One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM!!!! 2

+14
hymypeppuun
emmaLOVESnilla
Sophie_Malik
hennoaa
bewareofaino
jonskauu
militsii
Peetu
Niall_Horan_lover
vilqu
Veeranen
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
Sara-Maria
18 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty RANDOM!!!! 2 Su 19 Helmi 2012 - 10:51

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

First topic message reminder :

Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!

(uusi aihe, koska aikaisemmassa oli jo yli 100 viestiä)

https://facebook.com/OneDirectionFinland

76RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 La 17 Maalis 2012 - 11:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun iskä koki valaistunisen ku katottii midsomeri murhia ja ku valitin että ne ei ikinä siinä potkase ovea sisään:) ja iskä sano että ne on sellasia hienostuneita ja hillittyjä brittipoliiseja ni ne ei potki ovia sisään.Sit mä sanoin ettei1D'kään oo hienostunu ja hillitty vaikka ne asuuki siel.sit iskä kysy että mikä on 1D? Ja sanoin että One Direction se ihana bändi jossa on ne Louis ja Harry jne.jota mä aina kuuntelen,joista mulla on julisteita jne.sit iskä oli että"aa se josta sä ja Emmi aina puhutte" btw Emmi on se mun 4v sisko

77RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 La 17 Maalis 2012 - 11:33

Veeranen

Veeranen

mulle tuli sellane ninjailu fiilis.. o.o : D

78RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 18 Maalis 2012 - 3:51

vilqu

vilqu

79RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 18 Maalis 2012 - 3:57

Insku

Insku

Suomi ei kuulu tohon kilpailualueeseen näemmä, kun luin noita 'official rules' vai mikä olikaan :c

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

80RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 18 Maalis 2012 - 4:26

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:
Suomi ei kuulu tohon kilpailualueeseen näemmä, kun luin noita 'official rules' vai mikä olikaan :c
Ei nii:( mut silti vähän siisti jos pääsis tollaseen:D

81RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 18 Maalis 2012 - 6:14

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Insku kirjoitti:
on se kyl vaa nii kivaa asuu suomes :d

82RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 18 Maalis 2012 - 9:29

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

emmaLOVESnilla kirjoitti:
Insku kirjoitti:
on se kyl vaa nii kivaa asuu suomes :d
hitsiiii Sad, oon kyllä super kade sille joka ton voittaa ! on ihanaa asuu suomessa ^...

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

83RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ma 19 Maalis 2012 - 10:32

jonskauu

jonskauu

Miksi, oi miksi kaikissa muissa kouluissa & kaupungeissa on oikeesti kivoja ja muutenkin täydellisiltä vaikuttavia poikia mut kuitenki omassa koulussa ja lähiympäristössä yleensäkkii tuntuu olevan oikeesti ne joiden aivotoiminta näyttää jääneen esikoulutasolle? Miks ulkona sataa lunta vaikka eile vielä näytti ihanan keväiseltä? Miks kouluaamusin väsyttää, mut viikonloppuaamuina ei?

Rupesin ajattelemaa syvällisiä! Tai no jooo, tosi syvällisiä D: HEI mulle tuli mielee muute yks juttu, mut ei se mitää jos kukaa ei suostu tähä Very Happy mut siis jos, siis iso jos, 1D tulee Suomeen joskus tulevaisuudessa, nii olisko joku halukas lähtemää mun seuraks sinne keikalle (ja ehkä mahdollisesti majottaa mua yheks yöks luokseen)? Mulla ei oo ketää kaverii kuka kuuntelis 1D:tä ja en yksinkää haluis mennä ja niii. Ja asun niin kaukana pääkaupunkiseudusta et en tiiä saisinko mitää kyytei ni sillee ois sit kiva mennä yöks jollekkii ja jutella koko yö vaa 1D:stä Very Happy Ja joo tottakai tutustuttais ennen ja kaikkee, mut ei tarvii pelätä oon iha normaali tyttönen Smile En tiiä miks kysyin tätä jo nyt, tuli vaa mielee Very Happy

84RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ma 19 Maalis 2012 - 10:56

Peetu

Peetu

jonskauu kirjoitti:Rupesin ajattelemaa syvällisiä! Tai no jooo, tosi syvällisiä D: HEI mulle tuli mielee muute yks juttu, mut ei se mitää jos kukaa ei suostu tähä Very Happy mut siis jos, siis iso jos, 1D tulee Suomeen joskus tulevaisuudessa, nii olisko joku halukas lähtemää mun seuraks sinne keikalle (ja ehkä mahdollisesti majottaa mua yheks yöks luokseen)? Mulla ei oo ketää kaverii kuka kuuntelis 1D:tä ja en yksinkää haluis mennä ja niii. Ja asun niin kaukana pääkaupunkiseudusta et en tiiä saisinko mitää kyytei ni sillee ois sit kiva mennä yöks jollekkii ja jutella koko yö vaa 1D:stä Very Happy Ja joo tottakai tutustuttais ennen ja kaikkee, mut ei tarvii pelätä oon iha normaali tyttönen Smile En tiiä miks kysyin tätä jo nyt, tuli vaa mielee Very Happy

Tervetuloo meille (: mä haluun jonkun tänne mun seuraks sen keikan jälkeen ja ku mullakaan ei oo silleen ketään kamuu jotka oikeesti fanittais niitä nii sit ois nii ihanaa jos ois joku kamu jonka kaa puhuu kaikest (:

85RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ma 19 Maalis 2012 - 10:56

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:Miksi, oi miksi kaikissa muissa kouluissa & kaupungeissa on oikeesti kivoja ja muutenkin täydellisiltä vaikuttavia poikia mut kuitenki omassa koulussa ja lähiympäristössä yleensäkkii tuntuu olevan oikeesti ne joiden aivotoiminta näyttää jääneen esikoulutasolle? Miks ulkona sataa lunta vaikka eile vielä näytti ihanan keväiseltä? Miks kouluaamusin väsyttää, mut viikonloppuaamuina ei?

Rupesin ajattelemaa syvällisiä! Tai no jooo, tosi syvällisiä D: HEI mulle tuli mielee muute yks juttu, mut ei se mitää jos kukaa ei suostu tähä Very Happy mut siis jos, siis iso jos, 1D tulee Suomeen joskus tulevaisuudessa, nii olisko joku halukas lähtemää mun seuraks sinne keikalle (ja ehkä mahdollisesti majottaa mua yheks yöks luokseen)? Mulla ei oo ketää kaverii kuka kuuntelis 1D:tä ja en yksinkää haluis mennä ja niii. Ja asun niin kaukana pääkaupunkiseudusta et en tiiä saisinko mitää kyytei ni sillee ois sit kiva mennä yöks jollekkii ja jutella koko yö vaa 1D:stä Very Happy Ja joo tottakai tutustuttais ennen ja kaikkee, mut ei tarvii pelätä oon iha normaali tyttönen Smile En tiiä miks kysyin tätä jo nyt, tuli vaa mielee Very Happy

mä mietin eile tota iha samaa asiaa ku kelasin kui perseest meil oli koulus ku mun yks kaveripoika oli espanjas XD ja kaikki muut jätkät meijä koulus ja koko lähiseudul tuntuu oleva joko yhes jonku kaa tai sitte kehitys jääny 1lk tasolle.. :d && JUST KU OLI LUMET SULAMAS NI SITÄ TULEE LISÄÄ ? Sad mä toivoin jo et tulis kesä ♥️

Jaja,, meille mahollisesti vois tulla,, mietin et jos mun yks toinenki kaveri tulis ja oltais sitte kolmistaa meillä ensi yöt ja sitte mentäis yhes sinne keikalle ? (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

86RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ma 19 Maalis 2012 - 11:01

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:Miksi, oi miksi kaikissa muissa kouluissa & kaupungeissa on oikeesti kivoja ja muutenkin täydellisiltä vaikuttavia poikia mut kuitenki omassa koulussa ja lähiympäristössä yleensäkkii tuntuu olevan oikeesti ne joiden aivotoiminta näyttää jääneen esikoulutasolle? Miks ulkona sataa lunta vaikka eile vielä näytti ihanan keväiseltä? Miks kouluaamusin väsyttää, mut viikonloppuaamuina ei?

ensinnäki, meillä päin ei oo mun mielestä satanu lunta... ja meijän koulun pojat on tosi outoj (on siellä pari kivaaki:D) jotkut:D Ja sit et toi kuulosti tosi hauskalta "jutella koko yö 1D:stä" ku nimittäin ei mullakaan oo ketää kaverii joka kuuntelee/fanittaa 1D:tä ni ois ihanaa, mutta kun minäkin asun aikas kaukana Helsingistä ni ei järkevääSad

Ps. Mä oon ajatellu raahata äitin mun kans kattoo 1D:tä sit ku ne tulee... vähän boring seura mut ainaski parempi ku et ei pääsis ollenkaa:D

87RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ma 19 Maalis 2012 - 11:21

jonskauu

jonskauu

vilqu kirjoitti:ensinnäki, meillä päin ei oo mun mielestä satanu lunta... ja meijän koulun pojat on tosi outoj (on siellä pari kivaaki:D) jotkut:D Ja sit et toi kuulosti tosi hauskalta "jutella koko yö 1D:stä" ku nimittäin ei mullakaan oo ketää kaverii joka kuuntelee/fanittaa 1D:tä ni ois ihanaa, mutta kun minäkin asun aikas kaukana Helsingistä ni ei järkevääSad

Ps. Mä oon ajatellu raahata äitin mun kans kattoo 1D:tä sit ku ne tulee... vähän boring seura mut ainaski parempi ku et ei pääsis ollenkaa:D

Meillä on satanu ihan koko päivän tommosta räntää ja lunta Very Happy mun kaverit on aina sillee jos puhun 1D:stä, et joo... ok.. ja sit ne vaihtaa puheenaihetta Sad yhyy. Ja hei sä sentää saat äitis mukaa! Mun äiti pyörittää silmiään mulle ja sanoo: sä oot hei jo 17, eiks toi mee vähä yli? En oo ees vielä 17, tunnen itteni äitin takia vanhaks =(

88RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ma 19 Maalis 2012 - 11:25

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:ensinnäki, meillä päin ei oo mun mielestä satanu lunta... ja meijän koulun pojat on tosi outoj (on siellä pari kivaaki:D) jotkut:D Ja sit et toi kuulosti tosi hauskalta "jutella koko yö 1D:stä" ku nimittäin ei mullakaan oo ketää kaverii joka kuuntelee/fanittaa 1D:tä ni ois ihanaa, mutta kun minäkin asun aikas kaukana Helsingistä ni ei järkevääSad

Meillä on satanu ihan koko päivän tommosta räntää ja lunta Very Happy mun kaverit on aina sillee jos puhun 1D:stä, et joo... ok.. ja sit ne vaihtaa puheenaihetta Sad yhyy. Ja hei sä sentää saat äitis mukaa! Mun äiti pyörittää silmiään mulle ja sanoo: sä oot hei jo 17, eiks toi mee vähä yli? En oo ees vielä 17, tunnen itteni äitin takia vanhaks =(
Voi sua! No totuus siis on se et äiti ei tie vielä et se tulee sinne mun kaa mut kyll se tulee!Very Happy Mulla on IHAN SAMA kavereiden suhteen! ARK!

89RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ma 19 Maalis 2012 - 12:50

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:

Äh,, tosi ärsyttävää tollanen. Taisiis kun ei fanittamiselle oo mitää ikärajaa. Mun äidilläki on yks about 30v työkaveri joka fanittaa yhtä bändii edelleen. Seki on siis aikuine eikä kenenkää mielest oo outoo et se kiertää eri maissa sen bändin perässä(mulla ois muistikuva et 6 maata ?).
Ja sitte kaverit. Ikuine directionereide ongelma :d Mul on itelläni 4 kaverii jotka tykkää niide musast mut niist 2 ei ees muista poikie nimii ja yks on kokoaja et "kyl mäki tykkään siit bändist mut Nea toi menee jo vähä yli ..." Jos mä vaik katon jotai 1D videoit ruokiksel ku mul on tylsää. Se on tosi rasittavaa xd

90RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ma 19 Maalis 2012 - 21:18

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:

Meillä on satanu ihan koko päivän tommosta räntää ja lunta :D mun kaverit on aina sillee jos puhun 1D:stä, et joo... ok.. ja sit ne vaihtaa puheenaihetta :( yhyy. Ja hei sä sentää saat äitis mukaa! Mun äiti pyörittää silmiään mulle ja sanoo: sä oot hei jo 17, eiks toi mee vähä yli? En oo ees vielä 17, tunnen itteni äitin takia vanhaks =(
Äh,, tosi ärsyttävää tollanen. Taisiis kun ei fanittamiselle oo mitää ikärajaa. Mun äidilläki on yks about 30v työkaveri joka fanittaa yhtä bändii edelleen. Seki on siis aikuine eikä kenenkää mielest oo outoo et se kiertää eri maissa sen bändin perässä(mulla ois muistikuva et 6 maata ?).
Ja sitte kaverit. Ikuine directionereide ongelma :d Mul on itelläni 4 kaverii jotka tykkää niide musast mut niist 2 ei ees muista poikie nimii ja yks on kokoaja et "kyl mäki tykkään siit bändist mut Nea toi menee jo vähä yli ..." Jos mä vaik katon jotai 1D videoit ruokiksel ku mul on tylsää. Se on tosi rasittavaa xd
Mä taas tunnen aika monta aikuista ihmistä jotka kiertää yhen bändin perässä ympäri maailmaa. Ja ite liityn tähän jengiin mukaan kun ikä riittää, silloin kyllä lähen myös One Directionin keikoille. Fanittamiseen ei ole mitään tiettyä ikärajaa.

91RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 5:37

bewareofaino

bewareofaino

mä mietin näitä samoja juttuja liian usein... varsinkin toi eka, joka ikinen meidän luokkalainen poika on kehitykseltään jäljessä ainakin 6 vuotta. Ja se saa ne vaikuttamaan epänormaaleilta. Ja pahinta tässä on se että joudun kestään niitä idiootteja vielä yli vuoden samalla luokalla. Tulee olemaan helvettiä. Mää muutan pois täältä, vaikka Ylöjärvelle, siinä toivossa että siä on järkeviä ihmisiä...

92RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 5:47

nealoves1D

nealoves1D

tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Tutustuttais tietty jo enne sitä ja jos pystyis ni oltais jommallakummalla yöt enne ku lähetää (::

En nyt oo sitte yhtää varma et _jos_ nil tulee keikkaa ni saanko ees lähtee sinne mutta jos saan lähtee ni sitte (::

93RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 5:58

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä oon aatellu saaha mun tädin sinne mukaa ku äiti ei kuiteskaa tulis.Äiti sano että mun täti (btw se on 16 nuorempi ku äiti ja 13 vuotta vanhempi ku minä)tulis varmaa iha mielellään mukaan johonki hesaan vaikka 1D ei siihen kyl oikee iskekkään.mutta sitte jos sen miesystäväki tulis ni...ei herranjestas vaikea kuvitella jotai vähä yli 30 vuotiasta miestä 1D'n keikalle...

94RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 6:09

Veeranen

Veeranen

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Mä oon aatellu saaha mun tädin sinne mukaa ku äiti ei kuiteskaa tulis.Äiti sano että mun täti (btw se on 16 nuorempi ku äiti ja 13 vuotta vanhempi ku minä)tulis varmaa iha mielellään mukaan johonki hesaan vaikka 1D ei siihen kyl oikee iskekkään.mutta sitte jos sen miesystäväki tulis ni...ei herranjestas vaikea kuvitella jotai vähä yli 30 vuotiasta miestä 1D'n keikalle...

sit se oliski joku iso fani ja tulis sinne sun kans hyppiii ja kiljuu/huutaa..? o.o

95RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 6:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:

sit se oliski joku iso fani ja tulis sinne sun kans hyppiii ja kiljuu/huutaa..? o.o
se vasta oiski tyylikästä

96RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 6:58

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Tutustuttais tietty jo enne sitä ja jos pystyis ni oltais jommallakummalla yöt enne ku lähetää (::

En nyt oo sitte yhtää varma et _jos_ nil tulee keikkaa ni saanko ees lähtee sinne mutta jos saan lähtee ni sitte (::

Haluisin ihan sairaasti päästä sinne, mut yks ihmine esteenä..... äiti -.-

97RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 7:00

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:

mullaki on iha sama ongelma... se ei oo viel kieltänykkää mut ei se kyl oo suostunu ...... xd ja toine ongelma on raha,, oltii just ulkomail ja mä lähen EHKÄ britteihi kesäl viikoks ja sitte mun on kielikurssi(3vkoo maltal) ja sitte nää suunnittelee jo ens talvelle ulkomaanmatkaa ni se sano kans et jos mä saan rahat jostai ni tää vois olla realistisempaa xd

98RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 7:21

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:
bO0m kirjoitti:

mullaki on iha sama ongelma... se ei oo viel kieltänykkää mut ei se kyl oo suostunu ...... xd ja toine ongelma on raha,, oltii just ulkomail ja mä lähen EHKÄ britteihi kesäl viikoks ja sitte mun on kielikurssi(3vkoo maltal) ja sitte nää suunnittelee jo ens talvelle ulkomaanmatkaa ni se sano kans et jos mä saan rahat jostai ni tää vois olla realistisempaa xd

No mut ehkä jos säästäisit jonki verran rahaa nii ne suhtautuis myönteisemmi? (; Ja vautsi sul on ihania matkasuunnitelmii! :o mä meen vast ekaa kertaa etelään tänä kesänä, sisiliaan<3 :D

99RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 8:00

Insku

Insku

Hei mä ehkä mahollisesti, mut mun äiti jo ilmotti tulevansa mun kanssa (kyllä, keikallekkin asti) ruotsiin, jos niillä on keikka siellä kesällä Very Happy Mut olishan kaverikin ihan mukava juttu (:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

100RANDOM!!!! 2 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 8:10

jonskauu

jonskauu

Mä ehkä saattaisin päästä! =)

Ja sit tonne aikasemmi ku olin laittanu, että tarviisin jotai yöpaikkaa joskus kun poitsut saapuvat tänne Suomeenkin, ni varautukaa sitte joku majottamaan mut! Very Happy En vie paljoo tilaa, mut varatkaa jääkaappi täytee ruokaa Smile

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Similar topics

-

» RANDOM #14
» RANDOM #15
» RANDOM!!!!
» Random #15
» RANDOM #17

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa