(y) jes hienoo. 38.1 kuumetta ja huomen on kouluvälise koristurnaukse jatkopelit .... just nii mun tuurii
bO0m kirjoitti: bewareofaino kirjoitti: bO0m kirjoitti:Tiputin eile illalla mun kameran ja se hajos. Juu ei kiva muutenkaa, mut tää ei ollu ekakerta -.- yli vuosi sitte sain kameran lahjaks, se kesti jtn 3 kuukautta ja sit tiputin sen. No mut olin saanu sen joululahjaks nii sain viel toisen sellatteen, vaik en mielestäni ois ansainnu! D: ja nyt mä tiputin tänki kameran! Oon niin vihanen ittelleni...........
kääk, toi on ihan hirvee tilanne... ei kai ollu mikään hiano järkkäri tai vastaava? mulla oli kerran kauhee kiire bussiin ja soittoharkkoihin, tulin mun huoneesta kaiken sen kaman kanssa, kädet ihan täynnä ja sit huitasen mun laukulla pöydän reunalta äiten kameran alas... Sain melki sydärin olin iha apuaaaaaa, eieieieiei. Menin ihan paniikkiin.
Se oli viä äiten synttärilahja ja sellanen hieno ja sit mää taidolla saan sen heitettyä lattialle että siitä lähti osia irti. WOHOO. Äite tykkäs, mut thank god se saatiin korjattua
Toi on joku 200 euron kamera, ja järkkäri on ollu haaveissa, mut tän jälkee totesin et paras pysyä ihan noissa normeissa... :C Voi ei toi sunki juttu! D: Mun kamerasta ei sentää lähteny osia vaan se objekti joka oli ulkona painu sinne sisälle vinossa (selitys 10 arvone)! mutta kumminki, äiti sai ton mun kameran korjattuu
) <3
mäki oon kerra tiputtanu mun vanhempie n. 400e maksanee kameran ja siit lähti pala objektist irti... se saatii onneks korjattuu xd mut hei hyvä et toi sun saatii korjattuu (::
Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Ti 20 Maalis 2012 - 10:21, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : yhdistin tuplat)