One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 7

+8
jonskauu
emmaLOVESnilla
Stypayhoralikson
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Veeranen
Sarqai
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty RANDOM vol 7 Pe 4 Toukokuu 2012 - 20:55

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

hehee thanks everybody, vaikka tää näyttiki pahalta nii nyt elämä voittaa jo (: tietty näytän siltä ku oisin ollut joukkotappelussa mutta asia korjautunee kilolla puuteria Very Happy ja kiitos kaikille pikaisten paranemisten toivotuksista, ootte ihania ♥️

yhdistelen vähän aiheita niin saadaan keskustelut oikeille alueille (:
Veeranen kirjoitti:
///OIKEESTI MUN FB ON TÄYNNÄ TOST JÄÄKIEKOST, kyl on nyt varmaa tullu selväks et suomi on voittanu 1-0 -.-
ihmiset kertokaa mulle mitä siin on sellast, miks seuraatte sitä o.o koska mä en oo ikinä ymmärtäny sitä ja en varmaan tuu ymmärtääkkää mut.. aina voi yrittää (:

mä seuraan jääkiekkoa koska se tulee geeneissä. Ensimmäiset MM-kisani katoin vuonna 1996 kun olin 3kk vanha. silloin en tietty ymmärtänyt mistään mitään mutta se on niin selkärangassa että lätkää katotaan. SM-liiga tulee myös äidinmaidosta, kerran IFK aina IFK. Peetu on puhunut (:

51RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ke 9 Toukokuu 2012 - 4:59

Peetu

Peetu

jonskauu kirjoitti:OOUU miten hyvä peli Suomelta!! kyllä nyt kelpaa lähtee kattoo sitä Ranska pelii torstaina =)

ja ilmotan täs et lähen huomenna taas yhelle koulun järjestämälle leirille, joka loppuu torstai-aamuna mut lähen suoraa Helsinkii kattoo tota peliä, joteen musta ei varmaankaa kuulu mitää! Koitan kyllä laittaa ennen Suomi-Ranska ottelua sen, et missä kohtaa suurinpiirtein istun ni jos vaikka tunnistaisitte mut :-)

todellakin !!! repesin kyllä aika pahasti kun Sveitsi iski 1-1 tasotusmaalin mutta sitte suomalaisia alko ketuttaa nii ne päätti sitten iskee 21 sekunnin päästä takas :D

hei ota joku lappu mukaan jossa lukee tyyliin terkkui foorulle nii tiietään sit kuka oot jos näyt telkkaris :D

52RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ke 9 Toukokuu 2012 - 5:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Hei laittakaa jonku laulun(mieluite 1D'n)sellaset sanat jotka sopis äitien päivä korttiin.Muutama lause riittäs

53RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ke 9 Toukokuu 2012 - 7:40

Peetu

Peetu

voi jestas oon ilonen ! kerrankin omeglesta löyty järkevää juttuseuraa (:

54RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ke 9 Toukokuu 2012 - 8:15

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Hei laittakaa jonku laulun(mieluite 1D'n)sellaset sanat jotka sopis äitien päivä korttiin.Muutama lause riittäs
Ihan sairaan hyvä idea!! Jos sua ei haittaa ni käytän sit niitä samoja sanoja mun kortissa, jos joku nyt keksis:D

Joo jonskauu tee sellanen terveisiä foorumille kyltti tai sit joku 1D kyltti:D Katoin eilen iskän kaa sitä Suomi-Sveitsi peliä sit mä rupesin huutaa ku Sveitsi tasotti et "noni, nyt suomi laittakaa se kiekko sinne häkkiin, onko se niin vaikeeta!!??" autto:D

1D ruotsiin, levyttämään!? ei kutenkaa pidä keikkoja tai mittän, et vaan levytää..? UUS LEVY, OMG!!

55RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ke 9 Toukokuu 2012 - 9:04

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, joo tee joku kyltti et terkkui foorumille tai jotai ni tunnistetaa sut Very Happy:D && pidä hauskaa siel leirillä & huuda taas munki puolesta siel pelissä ! (::

Louizz_tomlinzon & vilkku,, laittakaa vaik WMYB:stä jotai (: esim. "don't need make up to cover up, being the way that you are is enough" Very Happy

&& UUS LEVY ! tsajajajajaja can't wait ! ♥️

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

56RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ke 9 Toukokuu 2012 - 10:42

bO0m

bO0m

Peetu kirjoitti:voi jestas oon ilonen ! kerrankin omeglesta löyty järkevää juttuseuraa (:

Jee kerro tarkemmi! Haha, mul on kokemusta tästä ;DDD <3

57RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ke 9 Toukokuu 2012 - 10:59

Veeranen

Veeranen

mulla oli ajatuksena mennä aikasin nukkumaan, mut taitaa taas venyy ku eksyin tumblr ja weheartit :Very Happy

58RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 Ke 9 Toukokuu 2012 - 11:05

_Blistex_

_Blistex_

OMG, mahas alko tuntuu silleen oudolta kun kuulin et 1D on Ruotsis. Vähän niinku perhosii olis lentäny mahas. :DD Eikää, haluun ruotsiin nyt ja heti :C Ihanaa, uus levy ♥

jonskauu: Joo hei, tee joku pieni kyltti ni tiedetään sit et mis kohtaa oot. (: Ja kannusta munki puolesta ihan täpöl. :DD

59RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 3:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea:noi vois olla hyvät :) laitan varmaan ne :)
Vilkku:tietysti säki voit laittaa :)Mä oon jo muutamana vuonna laittanu jtn tollasta korttiin viime vuon laitoin Justin Bieberin overboardin lyriikoita

Mä sain mun äikän testitulokset,se oli semmone et piti tehä minuutissa tai 30 sekunnissa aina niin monta tehtävää ku kerkes ja korjata ei saanu,ne tehtävät oli sellasii helppoi joita on ollu jo kakkosluokal tyyliin monta kymmentä sanaa ja niistä piti kattoo esim mikä ei ole sana,missä kohtaa on yks kirjain liikaa mistä kohtaa puuttuu kirjain ja tavuttamista:D mun luokan keskiarvo oli 4/8 eli tyydyttävä.ekasta ja tokasta sain 8/8 taitotaso erinomainen kolmannesta 7/8 taitotaso:kiitettävä neljännestä 5/8 taitotaso: hyvä. sit vikas oli tavuttamista ja tulos oli 2/8 taitotaso:hyvin heikko.Eka vähä harmitti mutta sit hoksasin mistä toi tulos johtu ja rupesin nauramaa sillä.Mun äitiki repes koska toi tulos johtu siitä et en ole ikinä joutunu tavuttamaan.Oon hypänny sen vaiheen välistä ku oon oppinu lukee yhtäkkiä iha ite vaa 4 vuotiaana xD

60RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 3:58

nealoves1D

nealoves1D

Pelattii tänää jätkien kaa pesistä mun kaverinkaa(tytöt juoksi 1500 ja meil on molemmil jalat paskana ni ei voitu juosta) sillee et me lyötii ja joku toine juoksi Very Happy oli kyl iha mielettömän kivaa vaik hävttiiki jotai 12 - 4 Very Happy tykkkään muutenki pelaa enemmä jätkien kaa ku ne ei ota kaikkee nii tosissaa ja niidenkaa pelates on sellast positiivist kilpailuhenkee eikä sellast "noi on vastustajii, vihaan niitä" niiku tyttöjen kaa pelates melkee kaikille tulee. Oli tosi kivaa vaa kannustaa ja käydä lyömäs, vaik ei ite voinukkaa juosta & joukkuehenki oli tosi hyvä eli tuli kiva fiilis ku muutki kannusti mua Very Happy vastustajatki kannusti siel toisiaa, mut silti samal kuitenki piikiteltii vastustajii nii et lopult koko kentälline nauro Very Happy

61RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 4:57

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea vähänkö kiva!:--) meillä olis huomenna pesistä, mut tytöil ja pojil on yhistetty ja pojil olis cooper... saa nähä mite käy :---D

lupasin tänää mun (kiekkohulluille)ystäville, et jos Suomi voittaa Ranskan, lupaan kattoo seuraavan Suomi-pelin kokonaa, ihan kokonaa - saa nähä rupeenko kiekkohulluks vai meinaanko nukahtaa... :DD

https://twitter.com/#!/penguiniam

62RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 5:20

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson haha jee opin vihdoin kirjottaa sun nimen ;))! Oon varma et rakastut jääkiekkoon! ;D Niin ainaki mulle kävi :DD !
Ja suomihan voittaa sen ranskan!!!! (;

63RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 5:24

Veeranen

Veeranen

Niall Horan
12 minuuttia sitten via matkapuhelin
just here in stockholm with my gf and the rest of the lads ! gona start recordin tomorrow !

DEUIBWAFVÖ.DEBÖW NE ON RUOTIS! hirvee fangirling kohtaus o.o

64RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 5:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m hieno saavutus siskoseni Wink ♥️ haha mä jotenki toivon että en joutuis kattoo sitä pelii.... mutta silti toivon et Suomi voittaa, en siis haluu et Ranska voittaa en en!
Veeranen RUOTSIIN KÄY SUOMIFANIEN TIE!!1 ok käviski :---( mut kuka gf? apua oon iha pihalla kaikesta, 4pv ilma konetta ei oo hyväks :--(

https://twitter.com/#!/penguiniam

65RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 5:35

vilqu

vilqu

UUS LEVY!!! Siis ne alottaa nauhotuksen huomenna !! OMG!!<3 Sekonn, en pysy nahoissani! Onneks lähen koht koiran kaa hyppii ulos:D

66RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 6:25

Veeranen

Veeranen

Stypayhoralikson kirjoitti:bO0m hieno saavutus siskoseni Wink ♥️ haha mä jotenki toivon että en joutuis kattoo sitä pelii.... mutta silti toivon et Suomi voittaa, en siis haluu et Ranska voittaa en en!
Veeranen RUOTSIIN KÄY SUOMIFANIEN TIE!!1 ok käviski :---( mut kuka gf? apua oon iha pihalla kaikesta, 4pv ilma konetta ei oo hyväks :--(

Ali McGinley kaiD:

67RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 9:08

jonskauu

jonskauu

HEEI KAIKKI NYT katseet jääkiekkopeliin Smile) ! Meillä oli tullu lippujen kans joku sekaannus tai et jollakin porukalla oli samat paikat merkitty lippuihin kun meillä. Mut muutamaa rivii ylempänä oli tyhjää ja istutaan nyt sit täs Very Happy en kerenny mitää lappuja tehä mut mä voin huomenna kotona tsekkaa jos näyn jossai kohtaa Smile

ps. ette arvaa kuinka ihanaa tääl on olla kuumeessa.. :-D
jonskauuuu puhelimellaaa!

68RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 9:10

_Blistex_

_Blistex_

cnfmdkvnfkdnscfd, okei moi, sekosin äsken kokonaa ja kiljuin äidil vaan et" MENNÄÄN RUOTSIIN!" sit ku äiti vaan ihmetteli et miks ni selitin sit iha innoissani ton jutun ja äiti oli vaan et" no ei me ny ton takii ruottiin mennä" Siis, toihan on mahtava syy mennä ruottiin ): Mut äääw, uus levy ♥

jonskauu: katon sen pelin iha silmät kiinni telkkarissa, yrittäen siis bongata sua (: Mut hei, hauskaa peliä sinne (:

69RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 9:42

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Tänää oli koulus iha kivaa :---) Mentiin mun luokkalaisen ja parin muun kaverin kanssa meiän koulun vieressä olevalle kunnantalolle sellasiin kuvauksiin (meiät siis kutsuttiin sinne esittelee meiän kässäntöitä, ku siel oli joku kuvaaja joka otti kuvia johonki käsityöblogiin). Luultiin et me vaa mentäis sinne ja sitte otettais kuvat nopee ja sit mentäis takas koululle, mut siel kestiki sitte 2 tuntii :DD ku tultii sellasee odotusaulaa, nii siel oli aika paljo väkee ja sitte siel oli kans joku kampaaja joka laitto hiuksii ja kaikkee tollast.. oltii iha et mitkä ihmeen photoshootit nää oikeen on ?! :DD siel oli kyl tosi hauskaa, ku sai olla laitettavana ja näi,, mä esittelin siis sitä mun tekemää hupparia (: jännittää et koska ne kuvat menee nettii, toivottavasti en oo iha järkyn näköne :DD

just here in stockholm with my gf and the rest of the lads ! gona start recordin tomorrow ! < ja toi gf meinaa mun mielestä harrya tossa :DD ainaki harry on nyt koko aja kutsunu niallerii faces "tyttöystäväkseen" ja näin... (:

70RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 10:05

Veeranen

Veeranen

aijjaa Very Happy
mut kyl sil jotakin jutttuu oli ollu sen tytön kans Very Happy

71RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 11:12

vilqu

vilqu

Hazza ja Nialler, voi awwsss..! <3 Ranska 1 - Suomi 7!! Tämän ketken tilanne klo. 22.12 !! Vielä on peliaikaa 8.40 Smile

72RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 11:32

nealoves1D

nealoves1D

oli kyl taas tosi hieno peli leijonilta ! Oliha se ny vähä tehotonta välil mut silti vietii ranskaa 7-1 Very Happy

73RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 11:34

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:oli kyl taas tosi hieno peli leijonilta ! Oliha se ny vähä tehotonta välil mut silti vietii ranskaa 7-1 Very Happy
Jep Jep!! Go Leijonat!! Toi oli varmasti hienoa katottavaa paikan päältä! Very Happy

74RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 11:49

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:oli kyl taas tosi hieno peli leijonilta ! Oliha se ny vähä tehotonta välil mut silti vietii ranskaa 7-1 Very Happy
Jep Jep!! Go Leijonat!! Toi oli varmasti hienoa katottavaa paikan päältä! Very Happy
Niimpä ! Oisin kyl halunnu olla siel Very Happy faija vaa sano et "en mä sua tollasii vie ku ei se ny kuitenkaa nii kivaa oo" mut mä en kyl uskonu :Very Happy

75RANDOM vol 7 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 7 To 10 Toukokuu 2012 - 12:42

_Blistex_

_Blistex_

Samaa mieltä teidän kanssa, hyvä Leijonaaat! (: 1-7, mahto Ranskaa vatuttaa :DD Ja mäki olisin halunnu olla paikan päällä mut ei voi mitään ku näin kaukana asustelen. :/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa