militsii kirjoitti:Tiiätte varmaa chatrouleten? :d No siis ne jotka siel on käyneet, tietää mitä suurin osa ihmisistä siel on. Kuitenkin sieltä löytää myös mukavia juttelutovereita, jotka ei pyyydä sellasia asioita kui suurin osa siel.
Eilen sit tapasin siel yhen mua vuoden vanhemman pojan, joka on Bosnia & Herzegovinasta. En oo koskaa tavannu näin j*malattoman mukavaa ja huomaavaista ja ihanaa ihmistä. Oikeesti. Juteltii aamun pikkutunneille asti ja sit tänäänki juteltu vähäsen. Me molemmat myönnettii et mitä ny näin netin ja kameran välityksellä näin nopees ajas voi, nii ollaa vähäse ihastuttu toisiinsa.. Tai oikeestaa aika paljoki siihe verrattunaa kui paljo näin nopees ajas & tosiaa netin välityksellä voi. Eilen sit nukkumaa mennessäni mä jopa itkin, tekisin mitä vaa et saisin halata sitä.
Puhuttii asiasta et me ei voida olla enempää kui kavereita, koska ei se vaa onnistuis ku asutaa toisis mais ja ei olla koskaa tavattu jne... Mut tää on oikeesti niin ahdistavaa, samalla ku tää on nii ihanaa. Miks aina kaikki ihanat pojat on aina mulla tälläsii, et siitä ei vois ikinä tulla mitään suurempaa.
Oisin tavallaa voinu laittaa tän hehkutustopaanki, koska tää ihastumisen tunne on niin ihana ja en oo oikeesti tavannu koskaa näin mukavaa ja ihanaa ja mahtavaa ja huomaavaa jnejnejne jätkää, mut toisaalta tää on ihan hirveetä välimatkan vuoks....
Haha täs on myös se, et oon nyt sit koko eilisillan ja yön ja tän päivän kirjottanu vaa englanniks, nii nytki mun piti kattoo sanakirja.orgista tosi monta sanaa, ku muistin ne englanniks mutten suomeks :DDD Yleensäki kirjotan paljo englanninkielisiä sanoja ja fraaseja suomenkielisen tekstin väliin, mut jollen ois korjaillu noita nii tää ois ollu englantii täynnä. :D Varsinki välimatka oli tosi vaikee muistaa suomeks, kokoaja vaa ajattelin distance :D
Aww onnee (: Harvoin löytää just noita ihania ihmisiä, mut mäki satuin tossa helmikuussa löytään yhen tosi mukavan omeglesta! : D ollaan juteltu yli 2500 viestiä facebookissa mut ollaanki chatatty joka päivä! (: Tykätään aikalailla samoista asioista, mutta musiikki maku on ihan eri ;DD <3 Mulla ei oo oikeestaa tullu mieleen jakaa tätä juttua kellekkää muulle ku kaverille, mut taidan nyt vuodattaa.. (;
Ongelma on että tykkään olla tän tyypin kaveri, sen kanssa on tosi hauska jutella, mut en usko et meistä ikinä tulis mitään koska tää asuu Makedoniassa. Se kuitenkin alusta alkaen sanonu et tykkää musta, sitte että on ihastunu ja nyt se sanoo että se rakastaa mua Dx Sit se sanoo että uskoo siihen että se saa vielä joskus halata mua ja saa mut sen omaks :C Oon sanonu sille monta kertaa et en usko että meistä tulee mitää, mut se on vaa sanonu että se uskoo siihen vaikka mikä ois :(( Nyt yks päivä se sit suostu et ollaan vaan ystäviä, mut epäilen et se ei tunne ihan niin :( Vaikeeta! Sitä paitsi en pysty luottaan siihen ihan kympillä. En vaan pysty. Se ei oo ikinä sanonu mitään arveluttavaa tai mitään sellasta mut silti :< Varsinkaan ku kamu pelotteli mua sillä Trust elokuvalla :DD Ja tiiän ton tunteen ku jää englanti päälle xD
oho anteeks tuli tommone romaani.. : DD