First topic message reminder :
Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!
(uusi aihe, koska aikaisemmassa oli jo yli 100 viestiä)
(uusi aihe, koska aikaisemmassa oli jo yli 100 viestiä)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Suomi ei kuulu tohon kilpailualueeseen näemmä, kun luin noita 'official rules' vai mikä olikaan :cvilqu kirjoitti:http://winit.mmm-mag.com/enter/drawing/34ad9d4978839331ce4fe769f190a7180211ac8c
Vähä siistii!
Ei nii:( mut silti vähän siisti jos pääsis tollaseen:DInsku kirjoitti:Suomi ei kuulu tohon kilpailualueeseen näemmä, kun luin noita 'official rules' vai mikä olikaan :cvilqu kirjoitti:http://winit.mmm-mag.com/enter/drawing/34ad9d4978839331ce4fe769f190a7180211ac8c
Vähä siistii!
on se kyl vaa nii kivaa asuu suomes :dInsku kirjoitti:Suomi ei kuulu tohon kilpailualueeseen näemmä, kun luin noita 'official rules' vai mikä olikaan :cvilqu kirjoitti:http://winit.mmm-mag.com/enter/drawing/34ad9d4978839331ce4fe769f190a7180211ac8c
Vähä siistii!
hitsiiii , oon kyllä super kade sille joka ton voittaa ! on ihanaa asuu suomessa ^...emmaLOVESnilla kirjoitti:on se kyl vaa nii kivaa asuu suomes :dInsku kirjoitti:Suomi ei kuulu tohon kilpailualueeseen näemmä, kun luin noita 'official rules' vai mikä olikaan :cvilqu kirjoitti:http://winit.mmm-mag.com/enter/drawing/34ad9d4978839331ce4fe769f190a7180211ac8c
Vähä siistii!
jonskauu kirjoitti:Rupesin ajattelemaa syvällisiä! Tai no jooo, tosi syvällisiä D: HEI mulle tuli mielee muute yks juttu, mut ei se mitää jos kukaa ei suostu tähä mut siis jos, siis iso jos, 1D tulee Suomeen joskus tulevaisuudessa, nii olisko joku halukas lähtemää mun seuraks sinne keikalle (ja ehkä mahdollisesti majottaa mua yheks yöks luokseen)? Mulla ei oo ketää kaverii kuka kuuntelis 1D:tä ja en yksinkää haluis mennä ja niii. Ja asun niin kaukana pääkaupunkiseudusta et en tiiä saisinko mitää kyytei ni sillee ois sit kiva mennä yöks jollekkii ja jutella koko yö vaa 1D:stä Ja joo tottakai tutustuttais ennen ja kaikkee, mut ei tarvii pelätä oon iha normaali tyttönen En tiiä miks kysyin tätä jo nyt, tuli vaa mielee
jonskauu kirjoitti:Miksi, oi miksi kaikissa muissa kouluissa & kaupungeissa on oikeesti kivoja ja muutenkin täydellisiltä vaikuttavia poikia mut kuitenki omassa koulussa ja lähiympäristössä yleensäkkii tuntuu olevan oikeesti ne joiden aivotoiminta näyttää jääneen esikoulutasolle? Miks ulkona sataa lunta vaikka eile vielä näytti ihanan keväiseltä? Miks kouluaamusin väsyttää, mut viikonloppuaamuina ei?
Rupesin ajattelemaa syvällisiä! Tai no jooo, tosi syvällisiä D: HEI mulle tuli mielee muute yks juttu, mut ei se mitää jos kukaa ei suostu tähä mut siis jos, siis iso jos, 1D tulee Suomeen joskus tulevaisuudessa, nii olisko joku halukas lähtemää mun seuraks sinne keikalle (ja ehkä mahdollisesti majottaa mua yheks yöks luokseen)? Mulla ei oo ketää kaverii kuka kuuntelis 1D:tä ja en yksinkää haluis mennä ja niii. Ja asun niin kaukana pääkaupunkiseudusta et en tiiä saisinko mitää kyytei ni sillee ois sit kiva mennä yöks jollekkii ja jutella koko yö vaa 1D:stä Ja joo tottakai tutustuttais ennen ja kaikkee, mut ei tarvii pelätä oon iha normaali tyttönen En tiiä miks kysyin tätä jo nyt, tuli vaa mielee
ensinnäki, meillä päin ei oo mun mielestä satanu lunta... ja meijän koulun pojat on tosi outoj (on siellä pari kivaaki:D) jotkut:D Ja sit et toi kuulosti tosi hauskalta "jutella koko yö 1D:stä" ku nimittäin ei mullakaan oo ketää kaverii joka kuuntelee/fanittaa 1D:tä ni ois ihanaa, mutta kun minäkin asun aikas kaukana Helsingistä ni ei järkevääjonskauu kirjoitti:Miksi, oi miksi kaikissa muissa kouluissa & kaupungeissa on oikeesti kivoja ja muutenkin täydellisiltä vaikuttavia poikia mut kuitenki omassa koulussa ja lähiympäristössä yleensäkkii tuntuu olevan oikeesti ne joiden aivotoiminta näyttää jääneen esikoulutasolle? Miks ulkona sataa lunta vaikka eile vielä näytti ihanan keväiseltä? Miks kouluaamusin väsyttää, mut viikonloppuaamuina ei?
Rupesin ajattelemaa syvällisiä! Tai no jooo, tosi syvällisiä D: HEI mulle tuli mielee muute yks juttu, mut ei se mitää jos kukaa ei suostu tähä mut siis jos, siis iso jos, 1D tulee Suomeen joskus tulevaisuudessa, nii olisko joku halukas lähtemää mun seuraks sinne keikalle (ja ehkä mahdollisesti majottaa mua yheks yöks luokseen)? Mulla ei oo ketää kaverii kuka kuuntelis 1D:tä ja en yksinkää haluis mennä ja niii. Ja asun niin kaukana pääkaupunkiseudusta et en tiiä saisinko mitää kyytei ni sillee ois sit kiva mennä yöks jollekkii ja jutella koko yö vaa 1D:stä Ja joo tottakai tutustuttais ennen ja kaikkee, mut ei tarvii pelätä oon iha normaali tyttönen En tiiä miks kysyin tätä jo nyt, tuli vaa mielee
vilqu kirjoitti:ensinnäki, meillä päin ei oo mun mielestä satanu lunta... ja meijän koulun pojat on tosi outoj (on siellä pari kivaaki:D) jotkut:D Ja sit et toi kuulosti tosi hauskalta "jutella koko yö 1D:stä" ku nimittäin ei mullakaan oo ketää kaverii joka kuuntelee/fanittaa 1D:tä ni ois ihanaa, mutta kun minäkin asun aikas kaukana Helsingistä ni ei järkevää
Ps. Mä oon ajatellu raahata äitin mun kans kattoo 1D:tä sit ku ne tulee... vähän boring seura mut ainaski parempi ku et ei pääsis ollenkaa:D
Voi sua! No totuus siis on se et äiti ei tie vielä et se tulee sinne mun kaa mut kyll se tulee! Mulla on IHAN SAMA kavereiden suhteen! ARK!jonskauu kirjoitti:vilqu kirjoitti:ensinnäki, meillä päin ei oo mun mielestä satanu lunta... ja meijän koulun pojat on tosi outoj (on siellä pari kivaaki:D) jotkut:D Ja sit et toi kuulosti tosi hauskalta "jutella koko yö 1D:stä" ku nimittäin ei mullakaan oo ketää kaverii joka kuuntelee/fanittaa 1D:tä ni ois ihanaa, mutta kun minäkin asun aikas kaukana Helsingistä ni ei järkevää
Ps. Mä oon ajatellu raahata äitin mun kans kattoo 1D:tä sit ku ne tulee... vähän boring seura mut ainaski parempi ku et ei pääsis ollenkaa:D
Meillä on satanu ihan koko päivän tommosta räntää ja lunta mun kaverit on aina sillee jos puhun 1D:stä, et joo... ok.. ja sit ne vaihtaa puheenaihetta yhyy. Ja hei sä sentää saat äitis mukaa! Mun äiti pyörittää silmiään mulle ja sanoo: sä oot hei jo 17, eiks toi mee vähä yli? En oo ees vielä 17, tunnen itteni äitin takia vanhaks =(
Äh,, tosi ärsyttävää tollanen. Taisiis kun ei fanittamiselle oo mitää ikärajaa. Mun äidilläki on yks about 30v työkaveri joka fanittaa yhtä bändii edelleen. Seki on siis aikuine eikä kenenkää mielest oo outoo et se kiertää eri maissa sen bändin perässä(mulla ois muistikuva et 6 maata ?).jonskauu kirjoitti:
Meillä on satanu ihan koko päivän tommosta räntää ja lunta mun kaverit on aina sillee jos puhun 1D:stä, et joo... ok.. ja sit ne vaihtaa puheenaihetta yhyy. Ja hei sä sentää saat äitis mukaa! Mun äiti pyörittää silmiään mulle ja sanoo: sä oot hei jo 17, eiks toi mee vähä yli? En oo ees vielä 17, tunnen itteni äitin takia vanhaks =(
Mä taas tunnen aika monta aikuista ihmistä jotka kiertää yhen bändin perässä ympäri maailmaa. Ja ite liityn tähän jengiin mukaan kun ikä riittää, silloin kyllä lähen myös One Directionin keikoille. Fanittamiseen ei ole mitään tiettyä ikärajaa.nealoves1D kirjoitti:Äh,, tosi ärsyttävää tollanen. Taisiis kun ei fanittamiselle oo mitää ikärajaa. Mun äidilläki on yks about 30v työkaveri joka fanittaa yhtä bändii edelleen. Seki on siis aikuine eikä kenenkää mielest oo outoo et se kiertää eri maissa sen bändin perässä(mulla ois muistikuva et 6 maata ?).jonskauu kirjoitti:
Meillä on satanu ihan koko päivän tommosta räntää ja lunta :D mun kaverit on aina sillee jos puhun 1D:stä, et joo... ok.. ja sit ne vaihtaa puheenaihetta :( yhyy. Ja hei sä sentää saat äitis mukaa! Mun äiti pyörittää silmiään mulle ja sanoo: sä oot hei jo 17, eiks toi mee vähä yli? En oo ees vielä 17, tunnen itteni äitin takia vanhaks =(
Ja sitte kaverit. Ikuine directionereide ongelma :d Mul on itelläni 4 kaverii jotka tykkää niide musast mut niist 2 ei ees muista poikie nimii ja yks on kokoaja et "kyl mäki tykkään siit bändist mut Nea toi menee jo vähä yli ..." Jos mä vaik katon jotai 1D videoit ruokiksel ku mul on tylsää. Se on tosi rasittavaa xd
mä mietin näitä samoja juttuja liian usein... varsinkin toi eka, joka ikinen meidän luokkalainen poika on kehitykseltään jäljessä ainakin 6 vuotta. Ja se saa ne vaikuttamaan epänormaaleilta. Ja pahinta tässä on se että joudun kestään niitä idiootteja vielä yli vuoden samalla luokalla. Tulee olemaan helvettiä. Mää muutan pois täältä, vaikka Ylöjärvelle, siinä toivossa että siä on järkeviä ihmisiä...jonskauu kirjoitti:Miksi, oi miksi kaikissa muissa kouluissa & kaupungeissa on oikeesti kivoja ja muutenkin täydellisiltä vaikuttavia poikia mut kuitenki omassa koulussa ja lähiympäristössä yleensäkkii tuntuu olevan oikeesti ne joiden aivotoiminta näyttää jääneen esikoulutasolle? Miks ulkona sataa lunta vaikka eile vielä näytti ihanan keväiseltä? Miks kouluaamusin väsyttää, mut viikonloppuaamuina ei?
Mä oon aatellu saaha mun tädin sinne mukaa ku äiti ei kuiteskaa tulis.Äiti sano että mun täti (btw se on 16 nuorempi ku äiti ja 13 vuotta vanhempi ku minä)tulis varmaa iha mielellään mukaan johonki hesaan vaikka 1D ei siihen kyl oikee iskekkään.mutta sitte jos sen miesystäväki tulis ni...ei herranjestas vaikea kuvitella jotai vähä yli 30 vuotiasta miestä 1D'n keikalle...Ps. Mä oon ajatellu raahata äitin mun kans kattoo 1D:tä sit ku ne tulee... vähän boring seura mut ainaski parempi ku et ei pääsis ollenkaa:D
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mä oon aatellu saaha mun tädin sinne mukaa ku äiti ei kuiteskaa tulis.Äiti sano että mun täti (btw se on 16 nuorempi ku äiti ja 13 vuotta vanhempi ku minä)tulis varmaa iha mielellään mukaan johonki hesaan vaikka 1D ei siihen kyl oikee iskekkään.mutta sitte jos sen miesystäväki tulis ni...ei herranjestas vaikea kuvitella jotai vähä yli 30 vuotiasta miestä 1D'n keikalle...Ps. Mä oon ajatellu raahata äitin mun kans kattoo 1D:tä sit ku ne tulee... vähän boring seura mut ainaski parempi ku et ei pääsis ollenkaa:D
se vasta oiski tyylikästäVeeranen kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mä oon aatellu saaha mun tädin sinne mukaa ku äiti ei kuiteskaa tulis.Äiti sano että mun täti (btw se on 16 nuorempi ku äiti ja 13 vuotta vanhempi ku minä)tulis varmaa iha mielellään mukaan johonki hesaan vaikka 1D ei siihen kyl oikee iskekkään.mutta sitte jos sen miesystäväki tulis ni...ei herranjestas vaikea kuvitella jotai vähä yli 30 vuotiasta miestä 1D'n keikalle...Ps. Mä oon ajatellu raahata äitin mun kans kattoo 1D:tä sit ku ne tulee... vähän boring seura mut ainaski parempi ku et ei pääsis ollenkaa:D
sit se oliski joku iso fani ja tulis sinne sun kans hyppiii ja kiljuu/huutaa..? o.o
nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Tutustuttais tietty jo enne sitä ja jos pystyis ni oltais jommallakummalla yöt enne ku lähetää (::
En nyt oo sitte yhtää varma et _jos_ nil tulee keikkaa ni saanko ees lähtee sinne mutta jos saan lähtee ni sitte (::
bO0m kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Tutustuttais tietty jo enne sitä ja jos pystyis ni oltais jommallakummalla yöt enne ku lähetää (::
En nyt oo sitte yhtää varma et _jos_ nil tulee keikkaa ni saanko ees lähtee sinne mutta jos saan lähtee ni sitte (::
Haluisin ihan sairaasti päästä sinne, mut yks ihmine esteenä..... äiti -.-
nealoves1D kirjoitti:bO0m kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Haluisin ihan sairaasti päästä sinne, mut yks ihmine esteenä..... äiti -.-
mullaki on iha sama ongelma... se ei oo viel kieltänykkää mut ei se kyl oo suostunu ...... xd ja toine ongelma on raha,, oltii just ulkomail ja mä lähen EHKÄ britteihi kesäl viikoks ja sitte mun on kielikurssi(3vkoo maltal) ja sitte nää suunnittelee jo ens talvelle ulkomaanmatkaa ni se sano kans et jos mä saan rahat jostai ni tää vois olla realistisempaa xd
Hei mä ehkä mahollisesti, mut mun äiti jo ilmotti tulevansa mun kanssa (kyllä, keikallekkin asti) ruotsiin, jos niillä on keikka siellä kesällä Mut olishan kaverikin ihan mukava juttu (:nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa