One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angtaus-topa #5

+12
Sarqai
Evee
Insku
hennoaa
emmaLOVESnilla
nealoves1D
Pinski♥Harry
Peetu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
vilqu
Veeranen
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Angtaus-topa #5 Su 25 Maalis 2012 - 5:12

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

26Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 28 Maalis 2012 - 8:52

jonskauu

jonskauu

hennoaa kirjoitti:3.Olethan aktiivinen: jos et kirjaudu kuukauteen ilman hyvää syytä, sinut poistetaan käyttäjälistasta. Epäaktiiviset käyttäjät hidastavat foorumia.

Surettaaaaa. Mä en tykkää käydä täällä enää ja siks sanon jo nyt moikka, jos mut tulevaisuudessa poistetaan (ellen välillä kirjaudu ja tuu lueskeleen näitä juttuiiii). Oli hienoo olla yks niistä ensimmäisistä, jotka täällä oli näitä jätkiä hehkuttamassa ja samaa hehkutusta jatkan edelleen, mutta Facebookin kautta vaan. Toivottavasti saadaan poijjaat viel joku päivä Suomeen:) Ootte ihania♥️

MUN BLOGI: http://hennoaa.blogspot.com

voooi harmi! mut tosiaa, jos ei tykkää ni mitäs sitä sit aikaa tuhlailee :/ mut kaikkee hyvää sullekii ja pitää seurata tota sun blogia! Smile

27Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ke 28 Maalis 2012 - 20:50

Peetu

Peetu

en jaksa mennä kouluuuuuuuun ): + tallilla ihan hirvee loimiprojekti oottamas.

28Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 29 Maalis 2012 - 2:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

arrghh!otin yhteen yhen mua vuotta vanhemman(se on jää ny luokalle) pojan kaa,niin se rupes aukoo päätänsä mulle ni tönäsin sitä iha leikkkimielisesti sit se hermostu ja yritti tönästä mut kaidetta vasten se ei onnistunu mutta silti se sattu sit mä tönäsin sen portaita alas(noh 2 porrasta alemmas eikä se ees kaatunu ja ei sitä ees sattunu eikä mtn)sitte se 15 sekunnin päästä tönäs MUN SISKON(joka on mua vuotta nuorempi) kumppn kuralätäkköön ku se vaan siinä pahaa aavistamattomana käveli sen pojan edellä eikä se kommentoinu tai osallistunu mitenkään mun ja sen pojan väliseen tappeluun.Henna kaatu ihan rähmälleen ja nyt sillä on haavat molemmissa polvissa kämmenissä(kivistä tullu VAIKKA SILLÄ OLI TUULIHOUSUT NORMIHOUSUJEN PÄÄLLÄ) ja siltä meni sillä hetkellä ilmat pihalla mut kyl mne tuli takas,sit löin sitä poikaa vaa ohimennen naamaan ja menin auttaa mun siskon pystyyn.Ei se syyttäny mua mitenkään siitä mutta mulla on huono omatunto ku mun takia se teki nii vaikka Henna ei puuttunu siihe mitenkään.Ei mun äitikään mua tästä syytä muutaku on se vähä sillee et 'onko sun pakko aina tapella Pekan ja Villen kaa(nää nimet on muutettu mutta ei mtn muita)' aina ja aina kerran tapellu tällästä fyysistä tappeluu molempien kaa ja sit vaa sellasta huutamista ja väittelemistä joka päivä.Mutta mun hermot ei vaan kestä niitä!aina sellaset ärsyttävät puheet ja haukkumassa huoraks ymym ja kun mä en alistu siihe et mua kiusataan enää niin annan takasi.

sit toine angsti on että Emmi on laittanu siihen 1D julisteeseen joka tuli demistä pojille huulirasvaa xD ni siihe on tullu tumma rasvatahra jonka huomaa ku kattoo metrin päästä ja ku yritin sormella saada sitä pois ni värit lähtee.

kauhea romaani

29Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 29 Maalis 2012 - 4:12

nealoves1D

nealoves1D

nojoo, mä en oo nukkunu kunnol viimeviikon torstaist eteepäi(jokayö max. 6h) eli oon ollu tosi huonol tuulella muutenki mut tänää oli iha kaike huippu,, mul on ollu koko päivä vähä angstine siit asti ku nousin sängyst...
Heräsin taas myöhäs ja sitte vaa totesin et en jaksa ees yrittää mennä ajois ku kuitenki myöhästyn. No pääsin sitte kouluu eikä ollu kirjoi tai mitää mukan ni istuin vaa koko ekan tunnin vittuuntuneen siin paikallaa. Se ope on sellane ärsyttävä ja se sitte kyseli mult kokoaja kaikkee vaik se ties et mul ei ollu kirjoi(olin sanonu sille jo et ei oo) ja joka kerta sanoin vaa et 'joo ei oo kirjoja en tiijä ees kysymystä' ni joka kerta se sitte alko ragee et 'tunnille tullessa pitää olla välineet mukana' ja sitte mul alko keittää yli ja huusin sille et 'oot jo sanonu ton saman asian nii mont kertaa et älä jaksa, ei ne kirjat tähä pöydälle tuu vaik kui huudat' ni sitte se vaa sano et 'jos sä puhut mulle tolleen ni voit mennä samantien käytävää'. No sitte ku olin hiljaa ni ei se mua ulos heittäny. Sit seuraaval tunnil oli liikkaa ja en jaksanu ees yrittää eikä mul ollu liikkakamoi mukan, vaik yleensä aina yritän liikas ja mul on varusteet. Seki opettaja sit alko vaa valittaa et 'sä et voi tulla tänne tunnille ilman kamoja' ja sitte ku kysyin et jos en sitte voi osallistuu ni laittaaks se mulle luvallise poissaolon ni se vaa jääty ja käveli pois. Liikkatunti meni sitte siin samaltaval vittuuntuneen ku koko muuki aamu. Sit oli ruokis ja kuuntelin vaa jotai angstimusaa ja näi. Siit tulin sitte enemmä angstiseks ku vittuuntuneeks ja sit ruokikse jälkee ollu uskonnontuni meniki kattoes leffaa ja itkies :d Viimesen oli maantietoo ja se ope vihaa mua, enkä mäkää tykkää siit ni se tunti meni sit istues paikallaa hiljaa ja tuijottamas eteepäi, ja se ope sit vaa oli et 'Nea, jos sinä olet noin passiivinen, miksi sinä tulet tunnille ?' sanoin vaa et 'en jaksa tollast nytte, mul on ollu nii huono päivä' ni se vaa oli et 'huono päivä ei ole selitys sille että ei osallistu' nojoo,, mul keitti taas yli ja siin puoliks itkie vaa huusin et 'voitko ymmärtää et vaik sä vihaatki mua ni joskus voi vaa pitää päänsä kii ja olla puuttumatta muide asioihi' sitte se hiljeni eikä sanonu enää mitää...
et menipä hienosti taas tääki päivä ..

psps. älkää ihmetelkö,, mä itken tosi helposti varsinki tälläsen viikon jälkee :d tänpäivän lisäks ollu muutama riita frendinkaa ja koton vähä perseest et nyt oli vaa muutenki tälläne huono fiilis

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

30Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 29 Maalis 2012 - 5:02

Veeranen

Veeranen

mul on yks kaveri, johon oon vast vähä aikaa tutustunu ja sillai, sit kaikki on sillai hyi ei ketää sellasta D: okei olin mäkin aluks sellanen, kunnes mulle selvis et sil on hirvee fiilis ainaku se tulee kouluu ja sillai .nyt mua pelottaa kaverit feidaa mut sen takii ku oon sen kaveri o.o ja se on ihan hirveen ahdistava pelkkänä ajatuksena, ja mua harmittaa ku kukaan ei ees viiti tutustuu siihen, koska ne luulee et se on samanlaine kuin veljensä

31Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 29 Maalis 2012 - 6:14

jonskauu

jonskauu

Mun olo oli aamulla viel iha hyvä, mut koulussa mulle tuli yhtäkkii kauhee flunssa ja alko sattuu silmien alapuolelle tai toho. Tulin äske kotii ja oon koko päivän koittanu sinnitellä vaik sattuu ihan sairaasti. Epäillää äitin kaa et mulla ois poskiontelontulehdus tai sit joku allergia.

En oo uskaltanu mitata kuumetta, koska mulle on huomenna tulossa niiiiiin huippupäivä ja haluun mennä mun kaverille enkä jäädä kotii sairastaa! Very Happy
mut en tykkäää yhtää ku koko ajan vihloo jostai puolelta kroppaaa.

32Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 29 Maalis 2012 - 9:40

vilqu

vilqu

Voi teitä kaikkia! Mulla ei just nyt oo mitään agstattavaa (viikko on mennyt yllättävät hyvin ja yllätävän nopeesti) mut haluun nyt vaan lohduttaa teitä kaikkia! Hali:D

33Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 29 Maalis 2012 - 10:47

Veeranen

Veeranen

mua rupes yht äkkii itkettää ku kuulin yhen piisi ;c muistoja c:

34Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 29 Maalis 2012 - 11:06

nealoves1D

nealoves1D

Veeranen kirjoitti:mul on yks kaveri, johon oon vast vähä aikaa tutustunu ja sillai, sit kaikki on sillai hyi ei ketää sellasta D: okei olin mäkin aluks sellanen, kunnes mulle selvis et sil on hirvee fiilis ainaku se tulee kouluu ja sillai .nyt mua pelottaa kaverit feidaa mut sen takii ku oon sen kaveri o.o ja se on ihan hirveen ahdistava pelkkänä ajatuksena, ja mua harmittaa ku kukaan ei ees viiti tutustuu siihen, koska ne luulee et se on samanlaine kuin veljensä

Mä oon ollu tollases samallaises tilantees kolmesti ja mun kaverit ei oo koskaa tajunnu et ne on ite aiheuttanu sen. Ekan oli ku ala-asteel mun muut kaverit ei halunnu olla mun yhen toisen kaverin kaa ja sitte ku olin sen kaa ni ne suuttu. Sitte seuraava oli kutosel ku olin tutustunu yhtee oonaan ja mun muut kaverit ei tykänny siit ku ne ei tuntenu sitä ja ne sit vissii tuli kateelliseks ku vietin enemmä aikaa sen oonan kaa ku niide muide ni sitte ne vähänniiku pakotti valitsee et joko ne tai oona, valitsin oonan ja ne suuttu. Sitte viimesin oli kasin alussa ku kesän aikana olin tutustunu yhteen suviin joka siis on edellee mun bff ja mun muiden kavereiden mielest olin feidannu ne koska mul oli uus kaveri ja sitte ku olin sen suvin kaa koko syksyn aika usei ni ne sitte suuttu. Pitkän miettimise jälkee sitte olin niiden kaa vähitelle vaa enemmä ja enemmä ja suvi joutu olee välil kokonaa yksin koska mun muut kaverit ei hyväksyny sitä(ne ei oo koskaa tullu suvinkaa toimee ja toisteppäi). No puhuin niiden kaa siit asiast ja ne vaa alko tiuskii ja haukku suvin iha pystyy ja sano sano et jos meijä seura ei kelpaa ni oo sitte sen suvis kaa. Mulle tuli nii paska fiilis et aloin itkee(suvi on mulle oikeesti tärkee ja mua satuttaa kuunnella tollast siitä) ja sitte ne vissii tajus kui paljo se satutti mua ja alko sit pyytelee anteeks & nytte ne hyväksyy sen et mul on muitaki kavereita ku vaa ne Smile

35Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 To 29 Maalis 2012 - 11:11

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:mul on yks kaveri, johon oon vast vähä aikaa tutustunu ja sillai, sit kaikki on sillai hyi ei ketää sellasta D: okei olin mäkin aluks sellanen, kunnes mulle selvis et sil on hirvee fiilis ainaku se tulee kouluu ja sillai .nyt mua pelottaa kaverit feidaa mut sen takii ku oon sen kaveri o.o ja se on ihan hirveen ahdistava pelkkänä ajatuksena, ja mua harmittaa ku kukaan ei ees viiti tutustuu siihen, koska ne luulee et se on samanlaine kuin veljensä

Mä oon ollu tollases samallaises tilantees kolmesti ja mun kaverit ei oo koskaa tajunnu et ne on ite aiheuttanu sen. Ekan oli ku ala-asteel mun muut kaverit ei halunnu olla mun yhen toisen kaverin kaa ja sitte ku olin sen kaa ni ne suuttu. Sitte seuraava oli kutosel ku olin tutustunu yhtee oonaan ja mun muut kaverit ei tykänny siit ku ne ei tuntenu sitä ja ne sit vissii tuli kateelliseks ku vietin enemmä aikaa sen oonan kaa ku niide muide ni sitte ne vähänniiku pakotti valitsee et joko ne tai oona, valitsin oonan ja ne suuttu. Sitte viimesin oli kasin alussa ku kesän aikana olin tutustunu yhteen suviin joka siis on edellee mun bff ja mun muiden kavereiden mielest olin feidannu ne koska mul oli uus kaveri ja sitte ku olin sen suvin kaa koko syksyn aika usei ni ne sitte suuttu. Pitkän miettimise jälkee sitte olin niiden kaa vähitelle vaa enemmä ja enemmä ja suvi joutu olee välil kokonaa yksin koska mun muut kaverit ei hyväksyny sitä(ne ei oo koskaa tullu suvinkaa toimee ja toisteppäi). No puhuin niiden kaa siit asiast ja ne vaa alko tiuskii ja haukku suvin iha pystyy ja sano sano et jos meijä seura ei kelpaa ni oo sitte sen suvis kaa. Mulle tuli nii paska fiilis et aloin itkee(suvi on mulle oikeesti tärkee ja mua satuttaa kuunnella tollast siitä) ja sitte ne vissii tajus kui paljo se satutti mua ja alko sit pyytelee anteeks & nytte ne hyväksyy sen et mul on muitaki kavereita ku vaa ne Smile

D:: mä en ymmärrä sitä, et miks ei muka vois olla muidenki kaveri, ja pistetää valitsee ihmisten välillä, ja tiiän et se tuntuu aika pahalt jos yks feidaa, mut onha ihmisil muitaki ihmisi elämäs D:

36Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Pe 30 Maalis 2012 - 6:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mua *ituttaa mun arpaonni kun meillä koulus on pulpettijärjestukset pareittain ni sain parikseni tyypin jonka kans oon koko ajan tikut ristissä sit mun opettaja sano et tää järjestys ei toimi ja olin sillee et helpotus mutta sit sainki tietää et mun pari on sellanen poika joka on koko ajan kädet housuissa ni eipä sekää oikee innosta :/

Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Su 1 Huhti 2012 - 0:39, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kielenkäyttö !)

37Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Pe 30 Maalis 2012 - 16:40

Insku

Insku

Tunnen itteni tosi tyhmäks, luulin et KCA oli tänä yönä, sit heräsin puol kolme ja kaikkea ja ihmettelin vaa et miksei se ala .. Very Happy Sit tajusin et oli kattonu päivämäärän väärin :c Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

38Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 La 31 Maalis 2012 - 6:25

Evee

Evee

Luin just loppuun ihan sairaan surullisen fanficin D: ois pitäny jättää väliin. Itkin viimiset luvut ihan kunnolla. Vielä ku aiheen oli Niam <3 Oli pakko mennä kattoo funny moments videoita sen jälkeen.

39Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 La 31 Maalis 2012 - 22:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on ihan tajuton flunssa ♥♥♥ pitäis lukee enkun kokeisiin ym.
Sit yks tyyppi on kuollu,ei mulle mikään läheinen mutta mun papan hyvä kaveri,näin sen miehen viimeks tasan kuukausi sitte ja se tuntu aika pirteältä ja iloselta mutta ulkonäkö kai voi pettää koska se kuoli kyllä aika traagisesti

40Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 2:30

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

jippii, mä oon tääl kotona ihan kuolleena 39 asteen kuumeessa.. !

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

41Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 3:03

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Evee kirjoitti:Luin just loppuun ihan sairaan surullisen fanficin D: ois pitäny jättää väliin. Itkin viimiset luvut ihan kunnolla. Vielä ku aiheen oli Niam <3 Oli pakko mennä kattoo funny moments videoita sen jälkeen.
Mä luen kans joskus noita fanficcejä ja jos ne on ees vähänki surullisii huomaan et alan itkee kauhee helposti D': kerra koulussa ATK tunnilla meille jäi vapaat aikaa käyä jossai sivuil ja päätin sitte jatkaa yhen ficin lukemista mikä mul oli jääny aamulla kesken,, vähä aikaa ku luin tajusin et koht alan taas pillittää jos en ny lopeta.. melkee unohin et olin koulussa ja oli kauhee vaikee lopettaa lukemista, mut suljin sitte sen sivun ku en kumminkaa halunnu alkaa vaa itkee siin kaikkie edes :dd vielkäku kukaa ei ois tajunnu miksä mä vaa itkisin siin ..

42Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 6:54

nealoves1D

nealoves1D

asdfg,, oon taas kotona Sad taino ollaa viel autos mut menee enää iha hetki :d

43Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 8:18

Sarqai

Angsttt joudun kouluu huomen:/ Pitäis hankkiutuu kipeeks
JA SIT ON VIÄL KOE>:C

44Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 8:38

_Blistex_

_Blistex_

Mua ärsyttää ku huomen on taaaas koulupäivä ja joutuu taas kattoo parin ärsyttävän luokkalaisen naamoja. :// Onneks perjantai on sit vapaapäivä. Smile

45Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 8:47

jonskauu

jonskauu

mua ärsyttää ku en millää saa nyt näitä mun esseitä ja tehtäviä tehtyä Sad eikä nää ees oo vaikeita mut jotekaa ei vaa ajatus kulje ja näistä teksteistä tulee ihan surkeitaaaaa. onneks ens viikko tosiaa on lyhyt viikko, mut ei se kyl yhtää lohduta koska mulla alkaa keskiviikkona koeviikko..

46Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 9:15

nealoves1D

nealoves1D

asdfg taidan taas olla kipeen ......... mut hyvä puoli on se et huomen ei tarvii men kouluu (::

47Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 9:58

Sarqai

Voi HELKKARI, mun ois pitäny tehä yks esitälmä HUOMISELLE & nyt oon ihan unohtanu sen, en oo ees alottanu:/

48Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 10:32

Veeranen

Veeranen

mä en haluuu mennä huomen kouluu D:: koton ois paljon parempiC:<

49Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Su 1 Huhti 2012 - 21:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on typerä flunssa,kuumetta ei oo ni ei voi olla pois koulustakaan.menkkojenki pitäs tulla taas tänään ja arvaattekin varmaan miks ei oikeen innosta,alkas ny heti et äiti antais olla pois koulusta tai sit menis pari päivää yli ku tänään tanssiharkat ja valkone mekko.
Mut siis nyt näyttää siltä että sinne kouluunki on mentävä Very Happy mut taidan mitata kuumeen et jos on yhtään ees rajamailla ni jään pois.Vaikka onhan mulla mukavasti luokan eniten poissa oloja.
Sit meil on huomenna iso enkun koe josta pitäs saada vähintään 9 puol et olis varmaa että mun numero pysyis kymppinä koska vissii kymppiä ei saa enää nyt nii helposti ku syksyl sai.no en stressaa kyl mä sen aihee osaan ja viime kokeesta tuli 10
Eikä kesä tuu ikinä! viime yön tullu lunta 10 cm

50Angtaus-topa #5 - Sivu 2 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 0:26

vilqu

vilqu

No niin! Siis mun viikonloppu oli kyllä mukava (sarkasmia)! No meijän äiti sairasti torstai illan ja koko perjantai sellasta järkyttävää mahatautia, ei kyllä oksentaju mut näytti se kyllä aikas surkeelta. No sit lauantaina mulla oli shoppailu päivä ja sain kahet kengät, toiset ristiäisiin sunnuntaiks ja toiset oli sit ihan ulkolenkkarit. Sit menin lauantaina kaverille yöksi ja siellä oli kans toinen kaveri. Oli ihan sika hauskaa lukuun ottamatta sitä mitä sain tietää mun parista luokka kaverista ja lukuun ottamatta sitä mitä sit sunnuntaina tapahtu.. Mulla oli jo yöllä aikas järkky olo ja sitte siinä vartin vailla 8 meikä yrittää kivuta sieltä kaverin parvisängyltä niiten kahen muun kaverin jalkojen yli oksentamaan.. Sit olin koko eilisen päivän siis niin kipee et en pystyny edes tekstiviestejä kavereille kunolla kirjottaa.. SE OLI IHAN KAUHEETA! Sinne meni neki ristiäiset ku jäin sit yksin meijnä koirien kaa kotiin ja että ku kello kulki hitaasti! se oli varmaan pahinta ku oli pakko juoda vettä koska yökkääminen (oksentaa, mutta ei tuu mitään ulos) oli ihan kauheeta! No illalla en sit onneks enää oksentanu mut kyllä oli käveleminen hidasta ku pyörytti ja kaikkea! Sainpas siinä yhen vapaapäivän lisää koulusta ja nyt oon jo paljon parempi maha vaan ihan tyhjä ku oon päivän litkiny pelkkää vettä.. Mun päivän piristys oli se ku kaveri soitti (se jolla olin ollu yötä) et ku niille tuli virpojia ja sit neuvoin sitä lauantaina et kannattaa aina kysyä virpojilta että saako syödä suklaata ni mun kaveri oli sit vähän feilannu ja kysyny että saako syödä karkkia Very Happy

Tuli taas tollane romaani mun sairastamisesta lue jos jaksat.. Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa