One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #15

+11
Veeranen
jAsbee
Stypayhoralikson
vilqu
bO0m
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
jonskauu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 9]

1Random #15 - Sivu 6 Empty Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 2:48

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

eli yleistä höpöttelyä kaikesta maan ja taivaan väliltä! (:

126Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 La 29 Joulu 2012 - 2:38

Sarqai

Haha meinasin et en viitti töhrii nean seinäl mitää nii säästin tän tänne enkä ees tullu yöllä hyväminäVery Happy joo ja onneks olkoon nea!

127Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 La 29 Joulu 2012 - 6:43

jAsbee

jAsbee

onnneeeeeeee nea ! Smile

128Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 La 29 Joulu 2012 - 11:19

nealoves1D

nealoves1D

Kiitti siskot <3 ootte ihanimmat :3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

129Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 La 29 Joulu 2012 - 14:49

vilqu

vilqu

kävin töhrii nean seinänki, mut saa sitä kai uudestaaki ystäväänsä onnitella XD

PALJON ONNEA NEA!!! <3

130Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 La 29 Joulu 2012 - 16:36

nealoves1D

nealoves1D

Haha kiitti vilkku :3 <3

131Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Su 30 Joulu 2012 - 13:51

jonskauu

jonskauu

Haluun toivottaa teille jo nyt hyvää uutta vuotta koska en huomenna kerkee koneelle ja illallaki oon juhlimassa niin en varmaan sit enää muista tulla tänne toivottaa uusia vuosia :-D

Tää vuosi on ollu tosi upee koska oon tutustunu teihi kaikkiin mahtaviin tyyppeihin! Toivottavasti ens vuonna pääsisin jo näkee teitä :-) ♥
Palataan taas ens vuoden puolella!

♥ HYVÄÄ UUTTA VUOTTA ♥

132Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ma 31 Joulu 2012 - 1:54

Peetu

Peetu

mä lähden tonne juhlimaan uutta vuotta eli mäkään en usko että ilmestyn tänne enää illalla! mä haluan kiittää teitä ihan jokaista hienosta vuodesta, tää on ollut ihan hullun hienoa miten hieno yhteishenki meillä täällä on ja se on jokaisen teidän ansiota! (moden näkökulmasta tää tarkottaa helppoo työtä :D) hahah ei nyt sentään mutta ootte jokainen hienoja tyyppejä ja toivon todellakin että ens vuonna sitten pääsis näkee ainakin suurimman osan ihan face to face :) ootte ihania! ♥

Peetu kiittää ja kumartaa tältä vuodelta ja aivan mahtavaa uutta vuotta 2013! ♥

133Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ma 31 Joulu 2012 - 3:41

_Blistex_

_Blistex_

Joo, itekkään en välttämättä pääse enää tän vuoden puolella täällä käymään mut nähdään sit ens vuonna täällä ja toivottavasti myös ihan kasvotustenkin. (: Toivotan siis teille kaikille parasta uutta vuotta, ootte ihania! ♥

134Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ma 31 Joulu 2012 - 7:10

bO0m

bO0m

Mä lähen tästä kaverille juhlimaan, mutta täytyypä ensin kiittää teitä kaikkia tästä vuodesta♥ Hyvää uutta vuotta ja ens vuonna näkyillään! (;

135Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ma 31 Joulu 2012 - 8:07

Evee

Evee

Hyvää Uutta Vuotta kaikki!

136Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ma 31 Joulu 2012 - 14:01

nealoves1D

nealoves1D

Kiitos täst vuodest siskot ! Ootte tuonu kuluneesee vuotee tosi paljon iloo ja positiivisuutta ja haluun kiittää teit siitä et ootte aina jaksanu auttaa ja tukee mua c:
Oon oikeesti tosi tyytyväinen siihe et päädyin tänne foorumille ja rekisteröidyin tänne ! Tätä foorumii on ollu ihana lukee ja moderoida koska tääl on nii mahtava yhteishenki ja kaikki ootte tosi ihanii tyyppejä <3
Elisiis hyvää uuttavuotta kaikki ja toivottavasti nähään f2f vuonna 2013 ! :3 <3

137Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ti 1 Tammi 2013 - 1:13

vilqu

vilqu

Hyvää Uutta Vuotta 2013!! <3
Oli mahtava vuosi teijän osalta ja mä toivon todella et sama jatkuis ja nähtäs ja kaikkee!! Pus!!

138Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ti 1 Tammi 2013 - 6:53

jAsbee

jAsbee

hyväää vuotta 2013 kaikilleee :) 2009 viel aattelin et vuotta 2013 ei tuu mut tässä se nyt on :D
oli kyl hyvä vuos ja kaikkee tuliki koettuu , niiin hyvää ku pahaaki mut oikeestaa vuodelta 2012 on kuitenki tosi hyvät muistot :) ja etenki viimekesä oli iha mahtava ♥
tuntuu et talviki alkaa olla jo pikkuhiljaa ohi , tääl ainaki sataa vaa vettä ja lumet sulamassa . sais ne lumet nyt vähä pitempää pysyy mut ainaki ollaa aina vaa lähempän kesää ♥

139Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ti 1 Tammi 2013 - 7:05

bewareofaino

bewareofaino

bO0m kirjoitti:Aino Aww tota oli ihana lukee, tunnistin siitä jotain noita mun omiakin "directioner kehitysvaiheita" jos sen nyt noin voi sanoo xD Ja en mäkää sitä kauheesti mainosta että oon directioner, kunhan vaan on eikö se ookkin tärkeintä? ;D Ymmärrän hyvin ton mistä kerroit ja totta se on et poikien musiikki vaan jotenki ihmeellisesti kolahtaa! (;
oho joku tosissaan jakso lukee sen :---------D kiva tietää et joku ymmärtää ja että en oo ollu ainoo näitten ristiriitojen kanssa! ja jep, just se että on directioner nii sehän se vissiin on tärkeintä 8)

Myöhäset onnittelut Nealle ja Supermahtavaa vuotta 2013 kaikille :3

140Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ke 2 Tammi 2013 - 11:02

Veeranen

Veeranen

Hyvää uutta vuotta (:
Onks teil mitä uuden vuoden lupauksia ? Very Happy

141Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ke 2 Tammi 2013 - 11:19

bO0m

bO0m

^Mä ja mun kaveri unohdettiin tehä ne... xD Eipä mulla mitään ois ollukkaan :DD

142Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ke 2 Tammi 2013 - 11:36

_Blistex_

_Blistex_

Mä en tehny mitään uudenvuoden lupauksiin ku yleensä en pysty pitää niist kiinni :DD

143Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Ke 2 Tammi 2013 - 22:32

Peetu

Peetu

mä oon niin luuseri pitää uuden vuoden lupauksia, nii en tehny mitään mutta aattelin kattoo että kuinka monta päivää kestän ilman karkkia koska nyt kun vuosi vaihtu niin on helppo sit laskee (: nyt oon kestäny jo 2 päivää ja kolmas päivä on alkanut tosi buenosti!

144Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 To 3 Tammi 2013 - 1:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä en oikeastaan oo tehny mtn lupauksia, paitsi että oon koko tän vuoden karkkilakossa ( ja saan siitä rahaa xd ) mut sen oon päättäny jo kaks vuotta sitte Very Happy et oon vuoden 2013 karkkilakossa. Mut hyvähän mun on kun en tykkää paljo mistää karkeista :Dd

145Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 To 3 Tammi 2013 - 6:05

vilqu

vilqu

Hyvää Uutta Vuotta!!!! 2013!! <3 jos en oo käyny toivotta ku en oo ihan varma..

Mun vuoden vaihde meni kivasti ja nää pari päivää aika rennosti kavereiden kaa ja oltii eilen kattoo vika Twilight <3 ja näin mut sitte älä lue jos et halua surkean elämäni masennusta! omalla vastuulla!! koska se nyt on järkyttävä tosiasia et maanantain alkaa koulu vaikkei sitä saa vielä ajatella ja yritän olla ajattelematta syömällä karkkia ja ajattelemalla 1Dtä, mutta koska se sieltä tulee ni mulla on hirvee ahdistus ja stressii ja kammoa arkeen, mun pää räjähtää Very Happy ja jos täs ei ois viell parii päivää mä oisin ihan hermo raunioilla et vikoja lomapäiviä odotellessa.. Mua siis ahdistaa ihan tajuttomasti arki. ja jos ei halunnu lukee tota varjo puolta ni voipi jatkaa tästä (: säästyitte oikeestaa tosi paljolta koska meinasin et kirjotan kauheen stoorin mut se tulin tohon vikaan lauseeseen aika kivasti kerrottua (: Että eipä mulla muuta ku yritän pysyä henkissä ja YRITÄN nauttia viimesistä päivistä ilman maailmanlopun tunnetta XD

146Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 To 3 Tammi 2013 - 7:46

jonskauu

jonskauu

Mäki oon aika tosi surkee tekee mitää lupauksia ja en muutenkaa tykkää silleee kontrolloida elämää tai niin, kun ei koskaan voi tietää mitä päivä tuo tullessaan Smile Mä kuitenkin päätin tai no lupasin että vähennän tänä vuonna karkkien syömistä ja muutenkin herkkujen syömistä koska viime vuonna niitä tuli syötyä liikaa :-D Mut jäätelöstä en luovu se on varma!

Aika urheilupainotteiset kaks päivää takana! Eilen käytii isolla kaveriporukalla laskee/lautailee 5 tuntia ja tuloksena on monen monta mustelmaa ja paikat muutenki hellänä kaatuiluista, mutta tää on aina tätä kun laskee kauden ekat laskut!
Tänää kävin sit hiihtää siskon kanssa 20 kilometrii ja oon tosi ylpee itestäni koska hiihdin ton matkan ennätysajassa :-) Nyt oon aika hemmetin kuollu ja makaan vaan sohvalla kone sylissä ja musta tuntuu että en liiku huomenna omasta sängystä mihinkää. Mut ei se mitää, käsken poikaystävän meille ja saa luvan tulla palvelemaan mua sit heti aamulla! Very Happy

147Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 To 3 Tammi 2013 - 8:43

Veeranen

Veeranen

must tuntuu et mul on oikeesti koko ajan nälkä D: ja tää rupee koht ärsyttään D::::

148Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 To 3 Tammi 2013 - 11:31

Mileaz

Mileaz

Veera mulla on taas sillee, etten oo koskaa nälkäne. Mä voin olla koko päivänki syömättä eikä tunnu missään. Mut kyl mä syön siitä huolimatta iha normaalisti:D

149Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 To 3 Tammi 2013 - 14:21

jAsbee

jAsbee

OIKEEST MIKS UNET EI VOI OLLA TOTTA :( :DD varsinki ku nään nii ihanii unii :D

150Random #15 - Sivu 6 Empty Vs: Random #15 Pe 4 Tammi 2013 - 8:16

_Blistex_

_Blistex_

Se tunne ku herää yöllä siihen et joku yritti tappaa sua. :0 Näin jotain sellasta painajaista et joku puukkojunkkari koitti tappaa mua ja just ku se oli mun kohdalla ja katto mua silleen ilkeesti virnuillen, mä heräsin. Ja päivällä, ku äiti tuli kotiin, sain kuulla et olin kiljunu yöllä, varmaanki sen unen takii :'D Lol, mulla ei ollu mitään hajuu et olin oikeesti huutanu, luulin vaan et se tapahtu unes d:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa