One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 8

+10
Veeranen
Peetu
bO0m
Louizz_tomlinzon
Sarqai
jonskauu
vilqu
militsii
Stypayhoralikson
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty RANDOM vol 8 La 12 Toukokuu 2012 - 10:03

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edellisessä 100, eli jatketaan tänne (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

76RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 10:50

vilqu

vilqu

Nea, IHANA mekko!! Ja sun hiukset on pitkät ja kauniit!! lumoavaa

77RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 11:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m sun ois paras huomata tää mut joo oon täysin samaa mieltä että tuola pitäis olla herätteet käytös :----D

sisko tuli äskö toho ja osotti Veeranen allekirjotuksen kuvaa ja kysy "kuka tuossa hyppää?" olin sillee et 'b*tch are you f*cking blind?' ja selasin näytön kuvan alemmas ettei se näkis. "oliko se Nail?" se kysy ja mä vaa et "ei ollu." "no oliko se sitte Naill?" "EI OLLU" :----D okei ärsyttää vaa ku se on tälläne 'fani' ei sitä oikee voi sanoo ees directionatoriks...

& oon suunnitellu itelleni kivaa ohjelmaa huomiseks, toivotaa nyt vaa ettei sada (;

https://twitter.com/#!/penguiniam

78RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 11:46

nealoves1D

nealoves1D

kiitti paljon kaikki (:

79RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 11:48

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson jjuu niistä ois kyllä hyötyä.. ;D

Ja voi ei ! :DD Tosta tuli ihan mieleen yks maailman IHANIN mutta sammalla ÄRSYTTÄVIN video ikinä missä yks ärsyttävä nainen sanoo Nialleria "Kyle'ks" ! D:< Pakko nyt linkittää se tähän :DD Menee nii hermo tohon naiseen ja muutenki oon niiin kateellinen! Mut Louis näyttää niiiin onnelliselta <3

+Nea aivan iihana mekko! (:

80RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 12:01

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Vähä ihana mekko, toi on kivan värinenkin (:

Nea: Ihana mekko (: Ja sä oot tosi nätti ja ah, kuinka sul on pitkät ja nätin näköset hiukset <3 C:

bO0m: muaki ärsytti toi nainen vähäsen varsinkin tos lopussa :DD

Viimeinen muokkaaja, _Blistex_ pvm To 17 Toukokuu 2012 - 12:33, muokattu 1 kertaa

81RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 To 17 Toukokuu 2012 - 12:07

nealoves1D

nealoves1D

kiitos tosi paljon molemmille ! (:

82RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 3:58

mariaemmma

mariaemmma

Katoin Greyn anatomian 8kauden finaalijakson joku 5 tuntii sitte & itken vielki haha

83RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 4:58

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m mitä ihmettä? vähänkö ärsyttävä toi naine&mies!! "Oikeat julkkiksethan ovat täällä" -.- en oo ikinä ees nähny noita enkä haluu ees nähä, mite voi väittää olevansa jotai julkkiksii :---DD ja ton nimenki pitäis olla "We were in same hotel with One Direction!" eikä tollei (;

mennää kattoo kohta Iron Sky iskän kaa kahestaa yay! ootteko te nähny sitä? (--: ja käytii vähä ostoksilla, haha sain iskän ostaan mulle vähä kynsijuttui ja eyelinerin :--D

84RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:03

Peetu

Peetu

Nea rakastan sun mekkoo !! ♥ mistä ostit sen ? (:

85RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:07

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson Heei kerro onks toi Iron Sky hyvä koska mä haluaisin kans käyä kattoo sen mut en oo uskaltanu jos se onki tosi huono! Smile Mäki aina meen iskän kaa kaupunkii kun sen saa helpommin ostaa kaikkee juttuja kun äitin :-DDD

Olin eilen aamu yhdeksästä ilta viiteen treenaamassa luistelua ja ette arvaa kuinka kipeet mun jalat on.. okei on kyllä muutkin paikat kun muutaman kerran mä siellä kaatusin! Nilkka ei tykkää yhtää tästä mut meen huomenna yksityiselle lääkärille ja se saa kattoo et mikä täs on :-( en tykkää lääkäreistä, ne on pelottavia.

86RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:09

Veeranen

Veeranen

mä en löydä mistään oikee kevätjuhlamekkoo ni mietin et jos laittaisin viime vuotisen, lyhentäisin vaa sitä vähä koska mulle se on hirveen pitkä D:
RANDOM vol 8 - Sivu 4 Scaled.php?server=42&filename=dsc1615u

anteeksitoilagiilmeD:ja tiedän iha vinkkeli :Dd

87RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 5:34

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu joo kerron! haha iskä on aina sillee kaikissa kaupoissa, et jos käyn hetke omillani kattelees nii se kyselee "no löytykö mitää?" ja ostaa mulle vaikken välttämättä tarttis ees sellasta :--D äiti taas on sillei että hyvä ku ostaa sellasen minkä oikeesti tartten -.- toivottavasti sun nilkassa ei oo mitää pahaa :c
Veeranen pikkasen on ihana mekko! ja nikon ♥

88RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 6:32

Veeranen

Veeranen

Stypayhoralikson Nikon♥ c:

89RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 6:41

Sarqai

Veeranen joo toi on nätti(:

Vitsit mä haluisin oikeesti Nikon 1:sen <3 (:

90RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 6:47

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Sarqai ai sen nikon 1j1 vai 1v1? vitsi mä oon kuolannu niitä aina ku oon nähny mainoksen missä tahansa! :--D mun täytyy vaa tyytyy mun nikonii hihi mulla on d60 ja rakastan silti ♥

ollaa soitettu siskon kaa koko päivä Alexander Rybakii, en oo enne kuunnellu joitai sen biisei mut voi hitsi että on oikeesti parasta musaa! heti 1D'n jälkee tosin (;

91RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 7:57

Veeranen

Veeranen

toi nikon 1j1 on ihana o.o mul on d3100 xd +se mun objektiivi on iihan surkeeD:

92RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 9:12

Sarqai

Joo siis nikon 1j1(:

93RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 9:52

Peetu

Peetu

mä oon tämmönen outsider ku mulla on canon eos 500D :D + se perusputki mikä siinä tulee, haluisin kyllä semmosen ihanan 70-300mm f 1.4 zoomi putken, ärsyttää ku en ny muista sitä nimee :S

94RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 10:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu SIIS IIX CANONISTI!!1 :---D sori pakko. mulla on 55-300mm rakastan ♥

Iron Sky oli iha mahtava! oikeesti tykkäsin iha älyttömästi! en oikee pysty ees kuvailee et kelle se sopis mut ää oon iha innoissani siittä, pakko saada ku/jos ilmestyy DVD'nä!
mummo oli tehny lättyjä ♥ mutta nyt on pakko päästä juoksemaan! ihan sama vaikka tuolla satais :--D

95RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 10:07

Veeranen

Veeranen

mä haluisin kalansilmän, OIKEESTI SE ON NIIN IHANA xd

mul on se mikä ton mukana tuli 18mm-55mm D: yhtä tyhjänkanssa D:

96RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 10:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veeranen kalansilmät on oikeest ihanii! mäki haluisin iha himon mut en tahtos kumminkaa ku kaikil perus pissiksil (anteeks tää stereotypiajutsku) on sellane ja sitte nii -.- mut toine juttu ku tahtosin Nikkorin fisun mutta se on nii kallis :s ok oon tarkka mun putkista, en haluu ku Nikkorin putkii:D

97RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 10:26

Peetu

Peetu

YEEAAH Stypayhoralikson, ihanaa etten oo ainoo canonisti ! mä taas ite tykkään ehkä eniten Canonin putkista, kerran sain yheltä tutulta joka valokuvaa työkseen lainaan ton putken ja sen takii rakastuin siihen ♥

niin juu ja nyt kun näistä kameroista on puhe nii sanon nyt suoraan, mua ärsyttää todella paljon ku nykyään kaikilla on järkkäri (okei se ei ärsytä) mutta se ärsyttää että niillä otetaan sitten teinipelilkuvia automaatilla ja ehkä jotai muita kuvia jotka on kuvattu automaatin sarjakuvauksella.

mua ei siis haittaa se, että kokemattomat kuvaa automaatilla ja musta on ihan okei olla kokematon, itekki siitä alotin. mutta se että lähtis opettelee sitä järkkärin käyttöö, se ois hyvä nii siitä kamerasta sais paljon enemmän irti ! ja sitten vielä kun kuvista tulee nii hyvälaatusii nii sitte sitä ollaan nii ammattikuvaajaa. se ärsyttää ehkäpä eniten !! ite oon tyytyväinen muutamiin kuviin ja osa näyttää että melkein ammattilainen ois ottanu ne, mutta silti mä oon kaukana ammattilaisesta.

Peetu on puhunut.

98RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 10:44

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:YEEAAH Stypayhoralikson, ihanaa etten oo ainoo canonisti ! mä taas ite tykkään ehkä eniten Canonin putkista, kerran sain yheltä tutulta joka valokuvaa työkseen lainaan ton putken ja sen takii rakastuin siihen ♥

niin juu ja nyt kun näistä kameroista on puhe nii sanon nyt suoraan, mua ärsyttää todella paljon ku nykyään kaikilla on järkkäri (okei se ei ärsytä) mutta se ärsyttää että niillä otetaan sitten teinipelilkuvia automaatilla ja ehkä jotai muita kuvia jotka on kuvattu automaatin sarjakuvauksella.

mua ei siis haittaa se, että kokemattomat kuvaa automaatilla ja musta on ihan okei olla kokematon, itekki siitä alotin. mutta se että lähtis opettelee sitä järkkärin käyttöö, se ois hyvä nii siitä kamerasta sais paljon enemmän irti ! ja sitten vielä kun kuvista tulee nii hyvälaatusii nii sitte sitä ollaan nii ammattikuvaajaa. se ärsyttää ehkäpä eniten !! ite oon tyytyväinen muutamiin kuviin ja osa näyttää että melkein ammattilainen ois ottanu ne, mutta silti mä oon kaukana ammattilaisesta.

Peetu on puhunut.

sit ku otetaan sellassii niin "taiteellisia" kuvia ja ollaan olevinaa nii hyvii että o.o
must ois ihanaa osaa kaikki ton kameran ne jutut mut en oo viel ehtiny oppii kaikkee xd sit aina veivaan sitä suljinaikaa ja aukkoo siin eka yms xd

99RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:11

vilqu

vilqu

Ei kauhja te täytätte tätä random topaa!! En jaksa lukee enempää tarkaan, puhutte kai kameroista ni se tieto riittääVery Happy

100RANDOM vol 8 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 8 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:20

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu oon nii samaa mieltä! mä olin eka mun ikäluokasta mun paikkakunnal joka sai järkkärin (ja taisin olla jopa yks ekoist nuorist joil oli ihka oma) ja nyt tyylii kaikilla on järkkäri, mun rinnakkaisluokanki kaikilla tytöillä on, trolol oikee pistää vihaks ku kaikil on... ja sitte otetaa todellaki niit upeen taiteelliisii kuvii joist Veeranen mainitsi.. mä tykkään värkätä manuaalilla & kaikilla eri kuvaus'tavoil' tai niil ja nii :---D
järkkäreihi liittye, mun paras ystävä oli ihana ku se sai järkkärinsä joululahjaks jotai puol vuotta sen jälkee ku olin saanu omani, nii se lähetti mulle viestin että "et kai oo vihanen mulle ku mä sain järkkärin joululahjaks?" mähä tietty olin iha innoissani siittä! :--D ♥️

ette muute usko kui pelottavaa oli, ku lähin juoksemaa, nii katoin hetkeks sivulleni (huomasin et hupparin hupun nauha oli ulkona takin kauluksesta) nii huomasin et joku harmaa tyyppi tuijotti mua ikkunasta! olin iha paskat housusa tyylii ja vilkasin uusiks nii siinä oli joku mummo silmä kovana DD:
ja äskö ku tulin koneelle nii huomasin et mun ystävä (jonka kans meiä piti puhuu jos se on vielä koneella ku tuun) oli fb's ja sitte klikkasin nopeesti keskustelun ja lähetin "JEE OOT VIELÄ PAIKALLA!!1" nii meni hetki ja joku iha muu ku mun kaveri vastas 'meniköhä tää nyt iha varmasti oikeelle ? Very Happy" olin iha paskat housusa toisee kertaa koska toi oli eka kerta ku mulla menee viesti väärälle tyypille fb's :---D mut onneks ollaa sen kans tuttui sillee et se ei oo iha random xd

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa