One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 8

+10
Veeranen
Peetu
bO0m
Louizz_tomlinzon
Sarqai
jonskauu
vilqu
militsii
Stypayhoralikson
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 10:03

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edellisessä 100, eli jatketaan tänne (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

26RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 10:43

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

nii,, toivottavasti sitte ku ne tulee tänne suomee nii ei tulis mitää kauheet hysteeriaa et kaikki vaa juoksee päi tai jotai :d en tarkota kumminkaa sitä et seisottais vaa tumput suorina ja oltais vaa sillee moi.. kyllä mä iha varmasti sekoon jos pojat tulee tänne, mut mielummin mä haluisin saada mahollisuuden ees jutella niille vähä jotai ku kiljuu hysteerisesti siin parin metrin pääs .. :DD

27RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 11:02

vilqu

vilqu

Niimpä! Silleen et annettais hyvä esi kuva suomesta ku ollaan odotettu niitä niin kauan (sitku tulis) et se tulis niille positiivisena "elämyksenä" eikä silleen et joo, tonne ei ainakaan mennä uusiks.. You know what i mean..!

28RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 11:56

_Blistex_

_Blistex_

Tost suomi-pelistä, katoin sen kokonaan ja oli kyl semmonen et huhhuh! Kuten Peetu jo sanokin ni tuomarit oli vähän epäreiluja esim. ku toi USAlainen kävi jonkun kurkkuun kiinni ni ei tullu jäähyy :d Vaikka toi nyt oli tommonen murskatappio ni ainakin Leijonat kovasti yritti päästä sin USAlaisten maalille (: Oon lopputuloksesta surullinen mut ei sille enään voi mitään, toivotaan parempaa onnee huomisessa pelissä (:

Ja tästä aiheest et jos 1D tulis suomeen ni mä en todellakaan olis tolleen ku noi ruotsalais hyypät mut kyl mä varmaan sekoisin jos näkisin ne jonku parin metrin pääs musta :DDD Siin tarvis vaan toivoo et saisin hillittyy itteni siin kohtaa mis ne olis ja saisin mun kohtaukset vast sit myöhemmin :DD

29RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 12:12

nealoves1D

nealoves1D

se ois kiva jos suomalaisis olis sellast positiivist sekoomista (oke mikä sana valinta.. :d), eli sellast ilosta innostumista ja positiivista energiaa eikä mitää kauheet superhyper hysteriaa, et kaikki kävis tyylii poikie kimppuu ja repis niit vaatteist ymsyms.
Sellane ilone sekoomine et kaikki olis sillee "i'm the happiest person in the world right now" eikä sellast hysteeristä "omg omg omg". Mut ei voi kyl olettaa et kukaa ei itkis tai olis iha täysi freez eikä sais sanaakaa suustaa, koska sellasii varmana on (kuitenki oon sit just tollane ite XD)
Muttasiis, et olis semmone positiivine fiilis, jost jäis faneille sekä pojille hyvä fiilis & se olis sellane ilone kokemus kaikille (:

[x] en osaa selittää mun ajatuksii :d
[x] kukaa ei tajunnu xd

30RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 20:25

Peetu

Peetu

mä voin kokemuksesta sanoa että kun se julkkis on siinä nenän edestä, se riippuu nii paljon siitä saatko sanaa suusta. esimerkiksi sillo Radio Aallolla The Overtoneseille oli niin helppo jutella ja vaikka ite olin ihan jäätynyt aluksi nii ku ne siinä alko juttelee kaikkee että oonko ollut Lontoossa, mitä kieliä puhun jne nii kyllä siinä rentoutu.

mä ymmärsin ton Nean positiivisen sekoomisen täysin, eli kun pojat tulee fanien kuuluu seota, mutta kuitenkin kunnioittaa poikien omaa tilaa eikä kiljua kurkku suorana ja tunkee toisia faneja päin seiniä. mä voisin kuvitella että kun pojat tulee tänne nii management (faaak en osaa Suomee :'D) antaa niiden hengata pidempään meidän kaa jos ei tuu yleistä kaaosta.

mä tietty toivoisin että pojat tulisivat asap tänne, mutta toisaalta en tiiä oonko ilkee vai mitä mutta ehkä toisaalta ois ihan hyvä jos ne tulis vasta ehkä jopa ens vuoden lopussa tai 2014 alussa ellei myöhemmin, ihan sen takii, koska silloin erotetaan directionerit directionatoreista ja siellä keikalla ois sitten semmosii jotka oikeesti on odottaneet jätkii pitkään. odotus palkitaan you see ? (;

31RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Su 13 Toukokuu 2012 - 21:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tajusin 100% ton Nean ilosen sekoamisen.Just että ei sillee käytäis toistemme ja poikien päälle vaa oltais sillee kunnioittavampia ja sillee seottais hyvällä lailla !Näytettäis et ollaan viisaampia ku Ruotsalaiset Very Happy

32RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ma 14 Toukokuu 2012 - 1:59

bO0m

bO0m

Peetu kirjoitti:mä tietty toivoisin että pojat tulisivat asap tänne, mutta toisaalta en tiiä oonko ilkee vai mitä mutta ehkä toisaalta ois ihan hyvä jos ne tulis vasta ehkä jopa ens vuoden lopussa tai 2014 alussa ellei myöhemmin, ihan sen takii, koska silloin erotetaan directionerit directionatoreista ja siellä keikalla ois sitten semmosii jotka oikeesti on odottaneet jätkii pitkään. odotus palkitaan you see ? (;

Jep oot oikeessa tossa et sitten lippuja ei varastais oikeilta directionereilta directionarit (: Mutta se odotus, en kestä!! :DD

33RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ma 14 Toukokuu 2012 - 3:37

jonskauu

jonskauu

Matkallaaa Kazakstan-Suomi peliin!! Oon siis menossa junalla ja myönnän, tää on mun ensimmäinen kerta kun matkustan junalla :-D tää juna oli vissii joku 20 minuuttii myöhässä, eli siinä yks syy miks en matkusta junalla yleensä..

joo ja vähän hävetti äsken, kun meen pelii mun kahen kaveripojan ja sit parhaan kaverin kaa ja me popitettii kaikkii kisabiisejä ja muutekkii lätkää liittyviä biisejä, nii joku mummo tuli haukkumaa meidän musiikit lyttyyn
:-( mut sittenkun se oli puhunut protestipuheensa niin kuitenkin kohteliaasti toivotti hyvää päivänjatkoa ja sanoi, että kannustakaa leijonat voittoon ja sitten se anto meille karkkia :-DDd ihana ♥️ mut juu leijonat tänää paremmin sit! JOO JA IHAN PAKKO HEHKUTTAAAAA: MÄ SAIN MIKAEL GRANLUNDIN NIMMARIN HAahhaha jee, mut siitä sit lisää vähän myöhemmin Wink) mulla on iha kauheesti kaikkee tälläsii pikkuprojekteja joista pitäis kertoo! mut mun puhelimesta loppuu akku joten lateeeers! ps. mulla oli aamulla SIIVOUKSEN koe arvatkaa menikö läpi? hyvät maanantait everybodyyy :-)

34RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ma 14 Toukokuu 2012 - 3:54

vilqu

vilqu

jonskauu, taas jälleen kerran, kannustat leijonat meijän muidenki puolesta voittoon, joohan!! ja ihana mummo!!

Oon teijän kaa samaa mieltä siitä mitä Nea sano ja mitä Peetu sano, komppaan, komppaan.. Smile

35RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ma 14 Toukokuu 2012 - 3:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu:Pidä hauskaa sielä pelissä!
Mut joo munki pitäis kattoo tänää toi peli telkusta ku lupasin kaveripojille.Toivottavasti Suomi voittaa ni en turhaan sitä peliä kato Very Happy

36RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ma 14 Toukokuu 2012 - 4:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu olisha toi tietty vähä ilkeetä & tietty halutaa pojat tänne hetinyt mut sais ainaki selville kekkä on directionereita (; mä kyllä oon valmis oottamaan!

https://twitter.com/#!/penguiniam

37RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ma 14 Toukokuu 2012 - 11:16

vilqu

vilqu

Hehe, oon iskän läppärillä koska se oli tossa pöydällä enkä jaksanu kävellä 2 metrii mun siskon huoneeseen hakee meijän konetta ni otin sit tän pöydältä ku oli lähempänäSmile Jaksoin sit kuiteski hakee mun kuulokkeet mun huoneen yöpöydältä 2x pitemmän matkan päästä ku se toinen kone ois ollu:) Ei tässä muuta mut tä on vähän outo ja oisin halunnu tallentaa tänne jotai tiedostoi äske kunnes tajusin et en ookkaa omalla koneella, vaikka on mulla täälläki oma puoli mut mulla on KAIKKI tiedostot omalla koneella:)

38RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ma 14 Toukokuu 2012 - 11:41

_Blistex_

_Blistex_

Jeeeij, suomi voitti 1-4 (: En kattonu nyt pelii muutaku kolmannen erän koska oli niin paljon läksyjä ja kokeeseen lukua. d: Mut siis, hyvä Leijonat! (:

jonskauu: Kiva mummo <3 GRANLUNDIN NIMMARI?? uu, kerro lisää (;;

39RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 5:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mä katoin eilisestä pelistä ekan ja toisen erän, jee oon tyytyväine itteeni! :--D

& komppaan _Blistex_ii, jonskauu kerro heti lisää (; ja aww söpö mummu :---D

40RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 6:32

jonskauu

jonskauu

_Blistex_ & Stypayhoralikson hahaha jeeep Granlundin nimmari Wink tuolla se on nyt mun seinällä ihan kuten kaikki muutkin nimmarit ♥️ Okeiokei eli siis mä näin sen joskus viime kesänä mut en uskaltanu sillo mennä juttelee sille :-D Mun kaveri oli nähny Granlundin joskus aikoja sitten ja ottanu sen nimmarin ja sittenkun mun kaveri oli saanu tietää et oon tulos Helsinkii ni se anto sen nimmarin mulle! se ei ollu kertonu siitä mitää koska ei olla sillee mitää best friends, mut se kerto siitä sillonku olin menos junalla tonne helsinkii päin sillo eilen Very Happy mut se tietää et oon lätkäfani ja sittenku ei olla tosiaa nähty pitkää aikaa ni se anto mulle tommosen kivan lahjan ♥️

ja sit vielä yks pikkuprojekti mikä mulla on nyt meneillään: mä oon harrastanut 10 vuotta luistelua, mut jouduin lopettaa vuosi sitten kun polvet ei enää kestänyt ja henkisen puolenkin takia. Mun entinen valmentaja oli ollu kattomassa mun tanssiesitystä lauantaina ja hän soitti mulle sunnuntaina ja kysy et haluaisinko tulla yhtee jääesitykseen esittää muutaman biisin (luistelemalla siis) ja suostuin koska saan siitä rahaa :-D ja sit se vielä sano, että syksyllä ois ihan pikkusten valmennuksee vapaa paikka et oisinko kiinnostunut. En vielä siihe sanonu mitää koska en koe olevani nii hyvä että voisin valmentaa muita. Lisäks mä en oo ikinä halunnu harrastuksista tehä sellasta, et kilpailisin niissä ja nää pienet ois sit kilpailuihin valmennettavia joten en tiiä sit et oisko se ihan mun juttu. Pitää miettiä :-) Niin ja sain iskältä luvan osallistua syksyllä Voice of Finlandii tai sit Talentii nyt syksyllä ja varasin viime viikolla laulutunnit itelleni niitä varten! Osaan kyllä siis laulaa mut haluun kuiteki treenaa viel =) tässä tämmöne lyhyt selostuss!

41RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 7:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu vähänkö siistiä toi kaikki! aw vähänkö ois kiva valmentaa pikkusii jossai lajis :3 ei muutako kattoon VOF'ii tai Talenttii ens syksynä - tyttö ainoastaa sun takiis!

42RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 7:42

bO0m

bO0m

jonskauu mut sit kun susta tulee tähti nii ethän jätä meitä? ):

//ja huhhuh tnä oli näin kaupungilla ihan järkyttäviä pikku lapsia... D: Siis luulen et ne oli jollain kakkosluokal mut kiroili kovaan ääneen ja puhu kauheen töykeesti kaikesta ja ääää ne oli niin pienen näkösiä D: Oli aika järkyttävää, ja ne oli ostamassa 75A koon rintsikoita...sinnä vaiheessa REPES XD Nauroin ittekseni sovituskopissa... :DD Oon ihana<3

43RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 8:18

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: siis vähän siistii toi kaikki mitä sanoit! (: Alan sit kattoo Talenttii tai Voice Of Finlandii ja yritän vaan nähä sut siellä ja kuulla sun laulavan (:

bO0m: Eikäää XD Nyt kyl repesin :DD Jessus, aloin ny muistelee niit tääl ala-asteel olevii 3-4 luokkalaisii jotka on kans tommosii 'pikkukoviksii' Oon varmaa aika ilkee mut naureskelen aina itekseni ku tommosii jossain nään ;DD

44RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 8:36

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, wautsi ! Siis noi kaikki kuullostaa nii kivoilt jutuilta ! Mut sitte ku voitat VOF'in tai Talentin ni kai sä sit pidät meille forkkalaisille jonku yksityiskeikan (;

& b00m,, hahahahahaha perse repes XDXDXD eikää :'DD olipa olevinaa koviksii neki tytöt Very Happy

45RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 9:17

jonskauu

jonskauu

bO0m en mää teitä jätä!!! se olis kyllä ihan mun viimonen teko :-D
ja kaikki muut: piän teille juu sit oman yksityiskeikan ja koitettaa saada 1D sinne keikalle kans ni mä voin olla lämppärinä ja ne pääesiintyjänä Wink JA jos mä nyt sit menestyn ni muistakaa myös sit kannustaa mua hehehe :-D

mun iskä ei kyl oikee tykkää tommosista idols yms ohjelmista, koska siellä ne voi totaalisesti murskata unelmat ja sanoo oikeesti sellasta mikä voi jäädä päähän pyörii loppuelämäks. Iskä ehotti, että enkö mä vois eka vaikka mennä naimisiin jonkun nuoren huippujääkiekkoilijan kanssa ja luoda sit jotai uraa :-D mä katoin sitä et no way, ei mitää jääkiekkoilijaa kun joku 1Dn pojista!! ja en kyllä ikinä vois olla kenenkää kaa vaan sen takia et se parantais mun asemaa jotenkin Surprised

46RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 12:41

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Jooo, mä kannustan sua sit ihan täpöl, lähetän sit sun äänestysnumeroo tekstarina joka toinen minuutti :DD
Kirjotin tosta mitä sun iskä oli ehdottanu, ni kauheen stoorin mut sit pyyhin sen pois ku tajusin et se oli hirveen sekava. :DD Oon liian väsyny kirjottaa mitään selvästi. d:

Btw; Katsoiko joku eilen Valehtelevat Viettelijät? Mä en kattonu vaikka tarkotus olikin mut en ollu sihen aikaan kotona D: Nyt sit haluisin kattoo sen jostain netistä mut en löydä sitä mistään Katsomosta. :C Joten, tiedättekö te mistä sen voisin katsoa? (:

47RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 19:49

Peetu

Peetu

jonskauu kui siistii Mikael Granlundin nimmari, pääset VOFiin tai Talentiin ja sitten vielä opettamaan niitä pikkusii ! wow oon tosi ylpee sust, kui siistii ! ja jos vaan saan luvan äänestää VOFis tai Talentis nii totta kai mä äänestän sua ! sovitaan sillee että mä äänestän sua ja sä annat Granlundin nimmarin mulle, eiks jeah ? (; vitsivitsi !

bO0m ei kiesus repesin :'D mulle tuli kerran jotku tollaset kovanluokan kovikset kovistelee ku olin tuolla espoon keskuksessa matkalla tallille ja laiskana olin vaihtanu jo himassa tallikamat niskaan eli hevosen pystyi haistamaan sikälimikäli mun lähellä oli. sitte nää kovikset tulee aukoo päätään mulle ja mitä mä teen ? repeen ihan täysin, mä en voinu uskoo että mua puolmetrii lyhyemmät ja puolet nuoremmat tulee aukoo mulle päätään sen takia että mä haisen hevoselle. sitte ne oli silleen et mikä ny naurattaa, sit mä sanoin etten voi uskoo että näistä kaikista ihmisistä juuri täällä ne tulis aukoo mulle päätään ku ne on nii pikkusii, niillä alko hermot menee ja sitte ku tarjosin vielä hyvän vinkin että meikkivoidetta ei oo tarkoitettu välttämättä huulille tai siis sitä ei oo tarkotus käyttää huuli"punana" ne lähti aika äkkii karkuun. hahahahh like a boss :'D

48RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 20:45

bO0m

bO0m

Peetu eikääh :''D Vähä hyvä!

49RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 21:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu:Jos sit pääset sinne ni mäki ainaki kannustan sua.Joka sekunti vaa äänestysviestii uudestaa ja uudestaa Very Happy

50RANDOM vol 8 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 8 Ti 15 Toukokuu 2012 - 21:23

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, mä ainaki lupaan äänestää sua sitte ! (;

Peetu,, ahahahaha taas repes perse :'DDD voiku on taas nii gangstoi maailman kovimmast päästä :Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa