One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 7

+8
jonskauu
emmaLOVESnilla
Stypayhoralikson
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Veeranen
Sarqai
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty RANDOM vol 7 Pe 4 Toukokuu 2012 - 20:55

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

hehee thanks everybody, vaikka tää näyttiki pahalta nii nyt elämä voittaa jo (: tietty näytän siltä ku oisin ollut joukkotappelussa mutta asia korjautunee kilolla puuteria Very Happy ja kiitos kaikille pikaisten paranemisten toivotuksista, ootte ihania ♥️

yhdistelen vähän aiheita niin saadaan keskustelut oikeille alueille (:
Veeranen kirjoitti:
///OIKEESTI MUN FB ON TÄYNNÄ TOST JÄÄKIEKOST, kyl on nyt varmaa tullu selväks et suomi on voittanu 1-0 -.-
ihmiset kertokaa mulle mitä siin on sellast, miks seuraatte sitä o.o koska mä en oo ikinä ymmärtäny sitä ja en varmaan tuu ymmärtääkkää mut.. aina voi yrittää (:

mä seuraan jääkiekkoa koska se tulee geeneissä. Ensimmäiset MM-kisani katoin vuonna 1996 kun olin 3kk vanha. silloin en tietty ymmärtänyt mistään mitään mutta se on niin selkärangassa että lätkää katotaan. SM-liiga tulee myös äidinmaidosta, kerran IFK aina IFK. Peetu on puhunut (:

26RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 7:49

Peetu

Peetu

jonskauu mitä pelleilyä, miksen nähny sua siel nukkumas ? :D hahhaha mutta hieno peli oli, vähän tehotonta ehkä taas mutta voitto ja tärkeät pisteet tuli Suomelle (: !

27RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 7:52

nealoves1D

nealoves1D

Slovakia pyöritti sitä aika paljon, mut ei se suomeltakaa huono peli ollu ! Ja tosiaa tärkeet pisteet ja voitto tuli ni eiköhä se korvaa kaike (;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

28RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 10:08

_Blistex_

_Blistex_

Jeeeee Didi voitti Idolsin! (: <3

29RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 10:22

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson kirjoitti:kattokaa aww! en kerro mitä on mut paras tsekata ;) rakastutte!

Aaaaaa vähänkö ees hymyilin leveesti<3 Kiitos!

30RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 10:47

jonskauu

jonskauu

minä täält autost moi! Hhahha ihanaa et kaikki katoitte Suomen peliä ja epätoivoisesti yrititte ettiä mua nukkumasta, mut voi kuulkaa: ei siel ois pystyny nukkuu! Very Happy olin kyl tosi väsyny mut hyvin mä pärjäsin =)

Siellä pelissä se fiilis oli oikeesti aivan uskomaton! Okei en siellä yläkatsomossa nähny juurikaa mitää mut siis se fiilis.. Aaaaaa<3 innostuin nyt täst nii paljo et iskä varas Usa- peliin liput mut en oo varma pääsenkö sinne ite. Lisäks huomen ku tulee noi neljä lippuu yhen hinnalla myyntii, ni oon menos kattoo Ranskan sekä Kazakstan (vai mite se kirjotetaa) pelejä kavereiden kaa. Tää tulee kyl tosi kalliiks mut love it! Ja hei kaikki meni kyl hyvin mut en mä ihan ilman naarmuja selvinny: sain nimittäi turpaani :-D ja vielä hehkutan et ihanaa ku Didi voitti, luin iltalehden sivua! Smile harmi etten nähny esityksiä!

31RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Su 6 Toukokuu 2012 - 11:47

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Äää, mäkin haluisin päästä kattoon jotain mm-pelii mut se on mahdotonta. :/ Vähä siistii jos pääsisit johonki toiseen peliin kans, uskon meinaan vahvasti et fiilis oli siellä aika upee. (: Ou mai gaad, sä sait turpaas? O: Miten siinä ny silleen kävi? :DD

32RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:04

vilqu

vilqu

OMG! Mä oon ollu kaks päivää pois forklta ja te ootte kirjottannu uutta topaa kolme sivua:D

Iskä sano et mun koiralla on krapula ku se on ihan väsyny:D Se siis oikeesti nukutettiin tänään ja siks on väsyny.. Very Happy

33RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:15

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, hahahahahahah :'DDD voin kuvitella milt näyttää ku koiral on "krapula" XD

34RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:OMG! Mä oon ollu kaks päivää pois forklta ja te ootte kirjottannu uutta topaa kolme sivua:D

Iskä sano et mun koiralla on krapula ku se on ihan väsyny:D Se siis oikeesti nukutettiin tänään ja siks on väsyny.. Very Happy
Mun kaverinki koira nukutettii kerra ni seki kuulemma oli niinku juovuksissa ku se heräs Very Happy

35RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:34

jonskauu

jonskauu

OON MAAILMAN ONNELLISIIIIN!! Mun iskä sai varattuu mulle ja mun kolmelle kaverille liput Suomi-Kazakstan ja Suomi-Ranska otteluihin ♥️♥️ Kazakstan peliä seuraan jostai sieltä ylhäältä mut Ranska pelin paikat on SUORAAN VAIHTOAITIOIDEN TAKANA, MÄ VARMAA KUOLEN SIIHE OUMAIGAAAAAAAAAAD. Ja iskä kans varas Usa pelii liput mut se kai menee sen jonkun kaverin kaa kattoo sitä, yhyy Sad ja hei älkää todellakaa kuvitelko, et oon joku lellipentu joka saa kaiken mitä haluaa, jääkiekko on vaa mulle ja mun perheelle tosi tärkee juttu ja pyritään joka mm-kisoissa käydä kattoo ainaki yks peli ja nyt kun nää on kotikisat ni pakkohan nois on nyt käydä! Smile

JOO JA HEI _Blistex_ ja te kaikki muutkin, kirjotin tuol mun edellisessä viestissä et sain turpaani eile tuol pelissä: Mä siis sain tavallaan turpaan. Tiiätte varmaa sellasii nahkatakkeja, joissa on hihoissa vetoketjut? No yks tyttö huitas mua semmosel hihalla pelissä ja mun poskessa on nyt hirvee mustelma ja semmonen arpi Very Happy Ja yks mies löi mua vahingos otsaan =)

36RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:52

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, EIKÄ ! Varmaa sä pääset noihi ! Nomut kannustat ja kiljut munki edestä sitte nii paljo et sul ei enää oo pelien jälkee ääntä eiks vaa ? c;

37RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:58

vilqu

vilqu

Munki puolesta sit pitää kiljuu!! Ja nyt teet sit ainaski tonne Ranska peliin jonkun 1D kyltin jos kerran istut vaihtoaition takana!!

38RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 5:15

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

jonskauu kirjoitti:OON MAAILMAN ONNELLISIIIIN!! Mun iskä sai varattuu mulle ja mun kolmelle kaverille liput Suomi-Kazakstan ja Suomi-Ranska otteluihin ♥️♥️ Kazakstan peliä seuraan jostai sieltä ylhäältä mut Ranska pelin paikat on SUORAAN VAIHTOAITIOIDEN TAKANA, MÄ VARMAA KUOLEN SIIHE OUMAIGAAAAAAAAAAD. Ja iskä kans varas Usa pelii liput mut se kai menee sen jonkun kaverin kaa kattoo sitä, yhyy Sad ja hei älkää todellakaa kuvitelko, et oon joku lellipentu joka saa kaiken mitä haluaa, jääkiekko on vaa mulle ja mun perheelle tosi tärkee juttu ja pyritään joka mm-kisoissa käydä kattoo ainaki yks peli ja nyt kun nää on kotikisat ni pakkohan nois on nyt käydä! Smile

JOO JA HEI _Blistex_ ja te kaikki muutkin, kirjotin tuol mun edellisessä viestissä et sain turpaani eile tuol pelissä: Mä siis sain tavallaan turpaan. Tiiätte varmaa sellasii nahkatakkeja, joissa on hihoissa vetoketjut? No yks tyttö huitas mua semmosel hihalla pelissä ja mun poskessa on nyt hirvee mustelma ja semmonen arpi Very Happy Ja yks mies löi mua vahingos otsaan =)
Sano Granlundille multa terkkuja Wink Very Happy

39RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 5:32

bO0m

bO0m

jonskauu onnee ! (: uuu kumpa mäki pääsisiin! ); Ja hyvä tuuri sul kun kahteen kertaan lyödää.. :DD

40RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 8:40

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Hiuka siistii! (: huudat kans munki puolesta, eiks yea? ;DD Vai mitä et se tulee telkkarista? Meinaan jos istut vaihtoaition takana niin voin hyvinkin bongata sut. (:

Muuten onko kellään koskaan silleen et oot jollain tunnilla ja sit sä vaan mietit 1D:tä tai jotai niiden lauluu yms. ja sit ope on kysyny sulta jotain eikä sulla oo hajuukaan mitä se kysy? Mul käy niin joskus. :DD

41RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 10:16

Veeranen

Veeranen

katoin noit x-factor esityksii ja videoit ja nyt hymyilen tääl sillai urpon näköisenä Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=yMJ1M0bZd5g
♥️c:

42RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ma 7 Toukokuu 2012 - 10:37

jonskauu

jonskauu

HAhah joo huudan kaikkien puolesta taas siellä :-D ja koitan tällä kertaa vähä kattoo eteeni jos selviytyisin molemmista peleistä ilman mitää haavereita..

_Blistex_ JOO mulla käy tosi usein tollee :-DDD ! Mä en oo ihan varma et missä kohtaa se on niiden vaihtoaitioiden takana se mun paikka, mut jos siel vaa toimii netti ni voin ennen pelii nopeesti laittaa tänne jotai et missä kohtaa mä istun ja minkä näköne mä oon ni voitte tunnistaa! Very Happy Hihihih muistaki kattoo torstaina sit Suomi-Ranska peli Wink

Niall_Horan_lover , heheheee joo Granlundille terkkuja sulta! mä voisin vaikka ehottaa sille, et alkaa kuuntelee One Directionia ja hehkuttaa tätä foorumia ni ehkä se eksyis tänne? :-D

43RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ti 8 Toukokuu 2012 - 1:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

_Blistex_ kirjoitti:jonskauu: Hiuka siistii! (: huudat kans munki puolesta, eiks yea? ;DD Vai mitä et se tulee telkkarista? Meinaan jos istut vaihtoaition takana niin voin hyvinkin bongata sut. (:

Muuten onko kellään koskaan silleen et oot jollain tunnilla ja sit sä vaan mietit 1D:tä tai jotai niiden lauluu yms. ja sit ope on kysyny sulta jotain eikä sulla oo hajuukaan mitä se kysy? Mul käy niin joskus. :DD
Mulla käy nii useinki (: Viimeks tänää Very Happy

Yks mun kaveri(poika) otti eile mun enkun vihon (enkun tunnin alussa ku opettaja mietti jotain siinä) sit se rupes rupes lukee niitä tekstei kannesta ääneen jota oon kirjottanu sit siin luki 'One Direction is sexy' ni se pokkana alotti lukee ääneen muttei kattonukaa ennemmi mitä siin luki vaa alotti et 'One Direction is se...' siihe väliin mä tönäsin sitä ja osotin opettajaa.Sit se vaa 'oho empäs luekaa enempää' ja rupes nauraa.Nojoo se opettaja vähä katto oudosti mutta ei voi mtn :-D
Sitte tänää yks toine mun kaveri(poika) väitti että mä oon niinku se Schmidt(kolme miestä ja tytössä).Sit mä olin sillee että en ehkä silti oo ;D

44RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ti 8 Toukokuu 2012 - 9:05

bO0m

bO0m

_Blistex_ kirjoitti:

Joo huonoina päivinä kuuntelen tunnilla 1Dtä ipodista. Jokasessa, ihan jokasessa vihossa on takana ainaki 2 sivuu 1Dn biisien sanoja. Se vaan auttaa jos on päällä kevyt vatutus (inhoon käyttää tota sanaa :DDD) nii skippaa tavallaan koko tunnin tolla tavalla (; Ja sit se auttaa ku ei voi luokassa täysii laulaa nii kirjottaa sanoja samalla kun kuuntelee, sillee saa jotenki purettuu sitä musiikkii ja omaa huonoo oloo ulos (: Mun tekniikka ;D

45RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ti 8 Toukokuu 2012 - 9:28

Veeranen

Veeranen

Mulla on hirvee alemmuuskompleksi D::

46RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ti 8 Toukokuu 2012 - 9:32

_Blistex_

_Blistex_

Dataan täs sohvalla ja katon samalla Suomi - Sveitsi pelii :DD Hyvä Suomi! (:
Piirtelin tänään matikantunnilla vihon taakse kaikkee 1D - juttuu ja sit mun vieres istuva ystävä vaan katto mitä kirjottelin ja naureskeli d:

47RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ti 8 Toukokuu 2012 - 11:40

jonskauu

jonskauu

OOUU miten hyvä peli Suomelta!! kyllä nyt kelpaa lähtee kattoo sitä Ranska pelii torstaina =)

ja ilmotan täs et lähen huomenna taas yhelle koulun järjestämälle leirille, joka loppuu torstai-aamuna mut lähen suoraa Helsinkii kattoo tota peliä, joteen musta ei varmaankaa kuulu mitää! Koitan kyllä laittaa ennen Suomi-Ranska ottelua sen, et missä kohtaa suurinpiirtein istun ni jos vaikka tunnistaisitte mut :-)

48RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ti 8 Toukokuu 2012 - 20:33

bO0m

bO0m

Aattelin kertoo kun tiiän että kaikki ei oo fbssä, en tiiä tietääkö kaikki.......

Pojat on tulossa Ruotsiin kai tänään! Levyttään pariks viikoks (: <3

Ärsyttää ihan sikana kun ne tulee niiin lähelle, mutta kuitenkaa en pääse sinne :"(

49RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ti 8 Toukokuu 2012 - 20:49

Veeranen

Veeranen

ÄÄÄÄ MÄ OLIN SILLAI ÄITILLE.. "äiti lähetään ruotsii?" Very Happy

50RANDOM vol 7 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ti 8 Toukokuu 2012 - 21:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m kirjoitti:Aattelin kertoo kun tiiän että kaikki ei oo fbssä, en tiiä tietääkö kaikki.......

Pojat on tulossa Ruotsiin kai tänään! Levyttään pariks viikoks (: <3

Ärsyttää ihan sikana kun ne tulee niiin lähelle, mutta kuitenkaa en pääse sinne :"(
No hyvä että menee levyttämään mut ärsyttävä että Ruotsiin eikä Suomeen.Mä olin heti sillee ku luin tän että 'kuka lähtee mun kaa ruotsiin?' olisin kyl saanu seuraa sinne mutta jostain syystä äiti ei innostunu päästää mua 13vuotiaana mun alaikäsen kaveriporukan kaa Ruotsiin

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ke 9 Toukokuu 2012 - 5:48, muokattu 1 kertaa

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa