First topic message reminder :
Edellisessä 100, eli jatketaan tänne (:
Edellisessä 100, eli jatketaan tänne (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Viimeinen muokkaaja, _Blistex_ pvm To 17 Toukokuu 2012 - 12:33, muokattu 1 kertaa
Peetu kirjoitti:YEEAAH Stypayhoralikson, ihanaa etten oo ainoo canonisti ! mä taas ite tykkään ehkä eniten Canonin putkista, kerran sain yheltä tutulta joka valokuvaa työkseen lainaan ton putken ja sen takii rakastuin siihen ♥
niin juu ja nyt kun näistä kameroista on puhe nii sanon nyt suoraan, mua ärsyttää todella paljon ku nykyään kaikilla on järkkäri (okei se ei ärsytä) mutta se ärsyttää että niillä otetaan sitten teinipelilkuvia automaatilla ja ehkä jotai muita kuvia jotka on kuvattu automaatin sarjakuvauksella.
mua ei siis haittaa se, että kokemattomat kuvaa automaatilla ja musta on ihan okei olla kokematon, itekki siitä alotin. mutta se että lähtis opettelee sitä järkkärin käyttöö, se ois hyvä nii siitä kamerasta sais paljon enemmän irti ! ja sitten vielä kun kuvista tulee nii hyvälaatusii nii sitte sitä ollaan nii ammattikuvaajaa. se ärsyttää ehkäpä eniten !! ite oon tyytyväinen muutamiin kuviin ja osa näyttää että melkein ammattilainen ois ottanu ne, mutta silti mä oon kaukana ammattilaisesta.
Peetu on puhunut.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa