täällähän porukkaa angstailuttaa ihan kamalasti :( ensinnäkin bewareofaino, ei hertsileijaa miten törkeetä :o tää on taas loistava esimerkki että maailmassa on kaikenlaisia hulluja! nea, ihanaa et pidät huolta frendistäs... sunlaisii tarvitaan ! kelasin et pystyisiks menee puhuu vaik terkkarille tost sun frendin tilanteest ?
mua angstittaa ku mama hengittää niskaan kaikkien kokeiden yms kanssa... oon sanonu sille että mä pidän huolen omasta koulutyöstäni et sen ei tarvii puuttuu siihen mutta silti se inisee koko ajan mun selän takana et se haluu nähä mun kokeet. okei, miksei riitä että sanon että tuli 9? ja se tietää et mä en pysty huijaa tämmösis asiois koska mulle tulee niin huono omatunto. ja sen mukaan mulla on "huono" ka (joka siis on 9.3) koska mulla riittäis äly parempaan keskiarvoon. sen mukaan siis. mulle toi on ihan riittävä ka koska pääsen kirkkaasti siihen lukioon mihin haluan ja pääsisin mihin tahansa pk-seudun lukioon. mun keskiarvoo laskee useimmiten kokeet, koska tietäisin että mulla ois joku bilsa ja terveystieto 10 jos en sais kokeista 9... mutta koska oon aina tallilla ja tallilta suoraan koneelle, en ehi aina lukee. ja saan 9 ilman lukemista koska kuuntelen tunneilla. jos vielä ehtis/jaksais lukee kaikki pienet kuvatekstit ja nippelitiedot saisin helposti 10. tiiän sen mutta mä en yksinkertaisesti jaksa. mielummin otan 9 ja jaksan muutakin kuin koulua.
romaani, sori.