One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 8

+10
Veeranen
Peetu
bO0m
Louizz_tomlinzon
Sarqai
jonskauu
vilqu
militsii
Stypayhoralikson
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 10:03

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edellisessä 100, eli jatketaan tänne (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

51RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 21:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

_Blistex_ kirjoitti:jonskauu: Jooo, mä kannustan sua sit ihan täpöl, lähetän sit sun äänestysnumeroo tekstarina joka toinen minuutti :DD
Kirjotin tosta mitä sun iskä oli ehdottanu, ni kauheen stoorin mut sit pyyhin sen pois ku tajusin et se oli hirveen sekava. :DD Oon liian väsyny kirjottaa mitään selvästi. d:

Btw; Katsoiko joku eilen Valehtelevat Viettelijät? Mä en kattonu vaikka tarkotus olikin mut en ollu sihen aikaan kotona D: Nyt sit haluisin kattoo sen jostain netistä mut en löydä sitä mistään Katsomosta. :C Joten, tiedättekö te mistä sen voisin katsoa? (:
Mä katoin mutta mulla ei oo mtn hajua mistä sen näkee.Youtubesta varmaan mut ilman tekstityksii tietty

52RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 5:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ kirjoitti:Btw; Katsoiko joku eilen Valehtelevat Viettelijät? Mä en kattonu vaikka tarkotus olikin mut en ollu sihen aikaan kotona D: Nyt sit haluisin kattoo sen jostain netistä mut en löydä sitä mistään Katsomosta. :C Joten, tiedättekö te mistä sen voisin katsoa? (:
mä katoin sen! mun ystävä on kattonu sitä netistä, mä voin selvittää sen & kertoo tänne sit myöhemmi ku saan sen selville, ellet oo jo löytäny tai joku muu oo kertonu c:

lähetää kohta lappii kohti jeejee! ja mun kirjaesitelmä meni superhyvin hihi. otetaa mahollisesti kone mukaa (ah mikä pelastus) vaikka olisha sielläki kone..

https://twitter.com/#!/penguiniam

53RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 5:14

_Blistex_

_Blistex_

Louizz_tomlinzon: Okei, mä kattoisin sielt mut ku mä oon surkee enkus ja olis iha jees jos tajuisin siit jotakin d: Mut kiitti kumminkin, katon sielt jos ei löydy tekstityksen kanssa.

Stypayhoralikson: Se olis kivaa jos saisit sen selville tekstityksen kera (: huonoenkkupää.com.. :DD
Pidä hauskaa lapis! (: Ja hyvä ku esitelmä meni hyvin, jee (::

Peetu: Eikä, nyt repesin TAAS :DD Toi meikkivoide- juttu oli hyvä, olisin niin halunnu nähä niiden pikkukovisten ilmeet ku sanoit ton xD

54RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 5:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

RANDOM vol 8 - Sivu 3 Blend-shorts-70362-5c323
Tollaset shortsihaalarit haluisin mutta äiti väittää etten tarvii tollasia,ja noi maksaa liikaa mun kukkarolle.Ja kuulemma kevätjuhlassa & 100v juhlassa mulla pitää olla mekko

55RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 5:33

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon. vähänkö söpö haalari!!
jonskauu, kerrot meille sit et kumpaan meet ni kannustetaan ja äänestetään sua ihan hulluina kotisohvilla!!
boom ja Peetu, ihania noi pikkukovikset! Oisin kans halunnu nähä niitten meikkivoide huulien naamat Very Happy

56RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 7:08

jonskauu

jonskauu

Louizz_tomlinzon EIKÄÄÄ vähä ihana toi haalari juttu! mäki haluaisin jonkun tommosen :-) Mistä sivulta toi on? mä voisin käyä vähä kuolaamassa kans Very Happy

57RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 10:45

Veeranen

Veeranen

oumaikaash Stypayhoralikson sun pitää kertoo se mist se on kattonu jos saat selville o.o

58RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 10:51

jonskauu

jonskauu

HHAhaha mun piti kertoo tos edellisessä viestissä tää jo mut unohin joten kerron nyt!!
Me käytii tänää luokan kaa tutustuu yhtee vanhainkotii ja mä en aamulla miettiny oikeestaa mun asuvalintaa ja olin jo lähössä bussipysäkille ja sit tajusin et ei hitto. Mä olin pukenu sellasen harmaan topin, jossa oli ristikuvio :-DD tuli pikkasen kiire vaihtaa paitaa, kuitenki oon menossa vanhainkotii ja sit meen jossai ristipaidassa sinne, ne mummot ois varmaa ajatellu että itse kuolemako se sieltä tulee.

Nukuin tänää päiväunet ja näin varmaa 349903598390875:tta kertaa unta, että olin vahtimassa Teemu Selänteen lapsia. Ja joka kerta mä oon niitten lapsien kanssa ettimässä niiden kasvikansioihin kasveja Very Happy ehkä tää on joku enneuni?

59RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 11:09

bewareofaino

bewareofaino

Louizz_tomlinzon, ihana toi haalari! ja ihanan värinen! mäki oisin halunnut jotain rennompaa kevätjuhliin mut sitte päädyttiin ostaa mekko ku vilassa tuli kiva vastaan:
RANDOM vol 8 - Sivu 3 Loopiedressblue
rippijuhliinki löyty sitte mekko sieltä, olin jo meinannu luovuttaa ku oltiin kahlattu läpi joka ikinen kauppa ja mistään ei löytynyt mulle sopivaa tai sellasta josta oisin tykänny. onneks seki urakka saatii tehtyä xd

60RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 11:58

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

jonskauu: jos meet sinne talenttiin tai voice of finlandiin nii ihan varmasti äänestän sua !! :DD kui hienoo toi olis oikeesti ! mun yks tuttava on pari kertaa pyrkiny idolsiin, mut se ei oo päässy ): vaik ainaki mun mielestä se on ihan sairaan hyvä laulaa.. aloin melkee itkee kerra, ku se laulo sen siskon rippijuhlissa sille sen siskolle yhen ihanan laulun :DD

opon tunnilla meiän opo sano meille, et voidaan ens kerraks tuoda jotain kuvia tänhetkisistä kiinnostuksen kohteista ja kans jotai kuvia omasta elämästä nii kaikki tekis sellasen oman Minä -julisteen.. ei toki tullu heti mielee millä sen julisteen täytän :DD sanonpahan vaa et siitä tulee varmaa aika hieno ((;

61RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 20:46

Peetu

Peetu

Emma, kui siistii (; meidänki piti kerran opon tunnilla tehdä tommonen juliste mutta meidän piti leikata kuvia lehdistä jotka oli koulussa. ei siellä tietty ollu mitää kivoi kuvii nii sen takii sit en tehny sitä ollenkaan :b

62RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ke 16 Toukokuu 2012 - 22:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu kirjoitti:Louizz_tomlinzon EIKÄÄÄ vähä ihana toi haalari juttu! mäki haluaisin jonkun tommosen :-) Mistä sivulta toi on? mä voisin käyä vähä kuolaamassa kans :D
Bubbleroom --> http://www.bubbleroom.fi/fi/naiset/blend/shortsit/blend-shorts-vihre%C3%A4-1

63RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 2:19

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

RANDOM vol 8 - Sivu 3 215775-0749_3_large
mun kevätjuhlamekko ♥ anteeks pakko hehkuttaa oikeesti rakastan! ja se on pitempi mulla ku tolla mallilla haha..

kaveri on kattonu sitä PLL'ää tästä osoitteesta, mutta ei oo tekstityksii... :--( ja yritin ettii googlestaki, nii kaikki oli jotai ladattavii = epäluotettavii mun mielestä. kantsii kattoo toi eka jakso nytte enkuks, kyllä mä uskon että pääsette juoneen kiinni ja sitte katotte vaa maanantaina taas kakkosjakson suomenkielisil tekstityksil!

jonskauu haha :--D meillä oli rippileirilt vierailu vanhainkoteihi, nii mulla oli lyhyet shortsit (+ legginsit) ja muutenki sellai lyhyt toppi ja näi ja siel yks pervo pappa vaa katto kokoaja :---( okei oli iha älyttömän kuuma, minkäs sille voi?

64RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 2:34

Veeranen

Veeranen

stypayhoralikson dflsefjv kiitti tost linkist, mä oon yrittäny ettii kans mut kaikki ollu sellassii et lataa tää ja tää yms D:

65RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 7:15

Sarqai

yyh en oo keksiny päättäjäismekkoo viel.. :/

Jaja pll oon itte kattonu cucirca.com ista

66RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 7:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson; voieei luin eka ton sun lauseen nii et 'okei olin iha älyttömän kuuma, minkäs sille voi?' xD

Mulle ei kerta kaikkiaan löydy mekkoa ,meillä ei oo mitään varsinaista kevätjuhlaa muutaku se 100v juhla jonne pitäis olla mekko,mutku kaikki jotka huolisin on niin lyhyitä mulle(oon 178 cm pitkä).Kai mä laitan jonku viimevuotisen(joka on liian juhlava)tai sit vaan jotku caprit ja joku vähän juhlavampi paita.Se juhla on nyt sunnuntaina,jos huomenna viel jaksais käyä shoppailee ja löytäis sieltä jotain.

67RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 8:13

nealoves1D

nealoves1D

mä oon aika ilonen ku löysin tosi kivan mekon mulle rippijuhlii Virosta (: voin laittaa kuvan jos haluutte

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

68RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 8:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:mä oon aika ilonen ku löysin tosi kivan mekon mulle rippijuhlii Virosta (: voin laittaa kuvan jos haluutte
laita vaan!

69RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 8:31

vilqu

vilqu

Joo Nea laita laita!! Mulla tulee kohta paniikki kevätjuhlamekon kaa:/

70RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 10:03

jonskauu

jonskauu

JEEEE hyvä Suomii!! tänä vuonna murretaan kotikisojen kirous <3 :-)

71RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 10:13

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu kirjoitti:JEEEE hyvä Suomii!! tänä vuonna murretaan kotikisojen kirous <3 :-)
todellakin! <3

Louizz XDXDD eikää joo'o no mähä oon vähä liia qma WinkWink ok what? vautsi sä oot pitkä, mua joku 13senttii pitempi :---c yks lyhyt täälä päi
Nea pistä pistä pistä kuva!

joku chattii?

72RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 10:19

bO0m

bO0m

HYVÄ LEIJONAT!

oliko ees paras peli!!!!!!! :DDD ja ääni on iha lähteny.... (;

73RANDOM vol 8 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 10:25

nealoves1D

nealoves1D

RANDOM vol 8 - Sivu 3 IMG_6156