One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #3

+11
Peetu
Insku
bewareofaino
nealoves1D
jonskauu
vilqu
emmaLOVESnilla
Pinski♥Harry
Veeranen
Louizz_tomlinzon
militsii
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1Angstaus-topa #3 - Sivu 5 Empty Angstaus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 4:19

militsii

militsii

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

Huoh vihaan sunnuntaita, kouluhommia on ihan hitosti rästissä ja kaikennäköstä pitäis tehdä mut makaan vaan sängyllä ja oon netissä...

Sen lisäks mulla on mennyt nyt muutama viikko ihan päin peppua, oikeesti kaikki vastustaa ja mikää ei onnistu ja itkettää ja v*tuttaa ja kaikennäköstä.. Vois pikkuhiljaa kaikki ruveta menee taas paremmin, en jaksa tätä alamäkee...

http://dream-it-milla.blogspot.com

101Angstaus-topa #3 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus-topa #3 Pe 16 Maalis 2012 - 5:48

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:eieieieieieieieieiei ! miks poikien piti mennä tekee se nickelodeon show ? Sad nyt niist tulee iha salee joku hannah montana pikkulasten fanituksen kohde ....
aattelin ihan samaa ku kuulin siitä.Ois nyt vaa pysyny siinä mis ennenki ja tehny vaikka huviksensa lisää Video Diaryi...

itteä angstattaa myös se että oon kipee
niimpäää,, argh D: mul on ikävä video diary'itä ... + taas nenä ihan tukossa,, hyvä syy skipata koulu-uinti :d
Anteekis oon iha jäljessä ja ulkona kaikesta! Siis mihin pojat on menossa??

mä oon ymmärtäny niin et ne olis tekemäs omaa ohjelmaa nickelodeonille

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa