One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #17

+11
Veeranen
Peetu
Evee
Stypayhoralikson
_Blistex_
bO0m
nealoves1D
jAsbee
jonskauu
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1RANDOM #17 - Sivu 8 Empty RANDOM #17 Su 20 Tammi 2013 - 9:25

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

randomia juttua kehiin :---------)

Katoin ekan kauhuleffani ikinä koskaan loppuun asti (The Woman In Black) ja oon niin ylpee Laughing
kaverit sai varmaan kuulovammat mun kiljumisesta, mutta anyways, oli aika hauskaa. vaikka sainkin ikuiset traumat Very Happy



176RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 22 Maalis 2013 - 12:53

Veeranen

Veeranen

heidi meil oli ysille valinnaiseksvalittavana se, ni sitku ne kerto niist, ni ei se ainakaan kuulostanu hirmu hankalalta (:

177RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 La 23 Maalis 2013 - 8:20

jonskauu

jonskauu

Heidi mulla on hygieniapassi ja se ei oo yhtää vaikee se kurssi! Jos osaa käyttää maalaisjärkee ja keskittyy kunnolla niillä tunneilla niin pääsee läpi :-) Mä ite näpräilin puhelinta niillä tunneilla, mutta pääsin silti lukematta sen kokeen tai sen läpi eli ei se mun mielestä ainakaa kovin hankala ollu Very Happy

178RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Su 24 Maalis 2013 - 14:07

Mileaz

Mileaz

moii karvapallot! :-) oon nyt ollu huimat 1,5 tuntii suomen maan kamaralla ja ollaan ajamassa kohti kotia. kiva oli reissu muutamia miinuksia lukuunottamatta, en mä tiiä kiinnostaaks teitä mun reissu yhtää, mut kerron silti jotai.

jootota eka päivä meni siel teneriffalla tosi mukavasti, tosim ei tehty mitään, koska oltii nii väsyneitä lennon takia ja tälleen, enkä mä sit jaksanu lähtee mun vanhempien kanssa syömää sit sinä iltana. sit maanantaina käytii ajelee meiän vuokra-autolla ympäri sitä saarta ja sitten ei sinä päivänä tehtykään muuta ku käytiin sit illalla syömässä toisessa ravintolassa.
sit tiistaina alkoki se todelline hupi... mun äiti ja iskä sai ruokamyrkytyksen, hyvin todennäkösesti sen sunnuntaisen ravintolan pihveistä (koska niistä oikee tirsku kuulemma veri ja niitte päällä oli tosi tulinen pippurikastike, jolla oli selvästi yritetty peittää jotain = lihan pilaantumista). noh, tiistai meni siinä, että äiti ja iskä molemmat ravas vessassa oksentamassa ja silleen. sit keskiviikko meni kans ihan pilalle, koska se myrkytys ei vielkää ollu menny ohi. tosin oireet ei enää ollu nii pahat, mut ei viititty lähtee mihinkään. sovittiin, että torstaina mentäis teneriffan semmosee eläintarhaan, jos vanhemmat vaa on siim kunnos et voiaa lähtee. olihan ne, mut mä olin saanu vuorostaa jonkun taudin ja aamuyöstä juoksin vessaan oksentamaan, sit mulla oli kuumetta 38.4 tai jotain... sit se päivä meni taas iha piloille. perjantaina olin jotenki saanu itteni kuumeettpmaks ja terveeks, jotee lähettii sit sinne eläintarhaan. vähä siel oli upeeta! siel oli valaita, delfiinei, merileijonii, tiikereitä, pingviinejä, laiskiaisia, apinoita, papukaijoja ja vaikka mitä! mut ne valaat oli jotai käsittämätöntä, NE OLI KOULUTETTU JA NIIDEN KANSSA TEHTIIN SHOW???! siis oikeesti ne valaat vaa totteli niit tyyppei siel altaas ja ne teki kaikkee upeeta!!
nomutsiisjoo, onnistuin ton päivän jälkee saamaa itelleni taad kuumeen, mut se ehto laskee sitten aamuun mennessä, jonka jälkee lähettii käymää sen saaren pääostoskeskukses ja osteltiin kaikkee kivaa.

semmone loma tällä kertaa.. ollaa joskus kahen aikaa kotona ja pitäs jaksaa viel kouluu raahautuu tänää Neutral hohhoijaa.

179RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 25 Maalis 2013 - 8:05

jonskauu

jonskauu

Milla Harmi, että teillä tuli noita sairastumisia toho matkalle :-( !! mutta onneks saitte kuitenki vähä lomaa vieteltyy ja toi eläintarha kuulosti ihan superihanalta varsinki ne pingviinit ♥️ vaappuks ne sillei söpösti? :DD

Tänää oli eka koe ja se oli mulla hissa, se meni oikeestaa iha hyvin koska se on ainoo aine mihin jaksan tunneilla keskittyy. Eli siis lukumäärään nähden selviydyin (toivottavasti) hyvin! Sitte tulin kotii lukee terveystietoo ja aloin vaa selaa telkkaria koska koitin keksii jotai millä voisin välttää lukemisen Very Happy jätin sit semmosen mustavalkosen suomalaisen elokuvan pyörii ja ei hitto se oli kyllä hyvä! Ois ollu iha älyttömän siistii elää sillon mustavalko leffojen aikaa ja näytellä semmosissa :-)

AINII ja oon kauhistellu tässä puolen vuoden - vuoden aikana sitä miten mun paino on noussu iha hirmusta vauhtii ja tuntuu muutenki että oon lihonu sikana! Tänää tajusin ku olin lenkillä, että mun painon nousu johtuu varmaa siitä että mulla on nyt enemmän lihasta XD ok mulla on oikeestaa aina ollu 'hyvät lihakset' koska oon harrastanu sitä luisteluu mut nyt ihan erityisesti on lihaksii tullu lisää kun oon tehnyt paljon erilaista liikuntaa jeee on ylpee itestäni!!

180RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 26 Maalis 2013 - 11:22

_Blistex_

_Blistex_

Milla, hyvä et pääsit Suomeen asti ehjänä ♥ Mut tosi ikävä juttu et puolet tein lomasta meni sairasteluun D: Onneks kuitenki sin eläintarhaan pääsitte, uskon et siel oli upeeta c:

Jonna, haha, sä käytät näköjään samaa taktiikkaa ku mä, mäki pistän aina telkkarin päälle ku pitäis ruvet kokeeseen lukee :'D
Hyvä sä! Mäki haluun lihasta mut ei, oon tälläne laiskiainen ni ei se lihas itsestää kasva vaa pitäis tehä jotain. d:

181RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 26 Maalis 2013 - 11:34

Veeranen

Veeranen

se on tosi jännä huomata, et oot ikäänku "riippuvainen" jostain ihmisestä o.o
Tai sillai et jos teet jotain sellast mis yleensä aina on ollu joku tai on selittäny jotain, ni tulee tyhjä olo o.o

182RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ke 27 Maalis 2013 - 10:19

Evee

Evee

Meil on ollu sähköt poikki neljäst asti.... Kiva tääl pimees istuskella (y)

183RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 To 28 Maalis 2013 - 5:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nolasin tänään itteni aika pahasti mun ihastuksen edessä :D noh se suhtautu siihe kyl iha mukavasti :DD

184RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 To 28 Maalis 2013 - 10:13

nealoves1D

nealoves1D

Essinzii,, Kerro toki lisää ! XDDDDDD

Tää on nii kauheeta ku oon iha pa ja olis niin paljon kaikkee kivaa ostettavaa! Ite haluisin vaatteita ja kaikkee ja sit treeniponille haluisin ostaa kans kaikkee mut ääh ei oo rahaa ):

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

185RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 29 Maalis 2013 - 5:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nea: se on osittain julkasukelvotonta :DD siis ku sanoin mun kaverille yhen pervon kommentin/sisäpiirivitsin mun paidasta ja heiluttelin mun paitaa sillee hienosti samalla ylösalas(siis ku mul oli sellane ei-ihon-myötäne ginan t-paita (u know what i mean)onneks mulle oli toppi alla) ja sitte huomasinki et se mun ihastus ja sen kaverit oliki ihan vieressä ja nauro Very Happy

186RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 La 30 Maalis 2013 - 2:31

Peetu

Peetu

RANDOM #17 - Sivu 8 73176_365777290197731_277218256_n

oijoijoi

187RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 La 30 Maalis 2013 - 9:59

jonskauu

jonskauu

^TOI KUVA voutsivouuu

Mun poikaystävällä oli torstaina synttärit ja se juhlisti niitä jo kamujensa kanssa sillo torstaina, mutta mä oon niin ihana että järjestin sille yllätyssynttärit!! Oon nyt järjestämässä hänen kotona näitä juhlii ja kohta tulee kaikki vieraat ja tämmöset ja se ite ei tiiä mitää koko jutusta, se luulee vaa että se meni sen kaverin kans leffaa mutta hehehe oon huijannu sitä iha 6-0 heh.

MUTTA HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE TEILLE :-) ♥

188RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 La 30 Maalis 2013 - 12:38

Veeranen

Veeranen

Peetu: toi kuva D: mä heiluin tääl vaa sit luin ton tekstin ni jäädyin sillai "O.O"

rupesin miettii et oonks ainut jos on vähän niinku kakspuolta , osaan olla tosi lapsellinen jne mut silti tietyis tilanteis käyttäydyn ku joku aikunen kuulemma D:?

//auttakaa mua DD: mun yks kaveri puhuu/mainitsee melkee koko ajan jotain mun entisestä kaverista joka on sen kaveri nykyään, nini mitä mä sanon sille et se lopettaa? D: sillai nätisti ois ihan jees Very Happy

189RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Su 31 Maalis 2013 - 4:40

_Blistex_

_Blistex_

Mun ilme ku näin ton kuvan :0 Ekaks tuli mieleen et entä jos pojat tuliski suomen leffateatteriin mis me oltais ja yllättäis meiät. joooo... ei tuu tapahtuun D: mut aina voi miettii tollasii :DD

Jonna, awww, ihanaa c: Mitens juhlat meni? sun poikaystävä tais olla aika yllättyny ku kotiinsa tuli :DD

Veera, no kyl mä ite joissain tilanteis huomaan et ite käyttäydyn vähän niinku aikunen mut sellaset tilanteet on aika harvas mun kohal d:
Ja mitä tohon sun pulmaan tulee, ni eka tuli mieleen et iha vaan vaihtaa sit puheenaihetta silleen sujuvasti mut se ei välttämättä oo se paras ratkasu. Ei mulla muuta tuu mieleen kun että sanoo vaa rehellisesti et sori, mua ei huvittais puhuu siitä koko ajan. se voi kyl kuulostaa hiuka ilkeelt mutmut, ei tuu oikee muuta keinoo mieleen. D:

190RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Su 31 Maalis 2013 - 6:32

nealoves1D

nealoves1D

Veera,, et todellakaa oo ainoo Very Happy mun äikän maikka on itseasias sanonukki mul et "nea joskus dä oot lapsellisempi ku mun 5v poika mut joskus sä käyttäydyt paljo kypsemmi ku useimmat mun tuntemat aikuiset" :DDd

Jonna,, nyt sa sait mutki innostuu pitää yllätysbileet! Harmi vaa et seuraavan kerra voisin järkkää vast toukokuus Very Happy mut mite sun poikaystäväs reagoi ? Very Happy vaik kui ihana yllätys c': mäki haluun olla sun poikaystävä ! .......eiku mitä :'Dd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

191RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Su 31 Maalis 2013 - 10:52

jonskauu

jonskauu

Hanna & Nea Joo siis mun poikaystävä ei tosiaa tienny yhtää mitää koko synttäreistä ja sen ilme oli myös näkemisen arvoinen kun se tuli ulko-ovesta ja näki kaikki ihmiset ja järjestelyt yms :-) eli siis mun yllätys onnistui! Oli kyllä superkiva ilta ja älyttömän hauskaa järjestää jotai tommosta, harmi kun ei ihan jokaiselle kaverille viiti alkaa järjestää mitää ylläripartyjä mutta suosittelen oikeesti järjestää joskus jotai tommosta yllätysjuttuu!
Ja Nea, joo tehää vähä vaihtoa tässä välissä, että tuu sä välillä mun poikaystävän tilalle! XD Eiks se niin sanota että vaihtelu piristää tai jotai semmosta? Voin kyllä olla varma, että sulla menis hermot muhun about puolessa tunnissa..

192RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 1 Huhti 2013 - 2:48

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, haha must tuntuu et siin kävis nii päi et sä et kestäis mua :-Dd

Mut tosiaan on miettiny että pitäiskö mun lopettaa täl foorumil käymine tai ainaki tää moderointi .. :s ku ei meinaa aikaa riittää ollenkaa ja tää foorumille tulemine tuntuu aina jotenki vaa velvollisuuelta et on pakko tulla vaik en ees välttämättä halus :d pidän varmaa vähän forkkataukoo ja katotaa sit uudesta! Ootte kaikki ollu tosi ihanii ja toivottavast pysyttäis ees jotai kautta yhteyksis viel Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

193RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 1 Huhti 2013 - 8:40

vilqu

vilqu

Luin tätä forkkaa ha naureskelin teijän jutuille ja sit luin Nean viestin et sä lopetat tai pidät taukoo ja mun maailma muuttu ihan mustaks Sad I'm crying seriously!! Ymmärrän et jos sull ei vaa aikaa yksinkertaisesti riitä mut tosi surullista, mä tuun ainaki kaipaa sua ♥️ Mullaki on aina välil sillai etten kerkee tai jotai mut sit vaa tuun ku kerkeen koska en vaa pysty jättää teit koska te ootte mun toinen perhe ja niin mahtavii ja ihanii ihmisii!! ♥️ Gona miss you Nea!! ♥️ :*

Joono täytyy mun kyll kans sanoo et en oo mikä mahtava mode ku käyn ehkä kerra viikossa et joo... Smile

Tohon 1D3Dseen et toi on niin siistii mut niin epäreiluu koska ne ei tosiaa oo tulos suomee.. Toi kuulostaa hirveeltä mut empä usko.. MUTTA MUTTA olin leffassa mun pikkuserkun kans perjantai ja oltii kattoo Pitch Perfect ja siin mainoksien aikana tuli 1D3D movien traileri ja sekosin ihan totaallisesti ja mun pikkuserkku oli sillai oh gash ei näin RAUHOTU nyt! Mut se oli niin siistii ja ihanaa!! ♥️

Ollaa ostettu täs kahen päivän aikana 9 leffaa 4 € kappale ky yks filmtown josa käydää aina välil ni lopettaa ni sielt sai kaikki leffat 4 € kpl omaksi ja ostettii eilen 5 ja tänää mentii viel ja ostettii 4 lisää Very Happy

Jup ei mulla muuta.. En oo käyny tääl pitkää aikaa ja nyt taas tulin kattoo mitä teill kuuluu ja kirjotin hirvee romaanin Very Happy Love you sisters!! ♥️ :*

Jaja Jonna, oot kyll varmaa maailman paras tyttöystävä ku tollaset partyt järjestit, kelpais mullekki XD

194RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ma 1 Huhti 2013 - 12:05

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, juo kuravettä ja syö sillii muru Wink ette te musta eroo pääse !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

195RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 2 Huhti 2013 - 4:25

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ damn you nea :-D

mun yks kaveri kusetti just eile että sen äiti oli ostanu sille liput 1D'n keikalle Tukholmaa ja uskoin iha täysin. no eipä multa paljoo muuta voinu oottaakkaa, 5min aiemmi heränny enkä muutenkaa ymmärrä mitää tollasista päivistä :DDDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

196RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 2 Huhti 2013 - 5:17

jonskauu

jonskauu

Nea mä luin jo iha suu auki että mitä ihmettä sä oikee höpiset! ajattelin että ootko tullu hulluks :-D

mua ei huijannu kukaa Very Happy varmaa sen takii että uskon melkeen kaiken mitä mulle syötetään. Joku pari vuotta sitten mun vanhemmat huijas mua ja mun siskoo että ne aikoo muuttaa iskän kans kahestaan Lontooseen iskän työn perässä ja että me lapset jäädään tänne Suomeen ja meidän täti tulee 'hoitaa' meitä siks aikaa. Mun sisko ei uskonu, mutta mä uskoin. Kerkesin jo kuuluttaa puol kaupungille, että mä jään orvoks ja sitte porukoitten oli pakko kertoo että ne huijas. Vähän kyllä hävetti sen jälkee selitellä kavereille että haha joo mua huijattii ja mä olin ollu iha itku silmässä että mun omat vanhemmat hylkää mut XD oon nolo

197RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 2 Huhti 2013 - 9:00

Veeranen

Veeranen

arvasin et joku yrittää huijata, :DD

198RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 2 Huhti 2013 - 10:08

Peetu

Peetu

nea dääm you mäki uskoin ihan ja olin jo miettimässä syvällistä jäähyväispuhetta sulle :(

eve mitäää munki kaveri huijas mua ihan samalla tavalla ja uskoin ihan kybällä ja sit se oli vaan et aprillia ja sit olin ihan surullinen!

hiffasin myös, että mä en huijannu tänä vuonna ketään vaikka teen niin joka vuosi. ja en ikinä lankee kenenkään piloihin. tää siis voi tarkottaa vaan yhtä asiaa: musta on tullu vanha.

199RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 2 Huhti 2013 - 10:18

nealoves1D

nealoves1D

haha teijän kiusaks kuitenki jään tänne Wink enkä mäkää itseasias huijannu muit ku teit :DD

käytii tänää kattoo se the Host jamä tykkäsin tosi paljo ! En yleensä tykkää scifi leffoist mut toi oli oikeesti jees cc:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

200RANDOM #17 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 2 Huhti 2013 - 12:09

_Blistex_

_Blistex_

VOI SUA NEA!! Laughing Ku luin sitä sun juttuu ni mun pääs liikku jo kauhee jäähyväisromaani, mis yritän saada sut kääntämään pääs mut ei näköjään tarvinnu :DD Mut täst kyl huomas et miltä se sit tuntuis jos joku teistä ihanista tytöistä sanois oikeesti ettei aio enää käydä täällä, sydän jätti pari lyöntii väliin, naama muuttu vakavaks ja itku oli lähellä :c Joten, pysykää tääl, jookos ♥️

Nomutjoo, mua ei huijannu kukaa muu paitsi Nea, enkä mäkään huijannu ketään, mä oikeestaan ihan unohdin :DD

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa