Ihanaa kuulla et kaikkilla elämä hymyilee!!
Jonna I´m so jelous!! OC <3 mäki voisin ottaa tollasen boksin ja maratonin!!
Stypay jei!! tien tunteen ku saa hyvän äikän kokeesta ja on sellai OLEE OLEE OLEE OLEE!! XD mä kun oon oikeesti aika huono äikässä, tai must aina tuntuu etten tajuu mitää..
Heidii oi oi!! Sunrise Avenue on kyll aika kuumaa kamaa XD katoin fbs jo sillai :O tota sun kuvaas
jaja onnea kaikille muillekkin kaikesta..! joo
mull on ollu tosi kiva viikonloppu
eilen olin siskon lentopallo turnauksessa koko päivän kirjuri hommissa
Saran kanssa ja olin oikeestaa ihan kivaa, sitte Sara tuli meille yöksi, mentii saunaa ja tehtii kaikkea maailman fiksuinta XD mm sara dippas meijän yhen saunatyynyn löylyveteen ja sitte sen veden pinnatta oli sellanen kiva lika laatta jota vois verrata ehkä sinilevä laattaan.. ja sit hän päätti heittää sitä vettä kiukaalle, ni voitte vaa kuvittella miltä koko sauna hais sen jälkee, ja me ittekki vielä tänä aamuna.. homehtuneelle tyynylle, oiken kiva! sit mentiin kans kieriskelee lumeen aina välillä ja juostaa sielt sit ihan täyttä takasi aina saunaa (: oli muuten hieman kylmää lumi.. naapureilla oli varmaa kivaa
ja sitte säädettii taas vaihteeks jotai omaa ja naurettii ku hullut
tänää olin siskon ja äitin kans laskettelee meri teijossa
minä ja sisko mentii lähinnä metsäreittei, käytii kokeilee varusteita ku lähetää hiihtolomalla ruotsii laskettelee (: Et sillai meillä
Oli kyll kivaa!! ja kohta lähen treeneihin (: