One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angtaus-topa #5

+12
Sarqai
Evee
Insku
hennoaa
emmaLOVESnilla
nealoves1D
Pinski♥Harry
Peetu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
vilqu
Veeranen
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Angtaus-topa #5 Su 25 Maalis 2012 - 5:12

Veeranen

Veeranen

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

51Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 3:05

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

miks pitää sataa viel lunta ? o.o nyt on hei jo huhtikuu ! meil oli tullu yön aikana sellasen 20cm lunta ja koko maa on ny taas iha valkonen ja ARGH rasittavaa .__. mun pikkusisko alko laulaa joululauluja tnä aamulla, koska se aatteli et tulee uudestaa joulu koska on taas lunta.. :Dd mutjoo, meiän koira on kyl ilonen, koska se oli tottunu lumee ja sitte ku ne suli se oli iha kauhistunu eikä se uskaltanu kävellä hiekalla. aamulla ku olin sen kaa ulkona se vaa hyppi siel iha innoissaa.

52Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 3:32

Veeranen

Veeranen

tänään on ollu niiiiiin äärettömän huono päivä D:: Aamul heräsin, kävelin keittiöön ja mä järkytyin ihan hirveesti ku sitä lunta oli satanu hirveesti D:: sit rupesin vaan huutamaan sielD: sitte äiti onneks heitti mut koululle, ja sit jouduin vaa tarpoo sellasen lumikasan yli, vesiloskalammikoiden kautta "kauniiden" sanojen saattelemana, sitten ku nostin katseeni kukas muukaan ku koulu rehtori siin, onneks ei sanonu muutaku päivää ja kattonu. Sitte ihmiset on ruvennu kaikkoo mun luota nyt siks ku oon sen yhen henkilön kans ruvennu ystävystyy. Sit tänää mun teki mieli rupee huutaa mun kaverille ku se vaa valitti. Sitte ku käveltii sen tyypin kans jonka takii ihmiset on varmaanki kaikkoomas ympärilt, ni mun yks vanha kaveri kyyläs sielt frendiensä kans, tekipä mieli sanoo jotai nasevaa, mut jätin sit asian siksee TAAS -.- sitte varasin eile kirjoi, ja sain tietää et sii välis on viel joku D: Sitte tos vähä aikaa sitte mietin et, mitä jos käy nii et jos 1D tulee Suomee 2013 kesällä, ja just sillon ku mul olis ripari D: sii vaihees mä niiiin suutun D: MUA EI TAAS KIINNOSTA YHTÄÄN MIKÄÄ -.-

kemian tunnilla oli palaa hermot.

53Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 4:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Musiikintunti oli ihan järkky!mä tykkään laulaa ja miten turhauttavaa kun et pysty laulamaan yhtään kun ääni on nii menny ja se vaan loppuu keske.Sit kaks ppoikaa istu meiä takana(nää molemmat on ollu mun luokas pia 6 vuotta)toine niistä on se jonka kans tappelen aika usein(joka sillo tönäs sitä mun siskoo(lukee jossain edellisillä sivuilla))toine sellane jonka kans mä oon aina joko täysin samaa mieltä tai täysin eri mieltä ja täähä on just niitä joka on tosi kiva ku on samaa mieltä jostain ja puolustaa mua ymym. ja sitte ihan päinvastoin!Mun äiti väittää että se johtuu siitä että se poika on liian samanlaine ku mä (eli voimakas luonteinen),sen kaa mä silti harvoin otan yhteen kunnolla usein se on vaa sellasta piikittelyä niin asiaan: siis se jonka kans tappelen enemmän puhu musta ja MUN PERHEESTÄ(varsinki mun siskosta joka on samal luokal ku on yhdys luokka ni se on vitosel ja mä kutosel(sit ne meni vielä henkilökohtasuuksiin ja rupes haukkuu sitä siitä ku sillon vähä ylipainoa) paskaa koko tunnin ja matki kaikkia mun tapoja esim hiusten heilauttamista silmiltä ja teki pilaa kaikesta mitä mä tein ja oon tehnyt ym.JA SE TOINEN NAURO IHA VÄÄRÄNÄÄN Ja mähän kuulin kaiken ku en pystyny laulamaan ja välillä sit väitin vastaan ja sanoin niille kaikkee näsäviisasta.Sit se teki musta jotain ihme pilakertomusta(paljon sellasta k18 kamaa.....)sanoin sille vaa et "Rakastaksä mua noin paljo?" se oli sillee et "häh" Very Happy sit sanoin että "fanficit on tollasii pahimmillaan" eine vieläkää tajunnu mut se oli tarkotuski näyttää että ne on tyhmempiä ku minä Very Happy
Sit siellä luokassa oli pajun oksia ja mähän oon allergine kaikelle tollaselle ja sit mulla on allergialääkkeet loppunu ja viime kevään resepti menny umpeen(noh äiti hakee tänään uudella reseptil lääkkeit) ja mähän aivastelin ja nenä vuoti ja silmät vuoti ja ripsivärit levis
tiiän "mikä ei tapa se vahvistaa "(kuuntelen just Kelly Clarkson-Stronger (What Doesn't Kill You)) mutta tää menee jo yli!

54Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 4:16

jonskauu

jonskauu

toi lumisade ottaa mua päähän. Äske kävelin bussipysäkilt kotii ja muuteki kirosin ton lumisateen kaa ja ku tuuli ja hiukset tuli etee ja kaikkee. Ja sit aattelin et oikasen vähä ja siin oli aika paljo viel lunta ja aattelin et kyl tää mut kestää! no eipä kestäny vaa mä upposin sinne lumihankee ja mulla oli vaa semmoset lyhytvartiset tennarit ja ohuet farkkulegginsit ja olin iha märkä.

Sit mä pääsin ylös sieltä muutaman kirosanan jälkeen ja aloin kävelee hiekkatietä ja siitä ei oo matkaa tähä meille ku varmaa 100 metrii. Luulin, et mulle ei sattuis enää mitää mut siinä oliki semmone tosi syvä loskapaskavesilätäkkö ja lunta satanu päälle ja en nähny sit sitä lätäkköö ni enköhä minä sit astunu siihe. Ei se kyl enää haitannu ku olin muuteki jo märkä mut kyl pisti vähä vituttamaa et mitäköhä viel :-)

55Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 6:14

Veeranen

Veeranen

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Musiikintunti oli ihan järkky!mä tykkään laulaa ja miten turhauttavaa kun et pysty laulamaan yhtään kun ääni on nii menny ja se vaan loppuu keske.Sit kaks ppoikaa istu meiä takana(nää molemmat on ollu mun luokas pia 6 vuotta)toine niistä on se jonka kans tappelen aika usein(joka sillo tönäs sitä mun siskoo(lukee jossain edellisillä sivuilla))toine sellane jonka kans mä oon aina joko täysin samaa mieltä tai täysin eri mieltä ja täähä on just niitä joka on tosi kiva ku on samaa mieltä jostain ja puolustaa mua ymym. ja sitte ihan päinvastoin!Mun äiti väittää että se johtuu siitä että se poika on liian samanlaine ku mä (eli voimakas luonteinen),sen kaa mä silti harvoin otan yhteen kunnolla usein se on vaa sellasta piikittelyä niin asiaan: siis se jonka kans tappelen enemmän puhu musta ja MUN PERHEESTÄ(varsinki mun siskosta joka on samal luokal ku on yhdys luokka ni se on vitosel ja mä kutosel(sit ne meni vielä henkilökohtasuuksiin ja rupes haukkuu sitä siitä ku sillon vähä ylipainoa) paskaa koko tunnin ja matki kaikkia mun tapoja esim hiusten heilauttamista silmiltä ja teki pilaa kaikesta mitä mä tein ja oon tehnyt ym.JA SE TOINEN NAURO IHA VÄÄRÄNÄÄN Ja mähän kuulin kaiken ku en pystyny laulamaan ja välillä sit väitin vastaan ja sanoin niille kaikkee näsäviisasta.Sit se teki musta jotain ihme pilakertomusta(paljon sellasta k18 kamaa.....)sanoin sille vaa et "Rakastaksä mua noin paljo?" se oli sillee et "häh" Very Happy sit sanoin että "fanficit on tollasii pahimmillaan" eine vieläkää tajunnu mut se oli tarkotuski näyttää että ne on tyhmempiä ku minä Very Happy
Sit siellä luokassa oli pajun oksia ja mähän oon allergine kaikelle tollaselle ja sit mulla on allergialääkkeet loppunu ja viime kevään resepti menny umpeen(noh äiti hakee tänään uudella reseptil lääkkeit) ja mähän aivastelin ja nenä vuoti ja silmät vuoti ja ripsivärit levis
tiiän "mikä ei tapa se vahvistaa "(kuuntelen just Kelly Clarkson-Stronger (What Doesn't Kill You)) mutta tää menee jo yli!

kiva toi servaus tos keskel c: iha btw o.o, nyt sun pitää vaa servasta nii et ne tietää et sulle ei kannata aukoo päätä >Very Happy mut se on ärsyttävää ku ei tuu ääntä ja yrittää sit se katkee ku seinää D:, ja seki on ärsyttävää ku nenä vuotaa ja aivastuttaa sitku kaikki kyylää sillai Suspect

56Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 6:18

nealoves1D

nealoves1D

^^^ jooo mullaki oli viimeviikol musantunnil sillee et ääni katkeili mut se musaope vaa sano et 'kylläpä sä laulat hienosti' xdxd vaik oon oikeestaa aik huono laulaa xd Mut se et ääni katkeilee/loppuu keske on iha sairaa ärsyttävää :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

57Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 7:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Musiikintunti oli ihan järkky!mä tykkään laulaa ja miten turhauttavaa kun et pysty laulamaan yhtään kun ääni on nii menny ja se vaan loppuu keske.Sit kaks ppoikaa istu meiä takana(nää molemmat on ollu mun luokas pia 6 vuotta)toine niistä on se jonka kans tappelen aika usein(joka sillo tönäs sitä mun siskoo(lukee jossain edellisillä sivuilla))toine sellane jonka kans mä oon aina joko täysin samaa mieltä tai täysin eri mieltä ja täähä on just niitä joka on tosi kiva ku on samaa mieltä jostain ja puolustaa mua ymym. ja sitte ihan päinvastoin!Mun äiti väittää että se johtuu siitä että se poika on liian samanlaine ku mä (eli voimakas luonteinen),sen kaa mä silti harvoin otan yhteen kunnolla usein se on vaa sellasta piikittelyä niin asiaan: siis se jonka kans tappelen enemmän puhu musta ja MUN PERHEESTÄ(varsinki mun siskosta joka on samal luokal ku on yhdys luokka ni se on vitosel ja mä kutosel(sit ne meni vielä henkilökohtasuuksiin ja rupes haukkuu sitä siitä ku sillon vähä ylipainoa) paskaa koko tunnin ja matki kaikkia mun tapoja esim hiusten heilauttamista silmiltä ja teki pilaa kaikesta mitä mä tein ja oon tehnyt ym.JA SE TOINEN NAURO IHA VÄÄRÄNÄÄN Ja mähän kuulin kaiken ku en pystyny laulamaan ja välillä sit väitin vastaan ja sanoin niille kaikkee näsäviisasta.Sit se teki musta jotain ihme pilakertomusta(paljon sellasta k18 kamaa.....)sanoin sille vaa et "Rakastaksä mua noin paljo?" se oli sillee et "häh" Very Happy sit sanoin että "fanficit on tollasii pahimmillaan" eine vieläkää tajunnu mut se oli tarkotuski näyttää että ne on tyhmempiä ku minä Very Happy

kiva toi servaus tos keskel c: iha btw o.o, nyt sun pitää vaa servasta nii et ne tietää et sulle ei kannata aukoo päätä >Very Happy mut se on ärsyttävää ku ei tuu ääntä ja yrittää sit se katkee ku seinää D:, ja seki on ärsyttävää ku nenä vuotaa ja aivastuttaa sitku kaikki kyylää sillai Suspect
Nii pitääki(heti ku saan mun äänen takas)!Siis mua ärsyttää ku ääni on pois ni en 1.pysty huutamaan 2. oon kovaääninen yleensä ni sitä ääntä ei lähe 3.kun mä laulan ni se ääni menee hetkeks kokonaan....
Tää mun allergia on oikeesti niin syvältä.Mä sanoin äitille et sit ku tekee pikkuste kaa virpomisoksia lauantaiks ni ne pysyy pihalla että mä en haluu että nenä ja silmät vuotaa..Ehkä jätän huomenna ripsarit laittamatta koska koululla pajun oksii on musan ja enkun luokissa koristeena...

58Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 8:04

_Blistex_

_Blistex_

Äh, tänään oli kauhee koulupäivä :/ Mikään ei onnistunu ja sit kielten ope alko mulle jotain valittaan kun en tehny niitä tehtäviä. Joo kyllä mä niitä muuten tekisin mut en tajuu niistä paskan vertaa. :pp Siinä se sitte vaan valitti et kyl sun pitäis nää osata ynnä muuta 'ihanaa'. Sitten se meni auttaa jotain muuta ja mä olin vaan et hienooo. -.- Sitten toi lumi on tosi ärsyttävää, kengät oli ihan märät koulun jälkeen ku jouduin kaikista lumikasoista kävelee. Tätä päivää ei sit yhtään piristäny se että äiti oli vaikka kuinka vihanen. Sil oli varmaan töissä ollu kiirettä ja siks oli vihane mut ei sen takii mulle tarvii alkaa huutaa pienistä asioista. -.- Siinä mäkin sit vaan kiljuin jotain ja menin mun huoneeseen ovet paukkuen. Very Happy Äiti ei onneks oo nyt kotona niin saan sentään vähän rauhaa. Mut joo, tänään on melkein jokainen asia ottanu päähän. :pp Onneks oon nyt paremmalla tuulella kun kuuntelen One Directionia Smile) 1D osaa aina piristää mua ♥️

59Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 8:31

Veeranen

Veeranen

AERGE MEIL JÄÄ TORSTAINA KÄSSÄN TUNNIT KOSKA PÄÄSIÄISKIRKKOJa mä en ymmärrä köksän läksyi xd JA MÄ EN ETENE TOS PELIS D:

60Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 8:36

bO0m

bO0m

Ei helvetti oon ettiny tätä topaa vaikka kuinka pitkää hausta angstaus topana ja oon ollu ihan ihmeissäni ku en oo löytäny XDD Mut sit tos lukeeki "Angtaus-topa" haha repes :DDD

61Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ma 2 Huhti 2012 - 9:37

Peetu

Peetu

ou dääm torstaina lukee pääsiäiskirkkoon... no way.

62Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 4:23

bewareofaino

bewareofaino

MIKSI OI MIKSI TUOLLA ON TOLLANE TAKATALVI.
ei toi varmaan muuten haittais mutta täällä oli jo kerran kevät, kuivat kadut ja tiet, lunta vaan siellä täällä, tennareilla pysty menee ihan hyvin mutta helvetti tuolla on tota lunta reiteen asti että pitää oikei kahlata. HEI NYT ON PÄÄSIÄINEN -.- jotain rajaa.

+en halua mantsan koetta takasin koskaan.

63Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 4:53

bO0m

bO0m

bewareofaino kirjoitti:MIKSI OI MIKSI TUOLLA ON TOLLANE TAKATALVI.
ei toi varmaan muuten haittais mutta täällä oli jo kerran kevät, kuivat kadut ja tiet, lunta vaan siellä täällä, tennareilla pysty menee ihan hyvin mutta helvetti tuolla on tota lunta reiteen asti että pitää oikei kahlata. HEI NYT ON PÄÄSIÄINEN -.- jotain rajaa.

+en halua mantsan koetta takasin koskaan.

jep tollanen on niiiin masentavaa :'''( sulais nyt vaan kaikki lumet...

64Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 5:03

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä vihaan tätä allergiaa! mun nenä ja silmät vuotaa koko ajan ku oon joko koulun sisällä(koska siel on joka paikka täyn pajunoksii) tai yleensäkin pihalla.
Ja HISTORIAN KOE torstaina--------- en käsitä historiaa sitte pätkän vertaa

65Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 5:13

jonskauu

jonskauu

Näin viimeyönä unta et orava oli mun huoneen ikkunan takana ja raapi sitä ikkunaa, koska se halus tulla sisälle. Sillä oli viel semmoset pitkät terävät kynnet millä se raapi. Hyi se oli kauheeta Sad hyvä ettei itku tullu ku heräsin.

mä meen nyt päiväunille vaik koulujutut odottais, eli kai siitäki voi angstata etten saa taaskaan tehtyy mitää ajoissa. mut päiväunet on tositärkeet eiks vaa? =)

66Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 5:32

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:Näin viimeyönä unta et orava oli mun huoneen ikkunan takana ja raapi sitä ikkunaa, koska se halus tulla sisälle. Sillä oli viel semmoset pitkät terävät kynnet millä se raapi. Hyi se oli kauheeta Sad hyvä ettei itku tullu ku heräsin.

mä meen nyt päiväunille vaik koulujutut odottais, eli kai siitäki voi angstata etten saa taaskaan tehtyy mitää ajoissa. mut päiväunet on tositärkeet eiks vaa? =)
Mä kammoan nykyään oravia ihan tän sun unen takia varsinki ku aattelin heti et toi on sellane jättiorava! JÄÄÄÄÄK!! Ja tä tulee nyt sit aina mieleen ku nään oravan.. Very Happy

67Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 9:45

Peetu

Peetu

EI *piip* mulla on huomenna enkun koe... voivoivoi

68Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 9:49

Veeranen

Veeranen

meil on koulus sellanen taisto-juttu et kasvatetaa lihasvoimii jne.. MUN PITÄS TEHÄ MUT MÄ EN VAAN JAKSA D:
väsyttää hirveesti : D

69Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 10:09

bO0m

bO0m

Huomenna liikkkaa ja telinevoimisteluu -.- en yhtää haluis mennä.. :<

Ja sit mun pitää kai pitää bilsas esitelmä jostai fasaanista..? :DD Ja tota en oo tehny sitä esitelmää yhtää et jeah (y)

jonskauu kirjoitti:Näin viimeyönä unta et orava oli mun huoneen ikkunan takana ja raapi sitä ikkunaa, koska se halus tulla sisälle. Sillä oli viel semmoset pitkät terävät kynnet millä se raapi. Hyi se oli kauheeta :( hyvä ettei itku tullu ku heräsin.

Yök oravat! aika karmivaa :DD ja sanoisin et päiväunet on tärkeet ;))

70Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 10:32

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

jonskauu kirjoitti:mut päiväunet on tositärkeet eiks vaa? =)
onon (; tnä mun piti lukee terkan kokeesee, mut sitte tajusin et nukahin (en muista kuinka pitkäks aikaa) enkä oo siis lukenu ku yhen kappaleen D: no onneks meil on liikunnasta ja unen saamisesta nii voi aika helposti päätellä asioita :DD

71Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 11:22

nealoves1D

nealoves1D

oon lukenu 'jo' melkee 10 minuutti huomisee bilsantestii joka pitää uusii nii kaua kunnes saa kiitettävän .... :d siin o jotai mait ja niide pääkaupunkei ja mul ei oo hajuakaa mis sijaitsee joku bosnia & herzemikäonkaa ja mikä on sen pääkaupunki xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

72Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 11:59

_Blistex_

_Blistex_

Aloin tässä äsken miettiä kun luin kaikkii näitä et onneks meillä ei oo enään tällä viikolla kokeita tai mitään. Sitten katoin mun fyken kirjoja ja yllätys yllätys, meil on huomenna siitä koe. :/ Voitte vaan kuvitella miten mua ärsytti. :p Fyke on vieläpä se aine joka ei jaksa kiinnostaa enkä siis tiedä siitä mitään. Että really nice -.- No, koitan jotain pian opetella että pääsisin siitä edes läpi. :p

73Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 20:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

meillä on koulussa myyjäiset ja mä leivoin sinne. ekasta erästä unohtu leivinjauhe (:DDDD) ja toisen tein oikein mutta silti kumpiki meni ihan pilalle, joten joudun viedä rahana. kyllä ottaa niiiiin päästä. lisäks liikuntaa tänään ja se opettaja on nii rasittava yh :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

74Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 22:00

bewareofaino

bewareofaino

jonskauu kirjoitti:Näin viimeyönä unta et orava oli mun huoneen ikkunan takana ja raapi sitä ikkunaa, koska se halus tulla sisälle. Sillä oli viel semmoset pitkät terävät kynnet millä se raapi. Hyi se oli kauheeta :( hyvä ettei itku tullu ku heräsin.
Voi ei, hei et ois halunnu sitä sisälle... mulla on omakohtasta kokemusta :D me pidetään aina terrasin ovee auki kesäsin ja välillä sellasta toistaki ovee ku on tosi lämmin. Sitte kerran _ORAVA_ pääty tuleen tänne meille sisälle ja mää vaan istun siinä terassinoven vieressä sohvalla ja kuulen sellasta ihmekipittelyä kun sen kynnet osu lattiaan ja herranjumala mä menin ihan shokkiin ku näin että se oli orava :DDDD

Sitte se kurre pelästy mua ja lähti käytävää pitkin talon perälle ja tietenkin mun huone sattu oleen siellä ja kun näin että se meni sinne aloin kiljuun aivan hulluna, juoksin sen perään ja siellä se pelästyneenä istu mun sängyllä :DDD ja hyi että mä vaan hypin siinä oven vieressä "ÄITEEE MUN HUONEESSA ON ORAVA JA SE ISTUU MUN LAKANOIDEN PÄÄLLÄ APUAAAA" sit kaikki vaan ryntäs sinne ja nauro mulle ku olin ihan hysteerisenä siinä. Onneks se sitten lähti ku avattiin muitaki ovia ja ikkunoita :D jäi kyllä traumat oravista.

75Angtaus-topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Angtaus-topa #5 Ti 3 Huhti 2012 - 22:12

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ hyi kauheeta ;oo meille on vaa tullu vaa joku random kissa sisälle, ku oli ovet auki ja se vaa juoksi tääl ympäriinsä kauhistuneena ja etti ulospääsyy :c sitte se meni yläkertaa ja hyppäs meiän terassilta alas,, pelästyin et se loukkais ittensä ku oli nii kauhee pudotus, mut kissathan tulee aina jaloillee :DD

ens viikolla kolme koetta peräkkäin... Eka hissan koe (varmaa milj. sivua luettavana), sitte ruotsin koe (ei tartte onneks kauheesti lukee) ja viimeseks fyken koe (mun syntymäpäivänä!?!) mitään en oo viäl alottanu lukee mut onha täs aikaa.. jätän kumminki kaikki sitte vikalle päivälle ja alan stressaa ja kaikki menee päin persettä :c 0ujeah..

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa