One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #15

+11
Veeranen
jAsbee
Stypayhoralikson
vilqu
bO0m
bewareofaino
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
_Blistex_
jonskauu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

1Random #15 - Sivu 5 Empty Random #15 Ke 28 Marras 2012 - 2:48

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

eli yleistä höpöttelyä kaikesta maan ja taivaan väliltä! (:

101Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 2:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nea , toi oli tosi ihanasti sanottu. en olis ikinä voinu uskoo et millään foorumilla ihmiset voi tulla mulle näi tärkeeks ja läheiseks ku te ootte mulle ♥

veera, mä sain mm. lahjakortin gina tricotiin, lahjakortin kicksiin, valkosen nahkatakin, pretty little liars 1 tuotantokausi dvd boksi, castle 4 tuottari dvd boksi,sekalaista kosmetiikkaa, sekalaisia cd'tä dvd'itä ym.,1d kalenterin,1d kuulokkeet,justin bieber just getting started kirjan...

102Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 3:08

vilqu

vilqu

Nea voi!! Oon kyll ihan samaa mieltä joka ikisen sanan kohalla ja mitä muutki on sanonu!! Mun rekisteröitymisestä tulee kait helmikuussa täytee vuosi vaiks must tuntuu et on ollu paljon pitempi aika oon oppinu tuntee teit aina vaa paremmi ja paremmi ja mietin aina välillä et ku kaikki directinerit sanoo et on saanu 1Dn takii paljo uusii kaverei ja kaikkee ni mietin aina et mistä ne niitä kavereita tekee et ketä mä oon saanu, kunnes tajusin et ihan vaan ja ainoastaan 1Dn takia oon saanu teijät kaikki rakkaat ystäväiseni!! Asutaa kaikki eri puolilla suomee mut ollaa yhteyksissä joka päivä ihan ku nähtäs joka päivä jne. Kaikilla on tietty kans omat kaverinsa forkan ulkopuolella mut on meillä on myös toisemme <3
Love you and massive thankyou to One Direction that I have you, my own 1D family who supports me whatever happents!! <3

103Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 3:30

Sarqai

Mä mietin täs joulun aikan kaikkee jännää, ja mä tajusin et joulun ideana ei oo lahjat, vaan joku ihan muu(syvällistä, joo..). Mä päätin et tänä jouluna mä pyydän anteeks(joo en aijo vilkku ottaa lahjaa takas), mä nyt alotan täält forkalt, anteeks jos oon ollu ilkee, anteeks jos oon puhunu töykeesti ja anteeks jos mä muuten vaan ärsytän. Ja Milla, en tiiä jos ees muistat, mut mua on jääny se vaivaamaan, anteeks ku puhuin sulle rumasti sillo aikoj sitte, mä en ny löydä sitä viestii, mut jos muistat nii hieno juttu, oon kuitenki pahoillani muistat tai et.. Puspus ootte kaikki mul tärkeit<3

JA P.S Sori ku mä päden nii paljo se ärsyttää mua kans..

JA P.P.S Mikään täst ei koske Vilkkua koska Vilkku on Vilkku olehyvä rakas;)<3

104Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 3:36

bO0m

bO0m

Apua mulla tuli iha vedet silmiin kun tulin tänne :')) Ootte ihania!♥

Ajattelin pyhittää koko eilisen päivän joulun viettoon enkä käyny koneella ollenkaan, joten tää tulee vähän myöhässä mutta
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE♥

105Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 3:44

jAsbee

jAsbee

okei nyt mä luovutan kirjotin kaiken vaik kui mont kertaa mut täl foorumil on selvästi jotai mua vastaa jote sanon nyt nopeesti vaa et
te kaikki , tosii ihanasti sanottu ja samat sanat täältäk teille kaikille :) ja vaikka en nyt enää voi ees itteeni mikskää 1d faniks saatika sitte directioneriks sanoo ni tunnen itteni silti tosi tervetulleeks tänne ja siit kiitos kuuluu teille :)

ja yritän kohta listata ne mun lahjat jos tää nyt suostuis :D mut sain kaikkee niiiiiiiiiiin ihanaa , oon tositosi tyytyväine ♥

106Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 7:21

jonskauu

jonskauu

Oi ei ootte kaikki ihania!! Mä oon täällä lukenu näitä teidän ihania viestejä tuhat kertaa hymy korvissa ja melkee kyyneleet silmissä :')

Ja mun lahjoista! Tänä jouluna sain oikeesti yllättävän paljon sitä mitä toivoinkin ja kaikkee tarpeellista enkä mitää ylimäärästä sälää mitä yleensä tulee! Mut sain siis uudet sukset ja monot joita toivoin eniten ja iPhonee niitä suojakuori juttuja muutaman. Sittee sain meikkejä ja sellasen sivellinsetti jutun niille meikeille, kaks hajuvettä sen Nicki Minajin ja Christina Aguileran jokuuu Red jotai en muista :-D Sitte sain hiusjuttuja ja astioita ja muita tommosii kotijuttuja mitä saatan tarvita sittenkun muutan pois kotoo! Ja sitte sain Coldplayn sen live dvd + cd jutun ja oon niin rakastunut siihen ♥ Sitten poikkikselta sain ihanan Guess-kaulakorun jota oon himoinnu koko tän ajan mitä ollaa oltu yhessä ja oon vähintää kerran viikossa käyny aina hypistelee sitä siellä korukaupassa ja nyt se on mun! Ja sitte sain uuden lompakon :-) Ainii ja sain yhen tosi siistin jutun mut kerron siitä sitte lisää kuhan keksin sille jonkun käyttötarkotuksen ensiks :-D

ja nyt sit ootellaa uuttavuotta !

107Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 8:26

Veeranen

Veeranen

sara, mäkin mietin tollasta eilen D: et ei ne lahjat oo se joulun pointti, ku fbs etusivul joka toinen päivitys oli lista niistä lahjoist mitä kukakin sai. Joulu on aika kaupallista aikaa , tai sillai jos joku ymmärs mitä meinaan xd

108Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 11:00

jonskauu

jonskauu

Veera todellakaan lahjat ei oo joulun pointti! Tai ehkä joillekkin on, esim. kyllä mä tajuun et pienet lapset on enemmän innoissaan niistä lahjoista kun muista joulujutuista mutta kyllä mun mielestä pikkuhiljaa pitää alkaa tajuu että ei ne lahjat oo tärkeintä :-)

Meillä on kotona ollu nyt muutamia vuosia sellanen käytäntö, että ei osteta jouluaatoks oikeestaan lahjoja vaan käydään sit joulun jälkee aleista ostaa kaikki tarpeellinen. Mun mielestä se on toiminu tosi hyvin ja sitte jos on saanu lahjaks vaikka rahaa nii voi ite ostaa mitä haluaa. Tänä vuonna oli tosin poikkeus ja saatiin ainaki mun mielestä tosi paljon lahjoja, mutta voinpahan sitten rahat käyttää vaatteisii :-D hahha

109Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 11:32

jAsbee

jAsbee

jospa mä nyt yrittäisin kertoo niist mun lahjoista :D
eli siis sain
- kengät suoraan taivaasta pudonnu ♥ 13,5 cm korko, mustat nilkkurit jos on jotai pikkutimanttei, tekomokkaa :) lovelovelove
- täydelliset naiset vika tuotantokausiii , tänääki kattonu koko päivä vaa niit :D :)
- finnkinon leffalahjalippuii ! :)
- rahaaa, jee heti torstain alennusmyynnit täältä tullaan ♥
- sellane shortsipuku/haalari/mikä onkaa, kyl te tiiätte:D jota oon ettiny just sellasta ikuisuuden enkä oo löytäny ja nyt sit sain sen!! ♥ oikein joulune lahja :) :D
- sellaset söpöt vaaleenpunaset tossut :)
- kaverit oli tehny mulle sellase ihanan cece -taulun johon ne oli ite laittanu kaikki kuvat ja tekstit ja kaikki ja sit kehystäny aaa i looooove it ♥
- ja sit vaaleenpunane kaulahuivi joka on just oikeen sävyne ja sellastaki oon ettiny vaik kui kaua :)

suklaata en saanu mikä on iha hyvä vaa :) en vois olla tyytyväisempi noihi lahjoihi, vaik en mitää noista ollu ees toivonu ni noi oli parempii ku mikää mitä toivoin :D

110Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 11:54

bewareofaino

bewareofaino

Tiiän ettei teitä nyt välttämättä kiinnosta, mut tänään on ollu vähä hämmentävä fiilis, kun tänään on tasan vuosi siitä kun One Directionista tuli mulle ku salamaniskusta aika tärkee. Jep, se lukee kalenterissakin:D eikä sitä voi unohtaa...
Ja tässä ny vuoden ajan oon taistellu sen tunteen kanssa, että mitä muut aattelee siitä, koska en kuuntele periaatteessa mitään muuta tällästä musaa. Joo, ei pitäs aatella että mitä muut aattelee ja oon päässy siitä jollakin tasolla eroon etten aattele niin. Mut vieläkään en ensimmäisenä uusiin ihmisiin tutustuessa mee sanoon musiikista että kuuntelen One Directionia. Se tuntuu viäkin väärältä ja tuntuu että ihmiset saa musta ihan väärän kuvan sen takia. Mutta mä oikeesti koen että One Direction sillon vuosi sitten muutti mua aika paljon, miten kliseeltä se nyt sitte kuulostaakin, mulle vaan tulee käsittämätön hyvä olo niitten biiseistä sillon ku niitä kuuntelen, sellanen rento ja hyväntuulinen. Rakastuin niihin persooniin Video Diary juttujen kautta ja vaikka nyt jollakin tavalla pojat on muuttunu, tai no ainakin suosio on vaikuttanut niitten olemiseen mun mielestä jollakin tasolla, niin tiiän että ne on edelleen samat ihmiset ja pidän niistä edelleen.
Se tästä tekee oudon, että 2011 syksynä mä viä katoin niitten musiikkivideota ja sanoin et hyi mitä tää on ja nyt oon täällä, ja mä pidän niistä tosissani. Ja vaikka en ehkä oo foorumin ahkerin moderaattori, niin ootte mulle yhtä lailla supertärkeitä koska en tätä fanitusta voi kenenkään muun kanssa jakaa. Kiitos kuuluu teille:)

111Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ti 25 Joulu 2012 - 12:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Laittakaa lisää mitä ootte saanu lahjaks, tahon itkee sisäisesti täällä :-D tuntuu et kaikki on saanu kauheest kaikkee ihanaa ja mä en tyylii mitää, mut ku kelaa, nii muhun on käytetty iha himona rahaa jo nyt.... Ärsyttää, ku saan mun loput lahjat vasta huomenna (ja ehkä torstainki). Perseestä olla erokakara :-D varmaa listaan mun lahjat vasta, ku saan loputki!

https://twitter.com/#!/penguiniam

112Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ke 26 Joulu 2012 - 3:53

Sarqai

Mä lupaan et mä en tuhoo Veeran hermoja ku istun doriksen selässä ku mikäki perunasäkki:)

Mitä hittoo mä oon taas seonnu:o joo toi on mun uudenvuodenlupaus, mun piti siis kysyy et mitkä on teijä lempi jouluruuat tä nyt vaa sekoo..

Viimeinen muokkaaja, Sarqai pvm To 27 Joulu 2012 - 4:28, muokattu 1 kertaa

113Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ke 26 Joulu 2012 - 7:13

_Blistex_

_Blistex_

Aww, teiän jokaset sanat sai mut hymyilemään ku mikäki hullu ♥

Jajoo, mä oon ihan tyytyväinen mun joululahjoihin vaikka en saanukkaan niitä hirveesti. Mut ihan hyvä niin meinaa joka vuos on aina tullu kaikkee sellasta kamaa mikä jää jonneki kaappiin pölyttyyn mut nyt tuntuu et kaikki lahjat tulee käyttöön. (: Mut siis, perus suklaan ja rahan lisäks sain sellasen ihanan pyyhepakkauksen mis oli kirkkaan vihree, turkoosi ja pinkki pyyhe c: Ja sit kaikkia kosmetiikkatuotteita, hiustenhoitopaketin, pari leffaa, sellane ihonhoitopakkaus, pari lehtee ja ihanan rannekorun ♥

114Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ke 26 Joulu 2012 - 9:10

Evee

Evee

Pitkästä aikaa täällä (: en oo ollu koneella ku viimeks.... perjantaina O.o oon vähän pihal kaikist asioist :p
Joulu oli kiva ja synttäritkin oli eilen (: nyt sit vaan naatitaan lomasta ja ootetaan uutta vuotta Very Happy
Niin ja Hyvää Jouluu kaikille!!! (vähän myöhässä)

115Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ke 26 Joulu 2012 - 11:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nonii nyt meikäki on kotona ja kaikki lahjat avattuna! tuntuu et mua on iha lellitty piloille näillä lahjoilla! mä sain 4kpl mukeja, aamiaiskulhoja ja pienempiä lautasia Iittalan Teemasta, 4kpl Iittalan HotCool -laseja, suomi-ranska sanakirja, feissarimokien kirja, pll kirja, Puman (pinkit♥) kengät, nominationiin pala, yökkärihousut, aitoo lampaannahkaa olevat lapaset, remingtonin pearl wandin, vähän rahaa, ihan liikaa suklaata ja siskon ite tekemii korui ♥ oon tosi tyytyväinen, mutta tavallaan pettyny (tunnen itteni ihan kauheeks tän jälkee) ku sain iskältä ja sen puolen suvulta kaikkee muuta ku mitä toivoin (okei toivoin noita laseja ja rahaa), mutta mä venaan että palkka tulee ja lähen osteleen alennuksista kaikkee itelle :-D
tunnen itteni tänki jälkee kauheeks, mutta musta tuntuu että mun eno ei tykkää must yhtä paljo ku mun sisaruksista :-D mä sain siltä ja sen perheeltä 2kpl jotain polvipitusii lämpösukkii, ku muu perhe sai siltä paljon enemmän lahjoi jotka oli arvokkaampiiki ja paljon kivempii. ja mun mielestä mulle ei ainakaa pitäis olla vaikee hommata lahjaa?

me saatii sisarusten kaa yhteiseks pari leffaa ja arvakkaa oonko innoissani - MADAGASCAR 3 !!! :DD oikeesti iha paras leffa!

116Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Ke 26 Joulu 2012 - 12:34

Peetu

Peetu

mä oon ihan yllättyny kui paljo lahjoi mä sain, oon vissii ollu kiltti tyttö tänä vuonna Smile sain vaik kui paljo lahjakorttei kaikkialle, hammasharjan (koska edellinen hajos), HIFKin kiekon ja huivin, vain elämää cd, vaatteita ja sit perus villasukkii ja lapasii jne. (:

nealoves1D kirjoitti:olen ukko ja etsin akkaa

okei tää joulu ottaa koville ja sen seurauksena sain tosta päivän naurut.

117Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Pe 28 Joulu 2012 - 14:22

jonskauu

jonskauu

HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ NEA ♥ !

118Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Pe 28 Joulu 2012 - 14:26

Mileaz

Mileaz

Sarqai kirjoitti:Milla, en tiiä jos ees muistat, mut mua on jääny se vaivaamaan, anteeks ku puhuin sulle rumasti sillo aikoj sitte, mä en ny löydä sitä viestii, mut jos muistat nii hieno juttu, oon kuitenki pahoillani muistat tai et
haha en ois ees muistanu koko juttuu jos et ois muistuttanu :D mut ei se mitää, oisin voinu ilmasta itteni paremmin, joten olin mäkin vähän pöhkö, joten anteeks munkin puolesta:)

Joulu oli tyyliin viikko sit mut voin kai mäki kertoo mitä sain :DD
Lumia 900, suklaakirjan (älkää luulko et siel on suklaanteko-ohjeita niiku eveliina luuli), feikki jumpinin, suklaata ja tädiltä sain aidon Guessin laukun, se oli vähä sellane what the piu mitä hyvää oon tehny hänen hyväkseen : D Sit 50e rahaa mummoilta yeay \o/

JA HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ NEA ♥

119Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Pe 28 Joulu 2012 - 16:36

_Blistex_

_Blistex_

PALJON PALJON ONNEA NEA! ♥

120Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Pe 28 Joulu 2012 - 17:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla, hv miks paljastat aina kaikki mun typeryydet :-(

PALJON ONNEA NEA ♥

121Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Pe 28 Joulu 2012 - 23:19

Evee

Evee

Hyvää Synttärii Nea!!

122Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 Pe 28 Joulu 2012 - 23:54

Peetu

Peetu

onnea Nea!! :) ♥

123Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 La 29 Joulu 2012 - 0:09

nealoves1D

nealoves1D

Kiitti paljon siskot :3 <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

124Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 La 29 Joulu 2012 - 0:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Onnea Nea ! ♥

125Random #15 - Sivu 5 Empty Vs: Random #15 La 29 Joulu 2012 - 1:14

bO0m

bO0m

Aino Aww tota oli ihana lukee, tunnistin siitä jotain noita mun omiakin "directioner kehitysvaiheita" jos sen nyt noin voi sanoo xD Ja en mäkää sitä kauheesti mainosta että oon directioner, kunhan vaan on eikö se ookkin tärkeintä? ;D Ymmärrän hyvin ton mistä kerroit ja totta se on et poikien musiikki vaan jotenki ihmeellisesti kolahtaa! (;

Mä olin aika pettyny (niin hirveeltä kun se kuulostaakin) mun lahjoihin...
Tai siis kyllä kaikki oli kivaa mitä sain, mutta en saanu oikei mitää mitä olin toivonu nii sen takia vrm se fiilis. Mut ei se mua nyt enää vaivaa, koska saatiin siskojen kaa aamulahjaks (meil on semmone perinne et saadaa parilahjaa vielä joulupäivän aamuna) iha hirveesti rahaa iskältä, niin pystyy sit ainaki ostaan ne mitä oli toivonu. Mul oli aika musiikki painotteiset lahjat :D 4 cd levyä +singstar levy ((: sit jotai vähän karkkia ja enempää en muistakkaa <:

PAALJON ONNEA NEA!♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa