One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #4

+9
nealoves1D
Evee
Veeranen
bO0m
Louizz_tomlinzon
Insku
vilqu
Peetu
militsii
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 4]

1Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Angstaus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 6:46

militsii

militsii

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

http://dream-it-milla.blogspot.com

51Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ti 20 Maalis 2012 - 11:03

vilqu

vilqu

Pinski♥️Harry kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Onnittelut kaikille kameran korjaajille ja Nealle tervehtymistä!<3

Te kun puhutte et pojat on tota 3.lk tasoa ni meillä on myös tytöt sitä... Sellasta pissis porukaa ja kutsuu huoriks ja homoiks ja plaah, plaah, plaah (paitsi minä ja mun bestit (me muka täydelliset)) että huhu! Ja sit jos et tie mitä joku pervo juttu tarkottaa ni asiasta kuulutetaan koko luokalle ja kaikki kovat jätkät ja ne pissikset on sille "siis etkö oikeesti? vähän sä oot jäljessä/ulkona!" et sellasta täällä meilläVery Happy
Ja anteeksi nyt niille pissisksille koville jätkille tuolla meijän luokalla mut kunhan nyt kerroin mitä esitätte ku ette uskalla itse:D Parasta vaan olla oma itsensä! Minä ja bestis aina vaan nauretaan kaikille kolos luokan pikkulissuille ja meijän luokan joillekki cooleille ku ne on meijän silmissä huvittavia... Very Happy

voikiitos :3

&& joo meilläki oli tollasta. Kolmosella. Xd ja noista "kovista jätkistä" tuliki mielee et miks hemmetissä jotku 12-16 vuotiaat röökaa ? Tekeeks se tupakal käymine niist jotenki muit kovempii tai jotai ? Selittäkää jooko mulle, en ymmärrä ..... (sori jos tääl on joitai jotka polttaa,, tää oli vaa mun näkemys xd)
Olen samaa mieltä sun kaa rökaamisesta, en ymmärrä! Ja tupakka sitä paitsi haisee pahalle ku ollaan jouduttu kävelee tupakoivien kasi luokkalaisten (en oo varma millä luokalla oli) ohi ja haisi ihan karseelta!
meiän luokal varmaa puolet pojista polttaa/käyttää nuuskaa :c kauheeta kattoo vierestä ku tärkeet ihmiset pilaa elämänsä tollai... ne on muuttunu sairaasti ku ylä-asteelle tultii, mut silti oon pysyny niitten frendinä. Monesti on kyl tullu sanottuu et onks tos ny mitää järkee.. ja sit ne viel oikee "ylpeilee" sillä ku löytyy nuuskapurkki taskusta -.-
Emma, mul on just sama, et jotkut hyvät kaverit on ns. liittyny tommosten tupakan polttajien seuraa, ja sit ku ne viel saattaaa sortuu polttamaa itekki :/
Mä tien/tunnen ihmisiä jotka polttaa ihan minun ikäisiä ja vähän vanhempia, mutta onneks ei oo mmitään ihan lähimpiä ystäviä. Ei sillä et niitten hengellä ois vähemmän väliä.

52Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ti 20 Maalis 2012 - 11:54

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
Pinski♥️Harry kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Onnittelut kaikille kameran korjaajille ja Nealle tervehtymistä!<3

Te kun puhutte et pojat on tota 3.lk tasoa ni meillä on myös tytöt sitä... Sellasta pissis porukaa ja kutsuu huoriks ja homoiks ja plaah, plaah, plaah (paitsi minä ja mun bestit (me muka täydelliset)) että huhu! Ja sit jos et tie mitä joku pervo juttu tarkottaa ni asiasta kuulutetaan koko luokalle ja kaikki kovat jätkät ja ne pissikset on sille "siis etkö oikeesti? vähän sä oot jäljessä/ulkona!" et sellasta täällä meilläVery Happy
Ja anteeksi nyt niille pissisksille koville jätkille tuolla meijän luokalla mut kunhan nyt kerroin mitä esitätte ku ette uskalla itse:D Parasta vaan olla oma itsensä! Minä ja bestis aina vaan nauretaan kaikille kolos luokan pikkulissuille ja meijän luokan joillekki cooleille ku ne on meijän silmissä huvittavia... Very Happy

&& joo meilläki oli tollasta. Kolmosella. Xd ja noista "kovista jätkistä" tuliki mielee et miks hemmetissä jotku 12-16 vuotiaat röökaa ? Tekeeks se tupakal käymine niist jotenki muit kovempii tai jotai ? Selittäkää jooko mulle, en ymmärrä ..... (sori jos tääl on joitai jotka polttaa,, tää oli vaa mun näkemys xd)
Olen samaa mieltä sun kaa rökaamisesta, en ymmärrä! Ja tupakka sitä paitsi haisee pahalle ku ollaan jouduttu kävelee tupakoivien kasi luokkalaisten (en oo varma millä luokalla oli) ohi ja haisi ihan karseelta!
meiän luokal varmaa puolet pojista polttaa/käyttää nuuskaa :c kauheeta kattoo vierestä ku tärkeet ihmiset pilaa elämänsä tollai... ne on muuttunu sairaasti ku ylä-asteelle tultii, mut silti oon pysyny niitten frendinä. Monesti on kyl tullu sanottuu et onks tos ny mitää järkee.. ja sit ne viel oikee "ylpeilee" sillä ku löytyy nuuskapurkki taskusta -.-
Emma, mul on just sama, et jotkut hyvät kaverit on ns. liittyny tommosten tupakan polttajien seuraa, ja sit ku ne viel saattaaa sortuu polttamaa itekki :/
Mä tien/tunnen ihmisiä jotka polttaa ihan minun ikäisiä ja vähän vanhempia, mutta onneks ei oo mmitään ihan lähimpiä ystäviä. Ei sillä et niitten hengellä ois vähemmän väliä.

mä en ymmärrä myöskään, mitä hienoo siinä oikeesti on? täälki suurin osa ylä-asteelaisist kuuluu noihin pahalta haiseviin ihmisiin. eiks sitä sit ehdi isona? sit se kuinka vähätellen ne ottaa kaikki jutut niist vaaroista mitä saattaa tulla, ja miltä sä tuut näyttämään jos sä jatkat tästä viel sen parikymment vuotta. tää perus voihan sitä tukehtuu porkkanaanki, no.. mutta kyl mä ainakin mielummin siihen porkkanaan tukehtuisin ! o.o ja se oikeesti on ikävää kattoo ku joku polttaa D:

53Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ti 20 Maalis 2012 - 12:50

nealoves1D

nealoves1D

^^ kelatkaa viel et kui paljo rahaa ne käyttää keuhojensa, hampaidensa ja ihonsa pilaamisee & saa viel sen ällöttävän hajn kaupan päälle ....

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

54Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ti 20 Maalis 2012 - 21:12

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:

Te kun puhutte et pojat on tota 3.lk tasoa ni meillä on myös tytöt sitä... Sellasta pissis porukaa ja kutsuu huoriks ja homoiks ja plaah, plaah, plaah (paitsi minä ja mun bestit (me muka täydelliset)) että huhu! Ja sit jos et tie mitä joku pervo juttu tarkottaa ni asiasta kuulutetaan koko luokalle ja kaikki kovat jätkät ja ne pissikset on sille "siis etkö oikeesti? vähän sä oot jäljessä/ulkona!" et sellasta täällä meillä:D
Ja anteeksi nyt niille pissisksille koville jätkille tuolla meijän luokalla mut kunhan nyt kerroin mitä esitätte ku ette uskalla itse:D Parasta vaan olla oma itsensä! Minä ja bestis aina vaan nauretaan kaikille kolos luokan pikkulissuille ja meijän luokan joillekki cooleille ku ne on meijän silmissä huvittavia... :D

Joo siis nykyää monet ala-astelaiset polttaa ja juo. En voi ymmärtää tätä ! : o Ite en tee kumpaakaa ja oon kasilla! Ja meil on ihan järkevä luokka :DD paitsi et kaikki opettajat vihaa meitä, mut ihan sama meille ;)) vilqu hahaha voi noita teidän luokkalaisii... :'''D

55Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ti 20 Maalis 2012 - 22:21

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:^^ kelatkaa viel et kui paljo rahaa ne käyttää keuhojensa, hampaidensa ja ihonsa pilaamisee & saa viel sen ällöttävän hajn kaupan päälle ....

ja miettii et mitä ne sais sillä rahamäärällä minkä ne käyttää niihi D:

56Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ti 20 Maalis 2012 - 22:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

Joo siis nykyää monet ala-astelaiset polttaa ja juo. En voi ymmärtää tätä ! : o Ite en tee kumpaakaa ja oon kasilla! Ja meil on ihan järkevä luokka :DD paitsi et kaikki opettajat vihaa meitä, mut ihan sama meille Wink) vilqu hahaha voi noita teidän luokkalaisii... :'''D
No mä tunnen monta jotka on kokeillu röökii eka kerta 9v...Osalla se on jääny siihe ja osa polttaa vieläki.
Mutta on iha mun luokal niitä 12v tyyppei jotka polttaa muutama,(3/14 polttaa) ja luulee että se on jotenki coolia(btw meiän piti tehä joskus sellaset esitelmät tupakan vaaroista ni sain just 2 tollasta tyyppii joka polttaa(noh siitä tuli sellanen jossa oli paljon kuvia ja vähän tekstiä.))
Ite oon päättäny etten ikinä koske tupakkaan eikä painostus tehoo muhun...

btw.Äiti soitti mun opettajalle vaan että mä en kerkee lähtemään kouluhammaslääkäriin.Ja et mun sisko menee perjantaina verikokeisiin.Ni äiti sano mun opettajalle sit et olin suuttunu niihi kahteen poikaan nii totaalisesti eile(en mä ees kertonu äitille läheskää kaikkea jota ne sano,sanoin vaa et ne haukku mut ja kaikki mun kamut sillä aikaa)Ni mun opettaja oli sanonu et hetiku ryhmät jaettiin et se arvas että mä otan yhteen niiden kaa.

oho tuli taas ihana romaani

57Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ti 20 Maalis 2012 - 22:58

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:^^ kelatkaa viel et kui paljo rahaa ne käyttää keuhojensa, hampaidensa ja ihonsa pilaamisee & saa viel sen ällöttävän hajn kaupan päälle ....

niimpä :/ meiän luokkalaisilla (niillä jotka polttaa/käyttää nuuskaa) onki just kauheesti velkakierteitä ja pyytää sitte meiltäki aina rahaa.. ennen ne makso aina takasi, mut ei enää ku niil ei oo vaa rahaa maksaa takasi, enkä lainaa niille enää myöskää sen takii koska tiiän mihin se raha menee... ja nuuskahan maksaa enemmän ku sitä ei suomesta saa,, luultavasti joku käy aina ruotsista sitä hakemassa tai jotain ja myy sitte muille. Mut mä en kohta jaksa enää kattoo tollasii frendei. Yhes vaihees niil oli joku ihme ruiskukin millä pisteli, mut en ees haluu tietää mitä siel oli... :c opettajille ollaa kyl sanottu tosta ja noi, mut ei ne kauheesti asialle mitään tee.

58Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ke 21 Maalis 2012 - 4:58

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

Joo siis nykyää monet ala-astelaiset polttaa ja juo. En voi ymmärtää tätä ! : o Ite en tee kumpaakaa ja oon kasilla! Ja meil on ihan järkevä luokka :DD paitsi et kaikki opettajat vihaa meitä, mut ihan sama meille Wink) vilqu hahaha voi noita teidän luokkalaisii... :'''D
No mä tunnen monta jotka on kokeillu röökii eka kerta 9v...Osalla se on jääny siihe ja osa polttaa vieläki.
Mutta on iha mun luokal niitä 12v tyyppei jotka polttaa muutama,(3/14 polttaa) ja luulee että se on jotenki coolia(btw meiän piti tehä joskus sellaset esitelmät tupakan vaaroista ni sain just 2 tollasta tyyppii joka polttaa(noh siitä tuli sellanen jossa oli paljon kuvia ja vähän tekstiä.))
Ite oon päättäny etten ikinä koske tupakkaan eikä painostus tehoo muhun...

btw.Äiti soitti mun opettajalle vaan että mä en kerkee lähtemään kouluhammaslääkäriin.Ja et mun sisko menee perjantaina verikokeisiin.Ni äiti sano mun opettajalle sit et olin suuttunu niihi kahteen poikaan nii totaalisesti eile(en mä ees kertonu äitille läheskää kaikkea jota ne sano,sanoin vaa et ne haukku mut ja kaikki mun kamut sillä aikaa)Ni mun opettaja oli sanonu et hetiku ryhmät jaettiin et se arvas että mä otan yhteen niiden kaa.

oho tuli taas ihana romaani
Mä en KOSKAAN aijo koskea pikkurillillänikään tupakkaan tai nuuskaan, huumeisiin tai tollasiin!!

59Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ke 21 Maalis 2012 - 5:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:

niimpä :/ meiän luokkalaisilla (niillä jotka polttaa/käyttää nuuskaa) onki just kauheesti velkakierteitä ja pyytää sitte meiltäki aina rahaa.. ennen ne makso aina takasi, mut ei enää ku niil ei oo vaa rahaa maksaa takasi, enkä lainaa niille enää myöskää sen takii koska tiiän mihin se raha menee... ja nuuskahan maksaa enemmän ku sitä ei suomesta saa,, luultavasti joku käy aina ruotsista sitä hakemassa tai jotain ja myy sitte muille. Mut mä en kohta jaksa enää kattoo tollasii frendei. Yhes vaihees niil oli joku ihme ruiskukin millä pisteli, mut en ees haluu tietää mitä siel oli... :c opettajille ollaa kyl sanottu tosta ja noi, mut ei ne kauheesti asialle mitään tee.
No hyi oikeesti.Hyvä ettet lainaa niille rahaa,en mäkää lainais ku ei se kuiteskaa menis mihkää järkevään!

60Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ke 21 Maalis 2012 - 10:37

Peetu

Peetu

^koittakaas pysyy aiheessa, tupakka ymsyms on kyllä angstattavia mutta jos täällä käy jotain pikkusia lapsosia lukemassa näitä juttuja nii ne ei varmaan ensimmäiseks haluu lukee tupakkajutuista (: mature discussioniin nää, eiks je ? (;

*ahkera moderaattori työssään* :D

61Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ke 21 Maalis 2012 - 10:40

nealoves1D

nealoves1D

^^ kyllä äiti SmileSmile eivaasiis joo noi meni vähä ohi xd

Mä en löytäny Fridaa mistään Sad kävin kattoo 5 eri kaupast ja missää ei ollu vaik lehipisteen mukaa niit ois pitäny myydä niis xd

62Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 Ke 21 Maalis 2012 - 23:19

nealoves1D

nealoves1D

oon taas kuumeessa.... en kyl tiijä pitäiskö hehkuttaa ku ei tarvii mennä kouluu vai angstaa siks et oon kipeenä :d

63Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 3:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

täällä on sähköt pois seuraavat 2h eli en pääse koneelle ja tää puhelimel dataaminen näkyy laskussa.Nyt ku olis aikaa olla koneella kunnolla eikä mtn tekemistä.Niin ja jäin taas kännykän käyttämisestä koulussa kii,toivottavasti äiti ei saa tietää.Jaksan ja kerkeen meikata tosi harvoin ja tänään ehdin mutta en tienny laittaa vedenkestävää ripsarii niin meikit levis koulussa ku rupes sataa...

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm To 22 Maalis 2012 - 4:45, muokattu 1 kertaa

64Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 4:44

Veeranen

Veeranen

mäki aika usein huomaa kotiin tullessani, olevani panda D:
joo mutta.. mun luokal on yks sellanen kana-aivo, jota ei saa hiljaiseks mitenkään.. mua rupee ärsyttää jo sen näkeminen, tätä raivoo ei voi kuvata sanoin D: HGNNNGG

nii ja sitte huovutettii kässän tunnilla=kauniita kuvia ja lainehtiva lattia = siivoomista, paljon D:

65Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 4:54

vilqu

vilqu

Pääsärkeee!

Ja mun bestis ja mun sisko on kyllä ihania ku ne juoni eilen et sottaa mun 1D julisteet... yhyy... No ne kyllä tietää et jos suttaa sillen et ei saa suttuja pois ni siitä ei sitte hyvää seuraa... (nimittäin minä en tykkää ja sen he kyllä tietävät)

ps. (tähän sitte ei kenenkään tarvii enää vastailla/kommentoida, mutta sain just tänään tietää et yks seiska joka on mun silmissä aina ollu sellane kiltti ja sellane ni hän sitte polttaa... ei oo kyllä ylin ystäväni, mut en kyllä silti ois ikinä uskonu siitä!)

66Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 5:57

bO0m

bO0m

AAAARGH !! Voi ..... ........ ........!!!!!!!!!!!! :@ Toi Demin juliste ..... oon niin vihane tästä lähtee iha helvetinmoine palaute! Harryn kuva isona ja muista pieni. Tollane menee nii tunteisii..........

67Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 6:00

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:AAAARGH !! Voi ..... ........ ........!!!!!!!!!!!! :@ Toi Demin juliste ..... oon niin vihane tästä lähtee iha helvetinmoine palaute! Harryn kuva isona ja muista pieni. Tollane menee nii tunteisii..........
Oikeesti!? Mitä ...? Harry on kyllä ihana<3 mut niin on MUUTKI!<3 En oo vielä ite nähny sitä.

68Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 6:01

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:AAAARGH !! Voi ..... ........ ........!!!!!!!!!!!! :@ Toi Demin juliste ..... oon niin vihane tästä lähtee iha helvetinmoine palaute! Harryn kuva isona ja muista pieni. Tollane menee nii tunteisii..........

mietin aamulla ihan samaa !! Jostai oon myös lukenu et "One Directionin Harry Styles on valloittanut suomalaiset kiharoillaan" EI SE OO PELKKÄ HAZZA JOKA NE SUOMALAISET FANIT ON VALLOTTANU !

69Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 6:10

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:

mietin aamulla ihan samaa !! Jostai oon myös lukenu et "One Directionin Harry Styles on valloittanut suomalaiset kiharoillaan" EI SE OO PELKKÄ HAZZA JOKA NE SUOMALAISET FANIT ON VALLOTTANU !

NII ! oikeesti pitää kokoaika kumittaa tätä tekstii ku on pelkkii kirosanoi mieles ...... D: Lähetän just palautetta demille....

kaikki ei vrm oo tätä mieltä mutta oikeesti mulla menee niin tunteisii toi että Harrya korostetaa nii paljon mediassa ja pidetää jonain 'johtajana'. _Kaikki_ pojat on saman arvosia ! ja olin viel nii innolla oottanu tota julistetta :C

70Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 6:13

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

NII ! oikeesti pitää kokoaika kumittaa tätä tekstii ku on pelkkii kirosanoi mieles ...... D: Lähetän just palautetta demille....

kaikki ei vrm oo tätä mieltä mutta oikeesti mulla menee niin tunteisii toi että Harrya korostetaa nii paljon mediassa ja pidetää jonain 'johtajana'. _Kaikki_ pojat on saman arvosia ! ja olin viel nii innolla oottanu tota julistetta :C

NO MUAKI ÄRSYTTÄÄ! D: vaikkei se viel ooo tullu mulle en tiiä miks, menin fb kattoo sen mun ilme oli eka sillai D:::: sitte D:<

71Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 6:14

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

mäki jäin hetkeks tuijottaa sitä julistetta ja miettii et mikä noil suomalaisil mediaihmisil on ongelmana ku Harryst pitää yrittää tehä sellane keulahahmo ..... Ei Harryssa siis mitää vikaa oo, päin vastoin mut silti on tyhmää et sitä yritetään korostaa ja muut pojat vähän niiku jätetää sen varjoo ...

72Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 7:19

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ yhdyn teiän puheisiin... harryssä ei todellakaan oo mitään vikaa, hazza on ihana niinku muutki pojat, mut se on 'One Direction' eikä 'Harry ja pojat' :d asdfjkjöefej tää on ihan tyhmäää ! demille kyllä lähtee täältä suunnalta palautetta tosta...

73Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 7:37

nealoves1D

nealoves1D

mäki laitoin Demille tost palautetta... ärsyttä tollane !

74Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 7:38

jonskauu

jonskauu

Vaikka mä tilaan Demii, ni se ei tullu mulle tänää! Sad Vähä ärsyttää ku oisin halunnu sen julisteen ja muuteki ootan aina tota lehtee iha innoissaa, mut nyt se ei tullu! En tiiä miks Sad Mut kävin kattoo ton julisteen Demin fb:stä ja laitoin kans palautetta tosta et miks Harrystä yritetää tehä jotai keulahahmoo!

Ja todellakin, ei se oo vaa Harry kuka on meidät suomalaiset vallottanu vaan kaikki ne ihanat pojat ♥️

75Angstaus-topa #4 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #4 To 22 Maalis 2012 - 7:44

bO0m

bO0m

jonskauu kirjoitti:Vaikka mä tilaan Demii, ni se ei tullu mulle tänää! :( Vähä ärsyttää ku oisin halunnu sen julisteen ja muuteki ootan aina tota lehtee iha innoissaa, mut nyt se ei tullu! En tiiä miks :( Mut kävin kattoo ton julisteen Demin fb:stä ja laitoin kans palautetta tosta et miks Harrystä yritetää tehä jotai keulahahmoo!

Ja todellakin, ei se oo vaa Harry kuka on meidät suomalaiset vallottanu vaan kaikki ne ihanat pojat ♥

No höhh ! :o
Mut hyvä et ootte laittanu palautetta myös!! (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa