en tiiä pitäskö itkee vai nauraa jote nauran tälle :-D mun kommellukset taas !
mua aina bussis pelottaa ku oon tulos äitille, että jos stop-nappi ei toimikkaa mun kohalla :-D no, tänäänpä sitte mun pelko kävi totee: mun piti painaa stoppii, ei tapahtunu mitää ja kokeilin si painaa mun eessä istuvan pojan yläpuolel olevaa stoppii. se istu sillai sivuttai ja katto mua vähä kummissaa ja sen eessä istu yks toine poika jolla oli selkänoja iha alhaalla ja toisella puolella bussii istu 2 poikaa. mä si vaa vähä nolona "mite tää pysäytetää?" (XDDD) no si joku takana päi istuva paino mulle stoppii mut bussi oli just mun pysäkin kohalla jote ei se siinä kerenny hiljentää. si ne pojat vaa alko siinä jotai vitsailee "no, tuleepa pikkune lenkki tuolta kylältä kävellä kotiin" ja muita ton tyyppisii kommenttei ja kattelivat vähä välii muhu päi ja mä olin iha punane:-D si se joka istu mun eessä sano mulle jotai mitä en nyt muista. si ku se seuraava pysäkki lähesty, se sama poika (suht hyvännäkönenki:-D) kysyy et minne mä olin menossa ja mä vaa osotin sitä suuntaa missä mei talo on ja se vaa "no, tulipa pikkusen lisää matkaa"
yyyyyy ne oli nii mukavan olosii mut en oo nähny koskaa aikasemmi bussis niit kahta jotka istu mun eessä ! voin kuvitella mite ens kerra jos nään ne ja ne muistaa mut nii alkavat vitsailee mun kustannuksella :-D