One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM!!!! 2

+14
hymypeppuun
emmaLOVESnilla
Sophie_Malik
hennoaa
bewareofaino
jonskauu
militsii
Peetu
Niall_Horan_lover
vilqu
Veeranen
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
Sara-Maria
18 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1RANDOM!!!! 2 - Sivu 5 Empty RANDOM!!!! 2 Su 19 Helmi 2012 - 10:51

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

First topic message reminder :

Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!

(uusi aihe, koska aikaisemmassa oli jo yli 100 viestiä)

https://facebook.com/OneDirectionFinland

101RANDOM!!!! 2 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 8:57

mariaemmma

mariaemmma

tuli vaa täs mielee, et jos 1D menee ruotsii JUST SILLO ku mullo ripari yms nii i'm gonna kill myself

102RANDOM!!!! 2 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 9:05

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Tutustuttais tietty jo enne sitä ja jos pystyis ni oltais jommallakummalla yöt enne ku lähetää (::

En nyt oo sitte yhtää varma et _jos_ nil tulee keikkaa ni saanko ees lähtee sinne mutta jos saan lähtee ni sitte (::

Haluisin ihan sairaasti päästä sinne, mut yks ihmine esteenä..... äiti -.-

mullaki on iha sama ongelma... se ei oo viel kieltänykkää mut ei se kyl oo suostunu ...... xd ja toine ongelma on raha,, oltii just ulkomail ja mä lähen EHKÄ britteihi kesäl viikoks ja sitte mun on kielikurssi(3vkoo maltal) ja sitte nää suunnittelee jo ens talvelle ulkomaanmatkaa ni se sano kans et jos mä saan rahat jostai ni tää vois olla realistisempaa xd

No mut ehkä jos säästäisit jonki verran rahaa nii ne suhtautuis myönteisemmi? (; Ja vautsi sul on ihania matkasuunnitelmii! Surprised mä meen vast ekaa kertaa etelään tänä kesänä, sisiliaan<3 Very Happy

Mä säästänki kokoaja mut ku mul on ens vklp ridaleiri ja kesäl seuraaava ja maksan molemmat ite ni niihi menee yli 300e :d Mut mulle tuli mielee sellanenki ajatus et pyytäisin rippilahjaks ton ruotsii menemisen & siel site se keikka (:: && mä ootan jo noit kaikkii iha innol ! (;; Sisilia on iha maltan vieres :Very Happy taisiis Maltaha on vissii italian alla ja eiks sisilia oo se joka on siin Italian "kärjes" ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

103RANDOM!!!! 2 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 9:13

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:tuli täs mielee sellane juttu et jos pojilla nyt on siis tulossa keikka ruotsii ni lähtiskö joku teistä ehkä mun kaa sinne ? c:
Tutustuttais tietty jo enne sitä ja jos pystyis ni oltais jommallakummalla yöt enne ku lähetää (::

En nyt oo sitte yhtää varma et _jos_ nil tulee keikkaa ni saanko ees lähtee sinne mutta jos saan lähtee ni sitte (::

Mä ehkä saattaisin päästä! =)

Ja sit tonne aikasemmi ku olin laittanu, että tarviisin jotai yöpaikkaa joskus kun poitsut saapuvat tänne Suomeenkin, ni varautukaa sitte joku majottamaan mut! Very Happy En vie paljoo tilaa, mut varatkaa jääkaappi täytee ruokaa Smile

Okeei ! (= Katellaa sitte tietty viel ku tiijetää millon niil on se keikka(jos ees on) ja näi Very Happy

&& Niiku jo taisin sanookki tuol aikasemmi ni pääsisit mahollisesti meille =) Mä oon iha normaali mut mun muust perheest en mee takuusee ja sitte jos tuut meille ni laitan sut nukkuu sellaselle metri x merti patjalle vessaa ja sanon et "eihä sun pitäny viedä paljoo tilaa ..." ;D noei xd

mariaemma kirjoitti: tuli vaa täs mielee, et jos 1D menee ruotsii JUST SILLO ku mullo ripari yms nii i'm gonna kill myself

noshit,, en oo tullu ajatelleeks et oon lähes koko kesän vege himast DD: oon tyylii 3vk kotona ... :d noo,, toivotaa et niil on keikka sen 3vk aikan tai vast syksyl xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

104RANDOM!!!! 2 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! 2 Ti 20 Maalis 2012 - 9:49

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ jos pojat meinaa pitää keikkaa siel ruotsis nii mä saatan päästä aika varmasti c: tai no iskälle jo hieman asiasta vihjasin, eikä se sitä vastaankaa ollu (: ku se kumminki lupas et pääsen jonnekki ulkomaille sen kaa, ku se lähtee äitin kaa turkkii enkä mä pääse mukaa, koska ne sai jonku ihme alennusjutun kahelle :dd tosin sinne keikalle en ehkä kovin mielellää iskän kanssa menis, vaa ois kiva saada joku kaveri mukaa.. (: yhestä mun luokkalaisesta on kyl yhtäkkii tullu kauhee 1D fani, et en tiiä lähtiskö se mun mukaa..

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Similar topics

-

» RANDOM #14
» RANDOM #15
» RANDOM!!!!
» Random #15
» RANDOM #17

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa