One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One direction miitinki ruotsissa ?

+9
militsii
Peetu
nealoves1D
jonskauu
emmaLOVESnilla
Veeranen
hennoaa
mariaemmma
Niall_Horan_lover
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 6:08

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

First topic message reminder :

Ajattelin tässä, että kun nuo pojat kerran muuttava tuohon naapuri maahan, niin mikä estää mennä vähän pyytelemään niitä poikia tänne Wink
Eli jos pidettäisiin sellainen seuraava miitinki, että lähettäskin Ruotsiin esim. poikien studion ulkopuolelle kertomaan Suomen palavasta halusta saada pojat tänne :DDD Ja tiedän kyllä, että kaikki eivät saa lupaa tulla ja että alaikäinen tarvitsee vanhemman esim. laivamatkalle. Ihan vaan ehdotuksena heitin, koska silloin saataisiin ainakin pojat huomaamaan Suomen Very Happy

51One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ma 20 Helmi 2012 - 8:51

nealoves1D

nealoves1D

Niall_Horan_lover kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Piti alottaa uus ku toi toinen on niin pitkä Very Happy
Joo-o voishan sitä mennä nukkumaan Very Happy
Miks musta muuten tuntuu et tähän one direction miitinki ruotsissa juttuun tuli kolme uutta sivua keskustelua vaan meijän kolmen järkevistä ja asiallisista kommenteista ! Very Happy
asiallisuus, järkevyys ja asiaan kuuluvuus ei oo mun vahvuusaloi WinkWink
Very Happy Mut hei kunhan puhutaan Niallerista hyvää! Vai onko tä hyvää... Very Happy TOTTAKAI! Very Happy Hyvin menee joo oon vähä väsyny... Very Happy
haha,, tottakai tää on hyvää Very Happy:D:DD:
OFC!<3 Meijän pikku Nialler:D
Kyllhän tääl toki Niallerista puhuttiin hyvää, mut en kyl tie et mitä mun poikaystävä sanois jos näkis nää viestit.... :DDD

haha toivotaa et se ei eksy tänne ! Very Happy:D

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

52One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ma 20 Helmi 2012 - 8:53

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Piti alottaa uus ku toi toinen on niin pitkä Very Happy
Joo-o voishan sitä mennä nukkumaan Very Happy
Miks musta muuten tuntuu et tähän one direction miitinki ruotsissa juttuun tuli kolme uutta sivua keskustelua vaan meijän kolmen järkevistä ja asiallisista kommenteista ! Very Happy
asiallisuus, järkevyys ja asiaan kuuluvuus ei oo mun vahvuusaloi WinkWink
Very Happy Mut hei kunhan puhutaan Niallerista hyvää! Vai onko tä hyvää... Very Happy TOTTAKAI! Very Happy Hyvin menee joo oon vähä väsyny... Very Happy
haha,, tottakai tää on hyvää Very Happy:D:DD:
OFC!<3 Meijän pikku Nialler:D
Kyllhän tääl toki Niallerista puhuttiin hyvää, mut en kyl tie et mitä mun poikaystävä sanois jos näkis nää viestit.... :DDD

haha toivotaa et se ei eksy tänne ! Very Happy:D
sais hyvän kuvan suomesta...

53One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 4:42

Insku

Insku

Teil on menny lujaa, ja vähän ohi aiheen Very Happy:

»Mäki haluun Niallerin :c

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

54One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 5:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Me käydään aika usein Ruotsissa että periaatteessa jos samoihin aikoihin me muutenki mentäis ruotsiin(wtf oon viisas kirjotin ton äsken rutsiin)ni porukat vois ehkä joustaa viikollakin matkapäivää et pääsisin.Mutta silti aika pieni mahollisuus mulla ois päästä ...Melkein tosi pieni Sad(
Mut joo on teilläki hyvät keskustelut ollu täällä Very Happy lol! Mä haluun sit Louisin

55One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:03

vilqu

vilqu

Eli siis Nialler, Harry ja Louis varattu:D Zayn ja Laim vielä vapaina:D

56One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:06

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

vilqu kirjoitti:Eli siis Nialler, Harry ja Louis varattu:D Zayn ja Laim vielä vapaina:D

hei älkääs yhtään yrittäkö Nialler on minun ! :DD

57One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:07

Insku

Insku

Nialler o varattu aika monelle:3

58One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:08

Insku

Insku

emmaLOVESnilla kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Eli siis Nialler, Harry ja Louis varattu:D Zayn ja Laim vielä vapaina:D

Hei ei saa omia :c Eletään sovussa ettei muututa Ranskaksi Very Happy

59One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:08

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Insku kirjoitti:Nialler o varattu aika monelle:3

no mut kukas nyt ei voiskaa vastustaa sitä ? ;D

60One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:10

Insku

Insku

ei kukaan? Sen puhetapa, lauluääni, hiukset, +++++++viissataa muuta ihanaa täydellisyyttä♥

61One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:10

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Insku kirjoitti:

totta, sitähän me täs vähiten halutaan :DD

62One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:11

Insku

Insku

Insku kirjoitti:

totta, sitähän me täs vähiten halutaan :DD
Jep :DD Myydääks Ranskassa edes ruisleipää?

63One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:12

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:

ei kukaan? Sen puhetapa, lauluääni, hiukset, +++++++viissataa muuta ihanaa täydellisyyttä♥
jep! Jätän sanomatta etten taas rupee härskisk:D

64One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 6:13

Insku

Insku

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:

ei kukaan? Sen puhetapa, lauluääni, hiukset, +++++++viissataa muuta ihanaa täydellisyyttä♥️
Joo mä kannatan myös tota Very Happy:Very Happy

65One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 10:19

Vieraili

Vierailija

Mie pääsisin SmileSmile ja laadukkaat jutut teil Very Happy

66One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 10:29

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:

Vilqu mä tiiän mitä sä olit kysymässä ja vastaus on: Kyllä, Niallerilla on pitkä...
MITÄÄÄ ?
(En toki muuttanut taas vaihteeks keskustelua härskiks)

67One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 11:03

bewareofaino

bewareofaino

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:

Vilqu mä tiiän mitä sä olit kysymässä ja vastaus on: Kyllä, Niallerilla on pitkä...
MITÄÄÄ ?
(En toki muuttanut taas vaihteeks keskustelua härskiks)
voi jestas, täällähä on mielenkiintoset keskustelut :D! kertokaa toki lisää ;)

68One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 11:28

nealoves1D

nealoves1D

älkääs riidelko WinkWink niallist riittää teille kaikille jos käytätte meijä ovelt ovelle kierrätys tapaa Very Happy viimesen kaa se saattaa olla kyl jo vähä väsyny ..... Very Happy nojoo,, Mä otan sitte Liamin ku kukaa ei oo viel sitä halunnu ;D

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

69One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 12:16

Insku

Insku

nealoves1D kirjoitti:älkääs riidelko WinkWink niallist riittää teille kaikille jos käytätte meijä ovelt ovelle kierrätys tapaa Very Happy viimesen kaa se saattaa olla kyl jo vähä väsyny ..... Very Happy nojoo,, Mä otan sitte Liamin ku kukaa ei oo viel sitä halunnu ;D
Mä voin ottaa sen vikana ja viedä vaa romanttiselle illallispäivälliselle. Wink grau

70One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 12:18

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Insku kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:älkääs riidelko WinkWink niallist riittää teille kaikille jos käytätte meijä ovelt ovelle kierrätys tapaa Very Happy viimesen kaa se saattaa olla kyl jo vähä väsyny ..... Very Happy nojoo,, Mä otan sitte Liamin ku kukaa ei oo viel sitä halunnu ;D
Mä voin ottaa sen vikana ja viedä vaa romanttiselle illallispäivälliselle. Wink grau
Mä voin ottaa ekana ni voidaan suoraan skipata toi illallinen Niallerin kans Wink

71One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 12:25

Insku

Insku

Insku kirjoitti:
Mä voin ottaa ekana ni voidaan suoraan skipata toi illallinen Niallerin kans Wink

Sä siis viet Niallerin suoraan makkarin puolelle Wink

72One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 12:30

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Insku kirjoitti:
Insku kirjoitti:

Komeroki kelpaa jos makkaria ei löydy Wink

73One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 12:33

Insku

Insku

Insku kirjoitti:
Insku kirjoitti:

Neiti! Ny alkaa mennä jo vähä yli! On nii laadukas mies tuo Nialler et taiotaan vaikka makkari. Winksilent

74One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 12:38

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Insku kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Insku kirjoitti:

Neiti! Ny alkaa mennä jo vähä yli! On nii laadukas mies tuo Nialler et taiotaan vaikka makkari. Winksilent
Hahaha ! Very Happy En ainakaan pysy hereillä energiajuomalla ! Razz
Ja Niallerin ei tartte ku sormiaan näpäyttää ni makkari kyll ilmestyy Wink

75One direction miitinki ruotsissa ? - Sivu 3 Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 21 Helmi 2012 - 12:40

Insku

Insku

Insku kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Insku kirjoitti:

Hahaha ! Very Happy En ainakaan pysy hereillä energiajuomalla ! Razz
Ja Niallerin ei tartte ku sormiaan näpäyttää ni makkari kyll ilmestyy Wink

Nii-i, sellanen taikamies se onki, että... GRAU

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa