One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #15

+11
Veeranen
jAsbee
Stypayhoralikson
vilqu
bO0m
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
jonskauu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1Random #15 - Sivu 2 Empty Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 2:48

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

eli yleistä höpöttelyä kaikesta maan ja taivaan väliltä! (:

26Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 To 6 Joulu 2012 - 2:06

Peetu

Peetu

^ meinaaksä sitä Spencer Reidiä eli Matthew Gray Gubleria !? oiiii se on iiihana!! Very Happy

vitsit kun lyhyessä ajassa on tapahtunu niin paljon kaikkee että meitsi on iiihan sekasin! oijoijoi! sen takii en ehdi olee foorullakaan niin paljoo koska tää elämä tuntuu nyt laittavan kaiken ihan päälaelleen ja mä oon alkanu tekee asioita joita en ois ikinä uskonu tekeväni jajaja... okei en oo unohtamassa teitä ja pyrin käymään päivittäin mutta jos en kirjota ajattelen kyllä teitä ja yritän miettii ratkaisuja teidän ongelmiin ja näin!

ja ainii hyvää itsenäisyyspäivää Suomi 95v. ! ♥️ kyllä me saadaan olla ylpeitä tästä hienosta maasta Smile

27Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 To 6 Joulu 2012 - 8:41

Insku

Insku

Joo se leiri on hiihtolomal. Razz ja peetu joo se ohjaaja <3 ehkä vähä pienemmät silmäpussit Wink

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ Smile!

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

28Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 To 6 Joulu 2012 - 12:37

jonskauu

jonskauu

Mä oon taas elävien kirjoissa!! Luulin oikeesti et kuolen tai jotain ja sen takia toivottelin sillon viime viikolla teille jo hyvät joulut ja kaikkee :-D

Eli siis nyt mää voin jo vähä valaista et mikä mua vaivas/vaivaa! Mä menin siis marraskuun vikana viikonloppuna päivystyksee tositosi kovan mahakivun takii. Mua oksetti ja pyörrytti ja en muista tilanteesta kauheesti mitään koska olin iha tajunnan rajamailla. No sit musta otettii kaikkii kokeita ja niin ja pääsin kuiteskii kotii yöks kun mulle annettii tarpeeks vahvaa kipulääkettä.

Seuraavana päivänä meille soitettii ja pyydettii mut takasi et otetaa uudet kokeet koska mulla oli jotkut jutut koholla ja jotkut arvot oli tosi matalat. Sit mä hengailin siellä sairaalalla sunnuntai päivän ja sit saatii tietää et mulla on anemia. Joku tais itseasiassa veikkailla täällä sitä et oisko mulla anemia ja no kappas ois varmaa pitäny heti lääkäriin mennä ehottamaan sitä :-D No siis täähän selitti kaikki ne miten mulla on kylmä jne. Mut ne mahakivut..
Sit se lääkäri kerto mulle että mulla on joku että jotkut jutut veressä ei tee jotain (en oikeesti muista mite se juttu meni!) ja se voi aiheuttaa mulle ajoittaista huonoo oloo, päänsärkyy, mahakipuu, ruokahaluttomuutta ja puutostiloja ja sen takia mulle tätä anemiaa on kehittynyt.
Sain lääkityksen ja oon nyt paranemaan päin, mutta mä sairastuin tosi pahaan kuumeeseen heti sen sairaalareissun jälkeen ja niitten lääkkeiten teho katos kokonaan ja olinki hetkessä taas tosi huonossa kunnossa. Oon ollut sänkypotilaana nyt melkee viikon ajan ja tää kyllä sais riittää jo mulle..

En uskaltanut täällä kertoo sillon heti, että mikä mulla on, koska en yhtää tienny että mikä hitto tää tauti on ja onks se vaarallista jne. Lisäks säikähdin sitä anemia sanaa, koska meillä se ainakin liitetään syömishäiriöön ja pelästyin tosi pahasti et nyt kaikki uusiutuu taas ja mä rupesin miettii että multa on kyllä jääny ehkä muutama ateria syömättä tosi kovan stressin takia ja nyt mulla on ollu tosi tärkeetä vaan levätä etten mee huonompaan kuntoon. Tästä sairaudesta en tiedä todellakaan paljoa koska en ees muista että mikä mulla on :-D Lääkäri sanoi, että on kerran aikaisemmin hoitanut saman kaltaista tapausta. En tiiä voiko tää kehittyä jotekin huonompaan/helpompaan suuntaan, mutta epäilisin että jos mä jätän noi lääkkeet syömättä niin eiköhän sen huomaa. Pitää kans käydä säännöllisin väliajoin kokeissa ja muistaa vaa lepää ja semmosta. Sen takia mä päätin lopettaa sen luisteluvalmennuksenkin nyt Joulun jälkeen, että pystyn vaan keskittyy itteeni ja en vedä itteeni ihan piippuun.

Säikähdin alussa tosi paljon, että kuolen tähän tai jotain mutta nyt pitää vaa elellä päivä kerrallaan :-) aaa kamalan pitkä sepustus! Very Happy

29Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 To 6 Joulu 2012 - 23:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonna; no hyvä et sut saadaan kuntoon ja että oot taas elävien kirjoissa :) No mä en osaa sanoo tähän enää mtn muuta koska en oikeen ymmärrä tota anemiaa :)

30Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Pe 7 Joulu 2012 - 2:12

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, et voi kuvitellakkaa kui paljo helpotuin ku luin tota ! Taisiis ihanaa et oot saanu tota jo vähä parempaa suuntaa ja tiijät et mikä sul on ja näi (: muista sitte et jos sulle tulee tost jotai päänvaivaa ni tuu ihmees kertoo ni me tuetaa sitte sua c: paljo voimii ja stemppii sulle sisko :3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

31Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Pe 7 Joulu 2012 - 8:45

Veeranen

Veeranen

Jonna: ihanaa ettei ollu mitää pahempaa c::, mun muistaakseni anemia meinaa sitä et punasolut ei vie tarpeeks happee tai raudanpuutosta yms o.o

32Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Pe 7 Joulu 2012 - 10:00

jAsbee

jAsbee

jonna hyvä et on jo parempaa päi ja ettei sit kuitenkaa ollu pahempaa (: mut joteki se liittyy raudan puutoksee koska mäki olin just vähä aika sit verikokeis ja sielt sanottii et jos mä en saa enempää rautaa jostai ni siit ennenpitkää seurais anemia .

33Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Pe 7 Joulu 2012 - 11:07

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, ihanaa että tulit kertoo meille että sulla on jo ainaki hiukan parempi olo ja näin. C: mä ihan oikeesti pelästyin että se on jotain hengenvaarallista ja vaikka toikin kuulostaa tosi pahalta ja sitä varmaan onkin ni ainakin sä oot hengissä. Mut toivotaan et olos paranee vaan entisestään ja että toivut siit kokonaan. Voimahaleja sinne päin ♥

34Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Pe 7 Joulu 2012 - 11:10

bO0m

bO0m

Jonna sitä samaa mitä Blistex sano ihanaa et tulin kertoon koska olin tosi huolissaan susta! Mutta onneks nyt on selvillä mitä oli ja oot saanu apua! (:

35Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 La 8 Joulu 2012 - 8:20

vilqu

vilqu

Moi kaikki rakkaat!! Oon nyt ollu tosi pitkää taas pois forkalta ku on ollu niin paljo hirveitä kokeita ja pitäny kirjottaa fiktiivistä elämänkertaa ja treenejä ja miljoona muuta asiaa et en oo vaa yksin kertasesti ehtiny! Tulin nytki lähinnä ilmottaa et oon elossa Very Happy Joo no mä yritän nyt aktivoitua taas ku sain tänää ton fiktiivisen kirjotettuu ja ei oo enää ennen joulua kokeita ni rauhotun vähä.. ja huomenna on tanssi kisat ni treenitki väähä vähenee sit niitte jälkee.. (: ja sen verran luin et Jonna on elossa mut muuten oon kyllä ihan pihalla et missä mennään!! Wink Mut eiköhän tää tästä ku rupeen taas käymää!! Älkää olko huolissanne en mä teitä unohtanu!! Oon itte asiassa tän kaiken hälinen lomassa koko ajan miettiny et misä välis kerkeisin tulla kertoo teille et ootte IHANII!!! <3 Very Happy

36Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 La 8 Joulu 2012 - 9:46

bO0m

bO0m

Vilqu aww niin sinäkinn ♥ c:

+tein äsken Irresistible'en soinnut kitaralle! (: Oon ylpee ittestäni x)
//sitä on iihana laulaa kun ääni on ihan avautunu :3

37Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Su 9 Joulu 2012 - 7:13

Veeranen

Veeranen

boom haluisiksä laittaa ne johonki nettiin ne koska mä en oo löytäny oikee mitää hyvii :c

38Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Su 9 Joulu 2012 - 7:48

bO0m

bO0m

Veeranen Juu lähetin ne ultimate guitariin, ne julkasee ne vrm joskus ens viikon alussa c: Voin linkkaa sitte (;

39Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Su 9 Joulu 2012 - 9:23

_Blistex_

_Blistex_

vilkku, itelläki on joskus silleen et on niin paljon kaikkee kiirettä ettei ehi täällä käymään niin paljoo mut onneks se sit yleensä jossain vaihees hälvenee ja ehtii taas käydä tääl. (: ja säkin oot ihana ♥

40Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ma 10 Joulu 2012 - 6:03

vilqu

vilqu

Ei kokeita ja enää kaks viikkoo kouluu, oon lähes vapaa.. Very Happy Ja mun jokkue on niin PARAS!! Voitettii eilen kultaa tosin oltii ainoot meijän sarjassa mut meni kuiteski tosi hyvin ja ne mun joukkuelaiset on vaa nii IHANII JA MAHTAVII!! <3

41Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ma 10 Joulu 2012 - 6:38

Veeranen

Veeranen

boom : kui siin kestää noin kauan et ne tulee Surprised mut koitan muistuttaa sua jos et ite muista C:

42Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ma 10 Joulu 2012 - 9:41

nealoves1D

nealoves1D

http://peopleschoice.co/pca/vote/votenow.php
Käykäähä äänestämäs ! Toi on sellane mitä voi äänesää heti uudestaa uudest välilehdest eli let's go girls c;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

43Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ma 10 Joulu 2012 - 10:44

bO0m

bO0m

^äänestin vahingossa kerran beliebereitä kun me noustiin ykkösiks enkä huomannu xD

44Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ti 11 Joulu 2012 - 1:54

Mileaz

Mileaz

Löysin meikäläisen silmiä hivelevää taidetta suoraan yhdeksän ja puolen vuoden takaa....

https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/2itpwkg.png

En ees kuollu nauruu ku näin ton Very Happy:D:D huomatkaa äidinkielentaitoni.

45Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ti 11 Joulu 2012 - 1:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

MILLA XDXDXDXDDDD MÄ KUOLEN TÄNNE "käärme myrkyää ponin" vai onks toi myrkytää mut iha sama XDXDDdd
kantsii kokeilla jos voisit tienata tolla pari tonnii? :-D:-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

46Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ti 11 Joulu 2012 - 2:02

Mileaz

Mileaz

Eveliina NO ENTÄ TOI "SIENESSÄ ASUU KÄÄRME" :D:D:D:D:D:D:D:DD:D MÄ EN SAA HAPPEE

ton lähtöhinta olis 250 euroo, kuka tarjoo?

47Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ti 11 Joulu 2012 - 6:39

bO0m

bO0m

Milla eeeeeeei! niin söpöö xDD!♥

Veeranen Ne ei siis viikonloppuna lisää mitään niin sen takia kesti, mutta mä en nyt tiiä aikooks ne ees lisätä sitä, koska mun käsittääkseni joku toinenki oli nyt viikonloppuna lähettäny samantapaset soinnut ku mä, mutta tollee ihan sekavasti laitettuna, mulla oli sentää se koko biisi! >:O suutun jos ne ei lisää niitä mun lähettämiä koska ne oli paremmat ja tein niitä varmaan tunnin -.- Mut onneks tallensin ne omat koneelle, nii voin lähettää ne tääl sulle jotenki jos haluut? (:

48Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ti 11 Joulu 2012 - 6:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla ; MÄ TARJOON TONNIN!

49Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ti 11 Joulu 2012 - 8:46

vilqu

vilqu

Milla eikä IHANA!! <3 En yhtäää ihmettele Essin tarjousta XD hei tuol People Choice Awardseissa ni jos äänestää ja sit päivittää sen sivun ja äänestää uusiks ni rekisteröityykö ne molemmat äänet? Me niin voitetaa Belieberit, oon päättäny sen!!

50Random #15 - Sivu 2 Empty Vs: Random #15 Ti 11 Joulu 2012 - 9:43

Veeranen

Veeranen

boom, jei, katotaan jos ne nyt tulis sinne ne sun c: mut jos eii, ni ku täält pitäis jostai löytyy sellanen yksityisviesti juttu (kai?) ni sit sitä kautta?(:

milla aaw toi piirustus c:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa