One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angtaus-topa #5

+12
Sarqai
Evee
Insku
hennoaa
emmaLOVESnilla
nealoves1D
Pinski♥Harry
Peetu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
vilqu
Veeranen
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Angtaus-topa #5 Su 25 Maalis 2012 - 5:12

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

76Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 1:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

i hate my period........

77Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 8:28

jonskauu

jonskauu

Mulla ois ollu 8 asti treenit, mut mun jalka meni heti ekoilla minuuteilla. En tiiä mitä mä oikee sähläsin mut yhtäkkii kuulu vaa naps ja nyt mun oikeen jalan nilkka ja jalkapöytä on kipeenä ja lähin sit aikasemmi jo pois ku en pystyny tekee mitää. Käveleminenkin sattuu ja tää yhellä jalalla hyppiminen ei tunnu kivalta, koska mulla on muutenki vasemmassa jalassa polven kaa ongelmii ni nyt oon sit melkee jalaton :-)

pitää varmaa huomenna varata lääkäri jos tää kipu ei lopu ja vois varmaa samalla näyttää tätä vasenta rannetta ja harkita ehkä jonkun henkivartijan palkkaamista, mulle kun näköjää sattuu ja tapahtuu!

78Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 8:33

bO0m

bO0m

jonskauu kirjoitti:Mulla ois ollu 8 asti treenit, mut mun jalka meni heti ekoilla minuuteilla. En tiiä mitä mä oikee sähläsin mut yhtäkkii kuulu vaa naps ja nyt mun oikeen jalan nilkka ja jalkapöytä on kipeenä ja lähin sit aikasemmi jo pois ku en pystyny tekee mitää. Käveleminenkin sattuu ja tää yhellä jalalla hyppiminen ei tunnu kivalta, koska mulla on muutenki vasemmassa jalassa polven kaa ongelmii ni nyt oon sit melkee jalaton :-)

pitää varmaa huomenna varata lääkäri jos tää kipu ei lopu ja vois varmaa samalla näyttää tätä vasenta rannetta ja harkita ehkä jonkun henkivartijan palkkaamista, mulle kun näköjää sattuu ja tapahtuu!

Voi ei! :(( Mäki onnistuin tnä aamun liikkatunnilla reväyttään selän tosi kipeeks :<

79Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 8:44

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:Mulla ois ollu 8 asti treenit, mut mun jalka meni heti ekoilla minuuteilla. En tiiä mitä mä oikee sähläsin mut yhtäkkii kuulu vaa naps ja nyt mun oikeen jalan nilkka ja jalkapöytä on kipeenä ja lähin sit aikasemmi jo pois ku en pystyny tekee mitää. Käveleminenkin sattuu ja tää yhellä jalalla hyppiminen ei tunnu kivalta, koska mulla on muutenki vasemmassa jalassa polven kaa ongelmii ni nyt oon sit melkee jalaton :-)

Henkivartija, haha! Mä voisin hankii sellasen joka mun puolesta seuraa 1D lippujen myyntiin tuloa ku en ite kerkeen Very Happy (ja sit kans hankkis ne mulle:D)

80Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 8:58

bewareofaino

bewareofaino

Tyttöjen pukuhuoneista varastettiin meijän liikkatuntien aikana kolme lompakkoo Sad kaks niistä jotka oli "rikoksen uhreja" on mun kavereita nii harmittaa aika paljon niitten puolesta ku niil meni siinä kaikki :c kuka helvetti saa päähänsä tehä tollasta... rikosilmotukset on jo tehty, toivottavasti se idiootti saadaan kiinni!

81Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:01

vilqu

vilqu

bewareofaino kirjoitti:Tyttöjen pukuhuoneista varastettiin meijän liikkatuntien aikana kolme lompakkoo Sad kaks niistä jotka oli "rikoksen uhreja" on mun kavereita nii harmittaa aika paljon niitten puolesta ku niil meni siinä kaikki :c kuka helvetti saa päähänsä tehä tollasta... rikosilmotukset on jo tehty, toivottavasti se idiootti saadaan kiinni!
Aikas hurjaa..! Shocked Mutta todellista. Toivottavasti saadaan kiinni!

82Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:05

jonskauu

jonskauu

bewareofaino kirjoitti:Tyttöjen pukuhuoneista varastettiin meijän liikkatuntien aikana kolme lompakkoo Sad kaks niistä jotka oli "rikoksen uhreja" on mun kavereita nii harmittaa aika paljon niitten puolesta ku niil meni siinä kaikki :c kuka helvetti saa päähänsä tehä tollasta... rikosilmotukset on jo tehty, toivottavasti se idiootti saadaan kiinni!

Vähä törkeetä! Mun kaveriltakii varastettii pari vuotta sitte kännykkä, rahat ja kotiavaimet. Se oli jättäny laukun koulun käytävälle ja käyny sillä välin jossai muualla ja kun oli tullu takas ni ei ollu näkyny mitää noista. Kaverilla jouduttiin vaihtaa kotona lukot ja kaikki. Joillaki ei vaa oo kaikki inkkarit kanootissa. Toivottavasti toi, kuka oli pölliny sun kaverin kamat saadaan kiinni!

83Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:06

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:Tyttöjen pukuhuoneista varastettiin meijän liikkatuntien aikana kolme lompakkoo :( kaks niistä jotka oli "rikoksen uhreja" on mun kavereita nii harmittaa aika paljon niitten puolesta ku niil meni siinä kaikki :c kuka helvetti saa päähänsä tehä tollasta... rikosilmotukset on jo tehty, toivottavasti se idiootti saadaan kiinni!
Aikas hurjaa..! :shock: Mutta todellista. Toivottavasti saadaan kiinni!

No huhhuh 3 lompakkoo .. :C Mun kaverilta kans varastettiin lompakosta 70 euroo, oli aika ketuttava homma ku varasta ei ees saatu kii.... ): Tsemppii sinne että siel on parempi tuuri ja varas saadaa kii!

84Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:25

bewareofaino

bewareofaino

Joo toivotaan... :c niis lompakois oli paljon muutaki, elokuvalippuja, kortteja, henkilökortti yms. voisin niin sanoo pari valittua sanaa sille jollekin.
mut yks juttu on aika outo, koska niitten pukkarien ovet oli lukossa ulkopuolelta ja valvontakameroissa ei näkyny ketään menevän sinä aikana sille käytävälle jossa ne pukkarit on. Nii se tarkottaa että sen varkaan täytyy olla joku meijän ryhmästä.

85Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:29

bO0m

bO0m

bewareofaino kirjoitti:Joo toivotaan... :c niis lompakois oli paljon muutaki, elokuvalippuja, kortteja, henkilökortti yms. voisin niin sanoo pari valittua sanaa sille jollekin.
mut yks juttu on aika outo, koska niitten pukkarien ovet oli lukossa ulkopuolelta ja valvontakameroissa ei näkyny ketään menevän sinä aikana sille käytävälle jossa ne pukkarit on. Nii se tarkottaa että sen varkaan täytyy olla joku meijän ryhmästä.

Oho teillä ihan sama tilanne ku meillä :0 Kaikki johtolangat johti siihen et sen on pakko olla meidä luokkalaine, mut kukaa ei ollu nähny mitään eikä kukaan mutenkaa bustannu ketää nii siihe se sit jäi.. ): Ja kaikista ärsyttävintä on että tiedetään kuka ne rahat oli ottanu, mut meil ei oo yhtään mtn todisteita et...... ://
Mut joo toi on aika paha tilanne, toivotaa et joku toinen bustaa sen varkaan! ;)

86Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:33

_Blistex_

_Blistex_

bewareofaino kirjoitti:Joo toivotaan... :c niis lompakois oli paljon muutaki, elokuvalippuja, kortteja, henkilökortti yms. voisin niin sanoo pari valittua sanaa sille jollekin.

Toivottavasti se varas saadaan kiinni :c Tosi kurjaa tollanen ja varsinkin jos se oli joku siitä ryhmästä. Kun mä olin joskus pari vuotta sitten yhdellä leirillä niin sit yks ilta yhen tytön rahat oli varastettu eikä sitä varasta sillon löydetty. Sad( Mut toivottavasti sun kaverit ja se kolmas saa rahapussinsa takasin.

87Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:33

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

herranjestas että pitää olla ihmisen typerä....
jonskauu kirjoitti:Joillaki ei vaa oo kaikki inkkarit kanootissa.
kiitän taas kerran sitä että asun näin pienellä paikkakunnalla ettei kukaan varasta mitää vaikka jättäis minne tavarat koulussa lojumaan. eipähän niitä yleensä kylältäkään kauheesti viedä. mahtaa nolottaa kun saadaan (toivon mukaan!) kiinni ja paljon! sais hävetä, en mä pystyis ikinä tollaseen :c

bO0m kirjoitti:Oho teillä ihan sama tilanne ku meillä :0 Kaikki johtolangat johti siihen et sen on pakko olla meidä luokkalaine, mut kukaa ei ollu nähny mitään eikä kukaan mutenkaa bustannu ketää nii siihe se sit jäi.. ): Ja kaikista ärsyttävintä on että tiedetään kuka ne rahat oli ottanu, mut meil ei oo yhtään mtn todisteita et...... ://
Mut joo toi on aika paha tilanne, toivotaa et joku toinen bustaa sen varkaan! Wink
monesti just joku tälläne tilanne jos joku varastaa - tiietää kuka se on muttei riitä todisteet todistamaan..... se on niiin ärsyttävää, oon huomannu. ja joskus lahjoo toiset, toimii yksin tai sitten toimii toiste kanssa yhessä jottei kukaa bustais toista.

https://twitter.com/#!/penguiniam

88Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:38

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson kirjoitti:
kiitän taas kerran sitä että asun näin pienellä paikkakunnalla ettei kukaan varasta mitää vaikka jättäis minne tavarat koulussa lojumaan. eipähän niitä yleensä kylältäkään kauheesti viedä. mahtaa nolottaa kun saadaan (toivon mukaan!) kiinni ja paljon! sais hävetä, en mä pystyis ikinä tollaseen :c
En mäkää, ees tulis mieleen! Edes ku kuule tällasesta ni oon sillee what!? Shocked

89Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu kirjoitti:
Stypayhoralikson kirjoitti:
En mäkää, ees tulis mieleen! Edes ku kuule tällasesta ni oon sillee what!? Shocked
niimpä :c ite ku asun tälläsessä idyllissä (okei joo aikalailla) ja täällä ei tapahu ikinä mitään ja ku kuulee tollasesta nii tajuaa millane tää maailma oikeesti on...

https://twitter.com/#!/penguiniam

90Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:48

bewareofaino

bewareofaino

en ny lähe syyllistään ketään mutta suurin osa meijän luokasta on epäillyt just sitä kolmatta varkaaks koska se istu siellä pukkarissa koko tunnin koska sil oli jalka kipee. Nii se ois voinu lavastaa sen sillä tavalla että senkin lompakko on otettu.
En sit tiiä ollenkaa, koska kuka voi olla nii sydämetön. Niinku jo sanottiin nii jollakulla ei todellakaan oo kaikki muumit laaksossa.

91Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:50

vilqu

vilqu

bewareofaino kirjoitti:en ny lähe syyllistään ketään mutta suurin osa meijän luokasta on epäillyt just sitä kolmatta varkaaks koska se istu siellä pukkarissa koko tunnin koska sil oli jalka kipee. Nii se ois voinu lavastaa sen sillä tavalla että senkin lompakko on otettu.
En sit tiiä ollenkaa, koska kuka voi olla nii sydämetön. Niinku jo sanottiin nii jollakulla ei todellakaan oo kaikki muumit laaksossa.
NO EI OLE EI! Se vois ihan hyvin olla se ite, koska kai se ois nähny jos joku siellä pukarissa ois käyny.. ?

92Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 9:52

nealoves1D

nealoves1D

mä asun tääl Korsossa ni tää on aika pieni paikka sinänsä mut meilläki on pöllitty liikkatuntien aikana rahaa lompakoista, pankkikortteja lompakoista ja joskus tupakkaaki .... onneks en oo ite ainakaa viel joutunu uhriks eikä oo mun kaveritkaa

&& Jos se on lavastanu sen ni ois kyl aika jotenki ovela :d taisiis ku ei kukaa varmaa ensimmäisenä ajattele sitä et joku niist uhreista olis lavastanu koko jutun ja pölliny ne 2 muuta .. Mut toisaalt jos se on ollu sen koko tunnin siel ni kylhä sen olis pitäny nähä jos sinne ois tullu joku pöllii lompakoita :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

93Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 10:04

Veeranen

Veeranen

voiei D: ton takia mä en ikinä oo halukas jättää reppuu mihinkää D: koska vaikka tää on pieni paikka, ni joku saattas tehä niin, eikä kukaa viittis bustaa sitä ihmist, mut toivotaan et siel saadaan tavarat takasin!

Huomen jää kässän tunnit kirkon takia -.- EI SITTE ÄRSYTÄ YHTÄÄN ! sit kuitenki jotaki ruotsii enkkuu ja matikkaa pitää kestää D:

94Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 11:37

nealoves1D

nealoves1D

iha suoraa sanottuna oon *itun huolissani mu frendist .. Siit huomaa et sil on huolii mut se ei suostu kertoo. Mä en haluu pakottaakkaa kertoo mut oon vaa huolissani ku sen pitää vaa pärjätä yksi ja tulla kouluu feikkihymy naamas & tiijän kokemuksest et sellane on helveti rankkaa ja en haluu et mun frendit joutuu kestää sellast :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

95Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 4 Huhti 2012 - 20:43

Peetu

Peetu

täällähän porukkaa angstailuttaa ihan kamalasti :( ensinnäkin bewareofaino, ei hertsileijaa miten törkeetä :o tää on taas loistava esimerkki että maailmassa on kaikenlaisia hulluja! nea, ihanaa et pidät huolta frendistäs... sunlaisii tarvitaan ! kelasin et pystyisiks menee puhuu vaik terkkarille tost sun frendin tilanteest ?

mua angstittaa ku mama hengittää niskaan kaikkien kokeiden yms kanssa... oon sanonu sille että mä pidän huolen omasta koulutyöstäni et sen ei tarvii puuttuu siihen mutta silti se inisee koko ajan mun selän takana et se haluu nähä mun kokeet. okei, miksei riitä että sanon että tuli 9? ja se tietää et mä en pysty huijaa tämmösis asiois koska mulle tulee niin huono omatunto. ja sen mukaan mulla on "huono" ka (joka siis on 9.3) koska mulla riittäis äly parempaan keskiarvoon. sen mukaan siis. mulle toi on ihan riittävä ka koska pääsen kirkkaasti siihen lukioon mihin haluan ja pääsisin mihin tahansa pk-seudun lukioon. mun keskiarvoo laskee useimmiten kokeet, koska tietäisin että mulla ois joku bilsa ja terveystieto 10 jos en sais kokeista 9... mutta koska oon aina tallilla ja tallilta suoraan koneelle, en ehi aina lukee. ja saan 9 ilman lukemista koska kuuntelen tunneilla. jos vielä ehtis/jaksais lukee kaikki pienet kuvatekstit ja nippelitiedot saisin helposti 10. tiiän sen mutta mä en yksinkertaisesti jaksa. mielummin otan 9 ja jaksan muutakin kuin koulua.

romaani, sori.

96Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 5 Huhti 2012 - 2:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^Peetu mulla on aikalailla sama tilanne.Mun ka on 8.8(9.0 pelkis lukuaineissa)ja mun iskä ja äiti valittaa aina että pystyisin kyl parempaanki yleensä saan kokeista yleensä 9 enkä oo saanut muutakun kerran alle 8(maantiedosta)ja kasejakin saan vaan fysiikasta ja maantiedosta joskus.enkun kokeista oon saanu nyt keväällä molemmista 10 ja matikasta yhen kerran 10 ja kolmesta äikän kokeesta 10.Noi numerot tulee nyt todnäk nousemaan ...

Sit bewareofaino se on niin ärsyttävää tommone,toivottavasti se valopää saadaan kii.mun koulussa harvoin kukaan varastaa mtn(paitsi kaks poikaa varasti syksyllä vähän väliä toisiltansa tupakkaa) ku asun tääl korvessa mutta yhen kerran kaikki tiesi kuka on syyllinen mutta ei ollu todisteita.Ja se ärsytti kyllä

Mutta mua itteä angstittaa se että yks poika käräytti mut ja mun frendit puhelimen käytöstä koulussa (joka on kielletty niin että puhelimet pitää olla suljettuna repussa).Siis ku se poika on mulle melkeen kaveri ja näi mut se käräytti meidät iha vaa huvikseen.Ku yritin siirtää mun frendille biisei ja se anto mulle yhen tyypin numeron.Onneks se kerto vaan sen mun kaverin äitille joka on opettaja ni se sano vaan että no jos ette pelannu ja ootte tehtävät tehny ni ei se kauheesti haittaa.kyllä mä arvasinki ettei se omaa poikaansa ja mua kauheesti rankaise

97Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 5 Huhti 2012 - 4:37

bewareofaino

bewareofaino

Nonii, nyt se kolmas joutuu poliisin kuulusteluun. Ja vilqu ja nea, sitä ei vissiin tiietä että onks se poistunu sieltä pukkarista koska se on ihan hyvin voinu mennä röökille tai muutenki koulualueen ulkopuolelle siinä kahen tunnin aikana. Kukaan ei tiiä nii aikas vaikeeta sanoo. Mut nyt mää kyl uskon että se on se.

Varastelu on muutenki yleisesti nii kieroo hommaa. Saa toiselle pahan mielen ja varkaalleki jää toisaalta huono omatunto. Ja sit jos onnistuu ekalla kerralla varastaan jotain jäämättä kiinni nii sit sen tekee uudestaan... Mikä ihmisiä vaivaa -.- hohhoijjaa

98Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 5 Huhti 2012 - 4:40

jonskauu

jonskauu

Mulla oli tänää bilsan koe ja ei *piip* meni huonosti Very Happy mut en vaa älyy mitää mistää ympäristöekologiasta! Sai muute käsiteen selitys tehtävässä sana ekologinen selkäreppu uuden selityksen. En muista oikeeta selitystä sille, mut mä selitin et se on semmone näkymätön reppu jota ihmiset kantaa ja siitä mitataa kui paljo ihmiset tekee tuhoa maapallolla :DD:Very Happy:D voi ei säälin oikeesti sitä opettajaa ku se lukee mun vastaukset, se varmaa kuolee nauruu.

Nii ja tää mun jalka ei oo enää nii kipee ku eile, mut soitin silti mun tanssiopelle etten tuu tänää, koska en haluu et tähä tulee uudestaa mitää
:-( eli treenit jää väliin

99Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 5 Huhti 2012 - 23:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

täällä sataa kauheesti lunta taas vaihteeks.Kesä ei tuu ikinä!

100Angtaus-topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Pe 6 Huhti 2012 - 0:29

Peetu

Peetu

mä alan koht syömään tota lunta ja sulattaa sitä jollain liekinheittimellä. oon meinaa ihan kyllästyny tohon valkoseen mömmöön tuolla pihalla.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa