One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #16

+12
zehe
Mileaz
_Blistex_
nealoves1D
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
vilqu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Hehkutustopa #16 Su 2 Syys 2012 - 10:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 joten uutta peliin (:

26Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 6 Syys 2012 - 6:37

Mileaz

Mileaz

Ei tää varsinaisesti oo hehkutus mutta... :DDDDDDDDD en saa henkee ku nauran nii paljo
http://lansi-savo.fi/Uutiset/12617656.html
Mun vanha koulu edustaa taas parhaimmistoaan \o/

27Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 6 Syys 2012 - 8:00

Sarqai

Mileaz kirjoitti:
http://lansi-savo.fi/Uutiset/12617656.html
Mun vanha koulu edustaa taas parhaimmistoaan \o/

Ei:D Anteeks jos loukkaan sun sisäistä tuntemusta mut miten ihastuttava video:D

Ja plööh miks mä oon alkanu taas lainata kaikkien viestej-.-

28Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 6 Syys 2012 - 10:11

vilqu

vilqu

Okeesti, ku Sara linkkas ton mulle ja meijän naapurille faceen ni ei oikeesti voitu ku nauraa!! Sori, toi on tosi vakva asia, mut silti (: SORI!!

Meillä oli tänää aamulla opon tunti kuten myös mun siskon luokalla vieresessä luokassa (: Joten ku mejän opo tuli kellon soitua avaa meille luokan oven ja sit se viell meni johonki ni mun siskon luokalta me saatiin 4 vierailevaa tähtee jotka tuli kuokkii meijän alku tunniks (: Siis ku se opo lähti ni ne 4 poikaa vaa tuli meijän luokaa ja istu sinne ihan niin ku meki ja oli siellä ihan chill ja vaa pälätti jottai ja sit joku 10 min päästä ku se opo tuli luokkaa ni se käski meijät ylös ja sano sit vaan et ylimääräset pois ja et muut voi istuu (: Se oli hauskaa ku ne oli siellä siis ne oli ysejä (: sanoin mun kaverille joka istuu mun vieressä et kaikki tunnit ois PALJO hauskempii jos noi olis aina meijän tunnilla koska niillä oli oikeesti hyvii juttui ja naurettii sen kaverin kaa ihan vääränä niille pojille jotka istu meijän takana (kuokkavieraita) JA JA SE TOINEN POIKA JOKA ISTU MUN JA KAVERIN TAKANA NÄYTTÄÄ IHAN HARRYLTÄ!! Siis ku näin sen ni olin ihan OMGHILDHFNNHL!! Se on TOSI hyvännäkönen, OIKEESTI!! Sit ku tulin kotiin ni kysyin mun siskolta et onks niitten luokalla joku Roope (ku kuulin et ne toiset kuokkavieraat kutsu sitä Roopeks) ja sit mun sisko vaa "joo, mitäs roope nyt on tehny?" sit mä vaan "ei mitään.." no jouduin sit selittää sille koko jutun ja nyt se sit aikoo huomenna sanoo sille et sillä on ihailijoita seiskalla (ja mistä vetoo et sanoo sille et mun pikkusisko on ihan rakastunu suhun ja sen luokan kaikki tytöt tietää mut..) Very Happy Nut se on oikeesti niin SULONEN!! Sit koko loppu koulupäivä aina kaikill välkil ja ruokailussa ja ku päästiin koulussa ni yritettii ettii sitä Roopee mun kaverin kaa ja pari kertaa löytyski (:

Sori, romaani mut oli nyt pakko avautuu, koska MUN KOULUSSA, SISKON LUOKALLA ON HARRY!! Very Happy

29Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 6 Syys 2012 - 10:55

Veeranen

Veeranen

kiitoss kaikic:

OOHGODtoi koira on ihanaC:

30Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 6 Syys 2012 - 21:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

VEERA HYVÄÄ SYNTTÄRIIIII vähä myöhäs sori :----(((
jonskauu lol häpeen vielki :DDDDDDDD

jejee eile oli kivaa ku tehtii kaverin kaa kirjastos läksyt koulujälkee yhes, tajusin vähä jotai matikast vaikka teinki iha väärät kotitehtävät, ostin ginasta sopivat farkut 20e (en olis ikinä uskonu et löydän ginast noi halval sopivat farkut!) ja si viel keltasen topin maanantaita varte yay ja muutenki vaa puhuttii ku mun paras ystävä tuli niitte koulult kaupunkii shoppailee (---:: ja tänää meen mahollisesti nuokkaa jos mun paras ystävä menee koska tahon nähä ihmisii :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

31Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 7 Syys 2012 - 3:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on ollu tänään tosi hyvät välit kaikkiin poikiin Smile Ja nyt mä oon vaan onnellinen etten oo järkänny tälle illalle yhtään mitään ! Oon iha poikki ja haluun nyt vaan chillailla kotona,ku melki joka ilta on ollu jotain(esim.kahtena iltana harkat ym.), tai vähintää koulua kolmeen ja nii paljo läksyjä ettei oo ehtiny rentoutuu missään välis.
niin ja bussijäbä on ihana ♥ Oli tosi sulosta kateltavaa ku se tänää taas meni joittenki poikien väliin,ku ne tappeli oikee kunnon nyrkkitappelua,mä arvostan sellasta et uskaltaa puuttua jos huomaa ettei kaikki oo nyt ok

32Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 8 Syys 2012 - 6:53

bewareofaino

bewareofaino

Oli ihan himohauska ilta eilen kaverilla, olin siellä yötä, syötiin hyvää ruokaa ja katottiin vma:ta, one direction videoita ja muutama potterikin :------) <3 oli kivaa.

Ja äsken yhet mun kaveriapinat Juuso&Vilma hurahti mautolla pihaan ja piristi kyllä ku tulivat moikkaamaan :3 näytin kyllä varmaa iha muumiolta ku olin valvonu viime yönä ja hiukset iha sekasi, mutta eipä ne mua silti pelästyny, ne on parhaita!

33Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 10 Syys 2012 - 6:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on tälle alkaneelle viikolle iha sairaasti suunnitelmia,varsinki viikonlopulle. Sain onneks nyt kaikki päällekkäisyydet soviteltua. Sit ei läksyää ♥ ja bussijäbää oon nähny tänää paljo ja kaikkee

34Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 10 Syys 2012 - 10:17

vilqu

vilqu

Näin tänään Roopen yhellä välkällä (siis ei me mitään jutella, tyyppi on ysi mut sen pelkkä näkeminen saa mut hymyilee ja leveesti Very Happy) ja sit ruokatunnilla <3 Oikeesti sen hiukset ja muuten se on niin Harry!! <3

Ja sit oltii tänää "omenasotaa" saran ja naapurin kaa (:
Ja kotsan tunilla oli taas kivaa (: Meijän kiisselli (jonka mä tein lähes kokonaa..) oli ihan sika hyvää ja puuroki tuplasti parempaa ku poikien vaiks en tykänny siitä puurosta niinku muutenkaa.. Tehtii niinku pareittai puuro ja kiisseli et sit aina joka keittiös tehtii kaks kertaa sama jutuu (: (hiano selitys) Poikien puuro oli TOSI suolasta ja kiisseli vähän hapanta mut hyvää.. (:

35Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 10 Syys 2012 - 10:41

Mileaz

Mileaz

Sallikaa mun nyt iloita, tajusin et oon tän foorumin akteista kolmanneks vanhin ♥

36Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 10 Syys 2012 - 10:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla, oi viisas ja kaunis vanhus ;D

mä juoksin tänää 1500m ajassa 8.33!!!! ok tiiän aika paska mutta pääsin maaliin asti ja en ollu ees viiminen! ja mä aattelin et mun aika on iha pska ja kunto kans ku juoksin viimeks kasilla ton suurinpiirtei ajas 7.50 mutta ei ollukkaa nii pahasti! ja menetin tos aikaa ku jouduin lahesti kävelee vähä matkaa ja mä juoksin loppusuoran nii täysii ku kintuista pääsin enkä pystyny ees hengittää ku kylkee pisti nii pahasti ja tunsin kaatuvani kohta naamalleni tai kuolevani :-D
&oon perjantain pois koulust jiihaa! lähetää perjantaina espoosee & siit lauantaina viroo shoppailee päiväks!

37Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 11 Syys 2012 - 5:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

meil oli tänää liikas suunnistusta ja mä suunnistin mun parhaan kaverin ja yhen tytön kaa joka on bussijäbän parhaan kaverin sisko(ja se kerto iha ite sen et en mä ny iha stalkkeri oo) :)

38Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 11 Syys 2012 - 10:44

vilqu

vilqu

^^Mun on myönnettävä.. Mä oon stalkkeri (: Stalkkaan sitä Roopee koulussa ain ku mahollista Very Happy Kaikki välkät ja muut maholliset ajat ku ei oo tunteja (: Heti jos nään jossai mun siskon luokkalaisii ni käyn ne kaikki tyypit läpi ja joko petyn et se ei oo siellä tai sit hymy nousee korvii ja katon sitä niin kauan kunnes se menee johonki.. Tai sit ihan yleisesti käy kaikkit tyypit jotka nään ulkona/käytävällä läpi et jos se sattuis olee siellä Very Happy Jo tien oon stalkkeri, mutku mulle ei oo käyny niin hyvää tuuri et oisin päässy samalle luokalle (niinku mun sisko) (ja sit ei tarvis stalkata..) ni ei voi mittää.. (:

39Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 11 Syys 2012 - 12:55

nealoves1D

nealoves1D

ollaan ny yhessä ton yhen ihanuuden kans :3 ja itken tääl onnesta c":

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

40Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 11 Syys 2012 - 20:30

Mileaz

Mileaz

Wow, onnee ihan hirveeeeestii Nea!! (: <3

41Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 1:28

_Blistex_

_Blistex_

Nea, aww, paljon onneaaa! C: ♥

42Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 2:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

NEA ONNEEEE IHA ÄLYTTÖMÄÄÄSTIIII <3

kuolen tänne istun yhe pojan vieres (jol on fbs profiilikuva jossa sil on iha Louis vaatteet!) ja yhe tytö vieres ja venaan et matikka alkaa ja hävettää ku yritän olla nauramatta ku milla on liia hauska :-D ja tää on hyvä juttu jeeee matikka on kivaa!!?1

43Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 4:43

Evee

Evee

Onnee Nea!! ((:

Jee koht Elämä lapselle konserttiin! Very Happy

44Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 5:34

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea onnee ! ♥

'bussijäbä' on aivan ihana ♥ se on nii oikeudenmukanen ja kaikkee. Ainut hyvä puoli tässä päivässä(angstaustopa) että mä voin luottaa siihe et jos toi huomaa et mua(tai ketä tahansa) kiusataan ni se kyl tulee väliin. Mä en ikinä unohda ku se kävelee mua kohti ja kysyy et "heei miks sä oot täällä ihan yksin?" ♥

45Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 5:41

zehe

zehe

Nea, ihanaa! Paljon onnee! Smile ♥️

46Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 6:02

Sarqai

EVEEEE mis istut bongaa mun kaverit sielt:DD

47Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 6:27

jonskauu

jonskauu

Nea hahah jes! ihanaaihanaa, paljon onnee! :-)) ♥

48Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 6:42

nealoves1D

nealoves1D

kiitti paljon kaikki c: ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

49Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 7:51

Mileaz

Mileaz

Stypayhoralikson kirjoitti:kuolen tänne istun yhe pojan vieres (jol on fbs profiilikuva jossa sil on iha Louis vaatteet!) ja yhe tytö vieres ja venaan et matikka alkaa ja hävettää ku yritän olla nauramatta ku milla on liia hauska :-D ja tää on hyvä juttu jeeee matikka on kivaa!!?1

Mä en tajua mitä hauskaa siinä oli :D tietty jos ajattelit sen jotenki pervosti mut kiltit tytöt ei ajattelis :)

50Hehkutustopa #16 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 12 Syys 2012 - 8:32

Veeranen

Veeranen

Nea aaw c:, onnee!

Jesjes, mul on coopperi vast ens viikol♥ koska taksvärkki = kotona♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #18

Oikeudet tällä foorumilla: