One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 7

+8
jonskauu
emmaLOVESnilla
Stypayhoralikson
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Veeranen
Sarqai
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty RANDOM vol 7 Pe 4 Toukokuu 2012 - 20:55

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

hehee thanks everybody, vaikka tää näyttiki pahalta nii nyt elämä voittaa jo (: tietty näytän siltä ku oisin ollut joukkotappelussa mutta asia korjautunee kilolla puuteria Very Happy ja kiitos kaikille pikaisten paranemisten toivotuksista, ootte ihania ♥️

yhdistelen vähän aiheita niin saadaan keskustelut oikeille alueille (:
Veeranen kirjoitti:
///OIKEESTI MUN FB ON TÄYNNÄ TOST JÄÄKIEKOST, kyl on nyt varmaa tullu selväks et suomi on voittanu 1-0 -.-
ihmiset kertokaa mulle mitä siin on sellast, miks seuraatte sitä o.o koska mä en oo ikinä ymmärtäny sitä ja en varmaan tuu ymmärtääkkää mut.. aina voi yrittää (:

mä seuraan jääkiekkoa koska se tulee geeneissä. Ensimmäiset MM-kisani katoin vuonna 1996 kun olin 3kk vanha. silloin en tietty ymmärtänyt mistään mitään mutta se on niin selkärangassa että lätkää katotaan. SM-liiga tulee myös äidinmaidosta, kerran IFK aina IFK. Peetu on puhunut (:

76RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 23:30

bO0m

bO0m

Toi oli ihan sairaan hyvä matsi! Olin ihan fiiliksissä!!! :DD Kertokaa teidän lemppari pelaaja? (:

emmaLOVESnilla how cool!! :DD

jonskauu aina kun näytettiin yleisöstä jotain tyttöö mietin et onkohan toi jonskauu :DD

77RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 1:25

jonskauu

jonskauu

bO0m hahaha :DD mulle tuli kyllä yhessä vaiheesssa kauhee tekstariryöppy ja kaikissa luki: SÄ OOT TELKKARISSA mut en oo vielä ite kerenny kattoo nauhalta sitä peliä ja ettiä itteeni, mut pitänee sekin tarkistaa. Ja hmm mun lempparipelaaja.. tykkään kaikista! Very Happy

joo ja olin kattomassa tota peliä siis pienessä kuumeessa, mut se muuttu sit yöllä kotiin tullessa 39 asteen kuumeeks.. oon nyt sit tän päivän kotona edelleen kuumeessa, mut huomenna mulla on ne tanssiesitykset ja en todellakaan voi olla poissa joten kai mun on haettava apteekista muutama kassillinen jotai pillereitä ja pärjättävä! tää päivä kuluu kattoessa Tanssiakatemiaa yle areenasta ja tän viikon kaikki Salkkaritki pitäis kattoo ku oon iha pihalla et mitä tapahtuu :-D vaikka oon kipee ja en jaksa tehä yhtääää mitääää ni päivää kyl piristoi toi More than this -video! love it ♥️ pitäkää hauska viikonloppu ja tehkää sunnuntaina äiti iloseks!
:-)

78RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 1:44

vilqu

vilqu

jonskauu, sit ku bongaat ittes ni kerro et missä kohtaa peliä sua näytetään!!

79RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 5:28

bO0m

bO0m

https://www.youtube.com/watch?v=b-RQIN3wo5U

siis onks toi se video? Jos on nii pakko sanoo et oon pettyny ku luulin et se ois samalla tavalla tehty ku muutki musa videot, eikä keikka-video.. :<

80RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 8:41

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, itekki mietin iha samaa mut ajattelin et ei toi voi olla se ku tos lukee toi "The Live Tour" ni ajattelin et jos se ois se video ni siin ei olis mitää ylimääräst ..

&& ite täällä sen takii että tänää historian koe, johon en saanu yhtä ainootakaa vastausta ite. Olin unohtanu koko kokeen ja sitte eile yöllä muistin sen mut tottakai kirja oli kaapissa .. :s no kaveri sit kerto vastauksii & sain esseesee vastauksen ku luokan seinille oli jätetty ryhmätöitä ja suoraan mun vieressä oli työ jossa kerrottii Vietnamin sodasta xdxd Mut ihan kokonaa oli kyllä omaa syytä, eli eikai siin mitää sen ihmeellisempää. (en normaalisti oo tälläne .. Yleensä een kaikki tehtävät ja luen kokeisii hyvin, enkä lunttaa. Mun todistuksen KA on ollu aina yli 8.5, mut tän kokeen olin vaa unohtanu iha kokonaa .. :d)

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

81RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 9:55

_Blistex_

_Blistex_

Olin äsken ihan paniikissa ku tää kone meni ihan sekasin. Hiiri ei toiminu, tää kone ei sammunu ja piti jotain ihme ääntä ja olin ihan varma et rikoin tän. :/ Mut sit onneks iskä korjas tän ja kaikki on taas kunnossa <3

82RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 11:10

vilqu

vilqu

Toi More Than This video ei oo se musiikkivideo vaan nimenomaan The Live Tourin video! Mä ihmettelin kans samaa.. Et se tulee se musiikkivideo sit vielä joskus.. Very Happy Sitä odotellessa.. Smile

joku chattiin!

83RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 11:33

jonskauu

jonskauu

Siis ei helvetti, mitä toi Suomen peli oikee oli?? eka erä oli iha mahtava mut mitä sit tapahtu? koko Suomen joukkue oli sekasi ku seinäkello ja kaikki oli yhtä sähläystä! ei herrajumala toivottavasti tälläst ei tapahu uudestaa tai mä revin tukan päästä. Mä täällä menetin vähäisen äänen, kun iskän kans kirottii koko peli sanonko minne.. Very Happy

84RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 11:36

bO0m

bO0m

jonskauu Nii siis oikeesti oon niin VIHANEN D8 Räjähdän kohta näistä tunteista........ :@ Ja tajusin just et toi oli eka peli jonka nään leijonien häviävän. Oli ihan jumalaton luotto et voitetaan Kanada, mut näin se meni.........

85RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 11:43

jonskauu

jonskauu

bO0m joo no äläs vaa! mäki olin iha varma et Kanada kaatuu 6-0 mut ei sit.. ja sit oli iha naurettavaa et pelii oli vielä varmaa 10 minuuttii jäljel ni jätkät lopetti pelaamisen iha kokonaa ja luisteli siellä kentällä ihanku olisivat jossai sunnuntai hiihdoissa, ei prkl.

86RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 11:45

bO0m

bO0m

Jep siinä lopussa oli niin ahistavaa kattoo kuinka kaikki meni päin p*rsettä oikeesti oon täällä niin ragena.......kohta lentää tavarat :P Ja alussa oli viel niin happy feeling olin varma et Kanada saa turpaansa ja sit kun se dfjbSDFB tuomari ei ees antanu siitä mtn ku Komarovia lyötiin mailalla aaaargh.....!

87RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 11:51

vilqu

vilqu

Mä huusin niille pelaajille koko pelin jotain kjsdipehfiei... Sit mä hain jossain vaiheessa koneen ja rupesin dataamaan ku ei tuo lätkä enää oikeen sujunu:)

88RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 12:11

Veeranen

Veeranen

suomi siis hävis kanadalle? D:
kaveri sano just yhelle toiselle kaverille et jääkiekos ei koskaan saa aliarvioida vastustajaa D:

joo aika kinostuskiikarit, again c:

89RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 12:17

_Blistex_

_Blistex_

jooo katoin kans sitä pelii ja voi jum*lauta mikä peli! Kävin siin tokas eräs suihkussa ja kun tulin takas ni kanadalaiset oli vetäny kolme maalii. Olin ihan silleen et cmwcvnfvj. :OO Sit lopus meni vähän into ton pelin kattomisessa kun se oli vähän lopus semmosta lepsuu.. toivotaan et noin ei käy enään ikinä. Mut siis, äääh, ärsyttää toi :C

90RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 12:21

jonskauu

jonskauu

NIII toivottavast todellakaa ei käy enää noi!! oon vielä maanantaina menos kattoo sitä Kazakstan peliä ja jos sen Suomi häviää ni mä en tiiä mitä mä teen! hyökkään varmaa sinne vaihtoaitioon ja otan päävalmentajan paikan ja pistä poikiin vähä vipinää tai sit sanon niille et tulkaa te tänne vaihtoo ni mä näytän mite pelataa :-D

91RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 12:31

nealoves1D

nealoves1D

Mä en todellakaa oo mikää lätkä asiantuntija mut ei se ny mun mielestä nii kauhee huono peli ollu. Varsinki se eka erä oli iha mieletön ! Tokassa ny alko kusee aika täysil ku noi Kanadan NHL tähdet tuli tekee ratkasuja. Kolmantee tuli vähä tehoja lisää, mut ei vaa kiekko menny millää sinne tolppie välii eikä toikaa lähellekkää ekaa erää noussu. Mut pakko myöntää et kyl se Kanada ton voiton ansaitsi vaik nytte tietysti *ituttaa aika taval .. Kanadalla on noit yksilöitä jotka tekee ratkasuja, niiden joukkue peli ei oo yhtä tehokasta ku leijonilla. Onneks tää ei nyt ollu mikää supertärkee peli, ens kerralla sitte saa vähä enemmä tota energiaa mukaa ni kyl se mestaruus viel tulee.
Vaik ain ei voi voittaa ni aina voi kyl *vituttaa ....

Ja veera,, joo se päätty 5-3 Kanadalle .. :d

92RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 22:13

Peetu

Peetu

Suomi pelas ekan erän hienosti, Kanada sähläili ja niiden kuviot ei toimineet ollenkaan. Ei se silti ollut helppoa Leijonille, noi kanadalaiset on sen verran kuiteski kovia. tokassa erässä Leijonat väsy ja Jaakola esimerkiksi oli todella passiivinen, varmasti toissapäivänen Ranska peli paino pohkeissa. Kanada on ollut ja uskon että tulee aina olemaan Suomelle kova vastus, siellä meinaa lätkä on nii iso juttu.

Kanadalla oli muutenkin toissapäivänä vapaapäivä jos oikein katsoin noista listoista joten ne oli saanu ladata akut täyteen kun Suomi lähtee suoraan yhdestä murskavoittopelistä seuraavaan.

Tässä on vielä USA ja Kazakstan matsit pelaamatta, jos Suomi voittaa ne nii se siirtyy lohkon kärkeen eli mitä vaan voi vielä tapahtua (: stay positive people !

Aijaijai ku en oo ehtiny muutamaan päivään taas koneelle ollenkaan, on ollu nii kamala kiire :o nyt lupaan aktivoitua, pakko !

93RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 22:16

Sarqai

Byyh miksei suomi ny voittanu?

94RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 22:26

Peetu

Peetu

^mun analyysi miksei Suomi voittanu:
1. Kanada on kova vastus, pakko myöntää.
2. Leijonat oli varmasti väsyneitä toissapäiväsestä Ranska pelistä, Kanada lähti täyteen ladatuilla akuilla pelaamaan
3. TUOMARIT OLI SANONKO MISTÄ. Komarovilla nenästä ja huulesta tulee verta mutta ei, ei tule jäähyä. osasyynä varmasti ruotsalaistuomari joka ei halua viime vuotta uusiksi, Koivun piti käydä neuvottelemassa mutta ei mitään. hyvä jos pelikatko tuli siks aikaa ku Koivu kävi jäällä.
4. Puolustus oli kaks vikaa erää todella passiivista ja Kanada teki maskeja minkä ehti.

95RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 Pe 11 Toukokuu 2012 - 23:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:b00m,, itekki mietin iha samaa mut ajattelin et ei toi voi olla se ku tos lukee toi "The Live Tour" ni ajattelin et jos se ois se video ni siin ei olis mitää ylimääräst ..

&& ite täällä sen takii että tänää historian koe, johon en saanu yhtä ainootakaa vastausta ite. Olin unohtanu koko kokeen ja sitte eile yöllä muistin sen mut tottakai kirja oli kaapissa .. :s no kaveri sit kerto vastauksii & sain esseesee vastauksen ku luokan seinille oli jätetty ryhmätöitä ja suoraan mun vieressä oli työ jossa kerrottii Vietnamin sodasta xdxd Mut ihan kokonaa oli kyllä omaa syytä, eli eikai siin mitää sen ihmeellisempää. (en normaalisti oo tälläne .. Yleensä een kaikki tehtävät ja luen kokeisii hyvin, enkä lunttaa. Mun todistuksen KA on ollu aina yli 8.5, mut tän kokeen olin vaa unohtanu iha kokonaa .. :d)
No sehä oli sen sun opettajan omaa syytä jos oli jättäny ryhmätöit seinille.Näin mä ainaki sanoin ku mulla kävi samaten.Mun opettaja varmaan luuli ettei kukaan näe sinne asti mutta mäpäs näin.Ja kerra melki koko luokka näki kartalta yhen vastauksen yhtee karttatehtävään ku se kartta oli laitettu huolimattomasti pois.

96RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 12 Toukokuu 2012 - 0:12

nealoves1D

nealoves1D

komppaan tos Suomi - Kanada analyysissä kyl Peetua ihan täysin ! Very Happy ja Ranskaa vastaan ku oli nii ylivoianen peli ni onha se vähä erilaista sitte hypätä jäälle noi hyvää joukkuetta ku Kanada vastaan. Mut ei se mitää, kyl se mestaruus viel tulee !

&& Louizz_tomlinzon,, nii oliki Very Happy ja meilläki on kerran nähny mantsan kokeesee vastauksii ku on ollu luokan seinällä kartta Very Happy tymät opettajat, minkäs sille voi xd

97RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 12 Toukokuu 2012 - 6:23

vilqu

vilqu

Meijän iskä sano et nyt Suomi sai vihdoin kunnon vastuksen lätkässä (Kanadan). Ja sit Kanadan pukkarissa satiin kyllä kuulla vähän kovempaa kielenkäyttöä ekan erän jälkeen ihan varmaan ni ehkä sekin sit hiukan tehos..

98RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 12 Toukokuu 2012 - 7:14

nealoves1D

nealoves1D

mulla on kauhee ongelma ku porukat suunnittelee ulkomaan matkaa ja jos en menis niiden mukaa ni saisin yhen Herban(hevonen) ylläpitoon puoleks vuodeks. Eli mietin ny et lähenkö mukaan vai jäänkö yksin kaheks viikoks kotii ja otan Herban puoleks vuodeks. Hankalaa :d

99RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 12 Toukokuu 2012 - 8:19

jonskauu

jonskauu

nealoves1D kirjoitti:mulla on kauhee ongelma ku porukat suunnittelee ulkomaan matkaa ja jos en menis niiden mukaa ni saisin yhen Herban(hevonen) ylläpitoon puoleks vuodeks. Eli mietin ny et lähenkö mukaan vai jäänkö yksin kaheks viikoks kotii ja otan Herban puoleks vuodeks. Hankalaa :d

Mun mielipide on että valitse se hevonen! Siitä on kuiteki pitemmäks aikaa iloo :-)

Joo ja tanssit meni iha hyvi vaik kipeenä olinki ja nyt on sit harrastuksist lomaa! Mut mulle kyllä tapahtu sellane tapaturma et mun nilkka meni paskaks vikassa tanssissa, kun hyppäsin väärin. Näytin sitä mun kaverin äitille joka on joku terveydenhoitaja tai joku semmonen ja se katto tätä mun nilkkaa niin se sano et mun kannattaa varata lääkäri, koska voi olla et mulla on jotai tuolta sijoiltaa :s Äiti sit sano mulle, että hän ei päästä mua tonne flash mobii ettei mee pahemmaks ja koska jos mulle siellä sattuu jotai ni enpähän sieltä nopeesti kotiin pääsekkää. Vähän kyllä v*tuttaa koska olin harjotellu tota tanssii ja olin iha innoissaa et pääsen tapaa teitä mut ei sit :-( mut ehkä äiti antas mulle nyt luvan sit tulla sinne lintsille! JAA HEI jos Suomi voittaa kultaa ni mä oon kuiteki tulossa sit kultajuhlii et voinhan mä siellä sit nähä jotai teistä ketä asuu lähellä tai on ite tulos paikan päälle Smile

100RANDOM vol 7 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 7 La 12 Toukokuu 2012 - 9:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mun lupaus ei iha pitäny... päästii siskon tanssiesityksest vasta puol 9 kotii, jote en viittinny kattoo pelii kokonaa sen jälkee ja päätin et katon seuraavan pelin :--D mut iha innoissani pompin eilen sohvalla ja katoin toisen erän melkee puoliks, vautsi!
ja tajusin vasta eile, et kui kivaa oikeestaa on pelata poikie kaa jotai, niinku Nea tässä joskus selostiki:D meil oli eile yhistetty liikunta ja mun joukkueen pojat aina vaa kannusti mua vaikken saanu lentopallossa alotuslyöntii ees lähellekkää verkkoo ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa