One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #16

+12
zehe
Mileaz
_Blistex_
nealoves1D
Stypayhoralikson
jonskauu
Evee
Sarqai
Veeranen
vilqu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

1Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Hehkutustopa #16 Su 2 Syys 2012 - 10:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

edellisessä 200 joten uutta peliin (:

101Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 25 Syys 2012 - 9:57

_Blistex_

_Blistex_

Jonna ja Nea, aww noi teidän poikkikset ♥ Toi on jotai niin ihanaa lukee noit tein juttui et ihanampaa olis vaa se et joku sanois mullekki noin C: <3

102Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 25 Syys 2012 - 11:03

Peetu

Peetu

jonskauu ja nea, kysykää niiltä teidän poikaystävilt ettei niil sattuis olee kaksoisveljii. kelpais mullekki tommonen ihanuus ♥

103Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 26 Syys 2012 - 4:13

vilqu

vilqu

jonskauu ja nea tollasii poikii ei löydy joka nurkan takaa, ainakaa meijän koulusta..!! Söpöö <3

Sain tänää loputki läksyt kerättyy mun loma-anous lappuu, huomenna se sitte lv.lle ja maanantaina kohti Puolaa!! Very Happy Tietty ekaks viikonloppuna juhlitaa vihdoin mun synttäreitä ihanien ihmisten kaa!! <3

ja joo Veera laita kuva!!

104Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 26 Syys 2012 - 4:43

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^mäki haluun tollasen poikaystävän ♥️
Käsitöistä tuli paljon läksyjä ja olin iha paniikis ku kuulin et mun on neulottava 18 cm kotona sellasta isoa lapasta joka sit kutistuu. Mut onneks äiti pelasti mut ja se kutoo sitä nytte Very Happy Sit mun kaveripojat on ihania ♥️ tänää hissan tunnil ku meil on historiaa kahes eri luokassa ni meil on kaks eri pulpettijärjestystä,sit ku meistä kukaan ei muistanu sitä tänäisen luokan järjestystä no mentii siks aikaa vaa joilleki paikoille et se opettaja selostaa kuka istuu missäki ,sit se mun kaveripoika sano mulle et "tuu tähän"(sen viereiselle paikalle) sit justii se ope sano et "ja essi tulee tänne vasemman puoleimmaiseen takapulpettii" en voinu mennä siihe sen vieree,sit mä vaa sanoin et "eiku tuo jäbä(mä en muistanu sen opettajan nimee xd)käski mut just tonne vasempaan takapulpettiin" sit se sano et "muttaku mä haluun sut mun viereen" sit mä vaa hymyilin ja sit se opettaja sano et "mikko(ton nimen vedin hatusta,mut se on nyt leikisti sen mun kaverin nimi)sinä oot väärässä paikassa ,etkö sinä kuunnellut kun sanoin heti ensimmäisenä että mikko tulee tuohon *osottaa mun edessä olevaa pulpettia*" sit mä sanoin sille pojalle et "no pääsithä sä sentääs mun etee" sit se sano et "mutta mä oon silti kade Kallelle(tonki nimen muutin) ku se saa olla sun vieres vaikka mä olisin halunnu"
Ja jeejee huomenna musiikkia

105Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 26 Syys 2012 - 4:50

vilqu

vilqu

^^Miks meijän koulussa ei oo tollasii ihmisii!!!?? Very Happy suomeks: IHANA!!

106Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ke 26 Syys 2012 - 5:43

jAsbee

jAsbee

nealoves1D kirjoitti:Jonna,, eikääää c''': vähä ihana :3 munki poikaystävä vähä söpöili tänää ku puhuttii kaikist nolifest ja sanoin et "miksei ne käy siwas, sielt saa halvan elämän 3 erulol" ni mun poikaystävä vaa oli et "nomut löytyyhä niit muualtaki .." si nauroin ja sanoin et "no en mä oo nähny" ni tää vaa et "nomut en mä sua oo siwast saanu" c:: sulin salee :3
voeiii oikeest kui söpöö (: ♥

107Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 27 Syys 2012 - 5:10

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

varmaa kaikkien kouluis on tollasii sulosii tyyppejä! Smile awws

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

108Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 To 27 Syys 2012 - 6:27

jAsbee

jAsbee

^ jep , meiä koulus seon iha toista :DD

109Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 28 Syys 2012 - 4:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

en tiiä pitäskö itkee vai nauraa jote nauran tälle :-D mun kommellukset taas !
mua aina bussis pelottaa ku oon tulos äitille, että jos stop-nappi ei toimikkaa mun kohalla :-D no, tänäänpä sitte mun pelko kävi totee: mun piti painaa stoppii, ei tapahtunu mitää ja kokeilin si painaa mun eessä istuvan pojan yläpuolel olevaa stoppii. se istu sillai sivuttai ja katto mua vähä kummissaa ja sen eessä istu yks toine poika jolla oli selkänoja iha alhaalla ja toisella puolella bussii istu 2 poikaa. mä si vaa vähä nolona "mite tää pysäytetää?" (XDDD) no si joku takana päi istuva paino mulle stoppii mut bussi oli just mun pysäkin kohalla jote ei se siinä kerenny hiljentää. si ne pojat vaa alko siinä jotai vitsailee "no, tuleepa pikkune lenkki tuolta kylältä kävellä kotiin" ja muita ton tyyppisii kommenttei ja kattelivat vähä välii muhu päi ja mä olin iha punane:-D si se joka istu mun eessä sano mulle jotai mitä en nyt muista. si ku se seuraava pysäkki lähesty, se sama poika (suht hyvännäkönenki:-D) kysyy et minne mä olin menossa ja mä vaa osotin sitä suuntaa missä mei talo on ja se vaa "no, tulipa pikkusen lisää matkaa"
yyyyyy ne oli nii mukavan olosii mut en oo nähny koskaa aikasemmi bussis niit kahta jotka istu mun eessä ! voin kuvitella mite ens kerra jos nään ne ja ne muistaa mut nii alkavat vitsailee mun kustannuksella :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

110Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 28 Syys 2012 - 5:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun luokan pojat on niiiiin parhaita. Ja mun kaverit on sitä mieltä et mu pitäis kirjottaa viisauksien kirja ku mulla on aina kaikkia outoja viisauksia ja itsestäänselvyyksiä. Ja maantiedon/biologian opettaja on ihan paras. sen tunneilla kaikki nauraa koko ajan sen jutuille ja se opettaja tykkää musta ja muutamasta tietystä pojasta ku me ollaan nii näsäviisaita(ja teräviä xd) :

111Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Pe 28 Syys 2012 - 7:10

nealoves1D

nealoves1D

Eveliina,, ei jumalauta XDXDXD lahosin iha kunnoo tos "mite tää pysäytetää" :''DDDd voin kuvitella kui nolona oisin itekki ollu tos tilantees Very Happy mut ainaki jää pojille sust hauska mielikuva Wink

Ite oon tosi tyytyväine ku luulin et matikan koe meni iha penki alle mut sainki siit 9+ (: ja hyppäsin tänää pituutta 3,28m ja työnsin kuulaa 7m ! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

112Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 29 Syys 2012 - 0:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Voi eeeeei Very Happy mun sisko kerto et yks poika (jonka oon tuntenu koko ikäni,joka on jotenki vähä outo ku se on tavallaan hirveen älykäs ja ka varmaa ysin paikkeilla, mut sit se on sosiaalisesti vähä ei niin viisas ja sil on yleensä kaikkii outoja kysymyksiä ja tälläsii.Mut kuitenki se on jääny ekal luokalle ton jälkimmäisen jutun takia,muuten se olis mun luokalla.) oli kyselly mun siskolta eile kaikkee tyyliin "miten essillä menee yläkoulussa" ja sit tyyliin "onko essi kertonut että sen yläkoulussa on koeviikko kuuden viikon välein" ja sit mun sisko oli vastaillu niihi vaa jtn et "hyvin kai sil menee, ja on kertonu" sit se poika oli vaa todennu "onneksi essi on hyvin fiksu" sit selitin tätä mun kaverille joka on kans samalla luokalla ni se sano et ku mun sisko ei ollu viel tullu luokkaan ni ne oli puhunu jotain enkusta (tyylii et mitähä ne saa enkun kokeista) ni sit se poika oli vaa todennu yhtäkkiä "essi on viisas englannissa" Very Happy mä selitin tätä koulussa mun uusille kavereille ja kaikki oli sillee, "mahtaakoha se poika olla aivan oikeilla jäljillä"

113Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 29 Syys 2012 - 8:24

Veeranen

Veeranen

Louizz haha Very Happy noi tollasset vähän ehkä jäljessä olevat on ihanii mutta myös raivostuttavia

oumaikaad, pakko tulla hehkuttaa mutta sain vihdoin rakennukynnet, ja nyt on iha outoo ku kaikki kynnet on saman pitusii xd

114Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 La 29 Syys 2012 - 9:59

bewareofaino

bewareofaino

Eveliina, hajosin tolle sun jutulle ihan täysin :'DDDD oisin itekki ollu iha nolona.....

täytyy hehkuttaa et musen uusin levy on akhfaldgh toooooosi hyvä, suosittelen !!! ja ens viikol tet, joten ei läksyjä Wink

115Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Su 30 Syys 2012 - 6:58

Evee

Evee

Mun pikkuveli tykkää LWWY:stä! Very Happy Puhuttiin musiikist ja yhtäkkii se sano: "Se One directionin uus biisi on iha hyvä." Tuli mulle ihan yllätyksenä ku aikasemmin se on dissannu 1D:tä ja tällee.

116Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 1 Loka 2012 - 3:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tää päivä on ollu jotain nii parasta ! 'bussijäbä' oli koko viime viikon pois koulusta(lomalla) ja hehkuttamista on jo siinäki et se raahautu tänää kouluun. sit me kotsas vaihettii ryhmät ja mä sain ihan ok ryhmän,mutta ei yhtää mun kaverii samas ryhmässä ni tänää osottautu kaks poikaa joiden kaa oon puhunu aika vähän ni iha sairaan mukaviks ! sit kaks muutaki (toinen oli mun ruotsin pari ja toisen,ja sen kavereiden kaa hengasin vähä aikaa ku mun kaverit katos johonki) poikaa mun luokalta ! oon viettäny tänää aikaa välitunneil iha rändömeis porukois,(esim ruokavälitunnilla oltii minä ja kaks poikaa mun luokalta ,ja toisen niistä isoveli ja sen kaverit(ysillä), sit vikalla välkällä minä,kaks eri poikaa mun luokalta,ja kaks mulle tuttua poikaa(jotka on ysillä,ja toisen niist oon tuntenu 9 vuotta ja toisen 3 vuotta) nii ja sit kolme niitten kaverii) Very Happy nii ja sain tänää uudet farkut ! jaja mun täytyis oikeasti ruveta kirjottamaan sitä viisausten kirjaa. on muute kivaa suunnitella syyslomaa, mennään kaverin kaa shoppailee ja sit ollaan yö mun mummolassa sen kaa ja vallotetaan vaasan seutu !
eikai enää muuta...

117Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 1 Loka 2012 - 4:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea & Aino arvakkaa kui paljo nauran ite tolle nykyää! :-D

LWWY SPOTIFYSSAAAAA !!1 jeeee yks kivsu juttu taas mun päivää! ette arvaa kui piristi ku näin sen siellä etusivul ♥
+ KUUNNELKAA ELYAR FOXin COVER LWWY'st !! ♥

& työnantajalt tuli tänää viesti et jos voitais alottaa keskiviikkona ja parast täs kaikes onki että me saadaa iltalisää = more money !! työnantaja kans sano et jos se tahtoo et pietää jotai juttui sunnuntaisi yms nii meiä o pakko, eipä haittaa mua koska sunnuntaisi saa vaa lisää palkkaa töistä 8-)
ja ostetaa tänää junaliput mulle ja kaverille että lähetää joulukuussa shoppailee stadii yay ! en malta oottaaa!

118Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 1 Loka 2012 - 5:24

Veeranen

Veeranen

ÄÄÄ, KUUNTELIN EILEN ILLALLA SITÄ ELYARIN COVERII LWWY . _ja se on ihana_ se sit tulee sii yhes kohtaa aika kovana et ei kannata hirveen kovalla kuunnella jos sul on kuulokkeet, nimim. mulle kävi näin

https://www.youtube.com/watch?v=2P3H9lx3WTw&feature=g-u-u

sit little mix'in uus biisi dna on kans hyvä c:

119Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 1 Loka 2012 - 5:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ Elyar on oikeesti yks maailman söpöimmist! oon jo suunitellu miten saan sen itelleni koska Niall on liia mahoton :c :-D & se on ihana kohta ku se vaa 'what makes you beautiful & you've got that one thing' JA SE KU SE ALOTTAA AINA VIDEON HAUSKOIL JUTUIL! asd miks se on nii ihana D: :-D vois kuunnella ton dna'n!

120Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 1 Loka 2012 - 10:59

Veeranen

Veeranen

mut en oo voinu kuunnella sen coverii whistlest, ku luin sen tietojutun siitä alta xd AA MUT RAKASTAN KUN SE ON SILLAI BONJOUR

121Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 1 Loka 2012 - 11:22

jonskauu

jonskauu

Olo on niiin helpottunut :-) Saatii poikaystävän kanssa asiat sovittuu ja puhuttuu ja ollaan edelleenki yhessä! Juteltii ja tultii siihe tulokseen, että molemmat oli iha yhtä syypäitä ja me kuiteskii tykätä nii toisistamme, että ehkä meidän kannattaa kuitenki yrittää ja tästähän tää juttu vasta vahvistuukin! Sitäpaitsi mä näin mun poikaystävästä et se oli iha hirvittävän pahoillaan ja se pyyteli multa koko ajan anteeks ja sano, että se on maailman typerin kun on menny riskeeraa koko meidän jutun ja et oon parasta mitä sille on tapahtunu.

Ei tää varmaa tästä iha heti tuu täysin samanlaista olee kun esim. pari viikkoo sitte, mut pakko vaa jatkaa eteepäi ja olla vaa ilonen siitä mitä nyt on Smile ♥️

122Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 1 Loka 2012 - 11:25

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonna, aww et arvaa kui iloseks tuli sun&teiä puolest! tosi hyvä että saitte kaiken sovittuu kaiken!:-)

123Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ma 1 Loka 2012 - 22:59

vilqu

vilqu

Terveisiä Puolasta!! Sori en oo kerenny pariin päivään forkalle paitsi nyt pääsin täällä hotellilla nettiin puhelimen kaa (: Ja oon ihan ulkona teijän jutuista mut ehkä pääsen perille taas sitte loman jälkee (tullaan keskiviikkona) ja voin sit kertoo enemmän Puolasta ja meijän hotelli huoneesta <3 Parhaillaan soi kirkonkellot tossa ihan vieressä (: Ollan ihan ylimässä kerroksessa täällä katolla ja Puolan talot on siistei!! Mut kuullaan, meen nyt aamupalalle (:

PS. Pääsen täällä vaan hotellilla puhelimen kaa nettii..

124Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 2 Loka 2012 - 4:27

jAsbee

jAsbee

jonna, ihanaa (: vaik sun poikaystävä tekikin väärin ja ite en olis varmaan pystyny antaa anteeks jos mun (olematon) poikaystävä tekis noin, jos en ite ois tehny mitää väärää . mut toisaalt, rakkaus voittaa kaike (: paha sitä on nyt sanoo mitä ite ois tehny ku ei tapahtunu mulle . ja sustahan täs on kyse (: onnee hei ♥

125Hehkutustopa #16 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutustopa #16 Ti 2 Loka 2012 - 5:06

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, ihanaa kuulla et saitte sovittuu ja ootte yhessä edellee ! c: oon iha superilonen sun puolestas sisko c:

Vilkku,, hei vähä jees ! Very Happy mut pidä hauska loppuloma ! c:

Pelolla ootettu ruotsinkoe on ny takana ja must tuntuu et se meni sillee ihan hyvin et kyl siel se seiska pitäs tipahtaa vähintää ja toivottavasti enemmänki c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #18

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa