tänään on ollu niiiiiin äärettömän huono päivä D:: Aamul heräsin, kävelin keittiöön ja mä järkytyin ihan hirveesti ku sitä lunta oli satanu hirveesti D:: sit rupesin vaan huutamaan sielD: sitte äiti onneks heitti mut koululle, ja sit jouduin vaa tarpoo sellasen lumikasan yli, vesiloskalammikoiden kautta "kauniiden" sanojen saattelemana, sitten ku nostin katseeni kukas muukaan ku koulu rehtori siin, onneks ei sanonu muutaku päivää ja kattonu. Sitte ihmiset on ruvennu kaikkoo mun luota nyt siks ku oon sen yhen henkilön kans ruvennu ystävystyy. Sit tänää mun teki mieli rupee huutaa mun kaverille ku se vaa valitti. Sitte ku käveltii sen tyypin kans jonka takii ihmiset on varmaanki kaikkoomas ympärilt, ni mun yks vanha kaveri kyyläs sielt frendiensä kans, tekipä mieli sanoo jotai nasevaa, mut jätin sit asian siksee TAAS -.- sitte varasin eile kirjoi, ja sain tietää et sii välis on viel joku D: Sitte tos vähä aikaa sitte mietin et, mitä jos käy nii et jos 1D tulee Suomee 2013 kesällä, ja just sillon ku mul olis ripari D: sii vaihees mä niiiin suutun D: MUA EI TAAS KIINNOSTA YHTÄÄN MIKÄÄ -.-
kemian tunnilla oli palaa hermot.