One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #3

+11
Peetu
Insku
bewareofaino
nealoves1D
jonskauu
vilqu
emmaLOVESnilla
Pinski♥Harry
Veeranen
Louizz_tomlinzon
militsii
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Angstaus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 4:19

militsii

militsii

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Huoh vihaan sunnuntaita, kouluhommia on ihan hitosti rästissä ja kaikennäköstä pitäis tehdä mut makaan vaan sängyllä ja oon netissä...

Sen lisäks mulla on mennyt nyt muutama viikko ihan päin peppua, oikeesti kaikki vastustaa ja mikää ei onnistu ja itkettää ja v*tuttaa ja kaikennäköstä.. Vois pikkuhiljaa kaikki ruveta menee taas paremmin, en jaksa tätä alamäkee...

http://dream-it-milla.blogspot.com

51Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 To 8 Maalis 2012 - 4:29

bewareofaino

bewareofaino

Peetu kirjoitti:^rentoutuminen on tosi tärkee juttu ettei vaan tuu burnoutia ja sen takia koko bändi hajoa. toihan on siis ihan kamalin tapaus mutta näin se vaan menee.

itken verta. ranne on ehkä murtunu ja kaiken lisäks oikeesta kädestä ja mä olen tietenkin oikeakätinen. ja vielä pahempaa on että sitten mun kisailut tältä keväältä on aika pitkälle kisailtu.
Toi on ihan totta, että jos voimat loppuu siittä seuraa riitoja kuitenkin yms, niin niitten on pakko ainaki pitää taukoo. Toivottavasti ne ainakin pitää jonkilaise breakin ennen ku alkaa vetää ympäri Eurooppaa. Koska sit ne ois ihan väsyneitä etc. Mutta mistä sitä tietää! Uskon kyl että niillä riittää halua tehä tätä :D!

Ja Peetu, kaikki sympatiat sun puolella, voimia! :c muistan itekki ku mursin kädet ja en saanu soittaa yli kuukauteen...

52Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 To 8 Maalis 2012 - 5:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bewareofaino kirjoitti:
Peetu kirjoitti:^rentoutuminen on tosi tärkee juttu ettei vaan tuu burnoutia ja sen takia koko bändi hajoa. toihan on siis ihan kamalin tapaus mutta näin se vaan menee.

itken verta. ranne on ehkä murtunu ja kaiken lisäks oikeesta kädestä ja mä olen tietenkin oikeakätinen. ja vielä pahempaa on että sitten mun kisailut tältä keväältä on aika pitkälle kisailtu.
Toi on ihan totta, että jos voimat loppuu siittä seuraa riitoja kuitenkin yms, niin niitten on pakko ainaki pitää taukoo. Toivottavasti ne ainakin pitää jonkilaise breakin ennen ku alkaa vetää ympäri Eurooppaa. Koska sit ne ois ihan väsyneitä etc. Mutta mistä sitä tietää! Uskon kyl että niillä riittää halua tehä tätä Very Happy!

Ja Peetu, kaikki sympatiat sun puolella, voimia! :c muistan itekki ku mursin kädet ja en saanu soittaa yli kuukauteen...
toi on täysin totta!Ne ei saa väsyy liikaa.

Itteä angstattaa se että täällä on oksennustautia liikkeellä,ja mulla on vähä epämääräne olo.Toivottavasti en tuu kipeeks.Ja että meiän oli puhe lähtee etelään vasta ens vuon mutta nyt mummu ja pappa haluiski mennä jo tänä vuonna ei muuten siinä mtn mutta se reissu olis mun tanssikisojen kaa päällekkäin ja niissä kuvioista ei voi olla pois jossei oo pakko ja muute ei oo mtn järkeä harjotella kahta kuukautta niihin jos ei mee.Niin äiti sano mummulle ja papalle että toi ajankohta ei sovi että on ne kisat ja nyt ne pyytää sinne mun serkkuu et jos se lähtis niiden kaa ja sit josse pääsee ni ne menee sinne ja jos ne menee ni en usko et ne menee kahtena vuonna peräkkäin et en välttis sit pääse Kyprokselle enskää vuonna

53Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 To 8 Maalis 2012 - 6:18

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:
bO0m kirjoitti:Pakko tulla jonnekkin valittaan ;D

En ois halunnu että 1D onnistuu saamaan läpimurron amerikassa ): Joo ehkä itsekästä, mutta nyt tuntuu että on vielä vaikeempi saada niitä Suomeen ja muutenki niistä on tullu nyt niin valtava ilmiö :C huolestuttaa että miten pojat jaksaa tätä ! Pelkään että ne jotenki muuttuu... :''(
Mitä te muut ajattelette tästä?
Huolestuttavaa :c Oisivat saaneet jättää sinne amerikkaan menemisen, ja vallottaneet vaan Eurooppaa ... :'c
Niimpä, läpimurto? (jäljessä, kuten aina) Muaki pelottaa, mut kyll ne kai vielä haluu tulla kattoo meitäki kunhan ehtii:D Ois vaa jääny Eurooppaa! Me kyllä taistellaan One Directionin puolesta ja rakastetaan niitä loppuun asti! Ainaski minä:D
Onneks se leikekirja menee kohta niille SUOMALAISILTA vai koska on tarkotus et pojat sen saa?
One Direction, we really love you!!!
Pelottaa....
Onhan toi tietty julkkiksen elämää mut silti mul on ikävä niit aikoi ku pojat twiittaili faneille ja teki video diaryi ku niil oli aikaaa. Pojat ei oo levänny vuodenvaihteen jälkee kunnol.. Niide pitäis ottaa rennommi välil.. Mut väistämättähä julkisuutee/menestyksee kuuluu myös sellasii asioit mitkä ei oo nii positiivisii aina ja kiertueisii kuuluu paljo työtä ja huonosti nukkumista jne mut silti ois kiva jos pojat välil rentoutuis.

jep, oon niin huolissani.. :'C

54Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 To 8 Maalis 2012 - 10:16

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:
bO0m kirjoitti:Pakko tulla jonnekkin valittaan ;D

En ois halunnu että 1D onnistuu saamaan läpimurron amerikassa ): Joo ehkä itsekästä, mutta nyt tuntuu että on vielä vaikeempi saada niitä Suomeen ja muutenki niistä on tullu nyt niin valtava ilmiö :C huolestuttaa että miten pojat jaksaa tätä ! Pelkään että ne jotenki muuttuu... :''(
Mitä te muut ajattelette tästä?
Huolestuttavaa :c Oisivat saaneet jättää sinne amerikkaan menemisen, ja vallottaneet vaan Eurooppaa ... :'c
Niimpä, läpimurto? (jäljessä, kuten aina) Muaki pelottaa, mut kyll ne kai vielä haluu tulla kattoo meitäki kunhan ehtii:D Ois vaa jääny Eurooppaa! Me kyllä taistellaan One Directionin puolesta ja rakastetaan niitä loppuun asti! Ainaski minäVery Happy
Onneks se leikekirja menee kohta niille SUOMALAISILTA vai koska on tarkotus et pojat sen saa?
One Direction, we really love you!!!
Pelottaa....
Onhan toi tietty julkkiksen elämää mut silti mul on ikävä niit aikoi ku pojat twiittaili faneille ja teki video diaryi ku niil oli aikaaa. Pojat ei oo levänny vuodenvaihteen jälkee kunnol.. Niide pitäis ottaa rennommi välil.. Mut väistämättähä julkisuutee/menestyksee kuuluu myös sellasii asioit mitkä ei oo nii positiivisii aina ja kiertueisii kuuluu paljo työtä ja huonosti nukkumista jne mut silti ois kiva jos pojat välil rentoutuis.

jep, oon niin huolissani.. :'C
Samaa mieltä ja minä myös! Hauhee ikävä poikia<3

55Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 11:56

Veeranen

Veeranen

mä pelkään oksentamista, ja tääl päi on liikkunu sitä, nyt oon koko ajan paniikis et älä tuu kipeeks, älä tuu kipeeks.. D::

56Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 1:58

vilqu

vilqu

Selasin eilen taas Yearbookia mammalla. Katoin niitä aukeamia ku on täynä niitä fani kuvia (tietteks?) ihmisillä on huoneessaan ihan sikana 1D julisteita! Olin sillee, mäki haluun! Mulla on yks ja sit pari sellasta paperi juttua missä on tekstiä (vaikee selittää, mut siis ne ei oo julisteita). Mulle tuli toisaalta sellane fiilis et oon ihan suree fani mut toisaalta sillee et onko julisteet tärkeintä ja noi ihmiset on suurin osa varmaan brittejä ni 1D on siellä hieman isompi juttu ku meillä täällä suomessa... Mut valitettavastii oli enemmän sellane olo et äää! oon iha surkee fani (en tie miks). Haluun 1D julisteita!

57Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 3:40

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Huoh. En taaskaan ehtiny saada niitä Arena Tour -lippuja ja nyt oon ihan maassa.

http://unfaithful-mind.blogspot.com

58Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 4:36

Insku

Insku

Sophie_Malik kirjoitti:Huoh. En taaskaan ehtiny saada niitä Arena Tour -lippuja ja nyt oon ihan maassa.
Jos sä oisit saanu, liput nii oisitsä päässy britteihi? o: (: Mä en ees keksiny kysyy .. :'D Popcornis tuli hana 2xa4 juliste♥

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

59Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 4:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mun vanhempi pikkusisko(mua vuotta nuorempi)auko päätänsä ja otettii yhtee lujempaa ku muistan pitkään aikaan.äiti suuttu siihe ni vittuilin sille ja jos huonosti käy ni oon kone kiellossa väh.loppupäivän ja tää kännyl datailu näkyy puhelinlaskussa

60Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 7:47

bO0m

bO0m

Insku kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:Huoh. En taaskaan ehtiny saada niitä Arena Tour -lippuja ja nyt oon ihan maassa.
Jos sä oisit saanu, liput nii oisitsä päässy britteihi? o: (: Mä en ees keksiny kysyy .. :'D Popcornis tuli hana 2xa4 juliste♥

(Joo et kysyny multa, mutta vastaan silti :DD) mä en ois todellakaa päässy, vaan mun on pakko oottaa et ne tulee Suomeen :C Mut uu pitää mennä ostaan se lehti! (:

61Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 9:47

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Jos sä oisit saanu, liput nii oisitsä päässy britteihi? o: (: Mä en ees keksiny kysyy .. :'D Popcornis tuli hana 2xa4 juliste♥️

(Joo et kysyny multa, mutta vastaan silti :DD) mä en ois todellakaa päässy, vaan mun on pakko oottaa et ne tulee Suomeen :C Mut uu pitää mennä ostaan se lehti! (:
Ensinnäki missä tota lehteä myydään??? HALUAN SEN! Ja toiseks mulla ei oo toivoakaa päästä britteihin... Odottelen siis et pojat tulee suomee (hyvät et pääsen sitte)!Very Happy

62Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 10:32

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

vilqu kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Jos sä oisit saanu, liput nii oisitsä päässy britteihi? o: (: Mä en ees keksiny kysyy .. :'D Popcornis tuli hana 2xa4 juliste♥️

Ensinnäki missä tota lehteä myydään??? HALUAN SEN! Ja toiseks mulla ei oo toivoakaa päästä britteihin... Odottelen siis et pojat tulee suomee (hyvät et pääsen sitte)!Very Happy
en mäkää kyl pääsis minnekää ulkomaille kattoo :dd paitsi jos olis jossai ruotsis tai tallinnas .. ja mä näin ainaki ton Popcorn lehden tänään cittarissa (: oisin kyl halunnu ostaa mut ei ollu oikee rahaa mukana... taidan kävästä huomenna sitte ostaa sen (; se juliste siinä oli ihana ♥️ sama mikä mulla oli kerran taustakuvana koneella Very Happy

63Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 10:38

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Insku kirjoitti:
No vinguin äidiltä luvan ja sit iskeydyin lippuja tilaamaan, mut ne ehti loppua liian nopeesti ;/

http://unfaithful-mind.blogspot.com

64Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 10:46

jonskauu

jonskauu

Sophie_Malik kirjoitti:
Insku kirjoitti:
No vinguin äidiltä luvan ja sit iskeydyin lippuja tilaamaan, mut ne ehti loppua liian nopeesti ;/

Mulle kävi sama juttu. Sain just porukat suostuteltuu ja sit en ehtiny saamaa lippuja Sad

65Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 22:44

nealoves1D

nealoves1D

mulle taas kävi sillee et just ku olin saamas ne suostuteltuu ni sit ne sano et ei varata matkaa britteihi näi aikasi .. Xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

66Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 0:52

hennoaa

hennoaa

Mulla on angstin aiheena tämä foorumi. Mä tykkäsin tästä alussa ihan kaaaauheesti, mut mitä enemmän tänne on tullu porukkaa niin sitä enemmän mä välttelen tätä sivua. Täällä on ihan huippua porukkaa, mut mä en vaan saa itseäni mahdutettua näihin keskusteluihin.... Älkää vihatko mua tän takia: oon edelleen 110% 1D-fani, vaikka en tänne jatkuvasti kirjotteliskaa:)

http://www.hennoaa.blogspot.com

67Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 1:51

mariaemmma

mariaemmma

hennoaa kirjoitti:Mulla on angstin aiheena tämä foorumi. Mä tykkäsin tästä alussa ihan kaaaauheesti, mut mitä enemmän tänne on tullu porukkaa niin sitä enemmän mä välttelen tätä sivua. Täällä on ihan huippua porukkaa, mut mä en vaan saa itseäni mahdutettua näihin keskusteluihin.... Älkää vihatko mua tän takia: oon edelleen 110% 1D-fani, vaikka en tänne jatkuvasti kirjotteliskaa:)

i know that feeeeling :d

68Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 4:46

vilqu

vilqu

mariaemmma kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:Mulla on angstin aiheena tämä foorumi. Mä tykkäsin tästä alussa ihan kaaaauheesti, mut mitä enemmän tänne on tullu porukkaa niin sitä enemmän mä välttelen tätä sivua. Täällä on ihan huippua porukkaa, mut mä en vaan saa itseäni mahdutettua näihin keskusteluihin.... Älkää vihatko mua tän takia: oon edelleen 110% 1D-fani, vaikka en tänne jatkuvasti kirjotteliskaa:)

Tien ton tunteen vaikka en ookkaan se joka on ollut täällä pisimpään. Mut jos on viikon pois forkalta ni täällä on niin paljon uusia viestejä et siinä menee hetki ennenku pääse taas perille mistä puhutaan... (En kyll oo viikko pois forkalta, mut joskus päiväkin riittää...)

Ja muuten mä pakotan äitin tulee mun kaa cittariin viikolla, PAKKO ja se lehti vois sit kans olla siellä koska twistiä en löytäny! Haluan uuden 1D julisteen, pliis! Very Happy

69Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 5:31

hennoaa

hennoaa

mariaemmma kirjoitti:

Jee soulmate! Muistaisin, että sä oot kans ollu tääl ihan alusta asti niinku minäkin....Smile Voi niitä aikoja!

http://www.hennoaa.blogspot.com

70Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 5:41

vilqu

vilqu

Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Fullsize
Tohon popcorniin liittyen. Onko se toi lehti ja nimenomaan toi numero jossa on 1D juliste??

Cittariin>>>

71Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 5:45

mariaemmma

mariaemmma

hennoaa kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:

Jee soulmate! Muistaisin, että sä oot kans ollu tääl ihan alusta asti niinku minäkin....:) Voi niitä aikoja!

jeeep, aika alust oon ollu (: haha älävaa ! :d

72Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 6:51

militsii

militsii

Tiiätte varmaa chatrouleten? :d No siis ne jotka siel on käyneet, tietää mitä suurin osa ihmisistä siel on. Kuitenkin sieltä löytää myös mukavia juttelutovereita, jotka ei pyyydä sellasia asioita kui suurin osa siel.
Eilen sit tapasin siel yhen mua vuoden vanhemman pojan, joka on Bosnia & Herzegovinasta. En oo koskaa tavannu näin j*malattoman mukavaa ja huomaavaista ja ihanaa ihmistä. Oikeesti. Juteltii aamun pikkutunneille asti ja sit tänäänki juteltu vähäsen. Me molemmat myönnettii et mitä ny näin netin ja kameran välityksellä näin nopees ajas voi, nii ollaa vähäse ihastuttu toisiinsa.. Tai oikeestaa aika paljoki siihe verrattunaa kui paljo näin nopees ajas & tosiaa netin välityksellä voi. Eilen sit nukkumaa mennessäni mä jopa itkin, tekisin mitä vaa et saisin halata sitä.
Puhuttii asiasta et me ei voida olla enempää kui kavereita, koska ei se vaa onnistuis ku asutaa toisis mais ja ei olla koskaa tavattu jne... Mut tää on oikeesti niin ahdistavaa, samalla ku tää on nii ihanaa. Miks aina kaikki ihanat pojat on aina mulla tälläsii, et siitä ei vois ikinä tulla mitään suurempaa.
Oisin tavallaa voinu laittaa tän hehkutustopaanki, koska tää ihastumisen tunne on niin ihana ja en oo oikeesti tavannu koskaa näin mukavaa ja ihanaa ja mahtavaa ja huomaavaa jnejnejne jätkää, mut toisaalta tää on ihan hirveetä välimatkan vuoks....

Haha täs on myös se, et oon nyt sit koko eilisillan ja yön ja tän päivän kirjottanu vaa englanniks, nii nytki mun piti kattoo sanakirja.orgista tosi monta sanaa, ku muistin ne englanniks mutten suomeks :DDD Yleensäki kirjotan paljo englanninkielisiä sanoja ja fraaseja suomenkielisen tekstin väliin, mut jollen ois korjaillu noita nii tää ois ollu englantii täynnä. :D Varsinki välimatka oli tosi vaikee muistaa suomeks, kokoaja vaa ajattelin distance :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

73Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 8:10

Veeranen

Veeranen

militsii kirjoitti:Tiiätte varmaa chatrouleten? :d No siis ne jotka siel on käyneet, tietää mitä suurin osa ihmisistä siel on. Kuitenkin sieltä löytää myös mukavia juttelutovereita, jotka ei pyyydä sellasia asioita kui suurin osa siel.
Eilen sit tapasin siel yhen mua vuoden vanhemman pojan, joka on Bosnia & Herzegovinasta. En oo koskaa tavannu näin j*malattoman mukavaa ja huomaavaista ja ihanaa ihmistä. Oikeesti. Juteltii aamun pikkutunneille asti ja sit tänäänki juteltu vähäsen. Me molemmat myönnettii et mitä ny näin netin ja kameran välityksellä näin nopees ajas voi, nii ollaa vähäse ihastuttu toisiinsa.. Tai oikeestaa aika paljoki siihe verrattunaa kui paljo näin nopees ajas & tosiaa netin välityksellä voi. Eilen sit nukkumaa mennessäni mä jopa itkin, tekisin mitä vaa et saisin halata sitä.
Puhuttii asiasta et me ei voida olla enempää kui kavereita, koska ei se vaa onnistuis ku asutaa toisis mais ja ei olla koskaa tavattu jne... Mut tää on oikeesti niin ahdistavaa, samalla ku tää on nii ihanaa. Miks aina kaikki ihanat pojat on aina mulla tälläsii, et siitä ei vois ikinä tulla mitään suurempaa.
Oisin tavallaa voinu laittaa tän hehkutustopaanki, koska tää ihastumisen tunne on niin ihana ja en oo oikeesti tavannu koskaa näin mukavaa ja ihanaa ja mahtavaa ja huomaavaa jnejnejne jätkää, mut toisaalta tää on ihan hirveetä välimatkan vuoks....

Haha täs on myös se, et oon nyt sit koko eilisillan ja yön ja tän päivän kirjottanu vaa englanniks, nii nytki mun piti kattoo sanakirja.orgista tosi monta sanaa, ku muistin ne englanniks mutten suomeks :DDD Yleensäki kirjotan paljo englanninkielisiä sanoja ja fraaseja suomenkielisen tekstin väliin, mut jollen ois korjaillu noita nii tää ois ollu englantii täynnä. Very Happy Varsinki välimatka oli tosi vaikee muistaa suomeks, kokoaja vaa ajattelin distance Very Happy

toi on ärsyttävä fiilis! ja tää johtuu siitä koska suurin osa suomalaisista jätkistä on syvältä.

74Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 8:32

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:
militsii kirjoitti:Tiiätte varmaa chatrouleten? :d No siis ne jotka siel on käyneet, tietää mitä suurin osa ihmisistä siel on. Kuitenkin sieltä löytää myös mukavia juttelutovereita, jotka ei pyyydä sellasia asioita kui suurin osa siel.

Haha täs on myös se, et oon nyt sit koko eilisillan ja yön ja tän päivän kirjottanu vaa englanniks, nii nytki mun piti kattoo sanakirja.orgista tosi monta sanaa, ku muistin ne englanniks mutten suomeks :DDD Yleensäki kirjotan paljo englanninkielisiä sanoja ja fraaseja suomenkielisen tekstin väliin, mut jollen ois korjaillu noita nii tää ois ollu englantii täynnä. Very Happy Varsinki välimatka oli tosi vaikee muistaa suomeks, kokoaja vaa ajattelin distance Very Happy

toi on ärsyttävä fiilis! ja tää johtuu siitä koska suurin osa suomalaisista jätkistä on syvältä.

mä oon kans tavannu muutaman ihan kivan tyypin siel (: suurinosa sit on jotai pedoi ja täällee :d
Ja oon samaa mielt Veerasen kaa... esim meiän luokan pojat on kyl söpöi, mut totaallisii kusipäitä ..

75Angstaus-topa #3 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 8:58

bewareofaino

bewareofaino

Voi kamala... toi ahdistuksen tunne on hirvee. Epätoivosista ihastumisista puheen ollen, kauhee tunne kun oon soittanu yhes orkesterissa ny kuukauden ja se on vaan tietty aika ku se on ja se loppuu ens viikolla. Ja siä on se yks, jota en saa mielestäni pois ja tänään ku oli viiden tunnin harkat nii se oli toisaalta ihanaa ku oltiin siä yhessä mutta silti ihan hirveetä koska se loppuu ens lauantaina ja en tuu enää koskaan näkeen koko ihmistä. En ees tiiä mistä se on kotosin nii tää on ihan kauheeta... :c ekauasghalsadjhs joo kaikki tajus.

// ja hennoaa, mul on ollu ikävä sun giffejä!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa