One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One direction miitinki ruotsissa ?

+9
militsii
Peetu
nealoves1D
jonskauu
emmaLOVESnilla
Veeranen
hennoaa
mariaemmma
Niall_Horan_lover
13 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1One direction miitinki ruotsissa ? Empty One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 6:08

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Ajattelin tässä, että kun nuo pojat kerran muuttava tuohon naapuri maahan, niin mikä estää mennä vähän pyytelemään niitä poikia tänne Wink
Eli jos pidettäisiin sellainen seuraava miitinki, että lähettäskin Ruotsiin esim. poikien studion ulkopuolelle kertomaan Suomen palavasta halusta saada pojat tänne :DDD Ja tiedän kyllä, että kaikki eivät saa lupaa tulla ja että alaikäinen tarvitsee vanhemman esim. laivamatkalle. Ihan vaan ehdotuksena heitin, koska silloin saataisiin ainakin pojat huomaamaan Suomen Very Happy

2One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 7:45

mariaemmma

mariaemmma

HAHAHA, ois nii helmee (: mutjooo, ite pääsisin kyl jos vaan saan jonkun vanhemman mukaan && rahaa ... :D

3One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 8:17

hennoaa

hennoaa

Ois aika super siistii!!!!

http://www.hennoaa.blogspot.com

4One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 9:42

Veeranen

Veeranen

Tää ois nii siistii D:

5One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 9:47

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Mahtava idea kyllä, mutta itse en varmaankaan sais mitään lupaa lähteä :d tai ei sitä koskaan tiedä (; KANNATAN, vaikken välttämättä itse pääsisikään (:

6One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 10:12

jonskauu

jonskauu

Kuullostaa ihan älyttömän siistiltä!

Mut hei tohon, et kaikkien vanhemmat ei anna lupaa jne niin mulla ois pikku vinkki! En kyllä usko, että kaikki tästä niin innostuu, mut mulla tämmönen vois ainakin toimia Smile Eli tutustuis täällä foorumilla jonkun kanssa, näkis myös livenä ym. Sitten jos vanhemmat vaan antais luvan, niin voihan kysyä että voisko lähteä sen henkilön kanssa sinne Ruotsiin, jos jommalta kummalta pääsis ees yks vanhempi lähtemään mukaan. Laivamatkahan nimittäin onnistuu, että on yks vähintään 21v mukana, joka holhoaa. Tähän tarviin laivalle jonkun lupalapun, mut ei sitä multa oo ikinä kysytty vaikka mukana onkin.

Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin! Hankalaa tossa kyllä on vähän se, että miten vanhemmat luottaa ja antaa lähteä lähes ventovieraan kanssa matkalle. Mut ite oon ainakin kaverin kanssa matkustanu tollee, et häneltä on ollut äiti mukana ja se on sitten holhonnut mua siellä, sekä omaa lastaan tietty Very Happy

7One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 10:22

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:Kuullostaa ihan älyttömän siistiltä!

Mut hei tohon, et kaikkien vanhemmat ei anna lupaa jne niin mulla ois pikku vinkki! En kyllä usko, että kaikki tästä niin innostuu, mut mulla tämmönen vois ainakin toimia Smile Eli tutustuis täällä foorumilla jonkun kanssa, näkis myös livenä ym. Sitten jos vanhemmat vaan antais luvan, niin voihan kysyä että voisko lähteä sen henkilön kanssa sinne Ruotsiin, jos jommalta kummalta pääsis ees yks vanhempi lähtemään mukaan. Laivamatkahan nimittäin onnistuu, että on yks vähintään 21v mukana, joka holhoaa. Tähän tarviin laivalle jonkun lupalapun, mut ei sitä multa oo ikinä kysytty vaikka mukana onkin.

Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin! Hankalaa tossa kyllä on vähän se, että miten vanhemmat luottaa ja antaa lähteä lähes ventovieraan kanssa matkalle. Mut ite oon ainakin kaverin kanssa matkustanu tollee, et häneltä on ollut äiti mukana ja se on sitten holhonnut mua siellä, sekä omaa lastaan tietty Very Happy

periaattees tällänen vois toimiikki ! D:

8One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 10:44

nealoves1D

nealoves1D

kannatan ! en varmaan ite saa lähtee mut voi sitä yrittää tottakai Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

9One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 11:31

Vieraili

Vierailija

Olis tosi hienoo kyl :---))

10One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ti 14 Helmi 2012 - 22:16

Peetu

Peetu

jonskauu kirjoitti:Kuullostaa ihan älyttömän siistiltä!

Tää saattaisi toimia mutta entä jos kummankaan vanhemmat ei ole valmiita lähtemään ? Siis esimerkiks mä oon tutustunu The Baseballsin kautta vaikka kuinka moneen ihanaiseen ihmiseen, yhtä oon majottanu parikin kertaa että kyllä vanhemmat sen sulattaa, mutta mun vanhemmat ei oo valmiita lähtemään, koska ne ei yksinkertasesti saa töistä vapaata kun on kiirestressijahermotmenee. Mutta ideanahan tää on ihan mahtava ja mä toivon että tää onnistuis ja kannatan tätä viimeiseen asti !! (:

11One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ke 15 Helmi 2012 - 10:48

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Pitää pyytää et tää juttu linkataan facebookkiin, ja katotaan saaks se siellä huomiota ja kannatusta, koska jos meit ois joku lähemmäs sata poikien studion ees huutaa tollee, ni kyl niitten on pakko huomioida suomi Smile

12One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ke 15 Helmi 2012 - 10:51

Veeranen

Veeranen

Mua ärsyttää kun mä oikeesti haluisin niin paljon päästä mukaa jos tälläi tehää, hfjkadf Very Happy

13One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ke 15 Helmi 2012 - 15:05

militsii

militsii

Ois kyllä supersiistii, mut ite en millää pääsis Sad Tiiän sen jo sataprosenttisen varmasti Very Happy

http://dream-it-milla.blogspot.com

14One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? To 16 Helmi 2012 - 10:35

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

militsii kirjoitti:Ois kyllä supersiistii, mut ite en millää pääsis Sad Tiiän sen jo sataprosenttisen varmasti Very Happy
Nohöh Sad Mutta ajattele niinpäin, että me tehdään työt sun puolesta ja matkustetaan Ruotsiin hakemaan pojat tänne keikalle ;P

15One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Pe 17 Helmi 2012 - 4:15

vilqu

vilqu

Niall_Horan_lover kirjoitti:
militsii kirjoitti:Ois kyllä supersiistii, mut ite en millää pääsis Sad Tiiän sen jo sataprosenttisen varmasti Very Happy
Nohöh Sad Mutta ajattele niinpäin, että me tehdään työt sun puolesta ja matkustetaan Ruotsiin hakemaan pojat tänne keikalle ;P
Smile En mäkää kyllä pääse, äiti ei edes vielä ymmärrä kuinka rakastunu mä oon 1D:hen mut eihän mun välttistä tarvii olla mukana kunhan joku käy hakemssa ne tänne!

16One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Pe 17 Helmi 2012 - 4:42

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

vilqu kirjoitti:
Smile En mäkää kyllä pääse, äiti ei edes vielä ymmärrä kuinka rakastunu mä oon 1D:hen mut eihän mun välttistä tarvii olla mukana kunhan joku käy hakemssa ne tänne!
Nii, mutta ei kyllä yksi tai kaksi suomalaista fania vakuuta poikia kauhean varmasti Very Happy

17One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Pe 17 Helmi 2012 - 4:44

vilqu

vilqu

vilqu kirjoitti:
Nii, mutta ei kyllä yksi tai kaksi suomalaista fania vakuuta poikia kauhean varmasti Very Happy
No, ei mut onko leikekirjaa tullu paljon juttu, jos se herättäis huomioo suomee? (ainii lähetän kohta yhen jutun)

18One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Pe 17 Helmi 2012 - 5:11

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

vilqu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
No, ei mut onko leikekirjaa tullu paljon juttu, jos se herättäis huomioo suomee? (ainii lähetän kohta yhen jutun)
On siihen jonkun verran juttuja tullu Smile Tottakai lisääki saa lähettää, mut ois kiva jos saatais tällänen miitinki toimimaan ni pojat vois oikeesti kunnolla huomata ja muistaa suomen jatkossaki Smile

19One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Pe 17 Helmi 2012 - 5:22

vilqu

vilqu

vilqu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
On siihen jonkun verran juttuja tullu Smile Tottakai lisääki saa lähettää, mut ois kiva jos saatais tällänen miitinki toimimaan ni pojat vois oikeesti kunnolla huomata ja muistaa suomen jatkossaki Smile
jabulis:) Mut en kyllä pääse:(

20One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Pe 17 Helmi 2012 - 5:42

jonskauu

jonskauu

Mä saattaisin päästä tolla mitä mä ehotin Smile Eka juttu ois tietty tutustuu täällä nyt jonkun kanssa ja sit vasta lähtee miettii tota Very Happy

Mut joo siis pointti oli, et mä saattaisin päästä! Riippuu aina tietty ajankohdasta & sen aikasesta rahatilanteesta.

21One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Pe 17 Helmi 2012 - 11:03

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

jonskauu kirjoitti:Mä saattaisin päästä tolla mitä mä ehotin Smile Eka juttu ois tietty tutustuu täällä nyt jonkun kanssa ja sit vasta lähtee miettii tota Very Happy

Mut joo siis pointti oli, et mä saattaisin päästä! Riippuu aina tietty ajankohdasta & sen aikasesta rahatilanteesta.
Pitäs vaan keksii joku ajankohta ja kattoo se sillee, et meil ois oikeesti mahollisuus sillon nähä pojat. Lisäks pitäs ilmottaa one direction finland sivustolle tästä ni saatas varmast muitaki osallistujia, ja mitä enemmän sitä parempi Smile Ja mulle käy ainaki toi tutustumis juttu ja sä voit lisää ton finland1d@hotmail.com sun meseen ni voidaan puhuu siel sit enemmän, koska käytän sitä mesee nyt kaikist eniten ku katon leikekirjan juttuja Smile

22One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Su 19 Helmi 2012 - 23:36

Insku

Insku

Hei tää ois tosi hyvä idea! (: Saattaisin ite jopa ehkä päästäkki, mut epäilen. Very Happy Mut joku menee sinne ja raahaa ne tänne vaikka kädestä pitäen! (:♥️

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

23One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ma 20 Helmi 2012 - 1:15

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Insku kirjoitti:Hei tää ois tosi hyvä idea! (: Saattaisin ite jopa ehkä päästäkki, mut epäilen. Very Happy Mut joku menee sinne ja raahaa ne tänne vaikka kädestä pitäen! (:♥️
Mä voin raahaa Niallin Suomeen makuuhuoneen kautta Wink)

Okei nyt meni pervoks !

Viimeinen muokkaaja, Niall_Horan_lover pvm Ma 20 Helmi 2012 - 3:18, muokattu 1 kertaa

24One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ma 20 Helmi 2012 - 1:25

nealoves1D

nealoves1D

Insku kirjoitti:Hei tää ois tosi hyvä idea! (: Saattaisin ite jopa ehkä päästäkki, mut epäilen. Very Happy Mut joku menee sinne ja raahaa ne tänne vaikka kädestä pitäen! (:♥️
Mä voin raahaa Niallin Suomeen makuuhuopneen kautta Wink)

Okei nyt meni pervoks !

dinzdinz me ei sitte haluta herutel... herkutella yksityiskohilla ;D

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

25One direction miitinki ruotsissa ? Empty Vs: One direction miitinki ruotsissa ? Ma 20 Helmi 2012 - 2:10

Insku

Insku

nealoves1D kirjoitti:
Mä voin raahaa Niallin Suomeen makuuhuopneen kautta Wink)

Okei nyt meni pervoks !

dinzdinz me ei sitte haluta herutel... herkutella yksityiskohilla ;D
hhei! Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa