One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #10

+9
Stypayhoralikson
Sarqai
Louizz_tomlinzon
Veeranen
_Blistex_
bO0m
vilqu
nealoves1D
Peetu
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 4]

1Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Angstaus topa #10 Ke 9 Toukokuu 2012 - 8:09

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

26Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 11 Toukokuu 2012 - 12:06

Veeranen

Veeranen

Nea: eikääää D:: oisin halunnu nähä sut D: toivottavasti se jalka paranee nopeesti jjdfls mut onneks sit ehkä sillo linnanmäel nähää(:

27Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 11 Toukokuu 2012 - 12:10

_Blistex_

_Blistex_

vilkku: hei mulla on sama juttu, kurkku on nytki kauheen kipee ): Tälläst on ollu koko viikon ja tänään ja eilen oon koittanu vaan tulla toimeen tämmösel heikol äänel :DD Mut hei, toivottavasti meiän kurkkukivut parantuu pian (:

28Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Pe 11 Toukokuu 2012 - 12:37

nealoves1D

nealoves1D

Veera,, mäki oisin sut Sad mut toivotaa nii c:

& Vilkku & _Blistex_,, pikasii paranemisii molemmille ! Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

29Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 6:14

vilqu

vilqu

Kiitti Nea! <3 _Blistex_, on kiva kuulla etten oo ainoo joka potee tällasta vammasta kurkkukipua, mut parane pian <3
Mulla oli eilen illalla ihan kauhee kurkkukipu, aamulla jo vähän parempi mut nyt taas päivällä oon yskiny koko ajan ja ollu vähän sellanen fiilis, että pystynkö puhuu tai hengittää.. Smile

30Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 8:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu & _Blistex_ parantukaa pian!:--)
Nea mä mietin nyt vähä että voisikko (ja joku muuki jolla on samallalailla?) kertoo mulle, et ku sulle kaverit on niinku perhe, nii pystykkö sä kertoo kaiken sun kavereille, niinku ihan kaiken? ku mulle kaverit on kumminki tärkeempii loppuje lopuks ku perhe, mutten tunne niitäkää mun perheeks ku mun kaverit on nii 'irtonaisii' eli ns eri porukoissa... enkä pysty kertoo kellekkää ees puolii mun asioist...
toho perhejuttuu, mulla ei oo välit muuttunu iskään mitenkää noitte avioeron jälkee, mut äitiin kumminki menny vaa huonompaa suuntaa. en aiemmi riidelly oikeestaa kenenkää kans, nyt riitelen lähes joka päivä äitin kanssa.. ja mun pikkusiskoo lellitään, se saa oikeesti kaiken mitä mäki oisin halunnu sen ikäsenä, mutten ikinä saanu..
ärsyttää, ku sain vasta tänään kuulla, että meillä on ens viikolla joka ikinen päivä koe! tiesin vaan, että maanantaina on fysiikka & perjantaina äikkä, mutta sitte meillä onki yhteiskuntaopista tiistaina ja kemiasta keskiviikkona enkä oo ollu yhelläkää kemian tunnilla enkä tiiä kummastakaa aluetta... iha jees, tekis mieli lintsata koko loppu vuos.

https://twitter.com/#!/penguiniam

31Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 9:49

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, mulla on 4 kaveria joille voin kertoo ihan kaiken. Muille kerron paljon asioita mut en lähellekkää kaikkee, ku meilläki periaattees kaikki jakautuu poukkoihin, joiden lisäks meil on se meijän pikkuporukka(3 jätkää, mun bestis ja minä) jossa sitte hengaillaa koulun ulkopuolella enemmän, ja siinä porukassa site voidaan puhuu ihan mistä tahansa maan ja taivaan välillä (: Mut periaatteessa sanoisin kyl että te ootte mun perhe ja mun kaverit on sitte mun muu elämä Smile ♥️

32Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 10:13

vilqu

vilqu

Toi oli Nea tosi kuniisti ja ihanasti sanottu toi loppu!! <3 Oon samaa mieltä omalta kannaltani (varsinkin koska sara on täällä joka siis kuuluu myös mun muihin kavereihin mut se on vaan tosi kultanen)! Ootte IHANIA ja TOSI TÄRKEITÄ mulle <3 Nea sit varmaan sanoki lopun tolla vikalla lauseellaan:)

33Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 10:39

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea aww ♥ mun täytyy olla sun kanssa täysin samaa mieltä, te täällä ootte mun perhe ♥ oon oikeesti kertonu tänne paljo enemmä ku mun parhain ystävä tietää musta :---D okei oikeestaa se on huono juttu mut toisaalta tänne on vaan helpompi vuodattaa, ku nii...
vilqu kirjoitti:Ootte IHANIA ja TOSI TÄRKEITÄ mulle <3
näin ♥

34Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 10:56

bO0m

bO0m

Awawawawww ootte niin ihaniaa<3 (:

Ja pakko sanoo et ois orpo olo jos tätä forkkaa ei ois olemassa! Jäis niiin plajosta paitsi :3

35Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 11:01

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Awawawawww ootte niin ihaniaa<3 (:

Ja pakko sanoo et ois orpo olo jos tätä forkkaa ei ois olemassa! Jäis niiin plajosta paitsi :3
Totta puhut systeri!! <3

36Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 11:01

_Blistex_

_Blistex_

Oon teidän kanssa täysin samaa mieltä <3 te ootte mulle ku perhe ja ilman tätä forkkaa ja teitä olis vaikee selviytyy kaikest. Ootte ihania <33

37Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 12:31

nealoves1D

nealoves1D

komppaan teit kaikkii ihan täysillä ! Pakko sanoo et en koskaa vois kuvitella elämää ilman teitä ! Tääl on nii ihana käydä ku näkee mite kaikki tukee toisiaa suruissa, kaikki on iha fiiliksissä hehkuttamas yhessä jos jollaki on jotai ilosta kerrottavaa ja kaikkei parasta on se et kukaa ei jää ulkopuolelle Smile ja niiku Stypayhoralikson jo sanoki ni tänne on paljon helpompi vuodattaa kaikki ! Love ya all sisters :3 <3

Mut vaikka ihania ootteki ja pakkoha siit on välil muistuttaa ni eiköhän sitte pompata takasin aiheesee (:

38Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 15:07

militsii

militsii

Haluun kertoo teille yhen tosi rasittavan jutun mikä tapahtu tänää..

Eli joo. Menin tänää skootterilla käymää kaupas. En tiiä miten muuallapäin on tapana, ainakaa kaupungeis tuskin kannattaa jättää kypärää skootterin päälle tms. ettei varasteta, mut siis tääl pikkupaikkakunnal ny melkei kaikki jättää pyörät lukitsematta ja kypärät iha vaa mopojen päälle ja näin. No, tulin kaupasta ja laitoin tavaroita skootterin penkin alle ja olin jo aiva lähös ku tajusin et ei *****, mis mun kypärä on?! Tuli kauhee paniikki ja kattelin siin ympärilleni eikä sitä näkyny siinä missää. No, tunnen itteni iha lapselliseks mut mua rupes siin sit itkettää, ku tiesin et iskä rupeis huutaa et miks hitos en oo laittanu sitä kypärää penkin alle, et ei sitä ikinä voi tietää jos joku varastaa sen. Soitin sit iskälle et mitä mä ny teen.. No, se käski mun mennä kysyy kaupasta että näkyykö valvontakamerat parkkipaikalle asti ja menin kysyy, no ei näkyny. Soitin sit äitille et voiko se tuoda mulle uuden kypärän, ja puhuttii muutaki siin äitin kaa et se käski et mun pitää mennä kysyy kaupasta viel et ilmotanko tästä poliisilaitokselle vai kuinka ku tää tapahtu niitten pihas. Ei ehditty kuitenkaa lopettaa puhelua ku joku auto tuli siihe vieree ja joku mies kysy et mitä on tapahtunu. Sanoin sille sit et mun kypärä on pöllitty, nii se viisas kauas yhen lyhtypylvään luo, missä oli mun kypärä!!! Aluks huokasin helpotuksesta, et jes, joku on tehny mukahauskan tempun ja vieny mun kypärän sinne kauas. Sit kuitenki ku sain sen käsiini nii huomasin et siihen oli tullu aika paljo naarmuja, mut ei siin mitää, se oli likomärkä!! Joku oli kastellu sen vedellä, se oli sisältäki ihan märkä...
Eihän yks kypärän kasteleminen ja vähä naarmuttaminen ny maailmaa kaada, vaikka oliki inhottava mennä kotii märkä kypärä pääs miettien et kuinkaha likasta vettä siihe oli kaadettu, mutta että miksi!?! Mitä mä oon tehny, kuka mua vihaa näin paljo? Voi se tietty olla joku sellanenki et ei ees tiiä kenen kypärä ja skobo siin oli, mut tääl pikkupaikkakunnalla suurin osa tuntee toisensa ja sit ku on tapahtunu muita juttuja joista selviää et joku selvästi vihaa mua vaikka en mielestäni oo tehny yhtää mitää et pitäis vihata..

[x] en osaa kertoa asioita lyhyesti

http://dream-it-milla.blogspot.com

39Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 22:46

Sarqai

voi miltisii:I Kysyt niilt jotka luulet et vois olla ton takana, koitat vaa selvittää sitä? Tsemppii sis, mä en osaa sua täältä auttaa ku en tunne ketää koko paikkakunnalta..

40Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 23:04

nealoves1D

nealoves1D

miltsii,, ei jum*lauta ku joku on taas luullu olevansa nii hauska ... Kyl näit kaike maailma pölkkypäit löytyy. Toivotaa et saat tietää kuka sen oli tehny & hyvä ettei sitä kuitenkaa oltu sitte varastettu (:

41Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 23:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

militsii:Mä uskon että joku sun tuttu tai vaan joku random valopää halus tehä sulle vaa muka 'tosi hauskan' pilan.Mutta jos joku sua vois vihata niin paljon ni aika lapsellisesti se sen ilmas!

Ja komppaan muita;pystyn kertoo tänne paljo enemmä ku mun useimmille kavereille.Ootte ihania!♥Love ya sisters

42Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 La 12 Toukokuu 2012 - 23:40

vilqu

vilqu

militsii, toi oli tosi jännittävää luettavaa ihan ku oisin lukenu jotain jännitys kirjaa kunnes tajusin tarinan päätteeks et tähän on totta..!! No mut koita selvittää kuka sen teki ja laita ainaski jatkossa kypärä sinne satulan (tai miks sitä ny kutsutaan) alle ni ei käy enää tolleen Smile Tsemppiä syster!! <3

43Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Su 13 Toukokuu 2012 - 0:49

militsii

militsii

Voi kiitti kaikille (: No täs on vaa se ettei mulla oo oikee mitää tietoa kuka se vois olla.. Mut voihan se tosiaa ollu joku ihan randomki. + vilqu, voi ei haha Very Happy Joo ja jep nii kyl aion laittaa !

+++ Komppaan kans tota mistä on ylempänä puhuttu, et tääl saa oikeesti puhuttuu nii hyvin kaikesta jnejne, ootte ihania ♥️

44Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Su 13 Toukokuu 2012 - 0:52

jonskauu

jonskauu

militsii SIIS MITEN TÖRKEETÄ TOMMONE. Ja mä asun kans vähä syrjemmässä ja tääl kaikki tuntee toisensa, mut silti ei todellakaan kannata jättää skobaa tai ees pyörää lukitsematta saatika jättää kypärää siihe ulos! Mut oon kyl nyt iha puulla päähän lyöty. Kuka oikeesti tekee tollasta?
Mut kerro heti jos tää juttu jotenki etenee tai tiiät et kuka tälläst on tehny!

45Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Su 13 Toukokuu 2012 - 0:58

militsii

militsii

jonskauu no niin sepä.... On ainaki tästä lähtien varmaa et mun kypärä on aina penkin alla! Juu ja kerron heti jos jotai uutta ilmenee tai tekijä(t) saadaa kiinni Smile

46Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Su 13 Toukokuu 2012 - 5:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Luvattiin äitille olla edes tämän päivän 'kunnolla' tai siis nii ettei riidellä.Mutta sithän mä suutuin iskään ku se rupes raivoamaan mulle ja kehuu mun siskoa :/ mä menin sen takia viivana ovia paiskoen sisälle ja sit tietenki meiän pihaan ajo mopol yks tyyppi,mutku mä en ollu siel pihallla ni se sit vissii lähti.Tai ainaki mun sisko sano nii jälkeen päin(olis voinu iha tulla sanoo sillo ni olisin tullu siihe pihalle mutta ei)...noh onneks äiti ei ollu sillo kotona

47Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Su 13 Toukokuu 2012 - 7:50

bO0m

bO0m

militsii Voi ei! ärsyttää ihan sairaasti sun puolest!! Pystyn kuvitteleen millasta oli kun se kypärä ei ollukkaan siinä ;c No mut (jos nyt yritetään ajatella positiivisesti) se oli hyvä et se kypärä kuitenki löyty, ku eiks ne oo aika kalliita? (:

48Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Su 13 Toukokuu 2012 - 8:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

militsii mitä paskaa? kuka oikeesti tekee noi DDD: hui kamala nyt mäkää en ennää uskalla jättää kypärää skootterille! joudun kantaa aina mukana ku sitä ei saa penki alle yh =(=( toivottavasti saa tekijä(t) kiinni... tosi hauska temppu -.-
bO0m on joo noi kypärät aika kalliit, muutamalla kympillä voi löytää jonkunäköse mut sitte on kans satasesta ylöspäi aikalailla, mun oma oli 150e :---D

49Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Su 13 Toukokuu 2012 - 9:30

vilqu

vilqu

Selasin yhtä kypärälehteä tossapari päivää sitten ´, ku se loju pöydällä ku mun siskolle hankittiin kypäräku se menee huomenna inssiin:) Ni siinä ile halvin ehkä 90e ja sit löyty helposti kans sitä 600e luokkaa.. Smile Et ihan hyvä et se sun kypärä militsii löytys kuiteski:

Oon ihan tukossa (kipee).. Kurkku on kipeänenä, nokkaa vuotaa ja muutenki tosi tukkonen olo, sellanen sairas.. Sad

50Angstaus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #10 Su 13 Toukokuu 2012 - 11:44

_Blistex_

_Blistex_

militsii: voi stana jollakin on ollu taas iha sairaan hauskaa ku noin teki -.- mä en tajuu tommosii ääliöitä jotka tekee noin, toi on nii törkeetä. mut onneks se löyty (:

vilqu: vooooooi ): Juo kuumaa mehuu tai teetä, se helpottaa (: koita parantuu <3

Aamulla heräsin joskus kasin aikaan tekemään äidille (ja tietty muillekin) suklaa vohveleita ja muutenki kunnon aamiaista. Iskä autto joten kaikki meni tosi hyvin. Kesti niis vohveleis aika kauan mut sit ku sain ne valmiiks ni olin ilonen. Tein sit äidille sellanen ihanan annoksen mis oli suklaakastikkeesta tehty sydän ja jäätelöö ja sit ku toin sen äidille pöytään ni ekana se sanoo et: " Kui sä nyt näin pienen lautasen otit, olis siel ylhääl ollu isompiakin" sit ku olin hetken hiljaa ni se katto sitä vohvelii ja sano:" Aika paljon täs on kyl tätä kastiketta, mä olisin pistäny vähemmän" Mulla niin keitti yli koska mä olin VAIVALLA tehny ne vohvelit ja sen annoksen ja tehny siihen viel sydämmen ja se kehtaa viel valittaa. Mä olin niin vihanen ja surullinen et menin hakee itelleni sellasta vohvelii ja käännyin silleen et äiti, isä ja mun isoveljet ei nähny mun kasvoi ja mä aloin itkee. :C Olin oikeesti niin vihanen ja pettyny et siinä mä vaan yritin pyyhkii kyyneleit. No, menin sit takasin pöydän viereen syömään sitä vohvelii ja tuntu et voisin raivosta alkaa taas itkee. Siin sit ne huomas et olin itkeny ni kaikki alko vaan sanoo et:" Nää on tosi hyviä" ja et" Mä en olis ite saanu näin hyvii tehtyy" tiesin et ne sano nii vaan piristääkseen mua koska ne maistu oikeesti pahalle. Aloin siis siin kaikkien nähden itkemään! ): Mä en vaan pystyny pidättelee koska olin niin vihanen koska kaikki mitä mä teen, ei oo tarpeeks hyvä äidille vaan aina on joku asia siin jossain mitä oon tehny ni huonosti. Oon siis ollu koko päivän tosi vaisu koska ei v*ttuakaan kiinnosta sanoo mitään ku kuiteski senki teen jotenki väärin.. ):

Sori, kauhee romaani mut oli pakko purkaa :/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa