First topic message reminder :
Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!
(uusi aihe, koska aikaisemmassa oli jo yli 100 viestiä)
(uusi aihe, koska aikaisemmassa oli jo yli 100 viestiä)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
vilqu kirjoitti:Chattiin!!!
Arkkk! No mee ees kattoo Harry topaa! Laitoin sinne yhen ihan kauheen uutisen!nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Chattiin!!!
Mun kännykkä ei pyöritä sitä :s
Nojoo,, varmaa heti ku mä saon se chati auki ni sä menit offlinee xdvilqu kirjoitti:Arkkk! No mee ees kattoo Harry topaa! Laitoin sinne yhen ihan kauheen uutisen!nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Chattiin!!!
Tuu nyt!nealoves1D kirjoitti:Nojoo,, varmaa heti ku mä saon se chati auki ni sä menit offlinee xdvilqu kirjoitti:Arkkk! No mee ees kattoo Harry topaa! Laitoin sinne yhen ihan kauheen uutisen!nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Chattiin!!!
militsii kirjoitti:Ihanaa ku ens viikko lomaa♥ i love holidays
jonskauu kirjoitti:militsii kirjoitti:Ihanaa ku ens viikko lomaa♥ i love holidays
älä vaa, aion unohtaa kaikki koulujutut ja oikeesti lomailla :-)
Ei kiitos ;) Oli tosiaan ihan mukava nukkua pitkään maanantaiaamuna. Harvinaista mutta niiin ihanaa♥Peetu kirjoitti:jonskauu kirjoitti:militsii kirjoitti:Ihanaa ku ens viikko lomaa♥ i love holidays
haluuks joku vaihtaa mun kaa osii ? pääsis kouluun ilosesti opiskelee nii mä voisin lomailla vielä viikon (:
Juu mä kaheksask sit kouluun... No heräsin kyllä yllättävän hyvin:D Ei mikään ihme ku herätysääni Time To Get Up ni ei siinä sinäänsä valittamista mut oisin voinu jäädä nukkuu:Dbewareofaino kirjoitti:Ei kiitos Oli tosiaan ihan mukava nukkua pitkään maanantaiaamuna. Harvinaista mutta niiin ihanaaPeetu kirjoitti:jonskauu kirjoitti:militsii kirjoitti:Ihanaa ku ens viikko lomaa i love holidays
haluuks joku vaihtaa mun kaa osii ? pääsis kouluun ilosesti opiskelee nii mä voisin lomailla vielä viikon (:
Voi kiitos! Luin ton sun selostuksen oikeen tarkkaan ja vähän arvasin ni kuule selviydyin! Jes! KIITOS PALJON! One Direction valtaa mun puhelimen entistäki paremmin<3nealoves1D kirjoitti:ööm,, ku oot liittäny sen puhelimen koneesee ni siihen tulee sellasii vaihtoehtoi ja ku valitset että selaa tiedostoja ja sitte meet valitsee koneelt ne kuvat mitä haluut siirtää ni sun kännykkää ja sitte vaa sirrät ne sillee samal taval ku jos vaa siirtäisit ne toisee kansioo mut siirrät ne vaa siihe "kannettava laite" paikkaa xd sori en osaa selittää paremmi :s
vilqu kirjoitti:Voi kiitos! Luin ton sun selostuksen oikeen tarkkaan ja vähän arvasin ni kuule selviydyin! Jes! KIITOS PALJON! One Direction valtaa mun puhelimen entistäki paremmin<3nealoves1D kirjoitti:ööm,, ku oot liittäny sen puhelimen koneesee ni siihen tulee sellasii vaihtoehtoi ja ku valitset että selaa tiedostoja ja sitte meet valitsee koneelt ne kuvat mitä haluut siirtää ni sun kännykkää ja sitte vaa sirrät ne sillee samal taval ku jos vaa siirtäisit ne toisee kansioo mut siirrät ne vaa siihe "kannettava laite" paikkaa xd sori en osaa selittää paremmi :s
Mä oli just tänään ridaa:Dnealoves1D kirjoitti:en oo ollu tallil piitkää aikaa ja HALUUN RIDAA JUST NYT ! taisiis tuli vaa fiilis et haluisin nyt tallille & en jaksais oottaa meijä ratsastusleirii joka on kuukauden päästä koska sitte nään taas herban ja hacelan
vilqu kirjoitti:Mä oli just tänään ridaa:Dnealoves1D kirjoitti:en oo ollu tallil piitkää aikaa ja HALUUN RIDAA JUST NYT ! taisiis tuli vaa fiilis et haluisin nyt tallille & en jaksais oottaa meijä ratsastusleirii joka on kuukauden päästä koska sitte nään taas herban ja hacelan
nealoves1D kirjoitti:tänää ku oltii menos treeneihi ni autos ensi mä sanoin et 'mua sattuu perseesee' ja mun kaveri sitte kuuli vääri ja kysy et 'ai kenel on seksikäs perse ?' no mä sit melkee huusin et 'liam paynella ! Se on sellane aahh' xD faija katto jonku aikaa ilmeel et anteeks mitä ?!
Hahaa! Just hyvä! Vitsi mä repesin ku luin ton:Dhennoaa kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:tänää ku oltii menos treeneihi ni autos ensi mä sanoin et 'mua sattuu perseesee' ja mun kaveri sitte kuuli vääri ja kysy et 'ai kenel on seksikäs perse ?' no mä sit melkee huusin et 'liam paynella ! Se on sellane aahh' xD faija katto jonku aikaa ilmeel et anteeks mitä ?!
XDDDD Hahhaa voi ei!
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa