First topic message reminder :
Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!
(uusi aihe, koska aikaisemmassa oli jo yli 100 viestiä)
(uusi aihe, koska aikaisemmassa oli jo yli 100 viestiä)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
bO0m kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:bO0m kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Tutustuttais tietty jo enne sitä ja jos pystyis ni oltais jommallakummalla yöt enne ku lähetää (::
En nyt oo sitte yhtää varma et _jos_ nil tulee keikkaa ni saanko ees lähtee sinne mutta jos saan lähtee ni sitte (::
Haluisin ihan sairaasti päästä sinne, mut yks ihmine esteenä..... äiti -.-
mullaki on iha sama ongelma... se ei oo viel kieltänykkää mut ei se kyl oo suostunu ...... xd ja toine ongelma on raha,, oltii just ulkomail ja mä lähen EHKÄ britteihi kesäl viikoks ja sitte mun on kielikurssi(3vkoo maltal) ja sitte nää suunnittelee jo ens talvelle ulkomaanmatkaa ni se sano kans et jos mä saan rahat jostai ni tää vois olla realistisempaa xd
No mut ehkä jos säästäisit jonki verran rahaa nii ne suhtautuis myönteisemmi? (; Ja vautsi sul on ihania matkasuunnitelmii! mä meen vast ekaa kertaa etelään tänä kesänä, sisiliaan<3
jonskauu kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Tutustuttais tietty jo enne sitä ja jos pystyis ni oltais jommallakummalla yöt enne ku lähetää (::
En nyt oo sitte yhtää varma et _jos_ nil tulee keikkaa ni saanko ees lähtee sinne mutta jos saan lähtee ni sitte (::
Mä ehkä saattaisin päästä! =)
Ja sit tonne aikasemmi ku olin laittanu, että tarviisin jotai yöpaikkaa joskus kun poitsut saapuvat tänne Suomeenkin, ni varautukaa sitte joku majottamaan mut! En vie paljoo tilaa, mut varatkaa jääkaappi täytee ruokaa
mariaemma kirjoitti: tuli vaa täs mielee, et jos 1D menee ruotsii JUST SILLO ku mullo ripari yms nii i'm gonna kill myself
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa