One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #10

+9
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
Veeranen
_Blistex_
bO0m
vilqu
nealoves1D
Peetu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Angstaus topa #10 Ke 9 Toukokuu 2012 - 8:09

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

76Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ti 15 Toukokuu 2012 - 10:59

Veeranen

Veeranen

Haha, toivottavasti onnistun vihan hallinnassa eikä käy mitää o.o

77Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ti 15 Toukokuu 2012 - 12:27

_Blistex_

_Blistex_

Veeranen: Eikää, tiiän ton tunteen mein luokalla on kans yks poika jolla on joku vatun kouluavustaja joka seuraa sitä suunnilleen joka paikkaan -.- Mut koita selvitä, aattele et pian alkaa kesäloma (: <3

78Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ti 15 Toukokuu 2012 - 21:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen:tiedän tunteen...Mun luokal on sellane poika,sitä kans kouluavustaja seuraa joka paikkaan ja tekee sen hommat.Mutta aattele positiivisesti;enää 13 päivää koulua(mun laskujen mukaan)

79Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ti 15 Toukokuu 2012 - 22:57

nealoves1D

nealoves1D

historian kokeesta 6- :d tällästä mä kyl ootinki mut en vaa uskalla viedä tota hima :s

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

80Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ti 15 Toukokuu 2012 - 23:16

Sarqai

ejejej nyt piti tulla kotii:'c

81Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ke 16 Toukokuu 2012 - 4:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

öäööäöä mulla on pää kipee.

82Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ke 16 Toukokuu 2012 - 4:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

fysiikan&kemian maikka tuli valittaa mulle ku en tehny fysiikankoetta kunnol vaikka sanoin etten suostu tekee sitä :----D laskut oikei mutten laskenu vastausta Very Happy:D

https://twitter.com/#!/penguiniam

83Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ke 16 Toukokuu 2012 - 5:09

vilqu

vilqu

Mulla tuli tänään äikän tunnilla sellanen olo et jollei kesäloma kohta tuu ni mä kuolen sinne äikän tunnille. Äikän tunnit siis suomeksi sanottuna ei oo mun ihan lemppari tunteja:D Muutenki vatuttaa toi meijän luokka taas niin että voihan *****!! Onnes kohta alkaa kesäloma ja sen jälkeen ei tota luokaa tarvii enää yhessä kattoa!!
Voi Veeranan, koita pärjäillä!!

84Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ke 16 Toukokuu 2012 - 5:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilkku:Mulla on periaattees samat tunnelmat ton mun luokan suhteen Sad
Muute mun ikäluokassa täälä mun paikkakunnal -99 syntyneistä on 70% poikia...Tulee yläasteelle tulevia seiskaluokkia 8 ja 2 niistä sisältää pelkkii poikia mä laskin et normiluokkiinki tulis poikia enemmä ku tyttöi.
paitsi että tavallaan pelkään et saan jonku apinaluokan ja näi...

85Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ke 16 Toukokuu 2012 - 10:47

Veeranen

Veeranen

MEIL EI OO PERJANTAIN VAPAATA :c mietin et jos ottai omanvapaan mut terkan koe (N) ja oikeesti mä inhoon rubikin kuutioit, ei täs mee ku hermot tän kans ja kaikkee D:

86Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ke 16 Toukokuu 2012 - 22:02

Peetu

Peetu

argh mitä pelleilyy huomen ei oo vapaapäivää o:

87Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Ke 16 Toukokuu 2012 - 23:01

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Peetu kirjoitti:argh mitä pelleilyy huomen ei oo vapaapäivää o:
sama!ja ärsyttää ku monella koululla on vapaa huominen mutta ei täällä. tajusin muute just että mulla menee ton juhlan takia koulupäivät oudosti -->tänään vapaa,huomenna koulua,lauantai vapaa, sunnuntai koulua, maanantai vapaa, tiistai koulua Very Happy

88Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 To 17 Toukokuu 2012 - 2:09

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz mitä ihmettä - sunnuntai kouluu? DD:
haha pakko hehkuttaa - huome olis kouluu & äikänkoe mut sovin maikan kaa et teen sen maanantaina jote mulla on huomine vapaata hähä

täällä satanu koko aamun :---( mut meen juoksulenkille illalla - sato tai paisto!

https://twitter.com/#!/penguiniam

89Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 To 17 Toukokuu 2012 - 7:10

Sarqai

Vatut pitäis tehä koulujuttuu:I EI KINOSTA

90Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 To 17 Toukokuu 2012 - 7:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson kirjoitti:Louizz mitä ihmettä - sunnuntai kouluu? DD:
haha pakko hehkuttaa - huome olis kouluu & äikänkoe mut sovin maikan kaa et teen sen maanantaina jote mulla on huomine vapaata hähä

täällä satanu koko aamun :---( mut meen juoksulenkille illalla - sato tai paisto!
Ku meillon se typerä 100v juhla

91Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 To 17 Toukokuu 2012 - 11:57

bO0m

bO0m

Tänään on ollu ihana päivä, mut vähän angstitti joissain väleissä se ku oon nyt löytäny vihdosta viimein lempiartistin<3 (: (HUOM lempi bändi ofc 1D!! :D) Nii se on tanskalainen semmone oon ihan rakastunu siihe ja sen musiikkiin! Mutta siis se oli SUOMESSA keikalla toissapäivänä! Miks mä aina myöhästyn?? :"( Siis miettikää se on vielä niin tuntematon Suomessa et oisin hyvin mahtunu keikalle, lippuje hinnat ei ois ollu korkeet ja tietty; ei oo vielä paljoo faneja tääl=paljon aikaa jokasen fanin huomiointii !!! :C Mua ärsyttää oikeesti niin paljon oma itteni kun en alkanu ees päivää aikasemmi tutkiin asiaa! :'c Siinä meni mun chanssi... Koska nykyää sitä yhtä videoo näytetää voicella.. No mut toivon et se ois viel syksylläki (kun se kai tulee uudestaa) yhtä tai ainaki melkei yhtä tuntematon..... x(

92Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 18 Toukokuu 2012 - 3:59

mariaemmma

mariaemmma

- Grey's Anatomy finaaalijakso sadkgjasdflkgjadhfasfsadfjsadg

93Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:08

vilqu

vilqu

bO0m, kuka se artisti on? Voi sinua:(

Pitäis käydä läpi jotain ihme citymarket kuponkeja joita on miljoona... iskä käskee.. Smile Jos sit vaan alottais ni sais joskus valmistaki..

94Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 18 Toukokuu 2012 - 11:59

bO0m

bO0m

vilqu Se on Christopher semmone tanskalainen 20 v laulaja ;< <3

95Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:01

vilqu

vilqu

Aaa.. Se joka oli jossain Miss Mixin kesäbileissä tai jossain laulamassa, luin Miss Mixistä.. :d

96Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:02

bO0m

bO0m

eeeeeeeikä onks siitä puhuttu jotain miss mixissä DD: voi eei :C

97Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 18 Toukokuu 2012 - 12:04

vilqu

vilqu

Joo, viime numerossa oli niistä ihme bileistä juttu joissa se oli esiintymässä.. Samoissa bileissä oli jotain 1D kilpailuja et vois kai voittaa jottain 1D tavaroita, tai jotain.. ?

98Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 18 Toukokuu 2012 - 13:01

jonskauu

jonskauu

Olin jo vaikka kui kaua nukkumassa, mut sit heräsin kun tähä nilkkaa särkee! :-(((

mä näin muute unta et olin luistelemassa siellä Hartwall areenalla ja treenasin jotai hyppyjä ja sit yhtäkkiä se Suomen jääkiekon mm-joukkue tuli sinne ja ne alko huutaa mulle, että mitä mä siellä teen meillä on nyt treenit!! mut mä en halunnu lähtee ni sit treenasin niitten kaa ja lopuks ne treenas mun kans niitä hyppyjä XDd sit mä kaaduin ja mua alko särkee toho nilkkaan ja sit heräsin siihe :-D

99Angstaus topa #10 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 18 Toukokuu 2012 - 13:06

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: Voi ei ): Kannattaisko sun ottaa joku pilleri et jos se auttais? :c
Eikäää, olisin halunnu nähä ton sun unen meinaa kuulosti hauskalta. ei toi sun kaatuminen siis mut muu :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa