nojoo, mä en oo nukkunu kunnol viimeviikon torstaist eteepäi(jokayö max. 6h) eli oon ollu tosi huonol tuulella muutenki mut tänää oli iha kaike huippu,, mul on ollu koko päivä vähä angstine siit asti ku nousin sängyst...
Heräsin taas myöhäs ja sitte vaa totesin et en jaksa ees yrittää mennä ajois ku kuitenki myöhästyn. No pääsin sitte kouluu eikä ollu kirjoi tai mitää mukan ni istuin vaa koko ekan tunnin vittuuntuneen siin paikallaa. Se ope on sellane ärsyttävä ja se sitte kyseli mult kokoaja kaikkee vaik se ties et mul ei ollu kirjoi(olin sanonu sille jo et ei oo) ja joka kerta sanoin vaa et 'joo ei oo kirjoja en tiijä ees kysymystä' ni joka kerta se sitte alko ragee et 'tunnille tullessa pitää olla välineet mukana' ja sitte mul alko keittää yli ja huusin sille et 'oot jo sanonu ton saman asian nii mont kertaa et älä jaksa, ei ne kirjat tähä pöydälle tuu vaik kui huudat' ni sitte se vaa sano et 'jos sä puhut mulle tolleen ni voit mennä samantien käytävää'. No sitte ku olin hiljaa ni ei se mua ulos heittäny. Sit seuraaval tunnil oli liikkaa ja en jaksanu ees yrittää eikä mul ollu liikkakamoi mukan, vaik yleensä aina yritän liikas ja mul on varusteet. Seki opettaja sit alko vaa valittaa et 'sä et voi tulla tänne tunnille ilman kamoja' ja sitte ku kysyin et jos en sitte voi osallistuu ni laittaaks se mulle luvallise poissaolon ni se vaa jääty ja käveli pois. Liikkatunti meni sitte siin samaltaval vittuuntuneen ku koko muuki aamu. Sit oli ruokis ja kuuntelin vaa jotai angstimusaa ja näi. Siit tulin sitte enemmä angstiseks ku vittuuntuneeks ja sit ruokikse jälkee ollu uskonnontuni meniki kattoes leffaa ja itkies :d Viimesen oli maantietoo ja se ope vihaa mua, enkä mäkää tykkää siit ni se tunti meni sit istues paikallaa hiljaa ja tuijottamas eteepäi, ja se ope sit vaa oli et 'Nea, jos sinä olet noin passiivinen, miksi sinä tulet tunnille ?' sanoin vaa et 'en jaksa tollast nytte, mul on ollu nii huono päivä' ni se vaa oli et 'huono päivä ei ole selitys sille että ei osallistu' nojoo,, mul keitti taas yli ja siin puoliks itkie vaa huusin et 'voitko ymmärtää et vaik sä vihaatki mua ni joskus voi vaa pitää päänsä kii ja olla puuttumatta muide asioihi' sitte se hiljeni eikä sanonu enää mitää...
et menipä hienosti taas tääki päivä ..
psps. älkää ihmetelkö,, mä itken tosi helposti varsinki tälläsen viikon jälkee :d tänpäivän lisäks ollu muutama riita frendinkaa ja koton vähä perseest et nyt oli vaa muutenki tälläne huono fiilis