One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #17

+11
Veeranen
Peetu
Evee
Stypayhoralikson
_Blistex_
bO0m
nealoves1D
jAsbee
jonskauu
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 9]

1RANDOM #17 - Sivu 9 Empty RANDOM #17 Su 20 Tammi 2013 - 9:25

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

randomia juttua kehiin :---------)

Katoin ekan kauhuleffani ikinä koskaan loppuun asti (The Woman In Black) ja oon niin ylpee Laughing
kaverit sai varmaan kuulovammat mun kiljumisesta, mutta anyways, oli aika hauskaa. vaikka sainkin ikuiset traumat Very Happy



201RANDOM #17 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 3 Huhti 2013 - 4:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mua ei huijannu kukaan :D ite huijasin mm. pikkuveljeä ja JUSTIN BIEBERIÄ(no joo twitterissä miljoonan muun Belieberin kaa)

202RANDOM #17 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 3 Huhti 2013 - 9:33

_Blistex_

_Blistex_

Essi, miten te Justinii huijasitte? :DD

203RANDOM #17 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #17 To 4 Huhti 2013 - 4:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ no siis ei me sillee huijattu mut sillee jännästi. Kaikki Belieberit vaihto twitter nimensä Justin Bieberiks ja laitto saman kuvan ku sillä ja sit trendattiin "#JustinFollowsAllJustins" yms.

Elämä on joskus aika ristiriitasta :DDDDDD
"muistaksä ku sä sillo yritit iskeä Essiä"
"ai ketä"
"no tota Essiä... *osottaa mua* ...sillo tutustumispäivänä"
"ai nii, no kyllä mä nyt tietysti sen muistan" *iskee silmää mulle*

tämä keskustelu käytiin tänään ruokalassa ku mun vanha luokkalainen ja joku sen kaveri, joka on sellane aika rasittava jätkä + niiden kaverit istu meiän pöydässä ku mä ja mun kaverit sekoiltiin toisessa päässä. Tää keskustelu alko siitä ku jäin kuuntelee niide aika pimeetä keskusteluu ja katoin niitä sillee silmiä pyöritellen ja sitte tää mun vanha luokkalainen päätti kysyy siltä sen kaverilta ton kysymyksen... En tiiä oliko mun tarkotus kuulla tuo keskustelu mutta kuulin kumminki :DD. Ja älkää ees kysykö mitä sillo tutustumispäivänä tapahtu :D mä saan kuulla siitä välillä vieläkin :DD
onhan se tietysti imartelevaa et kaks vuotta vanhempi vieläpä aika suosittu jätkä yritti iskeä, MUTTA ei voi mitään ku se on mun mielestä ärsyttävä enkä vois kuvitellakkaa itteäni sen kaa :DD

204RANDOM #17 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #17 To 4 Huhti 2013 - 13:03

nealoves1D

nealoves1D

EN KESTÄ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing mun kaveri sendi mul jonku pari vuot vanhan tarinan mikä kirjotettii yhes meijä ihastuksist sillee et ollaa srn mun kaverin mökil niide kaa XDDDD KUOLEN NAURUU IHA OIKEEST :''''DDDdd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa