One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #4

+9
nealoves1D
Evee
Veeranen
bO0m
Louizz_tomlinzon
Insku
vilqu
Peetu
militsii
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Angstaus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 6:46

militsii

militsii

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

http://dream-it-milla.blogspot.com

76Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 7:52

Veeranen

Veeranen

mullekkaan ei tullu lehtee :c mut mitä kautta ootte palautet laittanu?

77Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 8:03

nealoves1D

nealoves1D

Veeranen kirjoitti:mullekkaan ei tullu lehtee :c mut mitä kautta ootte palautet laittanu?

No voi Sad mä laitoin Demi.fi'ssä ja huomautin myös Demin facebook sivuilla (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

78Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 10:41

Peetu

Peetu

^suomalainen media on ihmeellinen, kaikkiin bändeihin/jengeihin yms pitää saada joku keulahahmo, esimerkiksi viime keväänä Mikael Granlundhan voitti itsekseen lätkän MM-kisat, muut olivat ikään kuin taustatanssijoita. ei siinä mitään, Granlund on ehdottomasti mun lempipelaaja SM-liigasta, mutta toisaalta mua harmitti kun muita pelaajia ylistettiin niin vähän suhteessa Granlundiin.

ite en ehtiny käydä ostamassa tota Demiä, pitää sit varmaan huomenna... let's see.

79Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 21:33

Insku

Insku

Mulle tuli ihan normisti postissa eilen demi o:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

80Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 3:55

vilqu

vilqu

Hazza on IHANA, mutta niin on MUUTKI! Ärsyttää ku muut jätetiin tollee pieniks ja sit yks korotetaan! Ei sillä, Harry on kyllä ehkä mun lemppari, mut SILTI ihan sama fiilis ois jos kuka vaan noista pojista ois korotettu muka johtajaks! EI NÄIN! Ne on kaikki ihan yhtä ihania ja tärkeitä ainaski mulle<3

ps. (oon miettiny et miten voi tehä tietokonneella sellasen toisen näkösen sydämmen ku tollasen <3?)

81Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 4:23

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Hazza on IHANA, mutta niin on MUUTKI! Ärsyttää ku muut jätetiin tollee pieniks ja sit yks korotetaan! Ei sillä, Harry on kyllä ehkä mun lemppari, mut SILTI ihan sama fiilis ois jos kuka vaan noista pojista ois korotettu muka johtajaks! EI NÄIN! Ne on kaikki ihan yhtä ihania ja tärkeitä ainaski mulle<3

ps. (oon miettiny et miten voi tehä tietokonneella sellasen toisen näkösen sydämmen ku tollasen <3?)

kokeile fn+alt+L , nää kaikki siis samaan aikaan(: mulla ainakin tulee sil sydän♥

82Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 4:29

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Hazza on IHANA, mutta niin on MUUTKI! Ärsyttää ku muut jätetiin tollee pieniks ja sit yks korotetaan! Ei sillä, Harry on kyllä ehkä mun lemppari, mut SILTI ihan sama fiilis ois jos kuka vaan noista pojista ois korotettu muka johtajaks! EI NÄIN! Ne on kaikki ihan yhtä ihania ja tärkeitä ainaski mulle<3

kokeile fn+alt+L , nää kaikki siis samaan aikaan(: mulla ainakin tulee sil sydän♥
Kakka, ei toimi! Kone vaan jotain pling, pling, pling...?

83Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 4:59

jonskauu

jonskauu

Siis mun Demi ei tullu vielä tänäänkää! Pitää vissii laittaa vähä sinne palautetta lisää.. Very Happy

84Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 5:57

Veeranen

Veeranen

mäki mietin et pistäkö laittaa.. katon jos maanantain ei tuu ni laitan kyl jotain palautetta D:

85Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 6:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

mullakaan ei tuu noin mut mä teen sen aina ku painaa yhtä aikaa alt ja 3 (mutta HUOM toi 3 pitää olla se sivukolmonen(tajuuttekste siel sivussa oikealla)eli kaikilla läppäreillä ei tuu(mutta jossei tuu ni mun kaveri tekee niin että se kopioi sen sydämen jonku toisen viestistä ja liittää omaan(miley forkalla)))
sori tuli vähä liikaa sulkeit

-mulla ei ole tekemistä

86Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 10:17

bO0m

bO0m

jonskauu kirjoitti:Siis mun Demi ei tullu vielä tänäänkää! Pitää vissii laittaa vähä sinne palautetta lisää.. :D

Siis mikäköhän niillä siel nyt tökkii... Mul tuli ainaki ihan normisti täl kertaa, mut kerran jäi kokonaa yhen kuukauden numero tulematta..! :0

87Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 11:07

jonskauu

jonskauu

bO0m kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Siis mun Demi ei tullu vielä tänäänkää! Pitää vissii laittaa vähä sinne palautetta lisää.. Very Happy

Siis mikäköhän niillä siel nyt tökkii... Mul tuli ainaki ihan normisti täl kertaa, mut kerran jäi kokonaa yhen kuukauden numero tulematta..! :0

En tosiaa tiiä.. tosi ärsyttävää ku tätä numeroo ootin tositosi paljon ja nyt se sit tulee myöhässä, jos tulee ollenkaa! No, pitää katella vielä toi alkuviikko et jos ei näy ni sit pitää kysellä perään Smile

88Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 11:26

Insku

Insku

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nappis.html « Tuossa on noita tavallisia erikoismerkkejä, ja forkka jossa oli noita sydämmiä yms, niin se on kadonnut ... sad. Mutta pöytäkoneella alt + 3 (oikealta sivulta) = ♥, alt + 687 = », alt + 2222 = «, ja meni vähän ohi aiheen, mutta päätinpähän nyt kertoa tämän (:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

89Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 11:32

bO0m

bO0m

Mulla on surulline fiilis ilman mtn syytä, ei tee vaa mieli olla ilone :0 vammasinta ikinä.... Taidan alkaa kuunteleen Moments'ia ja itkeen et hauskaa iltaa kaikille muille ;DD (y)

90Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 12:58

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:Mulla on surulline fiilis ilman mtn syytä, ei tee vaa mieli olla ilone :0 vammasinta ikinä.... Taidan alkaa kuunteleen Moments'ia ja itkeen et hauskaa iltaa kaikille muille ;DD (y)

Ymh,, i know that feeling too well bro... Mullaki oli eile illal ihan tollane samallaine fiilis ni mäki vaa päädyin laittaa hiljaa momentsin soimaa ja itkin yksi sängyl :d tota eilistä enne en kyl muista millon mul olis viimes ollu toi fiilis,, actually joululomal pillitin tosi monen päivän mut sn jälkee ei tuu mielee :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

91Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Pe 23 Maalis 2012 - 14:18

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

mullakaan ei tuu noin mut mä teen sen aina ku painaa yhtä aikaa alt ja 3 (mutta HUOM toi 3 pitää olla se sivukolmonen(tajuuttekste siel sivussa oikealla)eli kaikilla läppäreillä ei tuu(mutta jossei tuu ni mun kaveri tekee niin että se kopioi sen sydämen jonku toisen viestistä ja liittää omaan(miley forkalla)))
sori tuli vähä liikaa sulkeit

-mulla ei ole tekemistä
No joo, siis mä käytän nykyään vaan tätä mun ja siskon yhteistä läppäriä et... Olin kai viimeks sillon pöytä koneella ku oli tylsää, halusin koneelle ja iskällö oli mokkula:D

Vähän ohi aiheen:D Jospa siis palaamme... Väsyttääää!! Mut en jaks mennä nukkuu... ?

92Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 La 24 Maalis 2012 - 1:59

jonskauu

jonskauu

kohta on jo niiku huhtikuu ja täällä sataa LUNTA taivaan täydeltä!! siis niiiiiin ärsyttäväää. kohta pitäis olla kesä mut tääl vaa sataa lunta, eli suomeks sanottuna: mitä helvettiä?

93Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 La 24 Maalis 2012 - 2:01

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:kohta on jo niiku huhtikuu ja täällä sataa LUNTA taivaan täydeltä!! siis niiiiiin ärsyttäväää. kohta pitäis olla kesä mut tääl vaa sataa lunta, eli suomeks sanottuna: mitä helvettiä?
Huh! Onneks täällä ei sada! LUNTA!? what fuck? anteeksi

94Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 La 24 Maalis 2012 - 8:15

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:
bO0m kirjoitti:Mulla on surulline fiilis ilman mtn syytä, ei tee vaa mieli olla ilone :0 vammasinta ikinä.... Taidan alkaa kuunteleen Moments'ia ja itkeen et hauskaa iltaa kaikille muille ;DD (y)

Ymh,, i know that feeling too well bro... Mullaki oli eile illal ihan tollane samallaine fiilis ni mäki vaa päädyin laittaa hiljaa momentsin soimaa ja itkin yksi sängyl :d tota eilistä enne en kyl muista millon mul olis viimes ollu toi fiilis,, actually joululomal pillitin tosi monen päivän mut sn jälkee ei tuu mielee :d

jep, toi on nii masentava fiilis :< ja mul on toi viel aika usein! :0 Mut se oikeesti auttaa kun pistää Moments'in soimaa ja itkee ittensä jotenki tyhjäks, sit tulee parempi olo (: iha vinkkinä kaikille, se on mun normi harrastus ;DD

95Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 La 24 Maalis 2012 - 8:26

Veeranen

Veeranen

mä kävin kattoo ennen leffaa menemist et löytyyks siel jumbo cittarist niit lehtiä... se yeah ja frida.. sit olin sillai JES NIIT LÖYTTYUYC: sitte leffa jälkee olin menos ostaa.. tuli sellaneee FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK >Sad fiilis, ois siel ollu niit muitakin, mut mä en tykänny niist julisteist D:

96Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Su 25 Maalis 2012 - 0:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Eile sato lunta ja rupee tuntuu että kesä ei tuu ikinä.Oisin halunnu että iskä laittaa uima-altaan mun synttäreiks mutta siel on semmone 20 cm paksu jää joka pitäs sulaa enne ku sinne mtn voi laittaa muute se rikkoo allasmuovin.
Noh onha mun synttäreihi viel kuukausi ja 3 pvä aikaa mutta mä pidän ne joko viikkoo enne tai viikkoo jälkee oikeen päivän ku mulla on valkeakosken kisat synttäri vklp nii et jos on viikkoo enne ni en usko et me saaahaan laitettua allasta mun synttäreil.
Sit mua v*tuttaa että siirrettiin kellot kesäaikaan ni äiti herätti mut vanhaa aikaa klo 8 koska se on nykyistä aikaa klo 9 ja olisin halunnu viel nukkuu

97Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Su 25 Maalis 2012 - 0:34

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Eile sato lunta ja rupee tuntuu että kesä ei tuu ikinä.Oisin halunnu että iskä laittaa uima-altaan mun synttäreiks mutta siel on semmone 20 cm paksu jää joka pitäs sulaa enne ku sinne mtn voi laittaa muute se rikkoo allasmuovin.
Noh onha mun synttäreihi viel kuukausi ja 3 pvä aikaa mutta mä pidän ne joko viikkoo enne tai viikkoo jälkee oikeen päivän ku mulla on valkeakosken kisat synttäri vklp nii et jos on viikkoo enne ni en usko et me saaahaan laitettua allasta mun synttäreil.
Sit mua v*tuttaa että siirrettiin kellot kesäaikaan ni äiti herätti mut vanhaa aikaa klo 8 koska se on nykyistä aikaa klo 9 ja olisin halunnu viel nukkuu
Meillä iskä tuli kyll herättää vast joskus puol kymmene mut sit se kerto et toi on tunnin myöhässä ku katoin kelloo, sit olin sillee EIIIIH! miks kellon pitää olla jo puol 11!? ARK! Ja huomenna pitää mennä ystäväämme kouluu.. voihan...

98Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Su 25 Maalis 2012 - 0:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Eile sato lunta ja rupee tuntuu että kesä ei tuu ikinä.Oisin halunnu että iskä laittaa uima-altaan mun synttäreiks mutta siel on semmone 20 cm paksu jää joka pitäs sulaa enne ku sinne mtn voi laittaa muute se rikkoo allasmuovin.
Meillä iskä tuli kyll herättää vast joskus puol kymmene mut sit se kerto et toi on tunnin myöhässä ku katoin kelloo, sit olin sillee EIIIIH! miks kellon pitää olla jo puol 11!? ARK! Ja huomenna pitää mennä ystäväämme kouluu.. voihan...
No niimpä!mä en tykkää sunnuntaista.Ku maanantain joutuu ain kouluu.Lauantai on parhai päivä

99Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Su 25 Maalis 2012 - 1:33

bO0m

bO0m

Joo siis kun tnä heräsin nii pistin vaa gotta be you'n soimaa ja oli ihanan levollinen olo. Sit katoin ikkunasta ulos.... Eilen oli kaikki tiet jo _ihan_ sulanu mutta nyt taas oli satanu sairaan paljon lunta! -.- Kesä miss u <3 ! :((
Juu mäki haluisin uima-altaan!! :)) Minkä lajin kisat sulla on? (:

100Angstaus-topa #4 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Su 25 Maalis 2012 - 3:10

Veeranen

Veeranen

mua rupes ottaa päähän tänää niin paljon ku olin ulkona D: mä menin
makaa hankeen ja sit aurinkopaisto.. SIT RUPES SATAA LUNTA, sit olin sillai faak juuu tuu :c HALUUN KESÄN, LÄMPIMÄÄN JA UIMAA D:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa