One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM!!!! 2

+14
hymypeppuun
emmaLOVESnilla
Sophie_Malik
hennoaa
bewareofaino
jonskauu
militsii
Peetu
Niall_Horan_lover
vilqu
Veeranen
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
Sara-Maria
18 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty RANDOM!!!! 2 Su 19 Helmi 2012 - 10:51

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

First topic message reminder :

Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!

(uusi aihe, koska aikaisemmassa oli jo yli 100 viestiä)

https://facebook.com/OneDirectionFinland

51RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 4 Maalis 2012 - 6:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ahahah :D mun se 4v pikkusisko sano n.tunti sitte autos mun iskälle "kuka on parhain Harry Louis Zayn Niall vai Liam?Mun mielestä Harry" ja iskä sano et se ei ees tiiä ketä ne on ja sit mä sanoin että "mehä kuunnellaan niitä just".Sit Emmi kyseli koko matkan "kuka nyt laulaa?" "nyt laulaa Harry eikö nii?" "koska Harry taas laulaa?"
Oon opettanut sen tollaseks tai siis elinympäristö vaikuttaa nii et se on oppinu ite :D

52RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 4 Maalis 2012 - 7:09

militsii

militsii

Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahah :D mun se 4v pikkusisko sano n.tunti sitte autos mun iskälle "kuka on parhain Harry Louis Zayn Niall vai Liam?Mun mielestä Harry" ja iskä sano et se ei ees tiiä ketä ne on ja sit mä sanoin että "mehä kuunnellaan niitä just".Sit Emmi kyseli koko matkan "kuka nyt laulaa?" "nyt laulaa Harry eikö nii?" "koska Harry taas laulaa?"
Oon opettanut sen tollaseks tai siis elinympäristö vaikuttaa nii et se on oppinu ite :D

Haha voi sulosta♥ Mun pikkusisko on vähän yli kuukauden päästä vasta 3, nii se ei oo ihan noin viisas mut aina jos kuuntelen One Directionia nii se tunnistaa ne biisit ja sanoo heti kaikkee "Millan lemppari!!" (mun nimi on siis Milla :D) ja muutaman biisin aikana yrittää laulaa mukana.

http://dream-it-milla.blogspot.com

53RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 4 Maalis 2012 - 10:11

vilqu

vilqu

militsii kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahah Very Happy mun se 4v pikkusisko sano n.tunti sitte autos mun iskälle "kuka on parhain Harry Louis Zayn Niall vai Liam?Mun mielestä Harry" ja iskä sano et se ei ees tiiä ketä ne on ja sit mä sanoin että "mehä kuunnellaan niitä just".Sit Emmi kyseli koko matkan "kuka nyt laulaa?" "nyt laulaa Harry eikö nii?" "koska Harry taas laulaa?"
Oon opettanut sen tollaseks tai siis elinympäristö vaikuttaa nii et se on oppinu ite Very Happy

Haha voi sulosta♥️ Mun pikkusisko on vähän yli kuukauden päästä vasta 3, nii se ei oo ihan noin viisas mut aina jos kuuntelen One Directionia nii se tunnistaa ne biisit ja sanoo heti kaikkee "Millan lemppari!!" (mun nimi on siis Milla Very Happy) ja muutaman biisin aikana yrittää laulaa mukana.
Teijän pikkusiskot on ihania! Mä juttelen aina isosiskon kanssa 1D:stäVery Happy Kuunneltiin tänään matkalla meri teijoon 1D:tä autossa äitin kaa ja olin hyvin yllättynyt ja sillee hyvä äiti ku hän laitto aina välillä kovemmalle ku se tuli jossain vaiheessa vähän hiljaa et ei ees kuullu mitääVery Happy Mä lauloin mukana kaikki kappaleet ja äiti varmasti huomas sen:D

54RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 4 Maalis 2012 - 10:19

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
militsii kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:ahahah Very Happy mun se 4v pikkusisko sano n.tunti sitte autos mun iskälle "kuka on parhain Harry Louis Zayn Niall vai Liam?Mun mielestä Harry" ja iskä sano et se ei ees tiiä ketä ne on ja sit mä sanoin että "mehä kuunnellaan niitä just".Sit Emmi kyseli koko matkan "kuka nyt laulaa?" "nyt laulaa Harry eikö nii?" "koska Harry taas laulaa?"
Oon opettanut sen tollaseks tai siis elinympäristö vaikuttaa nii et se on oppinu ite Very Happy

Haha voi sulosta♥️ Mun pikkusisko on vähän yli kuukauden päästä vasta 3, nii se ei oo ihan noin viisas mut aina jos kuuntelen One Directionia nii se tunnistaa ne biisit ja sanoo heti kaikkee "Millan lemppari!!" (mun nimi on siis Milla Very Happy) ja muutaman biisin aikana yrittää laulaa mukana.
Teijän pikkusiskot on ihania! Mä juttelen aina isosiskon kanssa 1D:stäVery Happy Kuunneltiin tänään matkalla meri teijoon 1D:tä autossa äitin kaa ja olin hyvin yllättynyt ja sillee hyvä äiti ku hän laitto aina välillä kovemmalle ku se tuli jossain vaiheessa vähän hiljaa et ei ees kuullu mitääVery Happy Mä lauloin mukana kaikki kappaleet ja äiti varmasti huomas sen:D

oispa mulla tollanen sisko Very Happy:D se vaa aina jaksaa valittaa D:

55RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 4 Maalis 2012 - 23:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
militsii kirjoitti:

ihana ♥️ meillä "äiti mikset sä antanu essin kattoa Harry ohjelmaa" siis ku valitin sille että en saa kattoo sellasta ohjelmaa jossa Harry,Louis,Liam Niall ja Zayn saa palkinnon,ku muuten se ei olis tajunnu.
Nyt iskäki on meillä taipunu kuuntelee 1D'tä autossa :--).
Kyllä siitä sunki pikkusiskosta tulee varmaan kans Directioner ku tietää jo laulut noin(vaikkei nimeltä tunnistaiskaa)

56RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 6 Maalis 2012 - 12:27

militsii

militsii

Oon ollut tänään kipeenä kotona, mut kaverilta tuli viesti et jollain pikkuseiskalla meiä koulus on vaaleenpunanen huppari jossa lukee et "Keep calm and listen to One Direction", et kelpais varmaa mullekki. No kelpais kyl paremmi kui hyvin Very Happy Oon monesti jo meinannukki osaa 1D-paidan tai hupparin mut ainoo este on raha, mul ei oo kertakaikkiaa yhtään rahaa ku kaikki meni uuteen läppäriin.. Kesää odotellessa, kesätyöt♥️

Ja moi vaan jos sä samainen henkilö luet tätä, tää voi olla hyvin mahdollista koska mut tunnistaa täältä helposti blogin osotteen vuoksi, nii jos tää ihminen on tääl forkal nii iha varmaa tajuu et puhun siitä, koska meidän koulu ny on pikkukoulu ja kaikki suunnilleen tietää toisensa.

57RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 6 Maalis 2012 - 13:18

Sophie_Malik

Sophie_Malik

En nyt tienny mihin heitän tän kyssärin, mut siis mulla on yks Zayn-fanfic ja aattelin, että haluisin sille lukijoita, niin voisinkohan mä mahdollisesti tehdä sille ficille oman aiheen tuonne "Fanart" tai "Leikkikenttä" -osioon?

http://unfaithful-mind.blogspot.com

58RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 6 Maalis 2012 - 13:57

militsii

militsii

Sophie_Malik kirjoitti:En nyt tienny mihin heitän tän kyssärin, mut siis mulla on yks Zayn-fanfic ja aattelin, että haluisin sille lukijoita, niin voisinkohan mä mahdollisesti tehdä sille ficille oman aiheen tuonne "Fanart" tai "Leikkikenttä" -osioon?

Juu tee vaan! Fanarttiin sopis paremmin :)

59RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ke 7 Maalis 2012 - 10:19

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
militsii kirjoitti:

ihana ♥️ meillä "äiti mikset sä antanu essin kattoa Harry ohjelmaa" siis ku valitin sille että en saa kattoo sellasta ohjelmaa jossa Harry,Louis,Liam Niall ja Zayn saa palkinnon,ku muuten se ei olis tajunnu.
Nyt iskäki on meillä taipunu kuuntelee 1D'tä autossa :--).
Kyllä siitä sunki pikkusiskosta tulee varmaan kans Directioner ku tietää jo laulut noin(vaikkei nimeltä tunnistaiskaa)
Voi teijän siskoja! Mä oon ylpee meijän vanhemmist ku sentään jo tietää et oon ihans ekasin 1D:stäVery Happy

60RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 11 Maalis 2012 - 21:21

Peetu

Peetu

puoli tuntia ennen kouluun lähtöä on täydellinen aika tehdä enkun kirja-analyysi alusta loppuun (:

61RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 11 Maalis 2012 - 22:19

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:puoli tuntia ennen kouluun lähtöä on täydellinen aika tehdä enkun kirja-analyysi alusta loppuun (:

ja rupee lukee kokeisiin xd

62RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 11 Maalis 2012 - 22:34

nealoves1D

nealoves1D

kerranki oisin saanu nukkuu melkee kymmenee mut sitte heräsin jo nyt :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

63RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Su 11 Maalis 2012 - 23:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tää on kyllä aika randommm.Mä tajusin just että me lauletaan koulussa lähes KOKO AJAN välitunneilla.Yleensä 1D'tä mutta kyllä joskus jtn muutakin tai siis jos vaikka mulla soi joku biisi mielessä ni sanon mun kavereille että mulla soi mielessä (esim) WMYB ja sitte me ruvetaan laulaa sitä.Ja joskus vaa huviksee.Eka kaikki katto vähä päälle mutta tätä on jatkunu jo nii kauan että ei kukaan ees pidä sitä enään minään.Joskus sanoo että "mikä toiki laulu nyt taas on"

nealoves1D kirjoitti:kerranki oisin saanu nukkuu melkee kymmenee mut sitte heräsin jo nyt :d
Mulla kävi tänää sama :/ ironisesti ihanaa

64RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 13 Maalis 2012 - 10:51

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tää on kyllä aika randommm.Mä tajusin just että me lauletaan koulussa lähes KOKO AJAN välitunneilla.Yleensä 1D'tä mutta kyllä joskus jtn muutakin tai siis jos vaikka mulla soi joku biisi mielessä ni sanon mun kavereille että mulla soi mielessä (esim) WMYB ja sitte me ruvetaan laulaa sitä.Ja joskus vaa huviksee.Eka kaikki katto vähä päälle mutta tätä on jatkunu jo nii kauan että ei kukaan ees pidä sitä enään minään.Joskus sanoo että "mikä toiki laulu nyt taas on"

Minä ja sisko lauletaan aina! oikeesti, varsinki saunassa:D

65RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ke 14 Maalis 2012 - 4:12

vilqu

vilqu

Toi oli tosi outoa! Kaks meijän koulun neelosta tuli pimpottaa ja kysy et oonko nähny kahta pinkki takkista poikaa?? Olin sillee en.... Sit ne vaa lähti ja sano yhteen änneen "niil on meijän takit". Olin sillee ok... That was weird!

66RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 To 15 Maalis 2012 - 6:11

Peetu

Peetu

ougaad kuolailen näist kaupoist vaikka mitä ihania vaatteita ja kerrankin löytyy joitain vaatteit mist tykkään oikeesti ja haluun niitä koska mä jos kuka oon nirso vaatteiden kanssa. mutta no money no honey ):

67RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 To 15 Maalis 2012 - 8:41

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:Toi oli tosi outoa! Kaks meijän koulun neelosta tuli pimpottaa ja kysy et oonko nähny kahta pinkki takkista poikaa?? Olin sillee en.... Sit ne vaa lähti ja sano yhteen änneen "niil on meijän takit". Olin sillee ok... That was weird!

Hahaha ei iha normaalii xD mullekki on josku tullu jotku tyypit kysyy et tuliks täst joku tyyppi ohi joka näyttää siltä ja siltä jne xD

68RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 To 15 Maalis 2012 - 9:41

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Toi oli tosi outoa! Kaks meijän koulun neelosta tuli pimpottaa ja kysy et oonko nähny kahta pinkki takkista poikaa?? Olin sillee en.... Sit ne vaa lähti ja sano yhteen änneen "niil on meijän takit". Olin sillee ok... That was weird!

Hahaha ei iha normaalii xD mullekki on josku tullu jotku tyypit kysyy et tuliks täst joku tyyppi ohi joka näyttää siltä ja siltä jne xD
Haha! Joo. Sit ku se kulosti vielä NIIN tyhmältä ku ne vaan "niin on meijän takit" ja oli vähän silee hih (ajatteli varmaan päässään "niil on meijän takit, siis OMG! kahella pojalla on meijän takit" Tiet varmaa mitä tarkotan:D

69RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Pe 16 Maalis 2012 - 6:53

militsii

militsii

HALUUN RAHAAAAAAAA arhrgrhrg haluun lisää uusia vaatteita ja kaikkeee ja mul on kaikki rahat iha vähis, huomennaki menos bilettää nii loputki menee.. Synttärit on toukokuus mut sain jo aikaseks synttärilahjask tän kannettavan nii en saa vanhemmilta enää mitään synttäreinä. On mulla on kesätyötki tiedos mut siihen on viel niin kauan...

70RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Pe 16 Maalis 2012 - 7:27

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

militsii kirjoitti:HALUUN RAHAAAAAAAA arhrgrhrg haluun lisää uusia vaatteita ja kaikkeee ja mul on kaikki rahat iha vähis, huomennaki menos bilettää nii loputki menee.. Synttärit on toukokuus mut sain jo aikaseks synttärilahjask tän kannettavan nii en saa vanhemmilta enää mitään synttäreinä. On mulla on kesätyötki tiedos mut siihen on viel niin kauan...
^ tiiän tunteen D: sunnuntaina meen kavereiden kaa selloon ja siellä tulee varmaan rahaa kuluu aikasta paljon,, ihanku mul kauheesti rahaa tuhlattavana muka oliskaa.. onneks synttärit kohta, mut puolet sukulaisista ei jotenki vaa osaa antaa rahaa vaa ostaa jotain turhia juttuja vaikka monta kertaa oon yrittäny sanoo etten tarvii ku vaa vähä rahaa... xd huoh.

71RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Pe 16 Maalis 2012 - 8:46

jonskauu

jonskauu

militsii kirjoitti:HALUUN RAHAAAAAAAA arhrgrhrg haluun lisää uusia vaatteita ja kaikkeee ja mul on kaikki rahat iha vähis, huomennaki menos bilettää nii loputki menee.. Synttärit on toukokuus mut sain jo aikaseks synttärilahjask tän kannettavan nii en saa vanhemmilta enää mitään synttäreinä. On mulla on kesätyötki tiedos mut siihen on viel niin kauan...

mulla on niiiiin sama Very Happy paitsi et mulla ei oo kesätöitä viel.. pien paniikki tulee et mite saan kaikki rahat riittää!
ja pakko on välil päästä nollaa ni siiheki menee rahaa dfjhgjsogjsi on tää elämä välil vaikeeta!

72RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Pe 16 Maalis 2012 - 9:12

hymypeppuun

hymypeppuun

24 tunnin sisällä meiän koira saa pentuja.

73RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Pe 16 Maalis 2012 - 9:43

militsii

militsii

hymypeppuun kirjoitti:24 tunnin sisällä meiän koira saa pentuja.

Vau, onnee :) ! Tai emmätiiä mitä mun pitäis sanoo, muuta kui et siistiä :D! Minkä rotunen teiä koira on?

74RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Pe 16 Maalis 2012 - 11:04

nealoves1D

nealoves1D

joo,, mullaki vähä sama ongelma ku 2 vk pääst on ratsastusleiri joho menee 135e ja kesäl pitäis olla taas 200e käytös seuraavaa leirii ku se on jo varattu ja maksettu varausmaksu DD: Sitte mul on synttäritki vast vähä enne uuttavuotta ni mäkää en saa oikee mistää rahaa :d

eikää :3 mäkää en oikee tiijä mität tähä pitäis sanoo ku onnittelu tuntuu täs yhteydes vhä tyhmält :Very Happy muttasiis,, just siistii ! Very Happy ♥️

Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Pe 16 Maalis 2012 - 21:34, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : laitoin tuplat yhteen :))

75RANDOM!!!! 2 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 La 17 Maalis 2012 - 0:52

vilqu

vilqu

Awww... Ihanaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Ihmiset chattiin! (ei liity tohon toiseen asiaan, mut laitoin näin ettei tulis tuplia)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Similar topics

-

» RANDOM #14
» RANDOM #15
» RANDOM!!!!
» Random #15
» RANDOM #17

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa