First topic message reminder :
Edellisessä 100, eli jatketaan tänne (:
Edellisessä 100, eli jatketaan tänne (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Mä katoin mutta mulla ei oo mtn hajua mistä sen näkee.Youtubesta varmaan mut ilman tekstityksii tietty_Blistex_ kirjoitti:jonskauu: Jooo, mä kannustan sua sit ihan täpöl, lähetän sit sun äänestysnumeroo tekstarina joka toinen minuutti :DD
Kirjotin tosta mitä sun iskä oli ehdottanu, ni kauheen stoorin mut sit pyyhin sen pois ku tajusin et se oli hirveen sekava. :DD Oon liian väsyny kirjottaa mitään selvästi. d:
Btw; Katsoiko joku eilen Valehtelevat Viettelijät? Mä en kattonu vaikka tarkotus olikin mut en ollu sihen aikaan kotona D: Nyt sit haluisin kattoo sen jostain netistä mut en löydä sitä mistään Katsomosta. :C Joten, tiedättekö te mistä sen voisin katsoa? (:
mä katoin sen! mun ystävä on kattonu sitä netistä, mä voin selvittää sen & kertoo tänne sit myöhemmi ku saan sen selville, ellet oo jo löytäny tai joku muu oo kertonu c:_Blistex_ kirjoitti:Btw; Katsoiko joku eilen Valehtelevat Viettelijät? Mä en kattonu vaikka tarkotus olikin mut en ollu sihen aikaan kotona D: Nyt sit haluisin kattoo sen jostain netistä mut en löydä sitä mistään Katsomosta. :C Joten, tiedättekö te mistä sen voisin katsoa? (:
Bubbleroom --> http://www.bubbleroom.fi/fi/naiset/blend/shortsit/blend-shorts-vihre%C3%A4-1jonskauu kirjoitti:Louizz_tomlinzon EIKÄÄÄ vähä ihana toi haalari juttu! mäki haluaisin jonkun tommosen :-) Mistä sivulta toi on? mä voisin käyä vähä kuolaamassa kans :D
laita vaan!nealoves1D kirjoitti:mä oon aika ilonen ku löysin tosi kivan mekon mulle rippijuhlii Virosta (: voin laittaa kuvan jos haluutte
todellakin! <3jonskauu kirjoitti:JEEEE hyvä Suomii!! tänä vuonna murretaan kotikisojen kirous <3 :-)
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa