One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 8

+10
Veeranen
Peetu
bO0m
Louizz_tomlinzon
Sarqai
jonskauu
vilqu
militsii
Stypayhoralikson
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1RANDOM vol 8 - Sivu 5 Empty RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 10:03

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edellisessä 100, eli jatketaan tänne (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

101RANDOM vol 8 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

On jäljessä niinku aina mutta Nea:tosi ihana mekko ja säki ihan sairaan kaunis.

102RANDOM vol 8 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:01

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Oon ollu sen keikalla joku pari vuotta sitte!! (: <3

Ja mun tulee ikävä teitä, mut oon viikonlopun siskolla jyväskylässä et en kerkee käymää, mut ihanaa viikonloppuu kaikille <3 ! (:

103RANDOM vol 8 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:02

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Stypayhoralikson Oon ollu sen keikalla joku pari vuotta sitte!! (: <3

Ja mun tulee ikävä teitä, mut oon viikonlopun siskolla jyväskylässä et en kerkee käymää, mut ihanaa viikonloppuu kaikille <3 ! (:
Samaa sinulle!! Miss you <3

104RANDOM vol 8 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:09

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m oot vai?! VAU!! tulee ikävä, mut piä hauskaa siellä! :----) ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

105RANDOM vol 8 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:24

_Blistex_

_Blistex_

Oumaigaad, ootte täyttäny tätä topaa vaikka kuinka paljon O: Kameroista ootte puhunu joista vaan sanon et mulla on surkee kamera joka on tälläkin hetkellä rikki mut elämä on. d:

Jaja Veeranen: Ihana mekko, sopii sulle (: <3

Stypayhoralikson: Hui ku pelottavaa :C Mä olin yks ilta (olisko ollu tiistai) ni tulos kaverilta. Kello oli jotain kymmenen ja olin yksin kävellen PIMEÄLLÄ TIELLÄ. Siin oli metsää mun toisella puolella ja siitä kulki semmosii pikkupolkuja. Yritin kävellä tosi nopeesti mut aina välillä mun katse käänty sinne metsään ja olin joka kerta näkevinäni jotain tummii tyyppei siel mettäs. :C Ei siel varmaa mitään ollu mut oli se aika kauheeta. :/

bO0m: Pidä hauskaa siellä! (: Tulee sua ikävä kans ♥

106RANDOM vol 8 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:54

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson Mä oon ollu myös kattoo Alexander Rybakii itseasiassa muutamaankin otteeseen :DDD

Ja toho kamera juttuun, et mä sain joululahjaks Nikonin D3100 ja hassuu oli se, että en toivonu ees mitää kameraa mut tuommone sit tuli Smile en vieläkää osaa käyttää tota iha kokonaa mut joka kerta mä opin siitä jotai uutta! Oon myös ahkerasti opetellu niillä ei säädöillä kuvaamaan, koska siitä kamerasta saa niin paljon enemmän irti kun jaksaa vaan opetella! Mut pakko myöntää, et välillä mä en jaksa mitää ihmeellisiä asetuksia ja mä vaa nappasen automaatilla ne kuvat :-D ja varsinkin jos joku tilanne on nopeesti menossa ohi ni sit otan ihan suoraa automaatilla! Mut musta on kans tosi ärsyttävää et nykysin kaikilla on järkkäri ja varsinkin sit sellasilla jotka ei osaa eikä ees viitsi käyttää aikaa opetella kuvaamaan! Ja luin vähä aikaa sitten mun kylältä yhen tytön blogia ja se hehkutti kun se sai jonkun oikeesti tosi hyvän ja kalliin järkkärin, mutta kuvat oli oikeesti aika kökköjä. Ja ei siinä mitää, iha varmasti kaikkien ekat kuvat on mitä on, mut se kamera oli jo sen tytön toinen tai kolmas järkkäri joteen kai siinä ois sit jotenki ehtiny jo harjotella?

Mäki oon nyt puhunut :-D ei tuu uni niin tulin sit tänne Smile

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa