätä levyä ja O.Ctä jos en pääse mun tehtäviä ja kokeita läpi..

81Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 11 Helmi 2013 - 9:21

bO0m

bO0m

jonskauu oijoijoij mäki haluun vaan kattoo sitä O.Cta! :o Mistäköhä pirusta mä hommaisin sen ekan kauden... :d Mut joo mäki oon kuullu hyvää arvosteluu siit Haloo Helsingin uudesta levystä! ((: Itellä on jotkut niitten biisit kolahtanu tosi vahvasti ja jotkut ei sit ollenkaan, nii en kuitenkaan raaski ostaa sitä levyä ;>

Ja hei vilqu ja kaikki muut! tuli tosta mieleen että osaako kukaan lumilautailla? Mä en oo ikinä lasketellu, mutta lumilautailu on ollu mun pitkäaikanen haave. Nyt hiihtolomal aattelin mennä Jyväskylään lasketteleen jos saan sinne jonkun opettajan palkattuu :DD Mutta siis kokemuksia, tuunko kuoleen ekalla kerralla? :D

82Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 11 Helmi 2013 - 9:53

jonskauu

jonskauu

boom Mä lautailen!! Ja jos et oo koskaa aikasemmin lautaillu nii se tuntuu alkuun tosi vaikeelta ja kaatuilet luultavasti moneen kertaan. Mut sittenkun sen tajuaa et miten se homma toimii niin se on tosi helppoo ja älyttömän kivaa :-) Mut kannattaa oikeesti kokeilla!

Ja pikkuvinkkinä että ekan laskettelupäivän jälkee (varsinki jos meet laudalla) nii kannattaa venytellä koska voi olla että seuraavana päivänä et kävele tai jalat on ainaki ihan hemmetin kipeet, nimimerkillä kokemusta löytyy.. Very Happy

83Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 11 Helmi 2013 - 10:57

Mileaz

Mileaz

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OON NIIN INNOISSANI, ME VARATTIIN MATKA TENERIFFALLE 17.-24.3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
en kestä

84Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 11 Helmi 2013 - 11:30

bewareofaino

bewareofaino

TOSIAAN nyt vasta tajusin tulla tänne hehkuttamaan kuinka järjettömän onnellinen oon siitä että mun ehdoton ykkös lempibändi ikinä, Paramore tulee Rock The Beachiin!!! ♥️ aavistelin jo et ne tulee, ja aattelin etten saa mitään törkeen karseeta kohtausta jos saan tietää et ne tulee, mut mites kävikään, sain tietää siitä aamulla just ennen matikan tunnin alkua ja istuttiin jo luokassa ja kaikkee ja mää purskahdan huutoitkuun......... istuin siellä takarivissä ja puoli luokkaa katto ku hullua jne. En pystyny keskittyyn mihinkään, oli aika karua vaan itkee siellä Very Happy seuraavilla välkillä vaan soittelin kaikille ja levitin ilosanomaa xd

85Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 12 Helmi 2013 - 9:19

bO0m

bO0m

jonskauu Ookkei kiitos rohkasusta ja toi vinkki oli aika jees, nyt tiedän olla varaamatta heti seuraavalle päivälle tuntia :DD! Oppiiko parissa kerrassa vielä mitään vai meneekö se aika siellä maassa makoiluun? :D

Mileaz Onnee<3! En voi vaanku olla kateellinen, äiti ja iskä just tuli sieltä omalta lomaltaan ja mä sain kattella kuvia (y) Vielä noin pian pääset lähteen!!

86Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 12 Helmi 2013 - 12:00

nealoves1D

nealoves1D

^^ mä laskin tänää ekaa kertaa laudalla ja kyl mä ainaki opin siin kolmes tunnis jonku verran ku mun kaveri opetti Very Happy lopuks pääsin kaatumatta lastenrinteen alas ite sillai et en pysähdelly keskelle rinnettä tms Very Happy ja en ees kaatunu hissii kertaakaa (hissist pois tulo onki sit eriasia :'D). Ja tosiaa mitä se mun kaveri sano kans ni se et pääsee ekal lautailukerral ees sen lastenrinteen kaatumatta alas ilma et joku pitää kii on saavutus :DDd mut testaa ihmees ! Mul oli ainaki iha tajuttoman kivaa vaik kaatuilinki kokoaja ainaki aluks Very Happy !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

87Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 12 Helmi 2013 - 13:38

_Blistex_

_Blistex_

Mä oon lasketellu kaks kertaa ja molemmilla kerroilla kaaduin koko ajan. Ei ollu ihan mun juttu mut mulla onki aika huono tasapaino ja pelkään vähän korkeit paikkoja etet. d: Mut oli se ihan kivaa, ainakin sain kokeiltuu sitä :DD

Milla, ihanaa! c: Mäkin haluun jonnekki ulkomaille D:

88Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Helmi 2013 - 1:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Heidi pikkase oot onnekas!! ja mä tykkäsin Sunrise Avenuesta ala-asteel! muistan vielki kui vihanen olin mun veljelle, ku telkkarist tuli voicelt niitte joku biisi ja tallensin sitä kännykkää ja veli tuli huutaa päälle :'D
Milla h v edelleenki :-(

https://twitter.com/#!/penguiniam

89Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Helmi 2013 - 5:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tänään tosiaan oli se halipäivä ja sit abitki tuli käymään yhes vaihees. Siin mun sydämmes oli jtn n. 50 nimee ku laskin (suurin piirtein puolet poikii, puolet tyttöi). Ei ihan hirveesti mut kyllähän siihenki jo tuli halailtua Very Happy. Ollu joo tosi rento päivä ja näi.

90Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Helmi 2013 - 6:06

Mileaz

Mileaz

eveliina joo mäki sua, pusnus ♥

vapaaaaapäiväääääääääääääääääääääää

91Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Helmi 2013 - 10:06

jonskauu

jonskauu

mulla on huomenna vanhojentanssi päivä!! Jännittää iha törkeen paljon Very Happy

Toivottakaa mulle onnea että en mokaa mitää :-)

92Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Helmi 2013 - 10:58

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, onneaa, hyvin se menee! (:

Tänää oli aika rento päivä, puolet päivästä oli tavallista kouluu ja puolet jotain ystävänpäiväjuttui. Sanon nyt teille et HYVÄÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TE RAKKAAT! ♥

93Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Helmi 2013 - 5:51

bO0m

bO0m

Viikolle 9 (hiihtolomalle) varattu 2 tuntia lumilautailua laajiksessa, APUA! :DD Oon niiin innoissani ja samalla hermostuttaa kun en oo ikinä käyny siel enkä vrm ees löydä perille :DD Lumilautailu ei perjaattees mua hermostuta ku ei oo mtn suorituspaineita ku en kummiskaa osaa ;D Ja oppimaanhan sinne mennään!

Tänää vanhat tuli tanssiin meidä koululle, se oli niin upeeta! En malta oottaa et ite pääsen sinne tanssiin!! (: Ja stressattiin kavereiden kanssa taas ihan turhaan sitä kun ne tulee hakeen yleisöstä, mua tuli hakeen mun isonen ja hyvin se meni iha automaattisesti meni ne askeleet :DD Jonna onneaa!!

Eilen puhuin ystävän kanssa että en oo ihastunu yhteen jätkään. Olinki väärässä, yöllä näin siitä unta ja tajusin että oonki ihastunu siihen... Harmi vaan et tääki jää varmaa tämmötteeks kauko ihastukseks kun ei tunneta mistään, en oo ikinä puhunu sille ;(

Tänää menossa kattoon parin kaverin kaa 21 tapaa pilata avioliitto ja sen jälkeen kaupungis on semmone tapahtuma et kaupat on myöhään auki ja niissä on kaikkii erikoistarjouksii ja lopuks on ilotulitus! ((:

94Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Helmi 2013 - 7:43

Evee

Evee

Lomalomalomaloma <3
En ehtiny torstain yhtään koneelle ku oli niin kiire päivä Very Happy Mut oli ihan mahtavaa. Abit oli koristellu meiän lukion tosi hienosti, tosin en päässy kaapille koska se oli peitetty jätesäkeil Very Happy Kävin kampaajal ja sit siel Lumoavan kirouksen ennakkonäytäkses, se on iha jees leffa. Ja sain tänään matikan kokeen ja sain siit kurssist ysin! Oon oikeesti niin onnellinen, koska viime kurssit tuli 6 :p

95Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Helmi 2013 - 9:04

Veeranen

Veeranen

päddämänsäsädf, mä opin soittaa every breath you take bassol C:<

/ tuli eilen sellai kauhee forever alone fiilis Very Happy
//hgngh, oon katkera ku 3-6 luokil oli mein koulus oli halipäivä :c

96Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Helmi 2013 - 11:43

vilqu

vilqu

Huomenna lähetää ruotsii laskettelee!! Very Happy Et mua ei nyt sit näy täällä enää tän jälkee ku aikasintaa ens viikon loppuna.. (: Et HYVÄÄ LOMA KAIKKI RAKKAAT SISKOSENI PITÄKÄÄ HAUSKA LOMA JA NÄHÄÄ SITTE JOSKUS KU TUUN TAKAS Very Happy LOVE YOU ALL!! :* <3

ja sori ku en oo taas ehtiny koneelle ja oon vähä ulkoo näist jutuist mut sitte taas loman jälkee yritän päästä kärryille (:

97Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 15 Helmi 2013 - 11:51

Veeranen

Veeranen

heiba vilkkuuu c: piä hauskaa :Dd

meen ens viikon alus kaverille yöks ja katotaan sit koston 1. kausi C: koska Josh Bowman c:

98Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 16 Helmi 2013 - 0:05

_Blistex_

_Blistex_

Moimoi Vilkku, pidä hauskaa munki puolesta koska mä joudun kököttää kotona :DD

Aah, hiihtoloma, tätä on odotettu ♥ Sit aattelin et voisin ostaa tänää jonku tuotantokauden ni kattelisin niitä sit öisin (:

99Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 17 Helmi 2013 - 0:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tänää käydään laskettelee simpsiöllä.
Ja huomenna iskä tilaa meille helsinki-tallinna-tukholma-helsinki risteilyn viikolle 12 ♥

100Hehkutustopa #18 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 18 Helmi 2013 - 7:04

_Blistex_

_Blistex_

Olin tänää kaupoilla ja arvatkaa mihin törmäsin; dokumenttiin mikä kertoo 1D:stä! (: Sen nimi on The only way is up ja kun mä näin sen ni oli ihme et pysyin nahoissani. :DD Mun ilme kyl oli varmaa näkemisen arvonen, ainaki yks myyjä katto mua vähä sillee ihmetellen. d: Tietty ostin sen ja nyt meen kattomaan sen ♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #16

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa