One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #17

+11
Veeranen
Peetu
Evee
Stypayhoralikson
_Blistex_
bO0m
nealoves1D
jAsbee
jonskauu
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

1RANDOM #17 - Sivu 7 Empty RANDOM #17 Su 20 Tammi 2013 - 9:25

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

randomia juttua kehiin :---------)

Katoin ekan kauhuleffani ikinä koskaan loppuun asti (The Woman In Black) ja oon niin ylpee Laughing
kaverit sai varmaan kuulovammat mun kiljumisesta, mutta anyways, oli aika hauskaa. vaikka sainkin ikuiset traumat Very Happy



151RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 To 14 Maalis 2013 - 4:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Hetkone, eiks tänää ookki 'Directioners day'(kuulosti nii tönköltä suomennettuna), vai muistanko mä vääri? Jos on ni hyvää Directionereitten(kyllä, mä osaan taivuttaa xd) päivää teille kaikille rakkaille ♥

152RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 To 14 Maalis 2013 - 5:33

Insku

Insku

Joo on tänäää Smile oli se "piirrä infinite merkki ranteesee ja siihe directioner" ite en voinu kirjottaa ku pelottaa et se ei lähtis sunnuntain konfikseen mennessä pois Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

153RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 To 14 Maalis 2013 - 5:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^niin mä muistelinki. No mut piirrä vaikka vesiliukosella kajalilla jos sulla on sellane ? Smile

154RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 To 14 Maalis 2013 - 6:55

Insku

Insku

No vois kyl paitsi hitsi ei mul oo Very Happy kaks kiloo irtareit ..

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

155RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 To 14 Maalis 2013 - 21:22

Mileaz

Mileaz

Hanna, kiitti! hähä itse asiassa niistä piti tulla ruskeet, jossa olis ollu pikkasen punasen vivahdetta, mut sit siitä väristä tarttu vaa se punane eikä ollenkaa ruskee :DD joten toi punane tuli täytenä yllätyksenä, mut onneks ei ollu inhottava ylläri!



jos en kiireiden takia pääse ennen mun matkaa täällä käymää, nii sanon tän jo nytten: heippa, tulee ihan hirvee ikävä teitä kaikkia ihanuuksia täällä, mut onneks nähhään taas vähän yli viikon päästä!
ja jäätykää vaa tänne suomeen kun mä talsin siel 20 asteen helteessä Wink


156RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 To 14 Maalis 2013 - 21:38

Insku

Insku

Milla mulki kävi nii ku värjäsin mun hiukset ekan kerran, piti tulla ruskeet mut tuliki punaset(: plus hyvää matkaa & ota aurinkoo munki puolesta!Smile

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

157RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 15 Maalis 2013 - 5:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

http://pelikone.fi/pelit/ihqpelit/Love-Tester-Rakkauslaskuri/1731
muistaako kukaan tän pelin? Very Happy etin tän iha huviksee ku joskus seittemä vuotiaina aina tehtiin tollasia / laskettiin ite "ihastuksesta"(ei ne sillo kyllä oikee varsinaisia ihastuksia ollu). Mä en vaa enää muista sitä laskutekniikkaa Very Happy Mä testasin äsken iha läpällä tota eka laitoin Essi ja Louis ja sain 100% Laughing hahah. Muitte poikien kaa sain paaaljon vähemmä Sad Ja sit varsinaisen ihastuksen kaa sain 95% (jonka kanssa muuten nykyään asiat ok, vaikka sillo joskus viikko sit angstasinki)

158RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 15 Maalis 2013 - 12:13

jonskauu

jonskauu

Milla Sulle sopii tosi hyvin tommoset punaset hiukset! Mun mielestä tosi harvalle sopii ees punertavan sävyset hiukset, mutta sulle käy kyllä kuin nenä päähän Smile

159RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 15 Maalis 2013 - 14:25

_Blistex_

_Blistex_

Milla, no onneks noi punaset sopii sulle ni ei tapahtunu mitää suurta vahinkoo c: Ja hyvää matkaa, pidä hauskaa ja nauti lomasta! ♥

Essi, eikä, miten ton vois unohtaa xD Mulle, kun kokeilin kans poikien nimii, ni Zaynil ja Liamil tuli molemmil 100% ;DD Mut muil tuli tooosi vähän D: Haha, kyl sitä pienempänä kaikennäkösii tietokone pelei tuli pelattuu d:

160RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 15 Maalis 2013 - 23:52

nealoves1D

nealoves1D

Haha jos ootte lukenu IS tai HS sivuilt tai lukenu hesarist tmstms siitä ku se juna törmäs peuroihi nii mäpäs olin just menos valmennuksee sil junal xdd tosiaa törmättii peuralaumaa päi ja siinä sit ooteltii 2,5h et päästii taas liikkumaa ku meni junast jarrut ja veturi paskaks Smile ja yht valmennettavaa haastateltii IS'lle ja toist HS'lle ja ainoo kuva joka on julkastu on valmennettavan ottama Very Happy ! Vähän oli siis extreme junamatka meillä eile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

161RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 La 16 Maalis 2013 - 9:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla mä palvon saatanaa niin että siellä satais joka päivä.

anteeksi todennäköisesti asiattomasta kommentista

https://twitter.com/#!/penguiniam

162RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 La 16 Maalis 2013 - 12:38

Peetu

Peetu

heissan muruset! taas on ihan hullu viikko takana ja hyvä jos oon ehtiny istuu ees alas Sad tää on nii syvältä hanurista ku en ehdi ees syömään istualtani tai sitte istun ja kirjotan esseitä monta tuntii päiväs! onnee yhteishaussa lukioon hakeneille, lukio tappaa sosiaalisen elämän varsinkin jos on 7 palkin jaksoja! ja nyt ei mee putkeen täällä mä itken ja valitan kun en ehdi käymään täällä yhyy.

millan hiukset on ihanat! sopii sulle tosi hyvin! (:

nea hyi toi uutinen :q mutsi näytti ton mulle tänä aamuna ja hyihyiii.

163RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 La 16 Maalis 2013 - 13:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ lukioha on aika rentoo Very Happy paitsi jos tahtoo vaan parhaita arvosanoi, joita mä en jaksa yrittää lol. mulla oli ekassa jaksossa 8 palkin jakso, eikä se ottanu ees koville, matikka oli ainoo joka teetti töitä vähä enemmä. kyllähä siihen saa varautuu ettei se sama aika läksyissä riitä mitä yläasteella, mutta kaikkienha pitäis se ymmärtää. tietty kans lukio ja maikat vaikuttaa, mutta ei nekään niin paljoa.

https://twitter.com/#!/penguiniam

164RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Su 17 Maalis 2013 - 0:27

Peetu

Peetu

^meillä on ihan hulluu menoo :D me saadaan joka päivä esseitä, työselkkareita yms läksyks ja sit siihen päälle vielä kaikki semmoset "irtotehtävät" + sanikset ja termitentit :D mulla on joitai aineita joista en ees yritä saada hyvää numeroo ja niihin en jaksa panostaa mutta tehtävät on silti pakko tehdä jotta pääsee ylipäätään kokeeseen! esim matikassa se oli vissii et 60% kotitehtävistä piti olla tehty jotta pääsee kokeeseen + kaikki muut hömpät siihen päälle, äikässä luetaan vähintään se 2 kirjaa / kurssi ja niistä pitää tehdä laajempi tehtävä + kaikki muut esseet ja aineet niiden lisäksi... mä voin valehtelematta sanoo että siinä missä mulla meni kaikkiin läksyihin yläasteella max 1h niin nyt saattaa olla että teen yhtä esseetä sen tunnin eikä sekään välttis riitä :D ja joku filsa, tein sitä esseetä yhen viikonlopun jotta pääsen kurssista läpi koska jos siitä saa hylätyn kokeesta pitää saada suunnilleen 10 jotta saa ees kurssimerkinnän! okei mut nyt lopetan tän valittamisen ja alan oikeesti tekee jotain järkevää!

oiii mikä ihana sää ulkona, aurinko paistaa jeejee jos vaikka lähtis ulos lukee 8)

165RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Su 17 Maalis 2013 - 4:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ ihan hulluu teillä! ookko sä jossain 'erikois'lukiossa sitte tai onko sinne korkee keskiarvoraja tai jotai? meillä nimittäi äikässä on vaa 1 kirja/jakso ja siitä paljo tehtävii, pari esseetä ja sitte se esseekoe. filosofiassa ei tarvi mitää muuta ku käyä väittelyssä ja päästä kokeesta läpi, toisaalta meiän piti eka tehä yks essee jota ei sitte tarvinnukkaa tehä. ainoat aineet tähä mennessä joissa on tarvinnu tehä esseitä on kielet. meillä niillä kotitehtävillä voi saada korotettuu numeroo just matikassa, kemiassa ja fysiikassa, mutta koenumero määrittelee oikeestaan kaiken. tänne tosin ka-raja oli 6.5 muistaakseni, oikeestaa kaikissa tän alueen lukiossa tais olla se Very Happy

täälläki on tosi kiva ilma ja aika lämminki viel, jee! ♥️

https://twitter.com/#!/penguiniam

166RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Su 17 Maalis 2013 - 5:25

_Blistex_

_Blistex_

Nea, mitä helkuttia :0 Mutsiis, oli varmaa kamalaa odottaa noin kauan junan lähtemistä ja muutenki, peuralaumaan törmääminen kuulostaa aika rajulta D:

167RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Su 17 Maalis 2013 - 7:52

Sarqai



Louizz_tomlinzon kirjoitti:http://pelikone.fi/pelit/ihqpelit/Love-Tester-Rakkauslaskuri/1731
muistaako kukaan tän pelin? Very Happy etin tän iha huviksee ku joskus seittemä vuotiaina aina tehtiin tollasia / laskettiin ite "ihastuksesta"(ei ne sillo kyllä oikee varsinaisia ihastuksia ollu). Mä en vaa enää muista sitä laskutekniikkaa Very Happy Mä testasin äsken iha läpällä tota eka laitoin Essi ja Louis ja sain 100% Laughing hahah. Muitte poikien kaa sain paaaljon vähemmä Sad Ja sit varsinaisen ihastuksen kaa sain 95% (jonka kanssa muuten nykyään asiat ok, vaikka sillo joskus viikko sit angstasinki)


Minä ja:
Niall 100
Harry 100
Louis 100
Liam 65
Zayn 65

Onks toi kone hieman sekasin:'D

168RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 19 Maalis 2013 - 7:07

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

en tiiä minne laittaa tää joten laitan tähän Very Happy

https://twitter.com/#!/penguiniam

169RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 19 Maalis 2013 - 8:52

jAsbee

jAsbee

kuoliks ne peurat ? :(
ku jossai luki et se ei ollu kerenny törmää niihi mut jossai luki et ne jäi sen junan alle. joo, aloin itkee ku luin sen jutun :DD koska ne peurat :(

tuun taas myöhässä :D

170RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Ti 19 Maalis 2013 - 12:10

_Blistex_

_Blistex_

Toi video, repesin vähän väliin jolleki jutulle :'D

171RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 To 21 Maalis 2013 - 9:25

Veeranen

Veeranen

toi video :Very Happy:D spoonspoonspoon

172RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 To 21 Maalis 2013 - 9:45

nealoves1D

nealoves1D

jAsbee kirjoitti:kuoliks ne peurat ? Sad
ku jossai luki et se ei ollu kerenny törmää niihi mut jossai luki et ne jäi sen junan alle. joo, aloin itkee ku luin sen jutun :DD koska ne peurat Sad

tuun taas myöhässä Very Happy

jep, kuoli :c tai ainaki siit verimääräst päätellen, mitä siin junan keulas oli ni ne kuoli. Ja eikai ne ees olis voinu selvitä jos juna törmää täysillä :d


Mutjoo mäki nauroin AAoOD 2 nii pahasti XDDDDDDDDD toi on iha pirun hyvä ! Vaik ehkä kuitenki silti se eka on mun lemppari Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

173RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 22 Maalis 2013 - 12:15

Peetu

Peetu

Stypayhoralikson kirjoitti:^ ihan hulluu teillä! ookko sä jossain 'erikois'lukiossa sitte tai onko sinne korkee keskiarvoraja tai jotai? meillä nimittäi äikässä on vaa 1 kirja/jakso ja siitä paljo tehtävii, pari esseetä ja sitte se esseekoe. filosofiassa ei tarvi mitää muuta ku käyä väittelyssä ja päästä kokeesta läpi, toisaalta meiän piti eka tehä yks essee jota ei sitte tarvinnukkaa tehä. ainoat aineet tähä mennessä joissa on tarvinnu tehä esseitä on kielet. meillä niillä kotitehtävillä voi saada korotettuu numeroo just matikassa, kemiassa ja fysiikassa, mutta koenumero määrittelee oikeestaan kaiken. tänne tosin ka-raja oli 6.5 muistaakseni, oikeestaa kaikissa tän alueen lukiossa tais olla se :D

täälläki on tosi kiva ilma ja aika lämminki viel, jee! ♥

tänä vuonna alin ka oli 8.8 jolla päästiin sisälle :D ihan periaatteessa toi on peruslukio, mutta siellä on erilaisia mediakursseja joka tekee tosta "mediapainotteisen"

AAoOD 2 ei ollu mun mielestä niin hyvä ku toi eka mutta kyllä tostaki irtos ihan hyvät naurut :D

mun on pakko kysyy: kuinka monella teistä on hygieniapassi? koska mulla alkaa se koulu kahden viikon päästä mutta stressaan jo nyt sitä koetta koska osan mielestä se on ihan helppo ja osan mielestä mahdoton koska siinä kokeessa kysyttiin asioita joita ei oltu käyty siinä kurssilla :o

174RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 22 Maalis 2013 - 12:23

vilqu

vilqu

Voi peura parat!! Toi AAoOD2 on NIIN MAHTAVA!! ♥

Mull ei oo tapahtunu mitään ihmeellistä.. Olin sen mun yhen kaverin kanssa maanantai ja muute en oo tehny oikeestaa mitään, perus kadun tallaaja.. Paitsi tietty 1D hihkutuksia on mun elämässä every day ♥

175RANDOM #17 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #17 Pe 22 Maalis 2013 - 12:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Heidi oh gosh :-D no en ihmettelekkää että meillä tuntuu olevan vähän eri meininki! ja mulla ei oo hygieniapassia, aion kyl heti ilmottautuu kurssille ku löydän sellasen! mun kaverit on suorittanu sen ainaki ja ne on sanonu et se on helppo ja että kaikki pääs läpi (amiksessa suorittaneet luokkansa kanssa), että se voi riippua ihan sen hetken kurssistaki ja kokeesta kaikki. mä kuitenki uskon et se on pääsääntösesti aika helppo :-)

https://twitter.com/#!/penguiniam

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa