One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #3

+11
Peetu
Insku
bewareofaino
nealoves1D
jonskauu
vilqu
emmaLOVESnilla
Pinski♥Harry
Veeranen
Louizz_tomlinzon
militsii
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Angstaus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 4:19

militsii

militsii

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Huoh vihaan sunnuntaita, kouluhommia on ihan hitosti rästissä ja kaikennäköstä pitäis tehdä mut makaan vaan sängyllä ja oon netissä...

Sen lisäks mulla on mennyt nyt muutama viikko ihan päin peppua, oikeesti kaikki vastustaa ja mikää ei onnistu ja itkettää ja v*tuttaa ja kaikennäköstä.. Vois pikkuhiljaa kaikki ruveta menee taas paremmin, en jaksa tätä alamäkee...

http://dream-it-milla.blogspot.com

26Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 5:47

Veeranen

Veeranen

Tää päivä meni.. suaraa sanottuna aika persillee D: eka mä herään vähä liian myöhäää, hiukset sojottaa joka suuntaa, vaatteet pesus, sitte mul ei ollu kunno liikuntavälineitä, sitte kuviksen tunnil palo hihat, ruotsin tunnilla muuten vaaa, kaks matikantuntia♥ voi jestas mä oon ilone, ja se mun paikka.. sitte se yks idari sii eessä koko ajan selitttää ja mun tekis mieli vaa tiukka etusuora ni olis hiljaa D: sit liikassa mun piti ollaa sitte koulun sukset, jois ei ollu pitoo.. olin koko aja sielä maassa, nyt mun jalat huutaa apua koska se oli vaikeeta ku ne liuku joka suuntaa D:: mutta nyt oon onnellisesti ja turvallisesti kotona koneen ja suklaalevyn kanssa xd

// kiva novelli (::

27Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 8:55

jonskauu

jonskauu

Kuten mä arvelinkii, tää päivä oli iha katastrofaalinen. En ees jaksa kirjottaa mitä kaikkee paskaa mulle tapahtu, mut esimerkkinä et kävin hiihtää ja yhes kohtaa siel ladun vieressä oli jäätä ja siihe tietty laitettu sitä hiekkaa päälle. Mut mä en huomannu sitä jäätä ja se sauva luisti siin ja mä kaaduin ja löin pään siihe jäähä ja niihi kivii. Menin sit kotii naama veressä :-)

28Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 8:58

Insku

Insku

Veeranen kirjoitti:Tää päivä meni.. suaraa sanottuna aika persillee D: eka mä herään vähä liian myöhäää, hiukset sojottaa joka suuntaa, vaatteet pesus, sitte mul ei ollu kunno liikuntavälineitä, sitte kuviksen tunnil palo hihat, ruotsin tunnilla muuten vaaa, kaks matikantuntia♥ voi jestas mä oon ilone, ja se mun paikka.. sitte se yks idari sii eessä koko ajan selitttää ja mun tekis mieli vaa tiukka etusuora ni olis hiljaa D: sit liikassa mun piti ollaa sitte koulun sukset, jois ei ollu pitoo.. olin koko aja sielä maassa, nyt mun jalat huutaa apua koska se oli vaikeeta ku ne liuku joka suuntaa D:: mutta nyt oon onnellisesti ja turvallisesti kotona koneen ja suklaalevyn kanssa xd

Voi sua, mäki rakastan koulun suksii♥ Mut suklaa parantaa kivut, niin henkiset kuin fyysisetkin, eiksjee? (':

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

29Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 9:19

Veeranen

Veeranen

Insku kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:Tää päivä meni.. suaraa sanottuna aika persillee D: eka mä herään vähä liian myöhäää, hiukset sojottaa joka suuntaa, vaatteet pesus, sitte mul ei ollu kunno liikuntavälineitä, sitte kuviksen tunnil palo hihat, ruotsin tunnilla muuten vaaa, kaks matikantuntia♥ voi jestas mä oon ilone, ja se mun paikka.. sitte se yks idari sii eessä koko ajan selitttää ja mun tekis mieli vaa tiukka etusuora ni olis hiljaa D: sit liikassa mun piti ollaa sitte koulun sukset, jois ei ollu pitoo.. olin koko aja sielä maassa, nyt mun jalat huutaa apua koska se oli vaikeeta ku ne liuku joka suuntaa D:: mutta nyt oon onnellisesti ja turvallisesti kotona koneen ja suklaalevyn kanssa xd

Voi sua, mäki rakastan koulun suksii♥ Mut suklaa parantaa kivut, niin henkiset kuin fyysisetkin, eiksjee? (':

koulu sukset ihania♥ suklaa auttaa kaikkeen c:

30Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 9:21

nealoves1D

nealoves1D

pitäis lukee kokeisii mut en pysty koska migreeni xd ^^pitää vrmaa täst lähtee syömää suklaat xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

31Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 10:13

Peetu

Peetu

-arghhh ruotsin koe huomenna enkä osaa ):
-ARGH kone on hajoomispisteessä. jää jumittaa käynnistykseen, netti toimii, ei toimi, toimii.... onneks ne tärkeimmät kuvat on jo CD-levyillä turvassa (:

32Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 11:18

Insku

Insku

Peetu kirjoitti:-arghhh ruotsin koe huomenna enkä osaa ):
-ARGH kone on hajoomispisteessä. jää jumittaa käynnistykseen, netti toimii, ei toimi, toimii.... onneks ne tärkeimmät kuvat on jo CD-levyillä turvassa (:
ROTSIN SANAKOE. Oho, kiitos kun muistutit (:♥

33Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 11:38

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

tänään mua kyllä niiiin v*tuttaa DD: !!! just mun tuurilla, just tänään ku olisin saanu hupparin valmiiks kässän open pitää olla kipeenä, eikä me sitte voitu jatkaa niitä ... xd piti tehä jotain ihme esitelmää kässän eri aiheista mitää ihmettä mä en tajunnu enkä saanu oikeen mitää aikaseks... :DD angstasin siis koko päivän... kaverit ei taaskaan ymmärrä mua ja sitä miten tärkeetä tää mulle oikeesti on.. ): ARGH.

34Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 11:49

vilqu

vilqu

Mun päivä oli tosi outo! Toisaalta iha fain mut toisaalta jostain metsästä ja pitkältä sieltä! Siis miks kaikki ei fanita 1D:tä ja kilju hetki ku kuulee ees One D... ? Haloo ihmiset (tarkotan lähinne koulussa ja mun kavereita ylipäätään)!

35Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 12:31

militsii

militsii

Terveystiedon koe huomenna ---> kuolema... Pitäis saada vähintään 9- ja ei tunnu tällä hetkellä yhtään siltä et voisin sen saada..

36Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 21:06

Peetu

Peetu

Insku kirjoitti:
Peetu kirjoitti:-arghhh ruotsin koe huomenna enkä osaa ):
ROTSIN SANAKOE. Oho, kiitos kun muistutit (:♥

Hahhahahah ole hyvä (: parempi muistaa vielä illalla (tai yöllä) himassa ku pari minsaa ennen tunnin alkua :D

mua angstattaa ihan kamalasti se fakta että mä olen kadottanu mun tutkielman alun. meidän pitää siis tehdä äikässä kirjallisuustutkielma ja mä en löydä sitä tiedostoo mun koneelta. okei, no panic, en ehtiny tekee viel paljoo... mut silti jos kaikki muutki tiedostot alkaa katoilee nii sit pelottaa :o

37Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 21:45

jonskauu

jonskauu

Hehehe mä myöhästyin taas bussista!
Lähin tänään 3minuuttii aikasemmi kävelee ku eile ja myöhästyin silti Sad
hups että nyt mulle tulee taas myöhästymismerkintä ja kahesta myöhästymisestä tulee poissaolo.

38Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 7:10

bewareofaino

bewareofaino

jonskauu kirjoitti:Hehehe mä myöhästyin taas bussista!
Lähin tänään 3minuuttii aikasemmi kävelee ku eile ja myöhästyin silti :(
hups että nyt mulle tulee taas myöhästymismerkintä ja kahesta myöhästymisestä tulee poissaolo.
Kahesta myöhästymisestä poissaolo?! weird... Meillä tulee vissii kolmesta 45min istumista :D
RUOTSIN LUKEMISEEN EI LÖYDY MOTIA OLLENKAA... koe huomenna. Gonna die.

39Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 8:20

bO0m

bO0m

Pakko tulla jonnekkin valittaan ;D

En ois halunnu että 1D onnistuu saamaan läpimurron amerikassa ): Joo ehkä itsekästä, mutta nyt tuntuu että on vielä vaikeempi saada niitä Suomeen ja muutenki niistä on tullu nyt niin valtava ilmiö :C huolestuttaa että miten pojat jaksaa tätä ! Pelkään että ne jotenki muuttuu... :''(
Mitä te muut ajattelette tästä?

40Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 8:56

Veeranen

Veeranen

mun kieli palo ku join kuumaa kaakaoo, nyt kieli on ihan kipiä

41Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 9:54

Insku

Insku

bO0m kirjoitti:Pakko tulla jonnekkin valittaan ;D

En ois halunnu että 1D onnistuu saamaan läpimurron amerikassa ): Joo ehkä itsekästä, mutta nyt tuntuu että on vielä vaikeempi saada niitä Suomeen ja muutenki niistä on tullu nyt niin valtava ilmiö :C huolestuttaa että miten pojat jaksaa tätä ! Pelkään että ne jotenki muuttuu... :''(
Huolestuttavaa :c Oisivat saaneet jättää sinne amerikkaan menemisen, ja vallottaneet vaan Eurooppaa ... :'c

42Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 9:59

Veeranen

Veeranen

mikä läpimurto? D: mä oon taas tippunu ku eno veneestä D::

43Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 10:05

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:

Huolestuttavaa :c Oisivat saaneet jättää sinne amerikkaan menemisen, ja vallottaneet vaan Eurooppaa ... :'c
Niimpä, läpimurto? (jäljessä, kuten aina) Muaki pelottaa, mut kyll ne kai vielä haluu tulla kattoo meitäki kunhan ehtii:D Ois vaa jääny Eurooppaa! Me kyllä taistellaan One Directionin puolesta ja rakastetaan niitä loppuun asti! Ainaski minäVery Happy
Onneks se leikekirja menee kohta niille SUOMALAISILTA vai koska on tarkotus et pojat sen saa?
One Direction, we really love you!!!
Pelottaa....

44Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 11:43

jonskauu

jonskauu

Ärsyttää ku tuntuu etten saa tällä hetkellä yhtään mitään aikaan! Lagaan vaan paikallaa ja aaargh. En tiiä miten saisin itteeni niskasta kii.. Koulujuttuja on iha älyttömästi rästissä, ylipäätäänki koulu on alkanu mennä vähä niin ja näin ja pelkään et tipahan kärryiltä kohta kokonaa, noi myöhästelyt on saanu mun ja porukoiden välille vähä riitaa..

Kaikki varmaa tietää sen tunteen ku tuntuu et mikää ei mee oikein ja ahdistaa suunnattomasti. Tuntuu et just sillä hetkellä kaikki maailman ongelmat onki sun ongelmia ja ainoo asia mitä haluis tehä, on hautautua peiton alle ja itkee. Ja kaikesta huolimatta pitäs vaa jaksaa. Fakesmile päälle ja kohti uusia pettymyksiä! Ps. Hirvee romaani ja anteeks tää viime päivien angstaukset, mä koitan tsemppaa! Very Happy

45Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 11:49

militsii

militsii

stressi TAAS päällä, tai toisaalta se on ollut täs kokoajan....... D:

46Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 14:06

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:

Niimpä, läpimurto? (jäljessä, kuten aina) Muaki pelottaa, mut kyll ne kai vielä haluu tulla kattoo meitäki kunhan ehtii:D Ois vaa jääny Eurooppaa! Me kyllä taistellaan One Directionin puolesta ja rakastetaan niitä loppuun asti! Ainaski minäVery Happy
Onneks se leikekirja menee kohta niille SUOMALAISILTA vai koska on tarkotus et pojat sen saa?
One Direction, we really love you!!!
Pelottaa....
Onhan toi tietty julkkiksen elämää mut silti mul on ikävä niit aikoi ku pojat twiittaili faneille ja teki video diaryi ku niil oli aikaaa. Pojat ei oo levänny vuodenvaihteen jälkee kunnol.. Niide pitäis ottaa rennommi välil.. Mut väistämättähä julkisuutee/menestyksee kuuluu myös sellasii asioit mitkä ei oo nii positiivisii aina ja kiertueisii kuuluu paljo työtä ja huonosti nukkumista jne mut silti ois kiva jos pojat välil rentoutuis.

47Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 20:51

Peetu

Peetu

^rentoutuminen on tosi tärkee juttu ettei vaan tuu burnoutia ja sen takia koko bändi hajoa. toihan on siis ihan kamalin tapaus mutta näin se vaan menee.

itken verta. ranne on ehkä murtunu ja kaiken lisäks oikeesta kädestä ja mä olen tietenkin oikeakätinen. ja vielä pahempaa on että sitten mun kisailut tältä keväältä on aika pitkälle kisailtu.

48Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Ke 7 Maalis 2012 - 23:57

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

olen kipeä,, ääääähh :c tiesin et mun ei ois pitäny mennä uimaan D:
mut ei tarvi mennä kouluun ihanaa,, ku en oikee tyksi näistä neljän päivistä.. ojgdirgjkldsjöf väsyttää ja on tylsää ja tekee mieli vaa itkee tee kauhee olo pois..

49Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 To 8 Maalis 2012 - 1:46

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:
itken verta. ranne on ehkä murtunu ja kaiken lisäks oikeesta kädestä ja mä olen tietenkin oikeakätinen. ja vielä pahempaa on että sitten mun kisailut tältä keväältä on aika pitkälle kisailtu.

O.o tosi kiva D:: äääh syvält just tollane et on jotai tärkeet tulos ja sit käyki jotai ja ei pääse ;d

50Angstaus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #3 To 8 Maalis 2012 - 3:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

istun bussissa matkalla koulujen välisistä huoltamasta kotiin.istun vieraiden pikkulasten keskellä ku muut koulut vie meidän paikat!puhelimetkin on kielletty kouluaikana mutta silti täällä dataan.on ihan jäässä ku oon seissy koko päivä pihalla.kotimatkaa on jäljellä vielä ainaki 30min.unohdin kuulokkeetkin kotiin etten voi kuunnella musaa.opettajaa pitää varoa ettei se huomaa ja takavarikoi mun puhelinta.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa